40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Mimmimamma Mulla taitaa sittenkin mennä melko hyvin oviksen aikaan, sillä vaikka mies ei mua silleesti erityisesti muulloin huomaiskaan, niin oviksen aikaan hän alkaa kummasti nuuskia ja puhkuttaa ja tekee lähempää tuttavuutta ku naapurin berninpaimenkoira.
 
sykkeen ja värinän lisääjä -eli toisin sanoen peace maker (pace maker) :saint: ope on aina ope ja opelle voisi tuollainen pinkki sopia paremmin , kuin oranssi porkkana.

Niinpä, miehestä sen oviksen ajankohdan parhaiten huomaa. Juuri selkeesti koiramainen ote tuohon haluun ja hajujen haisteluun.
 
Ottis
Mä haluun just tollasen sinisen. Sininen on mun lempiväri :). Tossa kakkukuvassa on muuten anopin mulle nimpparilahjaksi ostama pöytäliina, muuten en ruskeeta pöydälläni pitäiskään, mutt pitihän se nyt esiin kaivaa, vaikka onkin niin maan p:n hankala (pellavaa) silittää.
 
Tuossapa ladyille lenkkivä..eiiii ku linkkivä,:p se yhteistilaus olisi vänkää..vaan ei onnistu kun eri suunnilta ollaan..

http://www.kaalimato.com/

..ja mie IHAN oikiasti tilaan jonkun tuolta..kauhean paljon vaan vaihtoehtoja..miten sitä tuosta määrästä löytää sen "oman oloisen" :D
 
Ottis
Kiitos mur-mur linkistä. Pitänee laittaa suosikkeihin, ett kun seuraavan kerran miehellä ottaa koville mua pupuilla, niin voin hänet johdatta koneelle, ett kokeiltasko tollasta vai tollasta ja luulen, ett sillä jo olisi +vaikutusta.

LB Kauniita unosia sulle, sis!!
 
On se aikalailla tuon näköinen se mun pinkkini... Hitto, ku se on tuolla makkarissa ja muut jo nukkumassa, niin en vihti mennä kolisteleen kaapille... tai pitäiskö sanoa, suristeleen... :LOL:
Otan kuvan huomenna ja laitan "vehkeeni" näytille??? :saint:
 
Ottis
Nyt mun on ihan pakko painua unten maille, sillä meillä on huomenna koulun talviurheilupäivä. Sidukan uskalsin kuitenin perjantai-illan kunniaksi juoda. Tästä on hyvä jatkaa matkaa, kauniita unosia, Ladyt :)!!
 
katsoin pöytäliina ja mietin onko se todella sinun pöytäliina :headwall: :headwall: eri näköinen pöytäliina kun mitä olin kuvitellut sinun pöydälläsi olevan...
Jos anopin hankkima kertoo miehesi perimästä kulmikkuudesta versus sinun värikkyydestä ja sinun pyöreistä kulmista.

mimmimamma
 
Ottis
Mimmimamma Sinussa todellakin on tulkitsijan 'vikaa', sillä toi ei todellakaan ole 'minun' liina. Mieluummin olen vaikka liinatta :), mutt tulipahan laitettua. Anoppireppana aina koittaa kovin jotain nättiä hankkia ja surku se olis jos ei sitä esillä näkyisi, mutt uskokaa pois, ettei pitkään näy ;).
 
Ottis..mie vähän luulen, että siun miehesi EI todellakaan loppujen lopuksi, alku säikähdyksen jälkeen ajatteleisi että, "kauheaa, ope tuollaisia" :eek: ..pikemminkin päin vastoin ;)

Kattelkaas yhdessä noita sivuja, alkaa kuule mielikuvitus laukkaamaan ja lujjooo!!!
 
ja aivan äimänkäkenä....erilaisia tuhmia ja kilttejä

mur-murin valitsema lelu on aivan ihana mur-murmainen :) ja se toinen tosi tuhma. Hyi!!!

...mut`arvon leidit haluaisin muistuttaa, että niistä ei vielä niitä simppoja tule. Sitten vasta, kun mimmimamma kehittää keinon simppa ja delfiinikoneen yhdistämiseen niin, sen jälkeen niitä plussia tähän ketjuun poksahtaa oikein olan takaa....olisko tuotenimi simppadelfiini hyvä :)

Huomenna minullakin poikeuksellisesti duunipäivä...joten nukkumatti kutsuu pikkuhiljaa....mutta

ensiksi koirusten kanssa ulos ja sitten vielä viimeinen kurkistus sivustolle ennen nukkumaan menoa.
mimmimamma
 
mm mie olen nyt iiiihaaan toista mieltä(vastarannan kiiski ;))

Simoja ei noiden lelujen päästä tule, MUTTA nuo leluset avittaa siinä simojen METTÄSTYKSESSÄ kuulkaas todella hyvin!!!!..miehet oikiasti kaipaa-niin kuin mekin, jotain kivaa, jännää, uutta ja vähän ehkä-tuhmaakin ;)..tää on tosi kuin vesi!!!! =)..kattokaas, miekin sen juuri nyt hokasin..huomenna kyllä kattellaan yhdessä miehen kera kun poikanen ulkosalla, oikein odotan sitä B)
 
mur-mur: Tuollapa hyvä suristella!! :D

Munkin poistuttava linjoilta, kun ylös täytyy päästä vanhojen ja naksuvien ;) luiden ja nivelten kans jo viideltä... :/
Palajan kuvan kera iltapäivällä =)
Hyviä unia ja ihanaisia vauvakuvia!! :heart:
 
mur-mur ja mm: Vielä pakko kommentoida... Ja eikö ne suosittele että nainen saisi orgasmin, niin simpat pääsee "imulla" liikkeelle kohti tärkeää päämäärää????

Muistan lukeneeni jostain moisesta...
 
ajatellut vaan niitä joilla ei simppa konetta kotona ole :ashamed: mieheni taas ei ikinä sellaista hyväksyisi taloon. Hän on siittäjä ja hän on kone. Vaikka tietenkin tuollainen voisi tuota simójen metsästyksessä avittaa, mutten en usko että jos minä kihniäisin sellaisen kanssa sängyssä että herra heräisi.

Minun mies tekee itse koneen lailla niitä orgasm...a eikä siihen ulkoista koneen apua tarvitse. Mies hidalgo :$ omasta mielestään.

Mur-mur lupaan testailla, kunhan sellaisen hankin ja kerron, että mikä oli reaktio. Jotku miehet vaan on niin konservatiivisia suihin o.... ei hyväksy sitä tai ei harrasta sellaista. Puhumatta muista "pahoista ja likaisista tavoista" seksin aikana. Joten en usko positiiviseen kokemukseen...mutta kokeilen varovasti jossain vaiheessa kuitenkin. Ihan uhmaten.
 

Yhteistyössä