**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Wanda, gyne teki ihan normaalin sisätutkimuksen, ei mitään erikoista. Mutta sillä ajatuksella, että raskaaksi yritetään tulla. Tutkaili limakalvot ja endo mullakin sillä suljettiin pois. Mulla on ollut välillä tosi kipeitä menkkoja, mutta toisinaan ei. Tiedä niistä sitten... Nyt on kaksi viimeisintä kertaa olleet "helpot" menkat. Mietin tässä, että liekö juuri d-vitamiinin ansiota...? :confused:

ja kiitos Tatja :)

täytyy mennä tutkimaan omatkin d-vitskupurkit, että miten isoksi uskaltaisi määriä kasvattaa :)
 
Tervetuloa Tuiskula :wave:

Itse oon kans pohtinut noita turvallisia D-vitamiinimääriä. Tuskin tuo 50ug liikaa on koska apteekin hyllystä löytyy Devisol Strong jossa 50ug D-vitamiinia. Purkin kyljessä lukee että sisältää 1000% päivittäistarpeesta eli virallissuositus on vissiin se 5ug. Itse popsin 2 x 20ug Devisolit sekä +10ug Multivitasta ja +10ug Kalsiposista eli yhteensä 60ug. En mä ainakaan ole koskaan sairaana että se hyöty tästä ainakin on =) Ovulaatiosta ei kyllä ole hajuakaan :confused:

En mä nyt tiedä oliko mulla edes se KP1 :( Vuotoa oli tullut la-su yöllä, su-ma yöllä ja sit eilen illalla. Päivisin ei mitään. Äsken pyyhkiessä jäi vähän punaista taas paperiin mutta siteeseen asti ei tuu mitään. Ei nää kyllä mitkään menkat voi olla! Jotain omiaan tuhruaa eli kierto edelleen ihan päin peetä :'( Harmittaa kun jouduin siirtämään sitä mun työterveyslääkäriäkin tältä päivältä kun työkaverille tulikin ihan välttämätön meno ja joudun sitä tuuraamaan. Eikun oottelemaan ens tiistaita jos joku muu suvaitsisi tehdä töissä kerrankin koko päivän että mä pääsisin sinne lääkäriin :kieh: Vähä taitaa kuiteskin pms:sää pukata kun kaikki harmittaa :p
 
Hellou peittojen alta! Oon tässä maanantaista asti pidellyt kylässä influessaa ja 39 asteen kuumetta. Ei kivaa ei! En oikein ole tännekään jaksanut tulla. Kovasti on tekstiä tullut lisää, mikä on kivaa!!
Onnea plussanneelle sgt!
Tervetuloa uusille ja plussatuulia tietysti meille kaikille! Eiköhän plussata sgt:n vanavedessä! ;)

Mä tosiaan oon ollut kipeenä täällä ja en tiedä johtuuko sairastamisesta, mutta tasaisen varma kiertonikin on nyt heittänyt tässä ihan häränpyllyä! Pienen pientä vuotoa alkoi jo viime pe joka siis oli kp22, mutta varsinaisesti menkat alkoivat maanantaina. En sitten tiedä että pitäiskö nyt uusi kierto ajatella alkaneetksi perjantaina vai maanantaina? Onko kellään kokemusta? Joka tapauksessa tän hetkiset tiedot eivät siis pidä paikkaansa mutta josko tästä nyt sitten pian paranisin ovulaatiota kohti! ;)
 
Hei,

ja anteeksi, ettei minusta ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Onnittelut plussanneille, olipa kiva nähdä, että uusia plussaajia täällä palstalla. Ja koska plussanneet poistuu niin kiva nähdä myös uusia kirjoittajia. Tervetuloa minunkin puolesta.

Kerron nyt itsekkäästi meidän tilanteesta heti näin suoraan. Eli minut voi laittaa taustailijoiden joukkoon. Saimme Suomesta ikäviä uutisia kolmisen viikkoa sitten ja tulin eilen Suomesta kotiin. Samalla sain kuulla, että mies oli minun poissa ollessani käynyt tekemässä uuden simppanäytteen kuten tämä uusi hyvä lääkäri kehoitti, sillä hän oli sitä mieltä, että edellinen tulos ei voi pitää paikkaansa. Niinpä uusi näyte kertoi karun totuuden; miehen simpoista kaikki kuolleita!

