*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Minä myös
olen täällä maailmanlopun fiiliksissä, eli negaa näytti testi äskettäin. Itseasiassa, kun sain pissan kippoon, niin pyyhkiessä tuli hennosti verta, eli se siitä sitten... :(
Mikä lie kuunkierto siihen vaikuttaa, että elimistö tasaa kierron aina jotenkin niin, että menkat alkaa kuun viimeisinä päivinä tai seuraavan kuun eka päivinä, sitä tuntuu tuo niiden myöhässä olokin taas olleen. Muutenkin jotenkin nuo tuntemukset ovat muuttuneet kierron aikana, mitä ne ennen olivat. Liekö tulossa vanhaksi :)

Olen kyllä pettynyt, ja itkeä tihrustinkin, tiedätte kaikki varmaan tunteen..
Luultavasti tulen nyt sitten jättämään kuumeilut, ja keskityn uuden työpaikan hakuun ja nauttimaan muuten tämän hetkisestä elämästä, eihän tästä muuten tule mitään. Lapsi on tietysti kokoajan tervetullut, mutta pääni ei kestä tällaista varsinaista kuumeilua :( Luultavasti tullaan menemään tjot-meiningillä ja aikanaan sitten jotain tutkimuksia, jos vuosi meinaa tulla täyteen ilman tulosta...

Minut voi siis poistaa listalta,
Kiitos kaikille peukutuksista ja toivon teille kaikille oikein paljon onnea ja positiivista mieltä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 08:50 Minä myös kirjoitti:
olen täällä maailmanlopun fiiliksissä, eli negaa näytti testi äskettäin. Itseasiassa, kun sain pissan kippoon, niin pyyhkiessä tuli hennosti verta, eli se siitä sitten... :(
Mikä lie kuunkierto siihen vaikuttaa, että elimistö tasaa kierron aina jotenkin niin, että menkat alkaa kuun viimeisinä päivinä tai seuraavan kuun eka päivinä, sitä tuntuu tuo niiden myöhässä olokin taas olleen. Muutenkin jotenkin nuo tuntemukset ovat muuttuneet kierron aikana, mitä ne ennen olivat. Liekö tulossa vanhaksi :)

Olen kyllä pettynyt, ja itkeä tihrustinkin, tiedätte kaikki varmaan tunteen..
Luultavasti tulen nyt sitten jättämään kuumeilut, ja keskityn uuden työpaikan hakuun ja nauttimaan muuten tämän hetkisestä elämästä, eihän tästä muuten tule mitään. Lapsi on tietysti kokoajan tervetullut, mutta pääni ei kestä tällaista varsinaista kuumeilua :( Luultavasti tullaan menemään tjot-meiningillä ja aikanaan sitten jotain tutkimuksia, jos vuosi meinaa tulla täyteen ilman tulosta...

Minut voi siis poistaa listalta,
Kiitos kaikille peukutuksista ja toivon teille kaikille oikein paljon onnea ja positiivista mieltä!
Voih :( Tiedän kyllä niin tarkkaan miltä tuo tuntuu, vaikka itse en negatestejä joutunutkaan tekemään kun menkat pirulaiset tulivat aina ajallaan... Pettymys siitä ettei olekaan tärpännyt, ja menkat vielä kaupan päälle muutamaksi päiväksi, se on todella inhottavaa!

Kovasti voimia :hug: ja tsemppiä työnhakuun ja muuhun elämään! Ethän menetä toivoasi. Mulle neuvolalääkäri sanoi että siksi julkisella puolella pidetään sitä vuotta rajana ennen tutkimuksiin ryhtymistä, että niin monet tutkimukset osoittavat sen että tosiaan suurin osa onnistuu viimeistään vuoden sisällä jos on kyseessä perusterveet ihmiset.

Tiedän ettei se tässä vaiheessa lohduta yhtään, mutta omalla kohdalla tuo "vuoden maaginen raja" tuli todettua. Meillähän kerkesi melkein vuosi mennä toivoessa ja pettyessä, mutta nyt jälkeenpäin ajatellen se aika tuntuu kuitenkin hirmu lyhyeltä.

Vielä kerran lohtu :hug:
 
Bantsku
Voi, Minä myös, tiedämme tunteen. Älä nyt kokonaan palstaa hylkää, vaikka tiedänkin, että tauko palstailusta joskus helpottaa.

