**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Kippi olisi varmasti jokaiselle meistä ihan hyvä, jos välillä pystyisi siirtämään kuumeilun taka-alalle... Toivottavasti kuulemme vielä sinusta ja mieluiten plussauutisten muodossa! :wave:

Sintti täällä jännäillään sormet ja varpaat ristissä sun puolesta! :popcorn:

Mulla iski kova migreenikohtaus illalla (dpo7) ja oli pakko ottaa migreenilääke. Pakkausselosteessa tosin lukee "voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista" ja "on vältettävä raskausaikana". Oonko mä nyt tappanut kaiken, mitä mahdollisesti on ollut kehittymässä? Oliko tämä migreeni raskausoire? En vaan pystynyt kärsimään sitä kipua ilman lääkettä, kun mitään takuita raskaudesta ei kuitenkaan ole... :ashamed:
 
Maanantai 28.2.2011



Demuli..........31v. ......kp6/32-39.........yk5
Wanda_81......29v. ......kp7/30-42..........yk6 (+ 8kk tjot)
Ronjaliina.......29v. ......kp8/24-29.........yk4
Tunafish-78....32v. ......kp9/28-32...........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp14/32..............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp20/26-27.........yk6.....dpo 7
Tatja.............34v. ......kp24/26-29.........yk8... terolut ...dpo 8
Sintti-79........31v. ......kp25/23-30.........yk20... 1. inssi... dpo 11
Jonesy...........30v. ......kp28/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp31/31-37........yk4.....dpo 8
anskilia..........31v. ......kp33/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp34/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp35/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Scrat.............31v. ......kp37/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp38/30-58........yk14
Miimau..........31v. ......kp48/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp56/32-36.........yk2



Taustalla:
Kippi
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikkea hyvää, Kippi - tiedän että joskus taukoilu voi tulla tarpeeseen. :wave: Tulethan kuitenkin kertomaan, jos teillä tärppää! Ja olet tietenkin aina tervetullut tänne takaisin.

Nima, luulen että tuo on kuitenkin paras mahdollinen kiertovaihe sivuvaikutuksia ajatellen, kun munasolu on jo lähtenyt matkaan mutta istukkaa ei ole vielä ehtinyt muodostua. Käsittääkseni alkion ja äidin verenkierrot yhdistyvät vasta joskus viikolla 5-6... korjatkaa joku, jos olen väärässä. Uskoisin, että kaikki on masussa hyvin! =)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaista paranemista, wanda! :hug:

Mie olen täällä ihan tulisilla hiilillä, niin kuin arvata saattaa... Lueskelin tuossa äsken meidän vanhaa pinoa ja totesin, että niissä kierroissa joissa olen tikuttanut oviksen tiputteluvuoto on alkanut dpo 12. Se olis siis huomenna... Rinnat tuntuu edelleen hieman raskailta ja nännit on kosketusarat, toivotaan että se olisi tällä kertaa hyvä merkki.

Mitens meidän muut loppukiertolaiset (meitähän onkin aikamoinen joukko), onko mitään uutisia? Ja onko Amanda uudesta kierrosta vielä mitään merkkejä?

*MUOKS* Muokkasin vielä vähän tuota listaa, kun huomasin että Demulin yk:n vaihtuminen oli jäänyt päivittämättä. Jos huomaatte muita virheitä, niin hihkaiskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Yameliah, tuli tippa silmään sun uutisista. Jaksamista, tosi kivinen tie teillä tän lapsiasian suhteen. Toivottavasti aika auttaa, että saatte jonkun ratkaisun. :hug: Sulle (ja muille pitkään yrittäneille) jotenkin erityisesti toivoisi sitä lasta, vaikka tietysti kaikille.. : /
 