En itsekään vielä edes ymmärrä miten tässä on voinut käydä näin, mutta luotan uuden lääkärin tietoon niin paljon, että pakko kai se on uskoa. Pahinta tässä on kuitenkin se, että meidän parisuhde on todella karikolla johtuen siitä, että mies haluaa eron tämän tuloksen vuoksi. Hän ei kuulemma halua rikkoa minun unelmia vauvasta. Itse olen eri mieltä, joten toivon, että hän vielä uskoo yhteiseen tulevaisuuteen. Eli ei kovin hyvin nyt mene.

Kaikkea hyvää teille ja paljon uusia plussia!!
 
Yameliah, olen todella pahoillani sun puolesta... :( Viestisi sai kyyneleet silmiini. Tuo uutinen on surullisin, mitä voi saada. Varmasti tuntuu lohduttomalta ja epäoikeudenmukaiselta eikä ehkä ole keinoa, miten jatkaa eteenpäin. Ymmärrän hyvin miehesi reaktion, mutta hänkin on varmasti vielä shokissa. Toisaalta onko lapsen saaminen mahdotonta? Voisitteko käyttää luovutettuja simppoja? Tietenkin se olisi teille molemmille menetys. Mutta voihan se olla mahdollista? Vai onnistuisiko se siellä maassa, jossa asutte? Helppoahan se on kyllä täältä huudella, kun ei ole vastaavaa kokenu... Mutta uskon, että lopulta asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Toivon, että saatte asiat puhuttua ja löydätte yhteisen ratkaisun. Ja ennen kaikkea toivon, että saat vielä oman lapsen ja unelmasi toteutuu! Pidän valtavasti peukkuja! :hug:
 
Täällä kilpirauhashormoni-kuuri lusittu ja kp 1 toivottavasti häämöttää lähi päivinä. Tänään tuli jo pientä tuhrua, vaik kuuri loppui vasta tänään. Pitäis aloittaa clomit kp 3, joten toivottavasti vuoto alkais selkeesti, niin tietäis, mistä alkaa laskea... Voi kunpa lääkkeet tällä kertaa puris, eikä menis kierto taas karikolle. Tänään kyllä yritin taas valaa uskoa ja malttavaisuutta itseeni. Vaikka hetkittäin pelottaa, niin on vaan uskottava, että syksyinen ovis saa pian jatkoa!
 
Perjantai 25.2.2011



Wanda_81......29v. ......kp4/30-42..........yk6 (+ 8kk tjot)
Tunafish-78....32v. ......kp6/28-32...........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp11/32..............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp18/26-27.........yk6.....dpo 4
Tatja.............34v. ......kp21/26-29.........yk8... terolut ...dpo 5
Sintti-79........31v. ......kp22/23-30.........yk20...dpo 8
Kippi.............30v. ......kp23/27-28.........yk5
Jonesy...........30v. ......kp25/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp28/31-37........yk4.....dpo 5
Ronjaliina.......29v. ......kp29/28-29........yk3
anskilia..........31v. ......kp30/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp31/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp32/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Scrat.............31v. ......kp34/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp35/30-58........yk14
Demuli..........31v. ......kp42/32-36.........yk4
Miimau..........31v. ......kp45/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp53/32-36.........yk2



Taustalla:
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Ihan kauhistuneena ja epäuskoisena luen mitä kirjoitat Yameliah! Todella vaikea keksiä mitään sanottavaa tähän. Ihan varmasti miehesi reaktio on shokkireaktio. Hän tietää että toivot kovasti lasta ja olet käynyt raskaita hoitoja läpi ja tuntee nyt olevansa unelmiesi esteenä. Kun teillä on näin pitkä hoitohistoria jo takana niin eikö nyt olisi turhaa luovuttaa kesken kun syy lapsettomuudelle löytyi. Teillä on monta vaihtoehtoa vielä käyttämättä! Kun isyyttä ajattelee, niin eiköhän se biologinen osa siinä ole loppujen lopuksi sivuseikka. Isyys ja hyvä isä on ihan jotain muuta kuin sama geeniperimä. Voimia teille molemmille suurten päätösten tekoon!
 
