*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Tunafish Erikoinen tapaus. Jostain (oisko täältä palstalta jostain?)luin ihan pari päivää sitten, että r-testi ois reagoinu ovikseen, mutta tiedä sitä sitten. Ainahan sanotaan, ettei sitä väriä tule, ellei ole istukkahormonin eritystä. Mut sitte taas ovistesteistä voi nähdä raskauden kuulemma. Toisaalta r-testihän käsketään tehdä aikaisintaan vasta kun menkkojen pitäsi alkaa eli haetaanko tällä sitten sitä, ettei vahingossa ovis antaisi väärää tulosta? Ompahan sekavaa....
 
Marjutan, itselläni ihan ekassa pillereiden jäkeisessä kierrossa tuli yhtenä päivänä niin paljon valkovuotoa, että tuli ihan pikkareista läpi! :ashamed: Mutta se ei ollut "limaa" vaan perusvalkkaria. Viime kierto taas oli ihan kaiken puolin mitäänsanomaton, eli ei mitään tuntemuksia missään vaiheessa. Jotenkin tuntuu, että ei näistä lima-asioista ota selvää erkkikkään! :D

Tunafish, joo kai se täytyy antaa vaan asian olla. Jotenkin olisin vaan niin toivonut, että olisin ennättänyt saada ovisplussan kiinni, niin olisi olo ehkä vähän parempi. Mutta täytyy nyt luottaa, että se oli silloin to-iltana, kun en testannut. Nyt on selkeästi vaalenneet PregChekinkin viivat. Eipä auta kuin toivoa, että pupuilumäärät riittivät!

Tunafish, ootko yleensä saanut selkeän ovisplussan? Onko sulla ollut nyt mitään ovisoireita?

Avonlea, itse olen myös hankkinut sieltä Primasta (luontaistuotehyllystä) PregChekin testejä, kun niitä on moni kehunut. Lisäksi oli Tunafishin tapaan tarkoitus varmistaa tulos Clearbluen digitestillä, mutta sieltä en tässä kierrossa vahvistusta saanut. Pregcheck kyllä näytti suht vahvaa viivaa, mutta se viivojen tulkitseminen näyttää olevan ihan oma taiteenlajinsa. =) Jos olisin käyttänyt pelkkää Pregchekiä, olisin ihan varma, että ovis oli, mutta nyt vähän mietityttää...
 
Viimeksi muokattu:
Ovisliuskoista sen verran, että suosittelen tilaamaan netistä niin saa vähän halvemalla kun saa paketeissa esim 14 ovisliuskaa + pari raskaustestiä. Ite oon tilannut Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta One Step liuskoja ja ne on vaikuttanu olevan ihan hyviä. Sitten tuolta Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis ja Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit saa David ovistestejä mitä moni haukkuu että voi näyttää pelkkää haamua koko kierron. Tosin mulla oli sekä davideja että one steppejä ne pari kiertoa kun viimeksi testailin niin kyllä ne molemmat näytti tosi vahvaa (testiviiva vahmpi kuin kontrolli) plussaa kun LH huipusta.

Ja täytyy omasta kokemuksesta taas mainita että mullakin haamuili yhdessä kierrossa liuskat jonka jälkeen tuli ihan negaa pari päivää ennenkuin sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta pärähti vahva ovisplussa testiin. Että toivoa on vielä neitipippuri :) On tämä naisen kroppa kyllä ihmeellinen :D Mulla varmaan ehkä ovis viikon sisällä/päästä, aloinkin ite myös testailemaan tuossa eilen ja jatketaan kunnes toivottavasti taas löytyy. Mullahan on se että se LH huippu kestää aika pitkään niin testeillä löytyy. En tiedä sitte tarkoittaako se kesto että munasolu ei irtoakaan mutta kyllä mulla on lämmöt ollu vähän koholla oletetun oviksen jälkeen että luulis. Mutt hitostako sitä ikinä tietää. Ainakaan raskaana en oo niistä kierroista tullu missä oviksen bongannut liuskaan joten hmmm

Ja tosiaan raskaushormoni ja "ovishormonit" on samaa sukua, joten ovistestit voi reagoida raskauteen ja ilmeisesti myös toisinpäin. Tosin oon kuullu, että ovistestin testiviivan pitäisi olla tosi paljo voimakkaampi kuin kontrolliviiva jos raskaana olisi. En tiedä miten toimii toisinpäin.