Sintti, kiitos kysymästä. :) Mä oon täällä tuhruillu jo torstai-illasta, mutta vuoto ei oo oikein kunnolla alkanu. Mulla on aina ollu niukat vuodot, mut nyt tää on ihan pienen pientä. Onkohan merkki alhaisista estrogeenitasoista? Kun ei edes Luget saa aikaiseksi kunnon vuotoa? No, luulen, että kp 1 oli kuitenkin eilen ja clomeja alkaisin syömään huomenna. Soitan vielä lääkärille huomenna. Mulle vois siis päivittää kp 2/34, yk12 ja loppuun vielä 1 km, 3*clom+menopur. Mullahan alkaa nyt kolmas clomi-kierros ja eiköhän toi Menopur kuulu jatkossakin kuvioon... En oikein tiedä, miten suhtautua seuraavaan kiertoon. Toisaalta koitan olla varuillani, etten toivo liikoja ja pety. Mutta totta kai haluan olla luottavainen ja innostunut. Vaikka sitä sitten tippuisi korkealta ja kovaa, haluan uskoa onnistumiseen ja kuvitella, että parin viikon päästä olisin jo raskaana. :)

Sintti, jännään ihan super paljon sun puolesta!!! :) Voi hitsi, kun sieltä nyt pärähtäis plussa!!! Ja pidän peukkuja tietty kaikille muillekin eri kiertojen vaiheissa!
 
Tiistai 28.2.2011



Amanda77......33v. ......kp3/34..............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Demuli..........31v. ......kp7/32-39.........yk5
Wanda_81......29v. ......kp8/30-42..........yk6 (+ 8kk tjot)
Ronjaliina.......29v. ......kp9/24-29.........yk4
Tunafish-78....32v. ......kp10/28-32...........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp15/32..............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp21/26-27.........yk6.....dpo 8
Tatja.............34v. ......kp25/26-29.........yk8... terolut ...dpo 9
Sintti-79........31v. ......kp26/23-30.........yk20... 1. inssi... dpo 12
Jonesy...........30v. ......kp29/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp32/31-37........yk4.....dpo 9
anskilia..........31v. ......kp34/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp35/??.............yk12...... 1kkm
Scrat.............31v. ......kp38/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp39/30-58........yk14
Miimau..........31v. ......kp49/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp57/32-36.........yk2



Taustalla:
Kippi
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos paljon teille kaikille myötäelämisestä ja kannustavista sanoista. Tuli todella hyvä mieli siitä, että täältä on saanut niin paljon tukea. Toivottavasti voisin vielä palata tänne palstalle kuumeilemaan ja saisimme asiat järjestymään jotenkin. Ihmettä siihen kyllä nyt tarvittaisiin sillä mies on ottanut tämän niin raskaasti. Toki kyllä ymmärrän, että hän tarvitsee aikaa tämän läpikäymiseen. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että mikrohedelmöityksellä voisi saada myös meidän tilanteessa ehkä apua jos löytyisi edes muutama elävä siittiö. On myös olemassa leikkaus joka voidaan tehdä siinä tapauksessa, että siittiöt "valmistuvat" elävinä, mutta kuolevat matkalla esim. kivesten liiallisen lämmön vuoksi.

Oikein paljon plussia tänne ja voimia teille jokaiselle. Tie äidiksi ei aina ole helppo, mutta yritetään pitää toivoa yllä :hug:
 
Keskiviikko 2.3.2011



Amanda77......33v. ......kp4/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Demuli..........31v. ......kp8/32-39.........yk5
Ronjaliina.......29v. ......kp10/24-29.......yk4
Tunafish-78....32v. ......kp11/28-32........yk1
Vadelma30.....30v. ......kp16/32............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp22/26-27........yk6.....dpo 9
Tatja.............34v. ......kp26/26-29........yk8... terolut ...dpo 10
Sintti-79........31v. ......kp27/23-30........yk20... 1. inssi... dpo 13
Jonesy...........30v. ......kp30/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp33/31-37........yk4.....dpo 10
anskilia..........31v. ......kp35/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp36/??.............yk12...... 1kkm
Scrat.............31v. ......kp39/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp40/30-58........yk14
Miimau..........31v. ......kp50/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp58/32-36.........yk2



Taustalla:
Wanda_81
Kippi
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Yameliah voimia teille molemille! Mie niin toivoin kuulevani teidän lääkärikäynneiltä hyviä uutisia että ihan sanattomaksi veti aiempi kirjoituksesi. Siinä jää omat pienet murheet kakkoseksi. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä onneksi teillä. :hug:

Sintti mitkä on tunnelmat? Sinulla on jännät dpo lukemat jo!