Minuakaan ei haittaa ollenkaa, vaikka kaikki raskautuneet jatkavatkin täällä, päin vastoin!

Aamulla olitaas lämmöt nousseet, omituista. Nyt tällä hetkellä tuntuu että saattaa olla kyllä kuumeen puolella, jotenkin kökkö olo ja päätä särkee....
Tokihan sitä tietysti sairastuu viikonlopuksi!
/Bantsku
 
Minäkin ehdin viimein raapustelemaan tänne töiden lomassa jotain. Onnittelut Nefer plussasta :flower: ja :hug: Minä myös negasta. Voih, kuinka ikävää...
Täällä mennään nyt kp15/26-32 ja ovulaatio taisi olla eilen tai toissapäivänä (kp13-14). Olen ekaa kiertoa greippimehu-kuurilla ja jos olen ennenkin tuntenut oviksen, niin nyt se teki itsenänsä varsin selväksi! Olin kamalan kipeä viikon verran, munasarjoja repi, vihloi ja suorastaan pakotti. Limaneritys ei kuitenkaan mielestäni oleellisesti kasvanut normaaliin verrattuna. Tällä kertaa saimme jopa käytettyä mahdollisen oviksen hyödyksemme (mies oli vapaalla...), joten odottelevalla kannalla ollaan. Tosin mikään kamala kuumeilu ei ole päällä vaan olen yllättävänkin jalat maassa tällä hetkellä. Kai sitä yrittää pedata itselleen pehmeämpää laskeutumisalustaa, mikäli punainen paholainen rynnistää paikan päälle parin viikon päästä.... No joo, kyllä tilanteeseen vaikuttaa sekin, että töissä on kamalaa hässäkkää ja kaiken lisäksi häämme lähestyvät :heart: , joten niiden järjestely vie kivasti ajatuksia pois tästä "projektista".
Mutta nyt täytyy palailla töiden pariin. Oikein ihanan lämpöisiä kevätpäiviä kaikille ja plussa-tuulia tietenkin!
Ja raskautuneet, jatkakaa vaan palstailua tässä pinossa, teidän kuulumisianne on kiva lukea!

Keväisen kepein tunnelmin: Spark
 
Kaikkea hyvää sulle, Minä myös ja :hug:

Tulethan kuitenkin kertomaan meille heti, jos eli kun (koita jaksaa pitää Usko ja Toivo menossa mukana) tärppää...

Emman kommentit oli todella hyvät. Ainakin se vuosi pitäisi jaksaa odotella suuremmin stressaantumatta. Mutta helpommin sanottu kuin tehty - tiedän itsestäni....
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Ensinnä kaikille plussanneille valtavat kasat onnentoivotuksia :flower: !

Ja sitten muille edelleen samaa tsemppiä ja toiveikkuutta!

Ja vielä lisäksi Minä myös-nickille erityistsempit ja aurinkoisen(-mman) kevään toivottelut!

Minulle on tainnut käydä vähän samoin; toisaalta ei jaksa täällä kovin usein (enää) pyöriä, kun se pidemmän päälle näyttää aiheuttavan stressiä - varsinkaan, kun mitään ei ole tapahtunut, vaikka odotukset usein liiankin korkealla. Toisaalta (kuten Sparkilla) juhlat ovat pian ovella ja energia menee niiden järjestelyyn...Jospa kauan odotettu loma tekisi asialle jotain..Poli-käyntikin on tulollaan huhtikuun alussa.

Lupaan käväistä ainakin siinä vaiheessa, kun (jos) jotain merkittävää tapahtuu. Mutta siihen saakka ihanaa kesän odotusta ja hyviä vointeja!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:36 Lauralei kirjoitti:
Ja Iida-Liinasta ei ole muuten pitkään aikaan kuulunut mitään. Toivottavasti kaukomailla kaikki on kunnossa ja neiti/rouva (en muista kumpi enkä ehkä edes tiedä sitä :)) on vain keskittynyt niin kovin mahan kasvattamiseen ettei ole ehtinyt palstailemaan. :)
Kaukomailla kaikki hyvin, hermot menivät vain viime viikolla tämän palstan kanssa kun pari kertaa viime viikolla pitkät tekstit katosivat taivaan tuuliin. Yhdyn tähän Emman tekniseen vinkkiin, että ainakin pitkät tekstit kannattaa kopioida ennen lähettämistä. Heh vaikuttaakohan tämä raskaus tähänkin, että pinna on vähän kireällä?