Täällä on suhteellisen railakas synttäriviikonloppu takana, oli aivan mahtavaa kun tuli molempina päivinä paljon kavereita paikalle ja oli kivaa tekemistä. Nyt taas työt kutsuu ja se oviksen bongailu :D
 
Ginger, tsemppiä! :hug:

Tunafish, no johan on testitulokset! Eipä niitä viivoja tosiaan testeihin itsestään tule, jostain sitä hcg:tä on tullut. Olisiko tosiaan voinut olla keskenmeno viime kuukautisten aikaan? Joillain tosin on kyllä ollut testiviivat tummemmat iltaisin kuin aamuisin. Mutta viimeistään verikokeellahan tuo selviäisi mikä on nykytaso hcg:ssa.

Täällä on nyt dpo 7 eikä mitään oireita. Lugeja olen ottanut torstaista lähtien eikä niistäkään onneksi ole tullut mitään oireita. Pelkäsin kaikenmaailman huimauksia sun muita. Jotenkin on sellainen olo että ei kyllä tärppää tässäkään kierrossa (aamulla testattu nega), tosin nyt on niin aikastakin vielä että eipä noiden testien kai mitään vielä pitäisikään näyttää.:|
 
Viimeksi muokattu:
Wanda; mulla taitaa tänään olla myös dpo 7- jos ovisplussa oli 21.8.->dpo-1, 22.8. olis dpo 0 ja tiistai 23.8. dpo 1. Sellaisten laskujen mukaan..

Ei mullakaan mitään oireita. Rintoja jos painelee niin ovat hieman herkät, mutta ei tosiaankaan mitenkään paljon. Aamuisin on ollut huono olo, mutta se on mulla nyt yleensä muutenkin. Ja samoin se, että ihan kauhea himo ollut viikonloppuna suolaista ruokaa kohtaan! Söin mm. silliä suoraan purkista, samoin lämmitin sinihomejuustoa mikrossa ja söin siltään.. heh :D
 
Maanantai 29.8.2011



Ginger.............35v......kp 3/??.............yk21.... (1kkm)
pipsa79............31v......kp 7/28-40........yk6
Tatja...............35v......kp 8/18-29.........yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 10/27-29.......yk8 (5*clom)
Mandala..........32v.......kp 11/25-35.......yk8
Tunafish-78.....33v........kp 19/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 19/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 19/31-46.......yk3.....dpo2?
Marjutan.........28v........kp 23/25-30.......yk4.... dpo 7
Avonlea...........34v.......kp 23/27-29.......yk1
Mansikkalime...31v.......kp 24/30............yk2
Wanda_81.......30v.......kp 25/28-42........yk11...(luge)... dpo 7
Demuli............31v.......kp 27/14-53.......yk11
Taraolivia........30v.......kp 28/30............yk1
Sara_78..........32v.......kp 28/33-39........yk7
riesa79............31v......kp 29/??.............yk1
Ronjaliina........29v.......kp 30/24-29........yk10
Syksy2010.......30v.......kp 31/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 31/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 34/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 47/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 75/?...............yk4
Rumor.............34v.......kp 96/31.............yk14
Jonesy............30v........kp 108/25-35.......yk6
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
No jospa tämä mysteeri alkais tässä selvitä. Mä oon niin varma että joko mun kroppa tai testit vaan kummittelee etten tänä aamuna edes viitsinyt testata. Testailen sit jos oireita alkaa olla tai menkat on myöhässä. Voihan se olla että mulla onkin ovis ollut vaikka heti menkkojen jälkeen ja sillon sit käynyt joku kiinnittymisyritys tai jotain joka nostanut tuota hgc-arvoa, niin että haamuilee vielä testissä. En mä edes tiedä mikä älynväläys se oli edes sitä testiä tehdä! Siiderinhimoissaan piti kai testailla :D
Tuohon oviksen näkymiseen r-testissä en oikein usko koska oon tikuttanut ovista tässä joka päivä ja jopa silloin perjantaina samasta pissistä ilman haamun haamua ovistestiin. Eikä ole yhtään ovisolojakaan. Sitkeästi jatketaan kuitenkin testailuja :D
 
Ginger, iso :hug: Harmittaa sun puolesta...