Mites muut loppukierron jännääjät, onko oireita?

Omasta tilanteesta: flunssa alkaa hellittää ja pikkuhiljaa palaudun elävien kirjoille. On vain tämän vauva-asian kanssa kaksijakoinen olo, toisaalta odotan huhtikuun loppua kun miehenikin suostuu aloittamaan yrityksen, toisaalta olen katkera kun nyt jää kaksi kiertoa väliin kokonaan yritystä! Mieheni kun on niin *!?*@!* lapsellinen ettei halua loppuvuoden lasta!! Arvaatte että olen vetänyt aiheesta useamman kerran herneen nenään. Sitten se aina kääntyy niin päin että minä painostan. Ei auta kuin tyytyä lupaukseen että huhtikuun lopulla alkavasta kierrosta sitten. Ja mieheni on niin pöljä että autuaasti uskoo siihen että heti kun hänkin yrittää niin pamahdan paksuksi. Voi ziisus sanonko vaan että ottaa välillä niin pahasti päähän. Mutta kuten sanoin, pieniä murheita tämmöiset ja pitäisi ottaa tämä pari kuukautta nyt lepoa vauvakuumeesta.
 
Yameliah, toivon sydämestäni että asiat teillä järjestyvät, tavalla tai toisella. Onneksi nykyään hoidot ovat kehittyneet todella paljon, ja vaikeisiinkin tilanteisiin voi löytyä apuja. Itseäni on matkan varrella lohduttanut ajatus meidän oman pinon "ihmeonnistumisista" - esim. Viullahan ICSI:ä varten saatiin kerättyä vain viisi siimahäntää, mutta se riitti silti plussaan. Pidän teille hurjasti peukkuja! :hug:

Wanda, ymmärrän jos miehesi asenne hermostuttaa - eihän niitä vauvoja saada nappia painamalla. Olisi kyllä ihanaa, jos plussan voisi saada juuri siinä kierrossa kuin haluaa...

).( Testasin tänään herkällä raskaustestillä negan. Eilen nippaili ja poltteli alavatsaa sen verran itsepäisesti, että olin koko ajan varma että menkat ovat alkamassa, mutta toistaiseksi ei ole näkynyt minkäänlaista tuhruakaan. *koputtaa puuta* Yritän malttaa odottaa ylihuomiseen ennen seuraavaa testiä, jos vuoto ei ala sitä ennen...

Tuiskuli, Tatja ja Nima, onko ollut mitään tuntemuksia? Entäs meidän muut piinailijat?
 
Heippa kaikki!

Sintti, mitä kuuluu? :) täällä jännätään peukut pystyssä :)

Meidän lomareissu meni oikein mukavasti. Olis voinut mökkeillä vaikka pidempäänkin... Joku toinen kerta sitten pidemmälle lomalle :D

oireista sen verran, että niitä tuossa kirjasin ylös (sillä ajatuksella, että jos tulee tästä kierrosta nega, niin en sitten seuraavissakaan kierroissa innostu turhaan näistä oireista).

DPO 3 alkaen ollut närästystä (kyseistä vaivaa mulla ei muuten ole ollut, syksyllä samoja oireita yhdessä kierrossa) ja närästys jatkuu edelleen.
DPO 4-5 painon (ja paineen) tunnetta alamahalla
DPO 4- 6 pahoinvointia, joka paheni iltaa kohden
DPO 4- 7 iltavilua
DPO 8 viiltävä kipua alavatsalla, kesti noin 10 minuuttia (kuin lihaspisto, mutta isommalla alueella). sen jälkeen noin tunnin ajan miedompana.