Voimia, Yameliah! :hug:

Mulla on alkanut närästämään :( eilen iltapäivällä huomasin tällaista ongelmaa ja tänään on ollut pahempana. Muuten juon kahvia reiluisti, nyt ei tee mieli... Toiveikkaana jo ajattelin, että se voisi tarkoittaa jotain positiivista. :)

Mä muuten hoksasin, että ilmoitin silloin aluksi väärän kp:n, joten jossain päivityksessä tuota mun kp:tä voi pienentää yhdellä. Missä lie päivämääräsekoilussa elelin. Dpo on oikein.

Me lähdetään pidennettyä viikonloppua viettämään mökkeillen ja ulkoillen, joten hetken olen poissa kuvioista. Mutta keskiviikkona viimeistään palaan.


Mukavaa perjantaita kaikille ja plussatuulia :)
 
Yameliah :hug: :hug: :'( Voi ei mitä uutisia! Olen pitänyt ihan erityisesti peukkuja teidän puolesta, on jotenkin niin helppo ymmärtää sun tilannetta kun itsekin pyörin suht samoilla yrityskierroilla. Olisin niin kovasti toivonut, että teille olisi viimein se lapsi suotu... Miehellesi noin rankat uutiset olivat varmaan todella kova paikka, ainakin meillä mies on ottanut aika raskaasti sen että lapsettomuutemme "syy" onkin hänessä. Mutta toivottavasti pystytte vielä keskustelemaan asiasta ja miettimään yhdessä vaihtoehtoja. Voimia ja jaksamista teille molemmille! :hug:
 
Ronjaliina, menkkojen katsotaan alkavan ensimmäisestä varsinaisesta vuotopäivästä, eli tässä tapauksessa kp 1 olisi se maanantai. Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen joka menkkoja on edeltänyt 1-4 päivän tiputteluvuoto, joskus välissä on voinut olla pari vuodotontakin päivää ennen kuin menkat ovat alkaneet. Gynen mukaan tällainen on ihan normaalia. Pikaista paranemista! :flower:

Tunafish, harmillista että kierto noin heittelee. :( Toivottavasti pääset tiistaina sinne lääkäriin ja saat sieltä jotain apuja.

Tervetuloa Tuiskuli! =)

Tuohon endometrioosiasiaan on pakko vielä sanoa sen verran, että endo ei välttämättä näy ultrassa - ainoa varma tapa sulkea se pois on laparoskopia. Aihe sattuu olemaan tuttu, koska eräs ystäväni kärsii erittäin kivuliaasta endometrioosista, mutta hänellä pesäkkeet ovat niin pieniä, että ne pystyttiin havaitsemaan juurikin vain tähystämällä. Hänellä diagnoosin saaminen kesti siksi aika pitkään. Toisaalta endoon viittaavat oireet olivat hänellä todella selvät (runsasta verenvuotoa ja kovia kipuja pitkin poikin kiertoa).

ON: En ole bongannut mitään varsinaisia kiinnittymisoireita. Mahaa on välillä vähän nippaillut, mutta olen huomannut että noita nippailuja saattaa tulla ihan missä vaiheessa kiertoa tahansa ja melkein mistä syystä tahansa, joten en enää luota että ne varsinaisesti kertoisivat mistään. Todennäköisyydet plussata heti ekasta inssistä ovat loppujen lopuksi aika pienet, joten yritän tässä henkisesti varautua siihen että menkat alkavat ensi viikolla ihan tavalliseen tapaan. Silti ei voi olla vähän elättelemättä toivoa onnistumisesta... :ashamed: Toivottavasti en sitten ole ihan hajalla, jos se nega sieltä kuitenkin tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt oli ihan pakko tulla kommentoimaan tuolta odottavien puolelta:
sintti täälläkin on kaikki peukut ja varpaat pystyssä että teille vihdoin tulisi se plussa!!!! Jännityksellä odotan täällä hyviä uutisia! :heart:

Samoin Amandalle tsemppiä kropan herättelyyn ja pikaista plussaa kehiin!