Tunafish, outoa tosiaan ja piinallista! Mäkin arvelen, et voisko kyseessä olla kiinnittymisyritys? Verikokeella saisit tietty varmuuden (tai tietty hormonitaso on voinu jo laskea…).

Marjutan ja Wanda ja muut loppukiertolaiset, jäitä vaan hattuun! Dpo 7 ei todennäköisesti voi olla vielä mitään oireita, koska hcg olis aivan minimissä, vaikka oliskin tärpännyt! Mulla oireet alkoi vasta plussan jälkeen eli jotain dpo 13-14. Wanda, hyvä ettei Luget häiritse!

Teille kaikille lähetän ison kasan kärsivällisyyttä! Onhan se hurjaa sekin, että vain 25 % hedelmöittyneistä munasoluista jatkuu raskauteen saakka. Joten kai se vaan on luonnonlaki, että aikaa tämä vie. Jos siis saatte ovisplussia, kaikki voi olla aivan hyvin! Tässä lottoarvonnassa ei vaan ole jaettu samoja rivejä kaikille, eikä sitä tiedä, milloin se oma 7 oikein tulee. Mutta varmasti jossain vaiheessa kaikille teille - ehkä jo nopeastikin! :)

Toivottavasti ette ahdistu, jos täällä vielä majailen… En vaan tuonne plussanneisiinkaan uskalla mennä. Hermoheikkona lueskelen keskenmenoprosenteista ja aiemminkin oon sen lukenu, et tässä kohtaa on jotain 70 % mahikset päästä loppuun saakka. Vois ne tietty paremmatkin olla… Toivoisin kuuluvani niihin onnekkaisiin. Kuulostelen omaa kehoa ihan hulluna ja aika kuluu niin hitaasti! Tiedän, ettei ne oireet tai niiden puute mitään kerro, vaan lopulta vain aika näyttää, miten käy.

Mulla on sellainen tutina, että kyllä täällä on pian plussia tulossa! :)
 
Ei todellakaan ahdistuta että olet täällä Amanda, voi ollakin ison tuntuinen juttu vaihtaa pinoa kun täällä meillä omat höpinät olleet jo suht pitkäänkin ja varsinkin itseäni aluksi ehkä vaivaisi taikauskomainen fiilis. Kyllä se luontainen siirtymä sitten jossain vaiheessa tulee sunkin kohdalla, kun on tullakseen. Ja kivaa olisi kuulla minkälaisia oireita sulla on ja miten muutenkin tämä alkuraskaus sujuu :)

Wanda kiltti päivitätkö mulle, JOS ehdit, niin iäksi 32 :) Eipä tuolla kiire kun seuraavan vuoden vielä näillä luvuilla mennään :D

Ihana mies eilen kyseli että onko mulla ovis kohta puoliin ja että täytyy olla tarkkana kun hän on iltavuorossa koko viikon :heart: toivottavasti se ovis nyt ei ainakaan perjantaina tulis kun mun vanhemmat tulee yökylään :D Joutuu sitten perinteisesti suihkussa puuhailemaan jos ei muuta hehe :D
 
Mandala, onnittelut synttäreistä! :flower: Näin ne vuodet vierii...

Amanda, kirjoittele vaan vieläkin, kerkeäähän sitä sinne toisellekin puolelle. Kaikki menee varmasti hienosti!!:heart:

Oviksen bongailijoille kärsivällisyyttä ja stressi pois (niinku onnistuis itse kultakin :saint:).