Nyt on jäljellä vielä närästys. Että tällainen lista. Toiveita en ole uskaltanut kovin nostatella, lähinnä ajattelen, että listasin nämä, jotta voin seuraavissa kierroissa torpata toiveet vetoamalla tähän listaan... (pessimisti ei pety, ei ainakaan niin lujaa).

Nima ja Tatja, mitä teidän kiertoihin kuuluu? Taidatte molemmat mennä päivän minua edellä?

Plussatuulia kaikille! Ja Wandalle mukavaa lepotaukoa (jos sitä nyt niin voi toivottaa). Se varmasti tekee hyvää :) ja tuo mukanaan plussaa :)

Plussatuulia toivon kaikille! +++++++++
 
Sintti pahoittelut negasta, mutta ei peli ole vielä menetetty niin kauan kun tätiä ei näy! ;)

Täällä ei ole mitään raportoitavaa, kurkku on vain vähän karhea. Vaikea uskoa, että voisin olla raskaana ilman minkäänlaisia oireita, kun kuitenkin ovis mulla oirehtii voimakkaasti. Tätiä odottelen saapuvaksi perjantaina (yleensä se on viimeistään dpo12 päivänä tullut...) Pitkä viikonloppureissu alkaa huomenna, joten pidän hiljaiseloa ensi viikkoon asti (en ota raskaustestiä edes mukaan). Toivottavasti palatessani täällä on luettavissa paljon plussauutisia +++:whistle:
 
Taas tuli mutkia matkaan meidän vauvakuumeiluun : / Työterkkatarkastuksen tuloksena mulla nyt sitten todettiin diabetes :O Diagnoosi on vielä niin varhainen että en tiedä onko se tyyppiä 1 vai 2 vai kenties jotain muuta. Ilmeisesti on olemassa joku diabetesmuoto joka on yhteydessä hormonitoiminnan häiriöihin ja lääkärin mielestä mun epäsäännöllinen kierto vois viitata myös siihen. Paastosokerit on kuitenkin nyt olleet 3 mittauskertaa yli 7 ja pitkäaikaissokerit myös koholla. Meen vielä huomisaamuna sokerirasitukseen. En siksi etteikö tää diagnoosi olisi jo varma vaan siksi että se sitten takaa sen että saan peruskorvattavuusjakson jälkeen täyden korvauksen mahdollisista lääkkeistä. Ihan pikaisesti kysäisin lääkäriltä näistä vauvasuunnitelmista ja ne kuulemma pitäisi unohtaa siksi aikaa että saadaan hoitotasapaino kuntoon. Ei mitään havaintoa kauanko sellainen voi kestää :headwall: Mun täytyy siis nyt keskittyä itseeni ja saada itseni niin hyvään kuntoon että vauvoista voi alkaa taas turvallisesti haaveilla.

Mä toivotan siis kovasti plussapuhureita tänne teille kaikille ja vaikka nyt voi vähän kuulostaa pahalle, niin toivon että täällä on jo ihan uudet tyypit kun palaan ja te kaikki olette jo tuolla plussanneissa =) :wave:
 
Siirsin itseni taustalle kun ei ole yritystä nyt muutamaan kuukauteen. Turha laskea kiertopäiviä siis. Seurailen kyllä keskustelua täällä taustalta mutta yritän nyt pysyä vähän etäämmällä jotten ihan turhaudu ja miettisin jotain muuta välillä. Jos siis Sintti ja muut ottaisitte listan päivityksen haltuunne? Palaan listoille sitten kun yritys on taas päällä.

Tunafish :hug:! Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Kippi
Hoi naiset!

