*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Mulle voipi muuten laittaa, että 30v......kp 7/?......yk 1.

Saapi nähdä minkälaiseksi tuo kierron pituus muodostuu. Noin 8 vuotta sitten lopetin pillerit eron jälkeen. Menkkoja ei sen jälkeen kuulunut 9kk (enkä siis ollut raskaana)! Sen jälkeen olinkin jo ehtinyt aloittaa uuden suhteen ja rupesin melko pian syömään taas pillereitä. Noin vuosi sitten unohdin aloittaa pilleriliuskan ajoissa ja odottelin sitten luomumenkkoja uuden liuskan aloittamiseksi. Tällöin menkat tulivatkin yllättäen ihan ajallaan.

Yhtäkkiä tämä aika kuluukin niiin hitaasti tärppäystä odotellessa. Vauva-asioita en uskalla edes haaveilla vielä. Nyt haaveilen vaan raskaaksitulosta.
 
joku_raja Juu, mä kerkesinki taas jo googlettamaan, et aika harvinaisia olis noi kohdun sisäiset kiinnikkeet, et taidan nyt ainakin unohtaa sen pelon hetkeks...:)

Nyt kun puhuitte tosta Prednisolonista alkoi itteenikin kiinnostamaan...! Ilkeisköhän tuosta kysyä lääkäriltä kun kuun lopulla on seuraava gyne...Tosin lääkäri on kyllä sen tyyppinen et voin vaan kuvitella et ei kyllä korvaansakaan lotkauta.

Tervetuloa Mirtsu!

ON täällä uusi vuosi meni aika iisisti, join kaksi siideriä ja muutaman lasin skumppaa, ei täysiä laseja nekään, joten en ainakaan koe siitä huonoa omatuntoa, sitä paitsi eihän tässä kyllä ole vielä menny edes viikkoa oviksestakaan ja noh, just eilen illalla taas mietin näitä vauvajuttuja ja nyt mulla on oikeesti ekaa kertaa tän yrityksen aikana sellanen olo, etten enää edes osaa odottaa muuta kuin menkkoja. Toivo vauvasta on ihan yhtä suuri kuin ennenkin, mutta nyt jotenkin iski ne realiteetit aika vahvasti ja tuntuu, että parempi olla liikaa tohottamatta tässä, kun alkaa tuntua niin epätodennäköiseltä koko homma. Eli suht hyvin olen vielä toistaiseksi pystynyt miettimään muita juttuja ja vähän "ohittamaan" koko raskausasian. Toki sitten kun kierto on lopuillaan sitä varmasti enempi miettii, mutta en usko että lähellekään niin paljon kuin viime kierrossa...
 
Viimeksi muokattu:
SL
Syrän voin ehkä jollain tapaa samaistua sinuun tuossa, että vauva toiveet on ihan yhtä isot kuin ennenkin, mutta jotenkin sitä on alkanut turtumaan tähän touhuun, kun tuntuu ettei tästä tuu koskaan mitään...

Tänään kävin verikokeissa ja nappasin ensimmäisen Clomifenin suuhuni.
Osaatteko sanoa kuinka kauan miehen siemennestenäytteen tuloksissa menee? Mies ei ole vielä päässyt käymään antamassa sitä ja nyt sotkee nuo pyhäpäivätkin, mutta että osattaisiin vähän varautua tulosten odotteluun.
 

Yhteistyössä