*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Hui kun on jo taas torstai. Mennyt tämäkin viikko oikein harppomalla ohi niinku pari edellistäkin loman jälkeen :O eipä haittaa ollenkaan kyllä että on ovis taas lähempänä sitten ;)

Amanda ootko testannut jo uudestaan?? :D

Mitens muut loppukiertolaiset?
 
Valitettavasti täällä ainakin kohdassa 25/?? pelkkää kontrolliviivaa näyttää. :-( Voi tietysti olla liian aikaista vielä, mutta on kyllä ihan sellainen olo, että menkat alkaa parin päivän sisään. Kahtellaan! Kiitos kaikille tsemppaamisesta ja jään odottelemaan muiden iloisia plussauutisia!
 
Mandala, en tehny pissatestiä aamulla, koska päätin käydä suoraan klinikalla verikokeessa! Tuloksen kuulen jo tänään kolmen jälkeen! Eilen illalla tissit ja nännit kipeytyi, mitä ei mulla koskaan ennen menkkoja tapahdu... Tänään on torstai tosiaan Toivoa tupaten täynnä!!!
 
Moi :wave:

Terveisiä tuolta odottajien puolelta! :) käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja odottelen teitä siirtyviksi tuonne odotuspuolelle.

Amanda, tykkään kovasti Toivosta. :) ja aivan varmasti tulen kolmen jälkeen lukemaan sun kuulumiset.

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille muillekin toivottelemme!

t. Tuiskuli + Maisa 28+3
 
Iiiks, Amanda, jännää! Täällä peukut pystyssä. :D Ja Riesalle samoin, vielä on mahdollisuuksia.

Itse alan kyllä täysin kettuuntua tähän ovisbongailuun. :headwall: Ihan kuin kroppa tekisi tahallaan kiusaa. Sunnuntaina ja maanantaina oli tosiaan ne ovislimat (ma "vahvimmat"). Ja tänään alkoivat mahan jomotukset (enemmän oikealle puolelle). Mutta ei silti vieläkään ole tikku mulle hymyillyt. :kieh: PregChekin liuskoissa oli suht vahvaa viivaa eilen ja tänään, mutta ei yhtä vahvaa kuin se kontrolli kuitenkaan. Silti luottaisin muiden kokemusten perusteella eniten tuohon digitestiin.

Kyllä tässä lato kaatuu vauhdilla, kun ensin uskoin että limat olisivat varma merkki oviksesta. Ja luulisi kipujenkin olevan. Mutta ei niin ei. Ihan hämärä tilanne. Mutta onneksi aloitin testailun!

Mietin vaan, että jos ovislimojen tehtävä on auttaa siittiöitä pysymään hengissä, niin pikkasen huolettaa, jos ovis tulee vasta suunnilleen joskus viikko siitä, kun limat on jo loppuneet. No, netistä luin, että joillakin tuli ovisplussa tikkuun vasta pari päivää kivuista, joten kai tässä vielä on toivoa... :confused: Viime kierron pituuden mukaan oviksen laskennallinen aika olisi tuleva su, mutta en kyllä yhtään uskalla siihen luottaa, kun nuo kierrot on olleet niin sekaisin.

Pupuilun iloa kaikille, joilla se aika on käsillä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Ei saa luovuttaa ennen kuin täti tulee!! Jännäillään vielä viimeiseen asti :D

Mandala, aika tosiaan harppoo nopiaan, mutta se tosiaan tarkoittaa että aina on lähempänä ovista tai jännäpäiviä. Muuten tuntuu aika matavan etananvauhtia varsinkin alkukierrosta.

Neitipippuri, oviksen bongailu on tosiaan taiteilua. Mullakin jälkikäteen tajusin selkeät merkit, kun ei edes vielä yritetty raskautta. Sillon tuli limat ym, mut eipä ole enää oikein näkynyt... Ja kierto kun heittää, niin pari kertaa olen meinannut testailla niin on sitten menkat alkanutkin samantien. Mut kai sitä pitäisi hyödyntää aina koko kierto, eli jaksaa pupuilla koko ajan :p

Mulla alavatsaa vihloo, enemmän tuolta oikealta, jossa kysta siis on (puolikin selvisi, kun jäi silloin käynnillä epäselväksi). En tiedä yrittäiskö munasku lähteä liikkeelle vai muuta. Mut sit on myös semmoinen "oire", että nännit on kipeät ja tissit on turvonnu parin päivän aikana. Nännien herkkyyden huomasin jo eilen, mut tänä aamuna oli sit ihan selkeesti. Nytkin kun painaa, niin jää oikein kihelmöimään (heh, toivottavasti ei työkaverit kattele :whistle:). Mitä lie, raskausoireisiin vois viitata mutta oikeasti ollaan oltu niin laiskoja petipuuhissa viime aikoina, että olisi lähes mahdotonta et ois tärpänny. Ja kierto ei taida sattua mitenkään päin. Tai sitte edellinen tätin vierailu oli valetta ja oltais jo pidemmällä :O Vuoto oli kyllä ihmeen ohutta ja kirkasta, mutta kesti pitempään kuin tavallisesti. En tiedä, jonkun aikaa aina osaa olla miettimättä ja pähkäilemättä, sitten rupeaa ajatus lentämään :headwall:
 
Voi ei miten jännittää Amandan verikokeen tulokset. Ihanku melkein ois ite käyny niin kovin sitä 'oikeaa' vastausta toivon :D jännitetään siis yhdessä siihen asti ja kolmen jälkeen toivottavasti saadaan heti raportti :heart:: !
 