Minäkin tulin tänne lueskelemaan kuulumisianne vaikka edelleen haluan taustalla olla ja ainakin yritän pysyä poissa täältä ja keskittyä muuhunkin kuin vauvakuumeiluun. MUTTA :p teidän jutut herätti niin paljon ajatuksia, etten malta täysin taustalla pysyä! Ihan ekaks Wanda, voihan itku tuota miesten logiikkaa! Munkin ukko on heittänyt kommentteja että "kannattaa välttää loppuvuoden vauvaa ihan lapsen kannalta" mutta oon torpannut hänet alkuunsa, että hei kuule, tuliskin just siinä kierrossa kun itse toivoo... Jos ja kun asiasta on tullut teille jo kinaa, ymmärrän halusi olla kärsivällinen ja odottaa huhtikuulle, toisaalta voithan sä silti pamahtaa siunattuun tilaan =) ennen sitäkin, tuskin teidän seksielämä kuitenkaan täysin tauolle menee ;) Mutta mietin vaan, että kannattaisiko sun vielä yrittää rauhassa keskustelua aiheesta ja siitä miten tärkeää sulle olisi ettei yhtään kiertoa "hukattaisi"? Koita kestää! :hug:

Sintti, Nima ja Tuiskuli: Mulla on ihan sellainen kutina, että ainakin joku teistä plussaa! Toivo elää niin kauan kun pöksyt pysyy puhtaina :p

Tunafish, voimia sinullekin! Vaikka varmasti turhauttaa, onhan se raskautta ajatellenkin tärkeää olla itse siinä kunnossa että kroppa "kestää" raskauden ja ei ole niitä riskejä niin paljoa. Kyllä se sinunkin hetkesi vielä koittaa!

Omasta tilanteesta... Menkat sitten alkoi eilen, mutta kumma kyllä, pahin pettymys oli jo viikonloppuna kun tunsin selvät oireet. Nyt on pikemmin sellainen olo, että jes kohta pääsee taas yrittää ja nyt natsaa miehenkin kanssa aikataulut ja jopa kahdenkeskiset lomailut silleen, että päästään ovista hyödyntämään =) Mä oon niin paljon murehtinut viime viikkoina ja tuntenut ulkopuolisuutta äidiksi tulleiden ystävien tilanteesta, että rupes kuulkaa kyllästyttämään ja päätinkin välillä ottaa yltiöpositiivisen vaihteen kehiin! Toisin sanoen, yritän palata siihen yrittämisen alkuaikojen naiiviin ajatteluun, että jeejee kohta ollaan raskaana :D Katsotaan miten toimii, mutta nyt on oikeasti optimistinen olo (jotenkin toi kevätaurinkokin piristää) ja ajattelen että muutaman viikon kuluttua voin jo olla raskaana. Pidän yleensä itseäni ehdottomasti enemmän optimistina kuin pessimistinä ja välillä on suorastaan alkanut pelottaa, että oma iloisuus alkaa laimentua ja vaikuttaa koko elämäniloon tää lapsihaaveilu. Kiellän siis itseltäni murehtimisen tai ainakin yritän aktiivisesti kääntää ajatukset mukavaan haaveiluun! Kahtellaan kuin mun käy :LOL:
 
Kippi
Ei pitäis kirjoitella täältä töistä... Mulla oli kaksplus-sivut kohdasta vauvakuume auki kun miespuolinen työkaveri tuli huoneeseen ja mun taakse konetta tuijottaa... vauvakuume-kohta siis näkyi näytön alareunassa avoimena olevina, voi että mun poskia kuumotti vielä kun mulle aina (ärsyttävästi) vauvoista töissä vihjaillaan. Ihan varmasti huomasi sivun muttei sanonut onneksi mitään. Noh, onneksi mulla on tää positiivinen muudi päällä joten jaksan tällekin sattumukselle vaan naureskella :D

Yritetään nauttia elämästä naiset ja uskoa että meistä tulee vielä äitejäkin!