Täällä on mielenkiintoisia oireita. Nännit on edelleen kipeät ja herkät, koskettelu ja liiveistä vapauttaminen illalla kihelmöi ja kipristelee (taitaa mennä kohta pehmop... puolelle :ashamed:). Eli taitaa tulla jo viides päivä putkeen, ihmetyttää tässä kierron vaiheessa. Ainoa olis oikeastaan ovis, mikä vois tehdä, mut ei pitäs olla tässä vaiheessa ja toisaalta eipä pitäs kyllä olla raskausoirekaan.
Sitte eilen aamulla, kun pidempään makoiltiin sängyssä, niin aamupesujen aikaan rupesi heikottamaan ja meinasi silmissä pimetä. Piti sitten mennä takas makoilemaan, mutta senkin jälkeen kun vähän aikaa oli jalkeilla, niin tuli heikotus. Mittasin verenpainetta, joka oli tosi alhainen meikäläiselle. Oire??? Parani sitten päivän mittaan, joten voi olla että oli energian puute.

Kauheeta oikeesti tää oireiden ja kaiken bongailu, ei mene päivää ettei koko ajan tulis tarkkailtua kaikkea mahdollista :headwall:
 
Onnea Mandala! Toivottavasti oli hyvät synttärit! :flower:

Demuli, millois meinaat testata? :p

Amanda, kirjoittele ihmeessä vielä tälle puolelle! Mielelläni myös luen miten raskautesi edistyy ja uskon kyllä että tällä kertaa raskaus sujuu hyvin! =)
Kiitos rohkaisusta, täytyy uskoa että vielä on hyvinkin mahdollista saada plussa testiin! :)
 
Mandala, ONNEA nuorentumisen johdosta! ;) Ihana kuulla, että saan täällä pyöriä.

Mulla on oireina vain kovat tissikivut, jotka tuntuu jo kävellessä, nälän lisääntyminen (vai pelkkää kuvittelua?), välillä tulee vilunväreitä ja iltaisin vatsa hieman turpoaa enemmän. Uni on myös jotenkin sekaisin ja heräilen aamuyöstä, vaikka yleensä nukun kuin tukki. Muita oireita ei ole eikä ole mitenkään ”raskaana” oleva olo. Sitä jotenkin odottaa jotain salaman iskua tai muuta suurta mullistusta. Siksi tää kaikki pelottaakin. Miksei ole keksitty jotain kameraa, jolla voisi itse tarkkailla tilannetta!

Demuli, hui onpa jännää! :)
 
Wanda, testasin ovista parina päivänä loppuviikolla/viikonloppuna, viiva oli varmaan puolet testiviivasta. Eilen testasin r-testin --> nega. Eli kuten sanoin, jäitä hattuun testailussa ja itse kulutan liuskoja vaikka ei olis edes päivien puolesta aikakaan :O Nyt on liuskat loppu, en tiedä pitäskö tilata netistä, kun ei ole käyntiä isommissa marketeissa. Joskus aikaisemmin jo kerroinkin, ettei täältä pikkupaikkakunnalta voi ostaa mitään kun heti on joku juorumummo selän takana... Niin, ja kyllä nuo tissit muutenkin on olleet turvonneet, yleensä on olleet ennen menkkoja mut nyt niitä ei ole kuulunut. Odotinkin jo taas lyhykäistä kiertoa, muttei tullutkaan. Ja, kun nyt bongaillaan, niin alavatsaa on juilinut ja vähän pillerien aikaisia menkkajomotuksia on tuntunut.
Toisaalta oviksia taitaa jollain olla heti menkkojen jälkeen, että pieni mahdollisuus olis pupuilun ajoituksessa :LOL:
 
Jo
Liittyisin mielellään joukkoon mukaan, jos mahtuu. Oon tuolla "Esikoista yrittämään" -ketjussa kirjotellut vaihtelevaan tahtiin, mutta ehkä tämä olisi kuitenkin enempi mun porukka. Täytyy käydä vielä lukemassa vähän teidän juttuja, alotin tuolta alkupäästä ja tässä hetki vierähtää, ennen kun saan kahlattua kaikki 17 sivua läpi :D

Siis Jo (Johanna), ikää 30, kp 25/33, ovis tais olla vihlonnan perusteella viime torstaina eli dpo 5, yk 7 (tai oikeastaan 6, kun ekassa ovis oli varmaan jo ohi kun päätettiin tjotata. Mutta sanotaan 7 kuitenkin), km yrityskerralla 2. Nyt jännätään ens viikkoa...