Viikkoja on nyt oman laskuopin mukaan kasassa tasan 10. Pahemmin en ole ehtinyt edes murehtia, onko kaikki hyvin, sillä huonovointisuus jatkuu edelleen... ja sehän oli kai hyvä merkki. :x

Valtavasti onnea Neferille plussasta! :flower: Ihanaa!

Tosi huonosti ja nopeasti luin viime aikoina kirjoitetut viestit, joten en nyt osaa kommentoida oikeen mihinkään. :/ Täytyy lukea paremmalla ajalla uudelleen. Mukavia vointeja kaikille! :flower:
 

Heippa!

Tänään saan tietää verikokeiden tulokset oviksen suhteen ja peloittaa todella paljon tulokset jos en saa omaa lasta koskaan. :'(
Oma napa:kp2/28 eli täti tuli kylään eilen.
Tulen myöhemmin tänään kertomaan teille verikokeiden tulokset,kun olen saanut tietää ne.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Hei!!

On tässä ollut hieman miettimistä... ja olen kaikkeni yrittänyt etten vaipuisi synkkyyteen... :'(

Keskiviikkona oli nyt aika gyn. pkl:lle, menin paikalle suht. huolettomin mielin. Aika pommi olikin sitten lääkärin terveiset!
LH arvo oli vanhoihin kokeisiin verrattuna huomattavasti koholla, joka siis viittaa munasarjojen toiminnan huomattavaan alenemiseen. Ainut vaihtoehto, (eikä tämäkään varma) on koeputkihedelmöitys!! Olin pudota tuolilta, lievän shokkireaktion aiheutti.
Hyvä uutinen oli (jos voi hyväksi sanoa...) että lääkäri piti tilannetta sen verran huolestuttavana että hoito suoritetaan lyhemmän kaavan kautta. Normaalistihan jono Tampereelle IVF hoitoon on yli vuosi. Isoilla annoksilla ensi kierrossa alkaa Primolut suun kautta, Synarela nenäsumuna ja Gonal F injektiona. Ensimmäinen munasolujen keräys ja alkioiden siirto olisi (jos kaikki menee aikataulun mukaan) toukokuussa.

Että ei tämä raskautumisen vaikeus tainnu ihan meidän päästä olla kiinni. Aika synkät ja itkuiset pari päivää on takana. Mies onneksi suhtautuu asiaan hirvittävän positiivisesti. Kädet tärisee ja mahaan sattuu ihan tässä asiaa kirjoittaessani.

Monet asiat tuntuvat nyt hyvin pieniltä murheen aiheilta tämän rinnalla.

Hauskaa viikonloppua!
 
Hei!!

On tässä ollut hieman miettimistä... ja olen kaikkeni yrittänyt etten vaipuisi synkkyyteen... :'(

Keskiviikkona oli nyt aika gyn. pkl:lle, menin paikalle suht. huolettomin mielin. Aika pommi olikin sitten lääkärin terveiset!
LH arvo oli vanhoihin kokeisiin verrattuna huomattavasti koholla, joka siis viittaa munasarjojen toiminnan huomattavaan alenemiseen. Ainut vaihtoehto, (eikä tämäkään varma) on koeputkihedelmöitys!! Olin pudota tuolilta, lievän shokkireaktion aiheutti.
Hyvä uutinen oli (jos voi hyväksi sanoa...) että lääkäri piti tilannetta sen verran huolestuttavana että hoito suoritetaan lyhemmän kaavan kautta. Normaalistihan jono Tampereelle IVF hoitoon on yli vuosi. Isoilla annoksilla ensi kierrossa alkaa Primolut suun kautta, Synarela nenäsumuna ja Gonal F injektiona. Ensimmäinen munasolujen keräys ja alkioiden siirto olisi (jos kaikki menee aikataulun mukaan) toukokuussa.

Että ei tämä raskautumisen vaikeus tainnu ihan meidän päästä olla kiinni. Aika synkät ja itkuiset pari päivää on takana. Mies onneksi suhtautuu asiaan hirvittävän positiivisesti. Kädet tärisee ja mahaan sattuu ihan tässä asiaa kirjoittaessani.

