40+ "So what"!! (vol.9) =)

..hmmm mm..sie olet sitkeä ;) ..pitäiskös miun nyt se päättää?..en taida, ettei vaan tule sanomista sitten.. mites mie nyt näin arkajalaksi heittäydyinkään.. :D

..nyt ainahin VIHDOINKIN sinne syömään..maha hankaa selkärankaa jo!!! :p
 
Ottis
Niin näytti sivusto tökkivän. Ihan oli hepuli tulla ku en päässyt juttujanne heti lukemaan, mutt sit arvelinkin löytäväni 40+ so what (vol.9):n jostain. Eihän tää paha alku ole :saint:

Mimmimamma, jos otat noitten lainaamiesti listojen alusta ja lopusta sen quoten ja hakasulut pois (ja inian nimen myös), niin näkyy ihan normaalisti eikä lainauksena.

Mur-mur on ihme epeli ku ei mukamas mitään osaa ja silti on otsikonkin korjannut (-kiko? :))

Jääris Me maltetaan sun kanssa jännätä sitä testaamista, muttei varmaankaan yllytetä ;), eihän? Mutt kauniita unosia sulle tällä välin.

Minä huomasin tässä ehtoolla, ett taas on iltapäivä ja ilta mennyt syömättä, kun on ollut niin kova vonkaus simppojen perään, ettei ole syömään ehtinyt. Mies meni jo nukkumaan ja mä korkkasin saunasidukkani. On jotain uutta mango-meloni-sidukkaa, jam :p.
 
Ottis
Mur-mur Voi, älä edes tollasista herkkusista kirjoittele ku mua nälkä riipii. Eiku nyt keksinkin. Nakkaan teille tähän kuvan tänään tekemästäni kakusta. Reunat pyyhin vasta kuvan oton jälkeen, joten älkää turhan tarkkaan tiirailko :). Kakku korkataan vasta aamulla :p.
 
Hyvvee iltaa! :flower:
Loysinhan mina teidat!

Ihanan kakkusen ottis vasannyt! wow! Onkos se simojen talletus-juhla-kakku? joka-enteilee-tietenkin-plussan-parahtamista-ruutuun :wave: Siihen vaan yks r-testi kynttilaksi niin avot :D

Nyt ma en yhtaan muista mita siella edellisessa pinossa olikaan juttua, onnea uusille plussanneille ja uusille pinolaisille :wave:

Mina viela karvistelen taman julmetun menkka juilinnan kans, vaantaa ihan tosissaan tuolla vasemmalla puolella ja hermot on kirealla. Mies ihmetteli jo etta mista ma pimahtelen ihan syytta suotta vahan valia, mutta sitten akkas etta taitaapi olla tati tulossa... |O

 
LB siun miehesi sentäis tajuaa, että tätihän se vaan pistää rakkaan seinille kiipeilemään ;) ..miun mies EI bonjaa:( ..hänen mielestään olen vain "sairas"-päästäni nimittäin kun hieman skitsoilen..niinpä niin..kannattaisikohan jo 38v opiskella hieman tuota naista enämpikin..kuin haarusvälistä :p ..saattaisi ihan yllättyä, mokomakin :kieh:
 
poistin alusta tuon lainaus jutun ja haka sulut ja nyt kuvittelen että ne näyttä aivan ehdalle tavaralle eikä lainatuilta :) Onks näin?

Ihana kakku...tytär 14 v tuli tietsikalle katsomaan että mitä oikein teen ja silmät suurina kysyi : mitä kakkua sinä katsot. Onneksi ei ollut raskaustesti tai ovistesti kuvaa näytöllä... olisi äiti ollut hieman mykkänä. Nyt sanoin eikö oo siisti. ÖH :)
 
murmur valilla tuntuu etta tuo mun mies on paremmin selvilla mun kierrosta ku mina. Varsinkin aiemmin kun kuume ei ollut niin kova niin enhan mina tiennyt millon ne menkat oli tuloillaan ja menoillaan mutta karhuherrapa tiesi! Se osas ja osaa yha aina ennustaa mun mielenliikkeista ja siita miten mina kayttaydyn, sen mika kohta kiertoa suunilleen on. Ja etenkin taman tadin tulon se nakee 100 varmasti :D
Se on sellainen tati poliisi :LOL:
 
Ottis: Jopas olikin fiini kakku!! Varmasti maistuukin herkulta!!
Heh, omani yleensä näyttävät sitä kuin ne olis pari kertaa seinään heitetty.... :ashamed: Yks kerros tursottaa tuonne ja toinen tänne... :LOL:

ON: Uskokaa tai älkää, mutta mies ehdotti simppajahtia.. mä katoin suu auki ja sanoin, että "Ei helv..." :snotty:
Joka paikkaa särkee, nenä puolittain tukossa, toinen puoli valuu limaa, korvat lukossa niin ettei kunnolla kuule, kurkku kipeä, yskittää ja lämpöä...juu, no thanks.

Noh... kävin sitte suihkussa ja laskeskelin että hitto pitäisköhän kuitenki "uhrautua" ja palasin raikkaana, ja sanoin että jos nyt kuitenkin... Mutta sitte olikin jo myöhästä, kun miehellä alkoi oleen kiire parturiin ja pikaiseen piipahdukseen radalla, kun mun piti raahautua kauppaan iltavuoroon. Eli sain sitte jatkaa flunssani potemista rauhassa! :LOL:
 
Ottis
thihi.. Taitaa mulla sidukka nousta huiviin, kun jutuillenne täällä hihittelen. Juu, jörnimiskakku toi on. Sisällä just pakkasesta sulatettuja mansikoita ja kermavaahtoa. Toisessa välissä banaania ja kermavaahtoa. Toinen purkki mulla kermaa oli odottamassa, mutt alko laiskottaa, enkä viitsinyt enää vaahdottaa lisää, vaan mitä sisuksista jäi, levitin pinnalle. Moon nuoruudessani ollut kesät leipomossa töissä ja toi on suorastaan surkea esitys niitten pursotusten rinnalla, mutt ihan mielissään ukkoreppana oli ku hänelle jotain niin kovin väsään. Ihasteli siis jo siinä pohjavaiheessa, tuotahan mä en hänelle ole vielä näyttänyt.

Mimmimamma Ihan aidolta tavaralta näyttää listat nyt, kiitos kaunis sulle, ett pelastit pinon :).
 
Ottis
LB Sullon hyvävainunen mies :). Mutt nyt kyllä toivon, ett hänen vainunsa olisi väärässä. Ei se saa tätiä vielä haistaa :(.

Mur-mur Etkai sinä sellasta delfiiniä tilaillut, ethän? Voi jummijammi, ett jos tässä vauvaa vielä kauan joudutaan väsätä, niin minäkin tilaan ja vissinä. Sinähän niitä linkkejä tonne taannoin laittelit mistä niitä voi shoppailla. Kyll meidän isäntä sais sydärin jos minä (ope!!) ehdottasin, ett ostettasko vähän s-leluja :LOL:!
 

Yhteistyössä