Yameliah voi kun noi uutiset oli kyllä synkkiä! Mutta tosiaan miettikää ihmeessä niitä luovutettuja siimahäntiä jos vaan mahdollista. Tosin meilläkin mies oli sitä mieltä ennen plussausta että jos hänen omat siimahännät ei toimi niin luovutettujakaan ei hän hyväksy, se taitaa olla miehille aika rankka juttu kun vika todetaan simboissa. Voimia kuitenkin teille kummallekin paljon!!! :hug:

Ja tietysti kaikille muillekin voimia hoitoihin/yrityksiin!!! Plussatuulia ++++:whistle:

(.) puoliväli on jo ylitetty ja ensi viikolla rakenneultra. Äkkiä se aika menee hitaan alun ja pitkäveteisen yrittämisen jälkeen! Enää 10 viikkoa töitä ennen kesä/äippälomia.

Ja taas kerran tervetuloa tuonne meidän plussanneiden joukkoon mahdollisimman pian: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1893439-noin-kolmekymppiset-ekakertalaiset-vol-7-a/

Sannuli+Nykerö 20+4
 
Lauantai 26.2.2011



Wanda_81......29v. ......kp5/30-42..........yk6 (+ 8kk tjot)
Ronjaliina.......29v. ......kp6/24-29.........yk4
Tunafish-78....32v. ......kp7/28-32...........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp12/32..............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp18/26-27.........yk6.....dpo 5
Tatja.............34v. ......kp22/26-29.........yk8... terolut ...dpo 6
Sintti-79........31v. ......kp23/23-30.........yk20...dpo 9
Kippi.............30v. ......kp24/27-28.........yk5
Jonesy...........30v. ......kp26/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp29/31-37........yk4.....dpo 6
anskilia..........31v. ......kp31/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp32/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp33/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Scrat.............31v. ......kp35/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp36/30-58........yk14
Demuli..........31v. ......kp43/32-36.........yk4
Miimau..........31v. ......kp46/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp54/32-36.........yk2



Taustalla:
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Listaan jäänyt eilinen dpo eli tänään mulla dpo 6.
Ei ole mitään erityisiä tuntemuksia ollut. Aika tarkkaan tulee tietenkin rekisteröityä joka suolen kurahdus ;) Taas olen selaillut vauva-aiheisia sivuja urakalla ja vaunujakin on kuolattu. Isänpäivän tienoilla olisi laskettu aika eli olisi kyllä mahtipäivä syntyä.

Nima Mitkä siellä on tunnelmat?

Ovisonnea puolenkiertolaisille!!! Plussa-aaltoa odotellessa....
 
sgt
Kiitos paljon onnitteluista ihanat :)

Kurjia uutisia Yameliah.. :( Jospa jonkilainen ratkaisu löytyisi kun aikaa kuluu näistä ikävistä uutisista ja miehesikin ehtii asiaan sopeutua. Nyt varmaan mekoisen sekavat ja alakuloiset fiilikset :hug:

Ja Wanda: pahoillani alkaneesta kierrosta. Mutta onnea alkaneelle kierrolle! Peukut on pystyssä!!

Nima.. en tiedä onko mitään vinkkejä antaa ;) mutta kuten jo joskus edellisessä ketjussa totesin, niin jos nyt tärppää (kuten kävikin), niin syy on siinä, että stressi, joka oli todella kova ja pitkä kestoinen (ei siis "lapsen tekoon" liittyvä), alkoi helpottaa. Lisäksi tuo mennyt kierto ja edelliset menkat alkoi tuntua aika "normaalilta" kaikkine pms-oireineen jne. Eli kaipa se ottaa aikansa, että hormooni toiminta tasaantuu pillereiden jälkeen.
En ole ovulaatiota koskaan testannut, mutta voisin väittää edellisessä kierrossa tienneeni (tai ainakin kroppa tiesi) ne "oikeat" päivä, ja satuin vielä olemaan tuolloin kotonakin :) Halut olivat aivan valtavat :D Onneksi mies ei valita ;) Ja ovulaation aikaan oli pientä menkkakipumaisia tuntemuksia... kai.