Monet asiat tuntuvat nyt hyvin pieniltä murheen aiheilta tämän rinnalla.

Hauskaa viikonloppua!
 
Hei!!

On tässä ollut hieman miettimistä... ja olen kaikkeni yrittänyt etten vaipuisi synkkyyteen... :'(

Keskiviikkona oli nyt aika gyn. pkl:lle, menin paikalle suht. huolettomin mielin. Aika pommi olikin sitten lääkärin terveiset!
LH arvo oli vanhoihin kokeisiin verrattuna huomattavasti koholla, joka siis viittaa munasarjojen toiminnan huomattavaan alenemiseen. Ainut vaihtoehto, (eikä tämäkään varma) on koeputkihedelmöitys!! Olin pudota tuolilta, lievän shokkireaktion aiheutti.
Hyvä uutinen oli (jos voi hyväksi sanoa...) että lääkäri piti tilannetta sen verran huolestuttavana että hoito suoritetaan lyhemmän kaavan kautta. Normaalistihan jono Tampereelle IVF hoitoon on yli vuosi. Isoilla annoksilla ensi kierrossa alkaa Primolut suun kautta, Synarela nenäsumuna ja Gonal F injektiona. Ensimmäinen munasolujen keräys ja alkioiden siirto olisi (jos kaikki menee aikataulun mukaan) toukokuussa.

Että ei tämä raskautumisen vaikeus tainnu ihan meidän päästä olla kiinni. Aika synkät ja itkuiset pari päivää on takana. Mies onneksi suhtautuu asiaan hirvittävän positiivisesti. Kädet tärisee ja mahaan sattuu ihan tässä asiaa kirjoittaessani.

Monet asiat tuntuvat nyt hyvin pieniltä murheen aiheilta tämän rinnalla.

Hauskaa viikonloppua!
 

Heippa teille kaikille!

MARISKA: :hug: Voimahaleja sinulle todella kovasti!

Mä sain tänään tietää hormooniverikokeiden tulokset oviksen suhteen ja kaikki oli ok verikokeiden mukaan ja ovisverikoe on myöskin ok.
Hieman on nyt oloni parempi,mutta ei vaan vauvaa näy vieläkään meille tulevan. :'(
Miten teillä muilla on mennyt?
Oma napa:kp2/28 ja pääsiäisenä on ovis,niin saa nähdä jos saisimme tammivauvan alulle pääsiäisenä.

Mukavaa viikonlppua teille kaikille B)
 

Heippa teille kaikille!

MARISKA: :hug: Voimahaleja sinulle todella kovasti!

Mä sain tänään tietää hormooniverikokeiden tulokset oviksen suhteen ja kaikki oli ok verikokeiden mukaan ja ovisverikoe on myöskin ok.
Hieman on nyt oloni parempi,mutta ei vaan vauvaa näy vieläkään meille tulevan. :'(
Miten teillä muilla on mennyt?
Oma napa:kp2/28 ja pääsiäisenä on ovis,niin saa nähdä jos saisimme tammivauvan alulle pääsiäisenä.

Mukavaa viikonlppua teille kaikille B)
 
Wintiö vierailijana
prkl kun ei tänne tänään pääse kirjautumaan!

Mariska, voimia! Kuitenkin hyvä, että tiedät mikä tilanne on, vaikka tilanne itsessään onkin ikävä. Jaksamista sinulle ja puolisollesi.

kirsi, sinulle myös nyt peukkuja pystyyn. Toivottavasti mielesi valoistuu pääsiäistä kohti!

Oma napa: ihan yhtä sekaisin kuin aiemminkin. Saa nähdä koska tästä normalisoidutaan. Sitä paitsi aloitin (taas..) uuden koulutuksenkin (työn ohessa), joten ehkä se tästä tärpiksi muuttuu :LOL:
 
Moikka, moi!

Ehdinpäs tännekin... parissa päivässä jo vieroitusoireita :eek:

Lohdutus :hug: Mariskalle. Varmasti todella masentava tilanne, mutta onneksi tosiaan teitä pystytään auttamaan ja edelleen voidaan pitää toivoa yllä. Hyvä, että pääset hoitoihin todella pian. Kuten sanottu, odottaminen on kaikkein pahinta. Jaksamista ja kevään aurinkoa sinne!

