V
vierailija
Vieras
Tietysti tiedän.Eikö kukaan täällä tiedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietysti tiedän.Eikö kukaan täällä tiedä?
Ja vielä itseäsi komppaat.Mulle tuli sama olo.
Eihän komppaa, eri ihminen ku minä kekä ton aiemman kirjoitin että.Ja vielä itseäsi komppaat.
Eipä taida. Ei ole aikaa sellaselle eikä mitään viitteitä tällaisesta muutenkaan.Seukkaakohan Kärppy
Ja vielä itseäsi komppaat.Tämäpä juuri.
Ja vielä itseäsi komppaat.Eihän komppaa, eri ihminen ku minä kekä ton aiemman kirjoitin että.
Hiljaa, kiusaaja.Ja vielä itseäsi komppaat.
Pierujen haistelu ja maisteluHiljaa, kiusaaja.
Juu kuulostaa oudolta ajateltuna nytten, itellä ei kyllä mitään muistikuvaa miten oli meillä alkanut niinku X:n tyyppi oli istutettu pöydän ääreen viisivuotiaana ja annettu tälläinen ohje, googlaustuloksessa ei nähä pelkästään negatiivisena, vaan ollu tapa vanhempien olla jotenkin kaveri lapsensa kanssa tai jotain.Toi on ollut sitten ihan uskomattoman typerä ”muoti”.
Musta yks tyhmimpiä sanontoja on "ei ole aikaa seurustelulle". Todellinen match antaa just energiaa, eikä laske monena päivänä viikossa kyhnätään ja tiskataanEipä taida. Ei ole aikaa sellaselle eikä mitään viitteitä tällaisesta muutenkaan.
Näitä siis haluan:Halusin vaan kertoa, että K&K !!!![]()
mä veikkaan et seukkaa. ei se osaa olla yksin. tai ainakin oon saanut sellaisen kuvan.Seukkaakohan Kärppy
No, miksi Alicia pitää koko ajan sitä maskia? Itävaltalaiset lienevät innoissaan, kun saavat siitä koko ajan flashbackeja ConchitastaTietysti tiedän.
Toinen on tämä ”pidän kumppanini pois julkisuudesta esittämällä, että olen sinkku”.Musta yks tyhmimpiä sanontoja on "ei ole aikaa seurustelulle". Todellinen match antaa just energiaa, eikä laske monena päivänä viikossa kyhnätään ja tiskataan
Haluaisitko, että tuoretta suhdetta tai tapailusi kohdetta ruodittaisiin armotta täällä ja kaikilla muillakin roskapalstoilla? Oikeasti et haluaisi, mutta on helppoa huudella, kun sellaista mahdollisuutta ei ole.Toinen on tämä ”pidän kumppanini pois julkisuudesta esittämällä, että olen sinkku”.
Joo, paljonpa arvostat häntä.
Mitä sitten, vaikka ruodittaisiinkin? Ihmisethän siinä vain paljastavat oman tyhmyytensä, voisi mukavasti katsoa miten moni taas onkaan kunnon vttupää, kun arvostelisi jotain über-mahtavaa, kuten mun parisuhteeni.Haluaisitko, että tuoretta suhdetta tai tapailusi kohdetta ruodittaisiin armotta täällä ja kaikilla muillakin roskapalstoilla? Oikeasti et haluaisi, mutta on helppoa huudella, kun sellaista mahdollisuutta ei ole.