Hellurei!
Tuntuipa hyvältä lukea että
Kirsillä on kaikki kunnossa!
bd bd Merille, Sparkille ja Wintiölle - teillähän tilanne kuulostaa suorastaan lupaavalta, toivottavasti tärppää!
Pari lomapäivää Keski-Euroopassa on ohi, onneksi loma jatkuu vielä. Mun oli tarkoitus shoppailla, mutta eihän siitä mitään tullut. Nykyisiin mittoihin mahtuvia vaatteita en viitsinyt ostaa ja enkä toisaalta kehdannut sovittaa äitiysvaatteita, vaikka niitä oli hyvä valikoima. No, säästyipä rahat johonkin tärkeämpään...
Raskauden oireista olen saanut jo tuta, sillä kuvottava olo velloo 24 tuntia vuorokaudessa, tänään olen lisäksi tutkinut kahteen otteeseen vessanpöntön lasitusta. :x Jos Valio raportoi lähiviikkoina appelsiinimehun menekin hurjasta kasvusta, on meikäläinen aiheuttanut tuon piikin.
Ai niin, ensimmäinen neuvola-aika on huhtikuun lopulla ja ultrankin varasin neuvolan tädin kehoituksesta. Se on vasta toukokuun puolen välin tietämillä. Ultraan soittaessani ajanvaraustäti sanoi, että "tiedäthän, että mitä tahansa voi vielä tapahtua. Muista peruuttaa aika tarvittaessa." Alkuun se tuntui tosi pahalta, mutta näin jälkikäteen ajatellen on hyvä, että ympäriltä löytyy realistisia ihmisiä, jotka tiputtavat meikäläisen pilvilinnoista takaisin maanpinnalle.
Kiitos muuten edelleen onnitteluista, ne lämmittävät!
Taidan siirtyä aktiivipalstailijaksi Myrsky-Tuulen perustamaan pinoon odottavien puolella. Mutta en teitä tietysti kokonaan hylkää, vaan puhaltelen aktiivisesti plussatuulia ja seuraan innolla kuulumisianne. Ja ennen kaikkea toivon, että siirrytte täältä pian sinne tärppipinoon.
Hyvää kevään jatkoa kaikille ja tapailemisiin!
Nefer (joka on tätä nykyä rekisteröitynyt, mutta profiilin kirjoitus on vielä mietintämyssyn alla)