Myös Kirsille :hug: Hyvä, että ainakin hormonit näyttävät olevan kunnossa. Jospa kevät teille sen tärpin toisi.

Minä myös,
Ymmärrän tilanteesi ja joskus pieni tauko varmasti auttaa, mutta älä ihmeessä menetä toivoasi :heart:

Joillekin tämä palstailu mm. varmaankin todella aiheuttaa stressiä ja silloin on varmasti viisasta pitää hiukan välimatkaa. Itse olen kokenut tämän paremminkin stressiä poistavana. Yksin pähkäillessäni stressaannun paljon enemmän. Vaan niinpä me kaikki ollaan omanlaisiamme ja hyvä niin :)

Omassa navassa ei uutta. Maanantaina neuvola ja keskiviikkona ultra. Jännittää!!
Ai niin, LOMA alkoi! Jippii!

Tsemppiä kaikille! Ja Merillekin, vaikka "hiukan" väärin muistin kierron ajankohtasi :LOL:
 
Mukavaa lauantaita! =)

Kerrankin ehdin pitkästä aikaa lukea ihan rauhassa viime viikkoina kirjoitetut jutut. Alkuun Mariskalle hurjasti tsemppiä. Mutta positiivista on, että koeputkihedelmöityksen onnistumisprosentit ovat kuitenkin hyvät ja hyvä että asiaa aletaan heti hoitamaan. Danako se sanoi, että turha odottelu on pahinta. Olen siitä ihan samaa mieltä. Eli rohkeasti vaan eteenpäin. :flower:

Hihii, arvatkaa mitä? Tänä aamuna heräsin ja minun teki kovasti mieli lettuja. :p Ihanaa, sillä viiteen viikkoon syöminen on ollut yhtä pakkopullaa. Paino ei ole onneksi kuitenkaan laskenut, mutta ei tosin noussutkaan.

Muutamassa kaupassa olen katsellut etukäteen äitiysvaatteita, mutta sovituskoppiin asti ei ole tullut mieleenikään mennä. No ei minulla ole kyllä minkäänlaista mahaakaan, joten ainoa konkreetinen tunne raskaudesta on se mukava etova olo ja turvonneet rinnat. Koskakohan se maha alkaa näkyä? Vaikuttaakohan pituus siihen kuinka nopåeasti vatsa kasvaa? Itse olen nimittäin tosi pitkä.

Toissa viikolla eksyin kyllä lastetarvikeliikkeeseen ja voi kuinka olisin halunnut ottaa sieltä pinnasängyn mukaan ja kaikkea muuta ihanaa. Vähän väliä yritän keksiä hyviä tekosyitä lähteä käymään sisustusliikkeessä ja oikeasti vain siksi että pääsisin valitsemaan lastenhuoneen tapetit. Voi kääk, täytyy kai yrittää hillitä itsensä, sillä ultrakin on vasta kolmen viikon päästä. :ashamed:

Minäkin pysyn tällä palstalla ihan mielelläni tai sitten olen valmis siirtymään plussanneiden 30-kymppisten puolelle, jos sellainen päätetään perustaa. Se on myös hyvä ajatus. Itse listasin itseni myös lokamasuihin, mutta niinkuin joku jo sanoikin, niin ei siellä pysy yhtään kärryillä missä mennään, kun ihmisiä on niin paljon. En ole edes kuukauteen lukenut sen osion viestejä. Ymmärrän kyllä jos joitakin kuumeilijoita ärsyttää meidän raskautuneiden mahan kasvatus puheet, joten voisihan sinne äitiyspuolelle sellaisen onnistuneiden 30-kymppisten pinon perustaakin. Itse en kyllä ainakaan nyt sitä ehdi tehdä, kun pitää päästä paistamaan niitä lettuja. :LOL:
Hyvin viihdyn kyllä tälläkin puolella ja olen varmaan vieläkin enemmän kuumeilija kuin itse odottaja. Edelleen lasken milloin alkaisi uusi kierto ja milloin olisi mahdollisesti ovis. On jäänyt päälle tuo laskutapa, kun ehtihän sitä jo vuoden verran treenata.