Neitipippuri; mulla oli just tuolleen että kp 9-11 oli limat, siitä vähän laantuen eteenpäin ja kp 15 tuli ovistestiin plussa. Eli tavallaan oli se koko viikko sellaista "limaisaa", ja sunnuntaina sitten +

Mitään tuntemuksiahan mulla ei nyt sitten tällä viikolla ole ollutkaan, ovis oli todennäköisesti sitten ehkäpä maanantaina, ja nyt on kaiketi dpo3?Ehkä, en niin tiedä näistä. Mulla ei mitään nippailuja ole ollut sitten myöskään missään.

Amanda, voi ei nyt jännittää, pakko tulla kolmen jälkeen tsekkaamaan uutiset :)
 
Marjutan, jännästi sinullakin menivät nuo oireet! Mutta pääasia, että plussa tuli. =)
Minulla kyllä limailu lakkasi siihen maanantaihin, ja nyt on kolmas päivä suht "kuivaa". Aivan minipalluraisen sitä venyvämpää limaa bongasin äskettäin, kun kävin vessassa. mutta se oli kyllä ihan mikroskooppinen. Eipä muuta kuin illalla pupuilemaan joka tapauksessa! ;)
 
Täällä kans ovista odotellaan mutta taitaa olla turhaa odotusta : / Menkoista eteenpäin olo alapäässä on ollut kuin saharassa. Tää on siis eka kierto missä aloitin sen greippimehunkin, mutta sen vaikutukset näyttää mulla olevan ihan päinvastaiset. Urheasti silti pissitään tikkuun ja periksi ei anneta!

Jokos Amandalla olis meille uutisia? :D

Kauheen lupaavaa täällä muillakin!
 
Amandan tilannepäivitystä täälläkin odotellaan jännittyneissä merkeissä, kunhan se Toivo vaan vahvistuisi... Itsellä, kun ei jännitettävää vielä aikoihin, niin on mukava jännittää muiden kanssa.:)
 
Ihanat virtuaali-ihmiset, teidän peukutukset ja tsemppaukset auttoi, kiitos! :) Soitin klinikalle ja veritesti oli positiivinen! :) Jos matka jatkuu, varhaisultra on kahden viikon päästä! Pelko on tietty persuuksissa kohdun ulkoisen raskauden koettuani… Ja tieto siitä, että tämä alku on herkkääkin herkempää aikaa muutenkin. Saa nähdä, muuttuisiko se Toivo ihan oikeaksi vauvaksi. Sen tietää tässä tulevien päivien ja viikkojen kuluessa. Nyt ei voi muuta kuin lähettää pyyntöjä yläkertaan. Pidättehän peukkuja edelleen!

Lähetän valtavasti plussatuulia teille kaikille! ++++++++++++++++++++++++ Älkää liikaa kuulostelko oireita tai niiden puutteita tai epäilkö, ettette voi onnistua! Tämä mun tie on ollut kivinen eikä kaikki oo menny koskaan oppikirjan mukaan. Silti kaikki meni tässä kierrossa hyvin. Jatkosta ei tosiaan tiedä, mutta se onkin sitten toinen juttu. :)

En tule täältä häipymään, jos teille sopii? Koska plussanneisiin liityn vasta, jos/kun tiedän, että joku siellä oikeasti kasvaa.
 
Oi, niin olen jännännyt tänään! Aivan mahdottomasti onnea Amanda! Hurjan hienoa ja tosiaan toivotan lehmän hermoja näihin alkuviikkoihin! Niille on tarvetta. Upea juttu, että pitkän ja välillä kivisen tien päässä on tällainen palkinto sinua varten odottamassa. Ja vu:n jälkeen tervetuloa odottajien puolelle. Tokihan käyt siellä jo kurkkimassa?

Tästä se plussa-aalto nyt alkoi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Amanda77
Kippi
Amanda IHANAA!!!!! ONNEA ihan kamalasti!! Oon niin iloinen sinun puolesta ihan tippa tuli linssiin! Ota rauhassa, pidä itsestäsi huolta ja aivan varmasti tällä kertaa pääsette maaliin saakka, oman pikkuisen kanssa :hug::heart:

Halailee,
Kippi taustalta
 
  • Tykkää
Reactions: Amanda77
Amanda Suuren suuret onnittelut! :heart: Peukkuja pidetään, että kaikki menee hyvin. Onnistumisesi nostaa uskoa myös meillä muilla.

