T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:Onnea! Saanko kysyä, millä viikoilla synnytit, jos kerran olisivat vielä saattaneet laittaa "kotiin kasvamaan"
?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Oikein paljon onnea ihanalle pienelle tähtisilmälle! :flower: :heart:
Muoks, ihan liikutus tuli tuosta sun kirjoituksesta ja odotuksesi muistelusta. Toisaalta on nopeasti tämä vuosi vierähtänyt, toisaalta taas paljon on mahtunut elettyä elämää siihenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Oikein paljon onnea ihanalle pienelle tähtisilmälle! :flower: :heart:
Muoks, ihan liikutus tuli tuosta sun kirjoituksesta ja odotuksesi muistelusta. Toisaalta on nopeasti tämä vuosi vierähtänyt, toisaalta taas paljon on mahtunut elettyä elämää siihenkin![]()
Sanos muuta.
Mä olen kanssa täällä ihan herkkiksenä, jotenkin onnellinen ja kiitollinen että kaikki on tähän asti mennyt hyvin vaikeasta raskaudesta ja menetyksen pelosta huolimatta.
Toisaalta haikeana kun mulla ei ole enää vauvaa, vaan pikkuinen taapero.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ei voi uskoa, että siitäkin on jo vuosi! Muistan hyvin kun palstalle kiiri tieto sun synnytyksestä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ainiin tuo oli se mun aloittama ketju!Hurjan nopeesti on kyllä vuosi mennyt! Onnea huomiselle synttärisankarille!
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ainiin tuo oli se mun aloittama ketju!Hurjan nopeesti on kyllä vuosi mennyt! Onnea huomiselle synttärisankarille!
Juu. Olenkin tainnut sua siitä kiittää, mutta kiitänpä vielä uudelleen :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ainiin tuo oli se mun aloittama ketju!Hurjan nopeesti on kyllä vuosi mennyt! Onnea huomiselle synttärisankarille!
Juu. Olenkin tainnut sua siitä kiittää, mutta kiitänpä vielä uudelleen :flower: =)
Niin juu, eihän se peikkis varmaan olis ees syntynyt ilman meikäläisen aloittamaa ketjua :saint:
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Onko teillä ollut jo 1v neuvola, aattelin vaan että kuinkas iso poika peikkis nyt on?![]()