-taustalle yrittää uudemman kerran siirtyä...:)
 
Kovasti täällä loppukiertolaisten hengessä olen mukana ja päivittäin käyn kurkkaamassa, että joko joku olisi plussannut! :)

Wanda meillä mies ennen vauvapuuhien aloittelua ajatteli ja puhui ihan samoin, että ei ole hyvä jos lapsi on syntynyt loppuvuonna. Kuitenkin toivoin, että mieheni voisi perustella asiaa tarkemmin. Hänen ajatuksensa asian suhteen tuntuivat olevan melko lapsellisia ja juuri sen tyyppisiä, että raskaaksi tullaan heti kun vain halutaan. Ystäväpariskuntamme odotti tuolloin juuri viimeisillään esikoista. Kerroin miehelleni heidänkin yrittäneen vauvaa jo puolitoista vuotta ennen raskautta. Lisäksi monta muuta pariskuntaa pystyin ystäväpiiristä mainitsemaan, joissa odotusta on joutunut odottamaan yli kolmekin vuotta ennen toivottua tulosta. Nämä saivat mieheni ajattelemaan asiaa hieman toisessa valossa, jonka jälkeen hän nyt kovasti on innolla mukana tässä projektissa.

Omalla kohalla ollaan siinä tilanteessa, että nyt on menossa tänään kp10. Mulla on sellanen olo itella, että voisko ovis olla tässä aikalailla nyt meneillään. Mä en oo lähtenyt vielä oviksen tikutteluun ollenkaan, mutta aiemmissakin kierroissa on näillä päivillä ollut samanmoinen olo. Oon ajatellut, että ei ovis voi näin aikaisin olla, mutta toisaalta miksikäs ei voisi. Varsinkin jos kiertoni viime kierrossa lyheni pysyvästi, voisi kai ovis hyvin olla jo nyt. Pittäis varmaan koittaa nyt tilanne hyödyntää, jos tuntemukseni ovat oikeessa. ;)

Tänään varasin ystäväni kanssa lennot Keski-Eurooppaan parin viikon päähän. Kivaa päästä vähän keväisempiin maisemiin sairaslomalta. Näyttää siltä, että sairaslomani jatkuu pidempään kuin mitä olin ajatellut. Eli jopa reilusti huhtikuulle asti. Siispä taidan olla täällä kotona vielä jonnin aikaa polveni kanssa... Jos siis päivittelyapua tarvitaan niin voisin tarvittaessa kantaa korteni kekoon ja välillä päivitellä pinoa. Sikäli mikäli Sintti apuja tarvitsee ja joku neuvoo, että kuinka päivittelyä pitäisi suorittaa.

Plusplusplussia kaikille! :)
 
Kippi ja Ronjaliina, en voi kuin ihmetellä miesten logiikkaa. Vaikka miten päin selitän asiat niin ei, ei mene jakeluun. Tosin en liikoja halua myöskään painostaa koska nyt vasta on mies ensimmäistä kertaa suostumassa ajoitukseen vauvan yrittämisessä. Nämä kaksi kiertoa menee onneksi nopeasti kun ei yritä laskea jokaista päivää, se oli suurin syy itseni poistamiseksi listalta. Ja mieheni kutsuu tätä aikaa nyt vauvanteon harjoitteluksi... ;)

Listan päivitys on hyvin helppoa, ensiksi klikataan edellisen päivän lista-kirjoituksesta lainaa-linkkiä, sitten tekstin alusta poistetaan seuraava pätkä:
ja ihan tekstin lopusta seuraava: [/QUOTEe]. Sitten muutetaan tekstiin päiväys, kiertopäivämäärät muutetaan ja dpo:t jotka ainakin itse meinasin aina unohtaa muuttaa.
 