Täällä kierron alussa ja olen syönyt todella vähän hiilareita. Olo tuntuu hyvältä, joten tätä jatkan hyvillä mielin. Ajattelin alkaa ovista testailemaan jo kp 10 ja jatkan sitä vaikka menkkoihin asti, jolle plussaa sitä ennen näy. Jotenkin on positiivisempi fiilis nostanut päätään :)

Muoks. Piti Amandalta kysyä, että rajoititko tässä kierrossa hiilareita? Teitkö muita "taikoja"?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanat! :) Valtavan hienoa, että iloitsette mun puolesta niin aidosti, vaikka tiedän, miten paljon sitä jokainen toivoo omalle kohdalleen. Täällä palstalla kirjoittamisen isoin rikkaus on juuri se aito tuki ja yhteen hiileen puhaltaminen! Siitä saa voimaa!

Tatja, mä oon vippaskonstien mestari, joten lista olisi todella pitkä, jos kaikki mainitsisin! :) Joo, varsinkin pari viikkoa ennen ovista pudotin hiilarit aika minimiin ja sokerit pois. Lisäks mähän oon puolisen vuotta käynyt samalla akupunktio”lääkärillä” joka on antanu ruokaohjeita kiinalaisen lääketieteen näkökulmasta (mun keholle "oikeita"). Sitä en tiedä, onko siitä mitään apua, mutta mulla oli tilanne, et hain apua jo ihan mistä vaan. Lisäks sain siis akupunktiohoitoja silloin tällöin. Pari viikkoa ennen ovista kävin homeopaatilla ja sain yhtä valmistetta, jonka pitäis auttaa hormoneihin. Samat sanat siitä kuin edellä… Ja jotta lista ei olisi lyhyt ja rahat tiukassa, niin aloin keväällä käydä myös osteopaatilla, koska mulla on tosi jäykkä keho. Mutta en usko, et sillä on mitään tekemistä tän asian kanssa. Pari viikkoa sitten ostin sellaista valmistetta kuin Bromelaiini ja käytin sitä päivittäin (luontainen aine, joka saattaa auttaa PCO:hon). Puolisen vuotta oon syöny tehokasta monivitamiini-hivenaine-valmistetta, jota lääkäri kerran suositteli ja isoa määrää D-vitamiinia. Viimeiseksi ostin Solgarin tippoja, jotka pitäis imeytyä parhaiten. Mutta, kesälomalla eli vain kk ennen plussaa lipsuin kaikessa - söin paljon jäätelöä ja makeaa jne. Vain pari viikkoa ehdin olla taas tiukempi ennen ovista. Joten tiedä sitä sitten mikä auttoi, vai oliko se vaan tilastollinen fakta, et joskus aika ja hoidot vaan tepsii, vaikka olisin tehny kaiken muun toisin. :)
 
Oli ihan pakko matkalla fysiosta himaan ratikassa kännykällä loggautua sisään kun en jaksa kotiin oottaa ihan vain tsekatakseni tulokset ja toivottaakseni ihan tajuttttttoman paljon onnea Amandalle <3 <3 olet plussasi todellakin ansainnut ja nauti siitä. Eikä todellakaan ole kiire jättää meidän pinoa koska luot tänne niiin paljon toivoa omalla Toivollasi!! Ihan mahtava juttu!
Ja niinku kaikki sanoo että nyt relax ja enjoy <3
 
Amanda Kiitti nopeasta vastauksesta. Mistä tuota bromelaiinia voi ostaa? Pistin heti vyöhyketerapeutilleni ajanvarausta ja toivon, että pääsen hälle ennen oletettua ovisaikaa. Kaikki keinot nyt vaan käyttöön :)
 
Onnea Amanda sylikaupalla! :heart::flower::heart:
Minäkin jännitin koko päivän tulostasi ja aivan ihanan mahtavaa lukea että on positiivinen! Kuten muutkin sanovat, valaa tämä myös minuun uskoa ja toivoa omasta tulevasta onnesta, kyllä tässä kaikki vielä onnistutaan ja pian seurataan perässä! =)
 
IHANAA AMANDA!!!! O N N E A!!!! Ja jarrusukkia masuasukille! :heart:


Mulla alkaa usko omaan raskautumiseen taas hiipua... Tänään testattu aamulla nega ja oikein kun tarkkana vessassa käydessä tuntuu, että pienen pienen pientä tuhrua ois tänään tullut. Eipä se nyt vielä tarkoita, että kaikki ois mennyttä, mutta.... Vatsan seudulla on omituinen olo, nippailee ja tuntuu, eikä se tunne musta tunnu menkkakivuilta. Ota tästä nyt sitte selvää! Oon nyt päättänyt, että en turhia oota, vaikka toivonkin ja että se on sitte positiivinen ylläri, jos täti ei tuliskaan! En halua turhia toiveita nyt elätellä...
 

Yhteistyössä