Ja kyllä sen oikeastaan tiesi että jotain on tapahtunut, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. En osaa selittää mikä se tunne oli, mutta plussa ei oikeastaan ollut yllätys. Oireita ei mitenkään hirveästi ole, eikä ole vieläkään. Mutta rinnat kipeytyi aiemmin kuin menkkojen alkaessa, nukuin todella katkonaisesti ja näin ihmeellisiä unia, väsymys ja jatkuva jano... Nyt on ollut tuntemuksia alavatsassa, kai siellä tapahtuu kaikenlaista :)

Edelleen ihmettelevällä kannalla... kai tässä menee aikansa ennen kuin oikeasti ymmärtää odottavansa. Ja matalalla profiililla, kuitenkin ollaan niin alussa, että parempi vain tarkkailla tilannetta ja nostaa lippu salkoon vasta kun ollaan "varmemmilla vesillä" :)

Toivotaan että kaikki menee hyvin. Ilmoittelen kuinka "homma etenee"...

Ja valtavasti plussatuulia kaikille ++++++++ :whistle:
 
Voi Yameliah, en tiedä mitä sanoa... Aikamoinen uutinen :hug:

Tatja täällä on myös kova kyttäys päällä, aina vessassa käydessä toivoo näkevänsä merkkejä kiinnittymisvuodosta. Eilen vähän närästi, kurkku kipeytyi ja nenä alkoi vuotamaan, mutta tänään ei enää vuoda eikä närästä. Tuskinpa oli mikään raskausoire... :snotty:

Hyvää mökkeilyä Tuiskuli! :cool:

sgt stressistä olisi kyllä hyvä päästä eroon (huokaus). Onnellista odotusta ja mukavaa, jos jatkossakin kerrot kuulumisia =)
 
sgt
Nima: Ei mulla ainakaan ollut mitään kiinnittymisvuotoja.. ja tosi vähän mitään muitakaan selkeitä oireita. Kuten em. niin nyt jälkikäteen voi yhdistellä raskauteen janoisuuden, päänsäryn ja väsymyksen yms. mutta ei ne kyllä mitenkään massiivisia oireita olleet ja olisivat voineet ilmetä ilmankin raskautta. Nyt vaan rennosti odottelemaan mitä tuleman pitää. Itteäkin helpotti kun vaan otti asenteen että elämä jatkuu ja menkat jää tulematta jos jää. Ihan normaalia elämää elin, kävin ulkona kavereiden kanssa ja muutenkin duunailin mitä normaalistikin tekisin. Ja normaali elämä jatkuu edelleenkin, vaikkakin tietyin rajoituksian :)
Ja kuten sanoin, eipä noita oireita ihan hirveästi ole edelleenkään, mitä nyt muutenkin lyhyt pinna on ehkä vieläkin lyhyempi ;) Tsemppiä :D
 
VOIMIA Yameliah!! Kuulostaa niin lohduttomalta ja epäreilulta! Ja sellaiselta mitä kenenkään ei toivoisi kuulevan. Sanat eivät riitä, mutta muiden sanoihin yhtyen kovasti toivon, että loppujen lopuksi tämä vain vahvistaisi parisuhdettanne ja löytyisi keino selvitä yhdessä vahvempina eteenpäin!
 
Kovasti toivoisin sintti, että inssi olisi onnistunut ja pian saisit plussan. Kuulostaa mun mielestä kovin hyvältä kaiken kaikkiaan, vaikka oletkin puhunut, että prosentuaalinen mahdollisuus onnistua ei ole kovin hyvä. Kuitenkin siihen 10-15 prosenttiin mahtuu monta onnistunutta inssiä! Ja mun järjen mukaan kolme munasolua nostavat onnistumisen mahdollisuutta! Toivotaan parasta!

Mulle voi joku asiaan perehtynyt ja osaava päivittää huomenna kp7/24-29........yk4.
Viime aikoina näyttää olleen tämä yk4 kovin plussaonninen, joten uudella innolla tähän kiertoon koitan suunnata. Influenssa on kuumeen osalta voitettu. Enää on jäljellä hirmuinen yskä ja tukkoinen pää, mutta toivotaan, että hiljalleen nämäkin flunssanoireet haihtuvat.