No niin, nyt tuli sitten tekstiä sen kahden viikon hiljaiselonkin edestä. Eikä kauheasti ollut edes mitään sanottavaa. Nyt kauppaan ostamaan maitoa, munia ja mansikkahilloa. =)
Lettulauantaita toivottelee Iida-Liina. :flower:

Ps. Kukas muu kertoi tällä palstalla paistaneensa lettuja parisen viikkoa sitten? Taisi jäädä siitä syystä letut kummittelemaan takaraivoon.
=)
 
Heippa 3-kymppiset!

Olen monastikkin käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutten oo saanu aikaseksi kirjoteltua ite.

Ihan ekana mariskalle voimia! :hug:

Kuulun ite plussanneisiin ja meillä tärppäs heti eka kierrosta pillereiden jälkeen. Nyt on menossa rv 22 ja la 11.8.
Kaikki on tähän asti menny hyvin, selkäsärkyjä lukuunottamatta. Mutta kestän ne kyllä mieluusti!

Tsemppiä kaikille yritykseen ja raskauteen, pidetään toisillemme peukut pystyssä! :heart:

tellervo
 
Heissan täältäkin pitkästä aikaa!

Ensi alkuun onnittelut Neferille plussasta! Ei sitä kannata millään tavalla "väheksyä", että onnistuu plussaamaan nopeammin kuin on itse ajatellut ja nopeammin kuin me monet muut. Sitähän samaahan me kaikki kuitenkin toivotaan. :)

Mariska, tsemppiä sinulle kovasti jatkon kanssa! Olen itse myös jäänyt siihen käsitykseen, että koeputkihedelmöityksellä (IVF) on hyvät mahdollisuudet onnistua, kun siihen ryhdytään. Hyvä asia on se, että tilanteesi tiedostettiin nyt tässä vaiheessa ja että IVF:ään ryhdytään pikimmiten. Ymmärrän kyllä, että kyllähän tuollainen tieto aina kirpaisee. Luottavaisin mielin kuitenkin tästä eteenpäin.

Oma (.) täällä ollaan jotenkin sellaisella "hälläväliä" meiningillä menty eteenpäin jo jonkin aikaa. Lapsettomuushoitoihin ollaan hakeuduttu, kun yritystä on nyt takana se vuosi. Erittäin mukava ja asiantunteva hoitava lääkärimme sanoi jo ensikäynnillä, että labratulosten perusteella on lähes varmasti sanottavissa, että hormoniasioissa (ilmeisesti keltarauhashormonissa) on jotakin häikkää ja että sen seurauksena ovista ei tapahdu aina. Esim. nyt tässä kierrossa ei ovista siis ole tapahtunut, kun ultrassakaan ei näkynyt yhtään mitään. Aina olen kuitenkin o-testiin saanut jonkinlaisia viitteitä lh-hormonin noususta, muttei siis mitään tässä kierrossa. Ilmeisesti häikkää on siis ollut koko ajan. Ja eihän lh-hormonin nousu edes kerro välttämättä sitä, että munasolu olisi irronnut. Voihan siis olla, etten ovuloi kunnolla laisinkaan. Kirsilläkö, taisi olla vastaavanlaisia piinailuja? No, tilanne kuitenkin etenee parin uusintaverikokeen kauttaa aukiolotutkimukseen ja siitä sitten edelleen aika varmasti pistoshoitoihin (hui!). Jos ne eivät noin 4 kierron ajan toimi, sitten mennään mekin koeputkihedelmöityshoitoihin, kuten Mariska. Kaipa tää tästä... Onneksi koko hommaa sanelee tästedes ammatti-ihminen, joten ei pitäisi enää omaa päätään rasittaa sillä mitä pitäisi tehdä ja mitä ei.

Sen kuitenkin sanon, että kokemuksesta viisastuneena kannattaa tosiaankin hakeutua tutkimuksiin vuoden yrittämisen korvilla - mitä sitä turhaan piinaa itseään ja kuvittelee, että kaikki on ok, jos kuitenkaan ei ole... :(

No, tulipahan taas tilitettyä... Mukavaa ensi viikkoa joka tapauksessa kaikille ja tsemppiä!
 
Heippa pitkästä aikaa!

