Noniin,
liityn joukkoon, hmmm, punaiseen. Aamuisen negatestin jälkeenhän se paholainen porhalsi paikalle, vielä aika kamalien kipujen kera. Olen ollut töissä hätää kärsimässä, kun olen yrittänyt jotenkin pystyä seisomaan ja istumaan normaalin näköisesti (enkä kippuralla kerien). Lisäksi töissä oli harvinaisen rasittava päivä.
Lisäksi olen töiden jälkeen ravanut ostamaan kahdelle vastasyntyneelle lahjaa. Aika absurdia toimintaa juuri tänään.
Pötkylälle kaikki sympatia. Kun itselläkin välillä on sellainen olo (ja nyt lainaan jostain toisesta pinosta löytämääni ajatusta), että ihan kuin jonottaisi kaupassa jonotusnumeron kanssa mutta muut kiilaisivat edelle. Eli joskus näinä synkkinä päivinä on sellainen olo, että eikö se jo pian olisi minun/meidän vuoro. Pötkylä, sun vuoro tosiaan olisi, samoin
Mariskan ja monen muunkin toki, Katin, Kummin, Kirsin, Bantskun, Wintiön...
Tsemppiä teille! Kiva kun Mariska olet positiivisella mielellä.
Tämä vuodatushan ei siis tarkoita sitä, että suhtautuisin teihin onnekkaisiin nopeasti raskautuneisiin negatiivisesti. Olen vaan välillä kade. Ottakaa tämä merin jokakuukautisena marinana.
Olen nimittäin huomannut, että käyn täällä aina vuodattamassa synkkyyttä, kunnes sitten vaihdan huumoriin, ja positiivisuuteen, ja ooptimismiin, ja....Eli kuten pötkylä sanoi: naisen elämäähän tämä.
On muuten jännä, miten mulla kierrot 3 kuukauden sykleissä tasaavat niin, että keskiarvo on noin 31 päivää. Eli tyyliin: pitkä kierto, lyhyt kierto, keskipitkä kierto TAI lyhyt, lyhyt, pitkä. Ja taas keskiarvo on sama. Joku muukin ihmetteli muistaakseni samantapaista asiaa...Lopulta menkat alkavat vaihtelevista pituuksista huolimatta taas samana päivämääränä.
Lopuksi:
Dana, ihania kuulumisia sulla! Niitä ei ole jostain syystä YHTÄÄN ankea lukea, teidän ihkujen vatsakatkistenne ja mönkijöidenne kuulumisista.
Hyvää vointia itse kullekin! Vieläkö joku jännää tällä viikolla?
:wave: