<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Oon nyt lähes sata varma että ovis oli tässä kierrossa. Tissit tuli eilen kipeiksi ja muutenkin on tällä viikolla ollut ovis oloja. Luulen, että viime kierrossa ei ollut ovista, koska silloin tissit kipeyty vasta joskus kp30 tai myöhemmin, muutaman päivän ennen menkkoja kuitenkin ja viime kierrossa tissit oli kipeet vielä muutama päivä menkkojen alkamisen jälkeen. Yleensä tissikipu minulla loppuu sinä päivänä kun menkat alkaa tai sitten seuraavana.
Muutenkin nyt on mahassa ollut erikoisia oloja, pientä nippailua sun muuta. Toivottavasti tarkkoittais tärppiä :D

Hohhoijaa...kp36 ja negaa näyttää. NOUUUU! Misää menkat??? tullu kuitenki aina kiltisti ihan viimeistään kp35 illalla..Alkaa ahdistamaan, etten ovuloi, vaikka niin selkeet ovisoireet+plussa testissä oli.

Illalla paritkin pippalot, mut ei yllättäen oo yhtää juhlafiilis eikä mikää huvita!!! anteeksi omanapaisuuteni jälleen..turhauttaa vaan niin tää tilanne!!!

Vilijonkka täällhän omanapailu on sallittua ja se teunteiden prukamine. Uskon, että ärsyttää, kun noin pitkällä kip jo eikä mitään tietoa missä täti ja miks sitte plussaa. Lähet vaan juhlimaan, josko se fiilis sieltä hyvässä seurassa tulis.

eläväinen toivottavasti ois tärppi käynyt. En huomannut katsoa millä päivillä meet... Onks testailu ajankohtasta milloin?

Henrietta oi, mites se noin nopeeta tuli? Myydääks se asunto missä asutte nyt? Mut eiks silloin vuokralaisella ole 6kk aikaa muuttaa pois? Miks mulla ois tällänen mielikuva, et jolta kaveritla myytiin asunto alta.... Toivottavasti pian löydätte asunnon ja eihän sitä tiedä vaikka se unelma omakoti löytyis pienelläkin ajalla ;) Tsemppiä pankkiin!

Nyt lenkille..aurinkokin paistelee, hyvä fiilis. Papereita vähän katottu läpi ja vaatekkaappia mullattu ja tarkotus hävittää turhaa...

Oon ollu testaamatta :) En usko, että näillä päivillä sais niin vahvoja viivoja kun unessa :LOL: Eipä vielä oo mitään oireitakaan.

Mä oon vähän nettipimennossa aina, kun mies on töissä. Laajakaista ei oo siirtyny vielä tänne (Saatanan Sonera....) ja mokkula sano ittensä eilen irti. Eli mä roikun koneella siis miehen puhelimen netillä :D Omakaan ei toimi, kun DNA ei oo kytkeny sitä päälle, vaan laitto eston... Jos sitä ens viikolla selvittäis...

Pitäs lähteä käymään äidiltä hakemassa kahvin keitin ja yks vuoka lainaan, huomenna tulee miehen veljet käymään lapsien ja vaimojensa kanssa :)

Arvarkaa kuka on ihan rakastunu Jesse Kaikurannan esikoislevyyn?:heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tsempeistä ja negapahoitteluista!

Dana, harmi, jos sielläkin on täti kadoksissa. :( Ootko r-testiä tehnyt? Ehkä voisit kysyä lääkäriltä primot. Kuulemma terojen jälkeen ei kannata montaa päivää menkkoja odotella ja primojen kanssa ne kuulemma saadaan yleensä tuleen.

maimai, onnittelut uudesta asunnosta! :)

miss_piggy, negapahoittelut. :hug: Pieni nollaus vois tehdä mullekin hyvää.

Vilijonkka, negapahoittelut. :hug: Toivottavasti täti nyt tulisi pian, jos ei kerta plussaa, niin pääsisit uuteen parempaan yritykseen.

Fiinaliina, pahoittelut menkoista. :hug:

ON: Täällä käytiin eilen syvällä pohjalla... Luulin jo, että olisin tottunut näkemään negan testissä, mutta tällä kertaa se harmitti aikasempaa enemmän. Tähän kiertoon oli ehkä aiempaa enemmän ladattu odotuksia. Miehellekin sanoin, että testaan aamulla ja sitten kun sitä plussaa ei tullutkaan, niin harmitti senkin puolesta. Tänään en testannut ja tosiaan dpo 14 menossa. Huomenna voisin testata taas, jos tätiä ei vieläkään näy.

Normaali luteaalivaihe pitäisi olla 12-16 päivää. Joten jos menkat ei ala vielä tiistainakaan, niin sitten ei varmaan ollu ovista tässäkään kierrossa. Yritän malttaa vielä hetken terojen aloituksen kanssa. Katselen ens viikon puolella, mikä on silloin tilanne.

Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 4.11.2012

Dana-........................28.................kp 38/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 37/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 33/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 30/26.......................yk 9

PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 29/28-29..................yk 2
miss_piggy................31................kp 27/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 24/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 21/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 21/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 21/27-28.........................yk 3

empp......................21.................kp 15/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 15/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28....................kp 11/29-44............TJOT/yv 11
Lullaby89................23....................kp 11/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 11/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 11/28-32....................yk 2

Henrietta-.............. 25....................kp 8/38-49..........................yk 2
tuttikeiju..................22...................kp 6/30-35...........................yk10
Kali85...................27....................kp 5/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 4/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 4/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 3/33...........................yk 4

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 18
Hydrangea dpo 15
pantera dpo 7
maimai83 dpo 6

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

Viimeksi muokattu:
Lista sekoilee, en saa muokattua sitä jostain syystä, tai siis muokkauksessa ei näy yksikään virhe, pahoittelen että tuttikeijun rivi menee miten sattuu. :(

Olisiko joku halukas päivittämään? voisin siirtyä hetkeksi taustailijoihin...

eläväinen Pidetään peukut pystyssä!