Katille ekaks että täällä on samat meiningit, hoitoihin ollaan menossa. Hormooneissa häkkää.
SORI kaikille muille kun en oo jaksanu lukea ketjua. Plussanneita varmaan on eli superliimat ja onnentoivotukset teille kaikille (toivottavasti teitä on sankoin joukoin). Ja sit meille muille muille VOIMIA.

Me sitten mieheni kanssa heitettiin kirves kaivoon. Luovutettiin ihan totaalisesti tämä kyttyäily ja laskeminen, ootellaan vaan kesää ja sit syksyllä hoidot jo toivottavasti alkaa. Julkisella on niin hidasta meininkiä. Eipähän tarvi miettiä ehkäisyä kun ei yrittämälläkään tuu raskaaksi, karua :LOL: .

Jep, jep. Olishan se kiva se vahinko, mutta asenne on nyt se että lapsettomina tässä jatketaan elämäämme eteenpäin. Onneks kesä menee nopeesti ja on kaikkee muuta toimintaa niin ei tunnu niin raskaalta, muuten tää talvi on ollut kyllä tosi raskas. :snotty: :headwall:

Mutta mutta, peukut pystyy kaikille ja ihanaa kevättä.
 
Kiitoksia kaikille myötäelämisestä!!

Kyllä tämä pistää pään pyörälle! Hirveesti asoita pyörii päässä... Koskien lääkityksiä, hoitoa, PARISUHDETTA ym. ym. Mut onneksi pyörät lähtee niin kiireesti pyörimään, tämän lisäksi pitkä odottelu olisi kyllä tuskaa!!

Ja niin kuin ei asiassa muuten olisi tarpeeksi, sain kutsun työhaastatteluun tänään!!

Elämä on!!! Jos en nyt saa vatsahaavaa, on stressinsietokyky huippuluokkaa!! :)

Tää on nyt vähän oman navan ympärillä pyörimistä...
Sori!!
Nyt töiden kimppuun!!


:wave:
 
Moikka Kaikille,

Ihan ensiksi pakko sanoa, että älkää nyt raskautuneet hylätkö meitä. Ainakaan minua ei yhtään ärsytä teidän pahoinvointi ja lettuhimojuttunne. On ihan hyvä että meidän "epäonnisten" ja yrittäjien joukosta löytyy myös onnistujia.

Meillä saatiin lapsettomuustutkimukset päätökseen ja nyt on hoitojen aika. Inseminaatiota yritetään vaikka mulla siis ilmeisesti endometrioosi (selviää sitten aikanaan laproskopiassa). Mitään muuta vikaa meistähän ei sitten löytynyt (paitsi korvien välistä, mutta se ei varmaankaan vaikuta lasten saantiin?) Vähän jänskättää kun pitäisi jo ilmeisesti ensi viikolla (jos menkat suvaitsevat tulla ajoissa) kipittää ensimmäiseen ultraan ja sitten alkaa piikittäminen ja kaikki muut hässäkät.

Mites tässä näin kävi? Mä olin jo vuosia sitten päättänyt että mihinkään lapsettomuushoitorumbaan en lähde, jos niitä ipanoita ei luomusti ilmaannut, mutta tässä sitä vaan mennään. Täytyy vaan toivoa, että tulee tulosta, ettei mene rahat kankkulan kaivoon - vaikka kyllä kai sitä voi hyvän asian takia muutaman roposen uhratakkin?

NO niin, hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja toivottavasti pian saadaan lisää plussanneita tälle puolelle :flower:
 

Heippa teille kaikille!

Oma napa:kp5/28 ja täti lähti kylästä pois tänään ja ovis mulla on pääsiäisenä ja laitamme silloin simpat liikkeelle,jos vaikka saisimme tammivauvan alulle.Mulla on olo nyt todella helpottunut,kun verikokeiden mukaan oviksen suhteen kaikki on ok,että mitään vikaa ei ole ja ultran mukaan ei myöskään ole mitään vikaa kun oli auki olevat munasarjat ja kohtukin oli ok,niin olo on todella helpottunut ja nyt vaan otan rennosti enkä stressaa,se tulee sitten kun on tullakseen masuun vauva asumaan,toivottavasti tulisi nyt pääsiäisenä.

Miten teillä muilla on mennyt?

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille ja hyvää pääsiäistä teille kaikille!
 

Yhteistyössä