Mulla on lisäksi jo ihan pienenä vauvana todettu periytyvä geenimutaatio, josta johtuen 33% raskauksistä päättyy keskenmenoon. Helppoa kun heinänteko tämä ipanan vääntö.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Mandala!:flower:

Täällä tänään tiistaina kp2.
NOH, tuleepa nyt ainakin kosteat häät ja lastentekoharjoitukset voivat jatkua häämatkalla, ehehe.

Heippa murut, ei minua varmaan vähän aikaan näy täällä, ootte kaikki raskaana kun tuun takas sitten! :)
 
Tervetuloa Jo:wave: Pahoittelut tuosta keskenmenosta. Eihän tämä muutenkaan helppoa ole, ja sitten jos on vielä tiedossa tuollainen. Mutta positiivisella mielellä täällä ollaan, joten liity joukkoon ja jatka nopeasti matkaa seuraavalle etapille!! ;)

Syksy, hirveästi onnea häihin ja varsinkin häämatkalle :p. Ihan varmasti harjoitukset tuottaa tulosta ja plussaa pukkaa heti sen jälkeen ;)
 
Tiistai 30.8.2011



Ronjaliina........29v.......kp 3/24-29........yk11
Ginger.............35v......kp 4/??.............yk21.... (1kkm)
Taraolivia........31v.......kp 5/25............yk2
pipsa79............31v......kp 8/28-40........yk6
Tatja...............35v......kp 9/18-29.........yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 11/27-29.......yk8 (5*clom)
Mandala..........32v.......kp 12/25-35.......yk8
Tunafish-78.....33v........kp 20/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 20/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 20/31-46.......yk3.....dpo3?
Marjutan.........28v........kp 24/25-30.......yk4.... dpo 8
Avonlea...........34v.......kp 24/27-29.......yk1
Mansikkalime...31v.......kp 25/30............yk2
Jo..................33v.......kp26/33.............yk7 (1km)...dpo5
Wanda_81.......30v.......kp 26/28-42........yk11...(luge)... dpo 8
Demuli............31v.......kp 28/14-53.......yk11
Sara_78..........32v.......kp 29/33-39........yk7
riesa79............32v......kp 30/??.............yk1
Syksy2010.......30v.......kp 32/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 32/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 35/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 48/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 76/?...............yk4
Rumor.............34v.......kp 97/31.............yk14
Jonesy............30v........kp 109/25-35.......yk6
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mun puolesta myös Jo :wave:

Ronjaliinaaaa mitens siellä sujuu? oon sua jännäillyt täällä Amandan jälkeen! Mites muut loppukiertolaiset, raportoitavaa? :D

Edit: niin onnea vielä häihin Syksy ja uusia tuulia uuteen kiertoon!
 
Täällä menossa kp 30/??. Testasin toisen negan kp27, mutta ilmeisesti sekin testi (Pregcheck) oli tehty liian aikaisin joka tapauksessa. Jo pitkään on ollut sellainen olo, että pian alkaa uusi kierto, mutta mitään ei tapahdu. Huoh. :headwall:

Mandala, jos ehdit, päivitätkö mulle iäksi 32 vuotta? Valitettavasti niissä lukemissa jo mennään...
 
Riesalle ja Mandalalle synttärionnittelut :flower:

Ja Syksylle ihania häitä ja vielä ihanampaa häämatkaa :heart:

Ja tervetuloa mukaan Jo :wave: Teillä on myös kovasti haasteita matkalla :hug: Saanko kysyä kuinka pitkälle raskaus ehti ennen keskenmenoa?