Torstai 3.3.2011



Kippi.............30v. .......kp3/26-28........yk6
Amanda77......33v. ......kp5/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Demuli..........31v. ......kp9/32-39.........yk5
Ronjaliina.......29v. ......kp11/24-29.......yk4
Vadelma30.....30v. ......kp17/32............yk5
Tuiskuli.........29v. ......kp23/26-27........yk6.....dpo 10
Tatja.............34v. ......kp27/26-29........yk8... terolut ...dpo 11
Sintti-79........31v. ......kp28/23-30........yk20... 1. inssi... dpo 14
Jonesy...........30v. ......kp31/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp34/31-37........yk4.....dpo 11
anskilia..........31v. ......kp36/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp37/??.............yk12...... 1kkm
Scrat.............31v. ......kp40/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp41/30-58........yk14
Miimau..........31v. ......kp51/27.............yk7
Sakara..........34v. ......kp59/32-36.........yk2



Taustalla:
Tunafish-78
Wanda_81
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sgt.....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Tunafish, voi höh :( Mutta toisaalta hyvä, että asia selvisi tässä vaiheessa, niin voit saada siihen asianmukaista hoitoa. Ja ilmeisesti hoidot voisivat tasoittaa sitä hormonitoimintaakin ja parantaa sitä kautta raskautumismahdollisuuksia...? Tsemppiä joka tapauksessa, ja toivotaan että pääset pian aloittamaan yrityksen uudestaan. :hug: Haluaisitko että laitetaan sut siksi aikaa taustailijoiden pinoon, vai oletko mieluummin yrityslistalla?

Ronjaliina ja muutkin, voin ihan mielelläni toimia listan päivittäjänä, mutta välillä saattaa olla työvuorot niin etten pääse koneelle ennen alkuiltaa. Eli olisi mukava jos joku toinenkin voisi päivitellä aina tarvittaessa. :)

Mukavaa reissua, Nima!

Ja Kipille ja wandalle leppoisaa taustailua. Ehkäpä te palaatte tänne palstalle seuraavan kerran yllätysplussauutisten kanssa? :D

ON: Piinailu jatkuu - tiputtelua ei ole näkynyt vieläkään, ja oireet on muutenkin pysyneet samoina. Klinikan suosittelema ensimmäinen testauspäivä olisi vasta ylihuomenna, mutta testaan kyllä jo huomenna uudestaan jos mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut.

Kippi voisit lähettää sitä alkuaikojen naiivia yltiöpositiivisuutta vähän tännekin päin :D On meinaan vähän päässeet varastot hupenemaan...
 
Jänskättää sun puolesta Sintti! Voit siirtää minut taustailemaan. Käyn varmaan välillä lueskelemassa teidän kuulumisia samalla kun odottelen vihreää valoa lääkäriltä yrityksen alkuun.
Keväistä plussapuhuria toivottelen teille +++++ :whistle:
 
Kippi Hieno asenne tuo yltiöpositiivisuus :)

Wanda Voi tuota miehen logiikkaa. No eihän sitä tiedä vaikka harjoitellessa ilman stressiä sitten kuitenkin tärppäisi ;)

Tunafish Jaksamista diabeteksen kanssa. Siinä tuleekin sitten paljon uusia asioita opeteltavaksi.

Tuiskuli Kiitos kysymästä. Oireita ei täällä ole minkäänlaisia ja nyt en pariin päivään niitä edes kuulostellut, kun oli muuta vipinää. Tänään voin sitten kunnolla keskittyä siihen puoleen :D Toivotaan, että sun oireilut on sitä itseään.

Sintti Peukkuja peukkuja!

Nima Mukavaa reissua! Maltat sitten ilman testiä lähteä reissuun :p

(.) Odottelen menkkoja alkavaksi tänään illalla. Viimeisestä terolutista on se kaksi päivää. Tänään jo harkitsin aamupissasta testailua, mutta sain maltettua mielen. Oireita ei tosiaan ole minkäänlaisia. Koitan pitää toiveita yllä, että joskus se vauva tulisi meillekin.
 

Yhteistyössä