Mukavaa viikonlopun jatkoa jokaiselle!
 
Oho Ronjaliina nyt vasta tajusin, että aika kovasti sun kierto lyheni. Mut onhan sekin parempi kuin nää pitenevät kierrot, pääsee yrittämään useammin ;)

En tiedä tästä yk4:n plussaonnisuudesta... Eilen tuli valkovuotoa ja kohtu oli vähän arka/kipeä, joten ehdin jo innostua. Kunnes vilkaisin kalenteria ja huomasin, että olin kirjannut muistiin viime kierron dpo6-päivänä täysin samat "oireet" :LOL: Täytyy vissiin pakata ensi viikonlopun reissulle siteet ym. mukaan...
 
Sunnuntai 27.2.2011



Wanda_81......29v. ......kp6/30-42..........yk6 (+ 8kk tjot)
Ronjaliina.......29v. ......kp7/24-29.........yk4
Tunafish-78....32v. ......kp8/28-32...........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp13/32..............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp19/26-27.........yk6.....dpo 6
Tatja.............34v. ......kp23/26-29.........yk8... terolut ...dpo 7
Sintti-79........31v. ......kp24/23-30.........yk20... 1. inssi... dpo 10
Kippi.............30v. ......kp25/27-28.........yk5
Jonesy...........30v. ......kp27/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp30/31-37........yk4.....dpo 7
anskilia..........31v. ......kp32/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp33/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp34/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Scrat.............31v. ......kp36/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp37/30-58........yk14
Demuli..........31v. ......kp44/32-36.........yk4
Miimau..........31v. ......kp47/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp55/32-36.........yk2



Taustalla:
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Ihan lyhyesti vain omaa napaa... Sen verran on oireita ilmaantunut, että rinnat ovat hieman turvoksissa ja nännejä aristaa, perjantai-iltana turvotus oli aika selvääkin. Toisaalta en uskalla vielä liikoja toivoa, koska viime keväänä oli parissa kierrossa samoja oireita, eikä kuitenkaan jäänyt kyytiläistä matkaan... eli jäivät varmaan kemiallisiksi raskauksiksi, tai näin ainakin silloin arvelin. Mutta parin päivän päästähän sen näkee, alkaako tiputtelu vai ei.
 
Kippi
Heips minunkin puolesta kuumeilijat!

Yameliah, vaikka en sinua tunne, kirjoituksesi kosketti ja tuli todella paha olo puolestasi. Toivon että miehesi näkisi selkeämmin kun shokki uutisista helpottaa. Uskoa ja toivoa sinne!!

Täällä onkin useampia loppukiertolaisia jännäämässä. Sintti, lupaavalta kuulostaa =) Omaa napaa... Menkat pitäis alkaa parin päivän kuluttua ja niin ne taitaakin tuntemuksia taas tulkiten. Masentaa aika lailla, koska viime viikolla oli joka päivä nippailuja vatsassa, erilaisia kuin aiemmissa kierroissa ja väkisinkin haaveet taas alkoi nousta. Menkkatuntemukset ovat vaan niin pirullisen tunnistettavia etten enää juurikaan haaveile tän kierron osalta. Onneksi mies on jaksanut tukea ja kannustaa ja uskoo niin liikuttavan vilpittömästi onnistumiseen, vaikkei tässä kierrossa mutta tulevaisuudessa, että antaa voimaa minullekin. Meitä tämä yrittäminen / pettyminen on lähentänyt entisestään ja siitä olen kiitollinen :heart:

Toivon että joku täältä plussaisi ja antaisi uskoa meille muillekin! Minut voi laittaa taustalle, vaikka meillä yritys jatkuu, niin yritän nyt pysyä poissa täältä ja keskittyä muihin asioihin, jospa se toimisi käänteisesti... :)

Aurinkoisia kevättalven päiviä ja plussapuhureita teille jokaiselle tasapuolisesti!

Kippi
 

Yhteistyössä