(.) Eilen sit tuhlattu viimoinen r-tikku joka edelleen näytti negaa. Pientä haaleaa viivaa pukkaa vastaavasti ovistikkuseen =) Torstaina sais sitten tuloksia siitä siemennesteanalyysistä ja mun verikokeista ja tulosten perusteella sitten katsotaan mitä hoitopolkua edetään. Niin kovasti toivon ettei miehen simpoissa olisi pahasti vikaa, vaan saatais jatkaa yrittelyä minua lääkitsemällä.
Oonko mä ainoa ketä muuten suunnattomasti v...ttaa miehen epäterveelliset elämäntavat tämän yrityksen aikana? Mun mielestä vois sen verran nähdä vaivaa muutaman kuukauden että jättäis ne oluet ja tupakit kaupan hyllylle ja söis terveellisemmin. Tuntuu että tässä projektissa kaikki työ on minulla ja toinen koittaa vielä sabotoida parhaansa mukaan tätä yritystä. Itse hikipäässä yritän pudottaa painoa, syödä vitamiineja, lipittää helvetin pahaa greippimehua ja kytätä tikkuja vessassa (ja vielä tietty yrittää tehdä senkin mahdollisimman huomiota herättämättä ettei herralle vaan tulisi mitään suorituspaineita!). Ärsyttävää :kieh:
 
Täällä ollaan, en vain ole pitkiin aikoihin "päässyt" kirjoittelemaan. Netti oli hetken aikaa poikki ja sitten olen ollut matkoilla. Päivitettävää siis olisi tietoihin:
ikä 31
kp 5/25
yk 2

Ikää on siis tällä välin tullut lisää. Ekat pillerien jälkeiset menkat alkoivat perjantaina, joten kierron pituudeksi tuli tuo 25. Toivoisin kyllä että kierron pituus ei asettuisi ihan noin lyhyeksi, kun ei ennen pillereitäkään ollut. Ja höh, tuosta yk:sta en tiedä, voikohan tässä edes puhua yrittämisestä... Mies nimittäin sai jonkinlaiset paniikit, kun pillerit sitten oikeasti loppuivat. Vaikka olin kyllä käsittänyt, että asiasta oltiin yhteisymmärryksessä. Nyt ollaan sitten puhuttu asiaa uudemman kerran selväksi, ja olen hänelle yrittänyt antaa aikaa vielä miettiä ihan rauhassa. Luonteeltaan hän on kyllä todella varovainen ja päättämätön, joten välillä pieni "kannustaminen" on tarpeen. Haluan ehdottomasti että asiasta ollaan täysin yksimielisiä, ennen kuin mitään tapahtuu. Ei sitten ainakaan tarvitse tuntea, että häntä olisin mitenkään painostanut tai pakottanut.
 
Tervetuloa Jo!

Mites Wanda, onko mitään uusia fiiliksiä?
Jos nyt itse listaan tämän oviksen jälkeisiä, oudohkoja oireita:
-runsas hikoilu ja se haisee, normisti mun hikoilu ei edes oikeestaan haise mutta nyt kyllä :(
-vatsa on ollut turvoksissa jo monta päivää, täynnä ilmaa
-suolaisenhimo
-"extralimat" eli ei kuivempaa kautta oviksen jälkeen

Mutta eipä muuta. Odotan joka tapauksessa viikonloppuun, jos ei tätiä kuulu niin sitten testailen. Muuten en.
 
Tunafish Kyllä se valitettavasti taitaa olla niin, että naisen harteille jää tuo optimaalisten olosuhteiden luominen. Tosiaan ärsyttävää:kieh:

Marjutanille plussatuulia!

Jo teretulemast

(.) Täällä ovisbongailut aloitettu varmuuden vuoksi jo eilen. Vhh on sujunut loistavasti ja lenkkeilyn makuunkin olen päässyt takaisin. Nyt ainakin voin sanoa, että kaikkeni teen plussan eteen. Voi kumpa tämä nyt tehoaisi. Vauvakuume on aivan valtava ja asia pyörii päässä ihan koko ajan. Stressaantunut olo ei onneksi kuitenkaan ole vaan jotenkin on luottavainen tunne päällä - kummallista kyllä :)
 

Yhteistyössä