Vilijonkka :hug:

maimai83 Onnea asunnosta!

Henrietta- Komppaan maimai83a Kuulostaa aika erikoiselta, että on häätö noin nopeaan. Olen jostain muistavinani, että ainoastaan sais lyhyellä varotusajalla häätää jos asunnon omistajan tai sen sukulaisen täytyy itse päästä muuttamaan ko. asuntoon... Mutta tiedä sitten.

(.) Ihmeellistä tää kierron venyminen. Mulla kun on viimesenä ehkäsynä ollut kuparikierukka vuodesta 2009 ja sitä ennen e-pillerit vuoden ja minipillerit puol vuotta...
Kaveri ehdotti että se mun pisaravuoto olis voinu olla kiinnittymisvuoto ja että ovulaatio olis tullu tavallista myöhemmin. Kauanko oletetusta kiinnittymisestä menis siihen että raskaustesti näyttää plussaa? Testailen varmaan aamusta jos muistan, lauantaiaamuna oli tarkoitus testata taas, mutta muistin sen vasta kun olin lorotellut aamupisut...

Meille tulee ehkä käärmevaavi marraskuussa :) Meidän koira kun ei muista karvaturreista niin piittaa (eikä tule toimeen) niin todettiin hyväksi vaihtoehdoksi matelija, kun koiran ei tarvitse sitä kohdata, eikä matelija tarvitse ihmisestä "leikkikaveria".

miss_piggy
Minäkään en ihan joka päivä täällä käy kun koulu vie aikaa ja väsyttää.... Jos joku ahkerampi ottais päivityksen hoitaakseen :D

Oisko jollain muuten kokemusta noista Davidin testeistä, että minä dpo:na on tullu plussaa testiin? Tuli vaan mieleen ku oon lukenu niistä kaikenlaista, että missä vaiheessa nuo yleensä näyttää plussaa jos on plussannu..

Täällä siis nyt kp 27 ja edelleen nega. Menkat vois olettaa alkavaks parin päivän päästä ku alotin terot pari päivää myöhemmin mitä normaalisti. Mitään menkkaoloja ei kyllä oo.

Miss_piggy Oon lukenu monesti et noi davidin testit näyttää aika hitaasti plussaa tai edes haamua verrattuna muihin esim. pregcheck tai apteekin omaan.

Niin ja kaikille tasaiseti plussa ONNEA!! =) Yritän lueskella ahkeraan teiän kuulumisia ja seurata miten teillä menee. Oppii tuntemaa enemmän tätä ketjua!

Itellä aikamoiset endo kivut taas jyllää vaikka kp 6 tänään. ei ole yleensä näin kipuillu mutta nyt alavatsa koko ajan toiselta puolelta kipeä.. Odottelen ovista saapuvaksi vasta kp 18-22. Joten siihen asti saattaa olla aika hiljaista täällä!

Pikakuulumiset täältä: Hukun kouluhommiin, kotiaki pitäis hoitaa jossain välissä ja kohta lähen haravoimaan lehdet pihalta ku naapurin mummo ehti jo valittamaan :stick: Just tällä hetkellä en uskalla päivittäjäks lupautua, ku ei muista välillä muitakaan hommia hoitaa :/

Täti onneks pakkailee jo kimpsujaan ja tehtiinki miehen kanssa "seksitreffit" illaksi :D Viikon saa varmaan ainakin mennä ilman sen kummempia kyttäyksiä. Edellinen ovis oli luultavasti kp24-25 ku sillo alko nännikipu ja oli alavatsassa kivistyksiä, katotaan millanen kierto tästä tulee.

Oma napailua nopeasti, kun pitää alkaa siivoomaan, kun kohta talon valtaa neljä pientä pikkutyttöä <3

Eilen alkoi pieni vihlonta alavatsan seudulla, nyt vihloo vähän enemmän ja pidempään. Vähän meinaa olla etova olokin. Saas nähä miten tän kierron käy... Nää kivut vois olla nyt sitä kiinnittymistä, toivottavasti olisikin :heart:

Heippa tyttöset!

Täällä yritetään opiskella ja jatkuvasti kirjoitustyö vaihtuu netin selailuun (lue vauvajuttujen googlaamiseen) tai parvekkeen siivoamiseen tai syömiseen (eikä painoa tarttis kyllä nostella). Miten voikaan motivaatio olla hukassa? Opiskelen siis kokopäivätyön ohessa ja täysin vapaaehtoisesti, mutta silti saanut siitä pakkopullaa. Tiedätttekö sellaisen hullun ajatuksen, kun uskottelee itselleen että tämäkin olisi mukavempaa, kunhan olisin raskaana... :ashamed:

Tuttikeijun kanssa mennään sitten aika samoilla linjoilla, eli odotetaan ovispäiviä ja niiden tuomia jännäilyjä. Täällä vasta kp5 ja edellinen ovis tikkujen mukaan oli kp22. joten tähän asiaan ei mitään päivitettävää siis tule ikuisuuteen..

Panteran puolesta peukut on pystyssä, jospa siellä vain kyytiläinen yrittää takertua=)

Tarttis kans pysytellä täältä vähän enemmän pois, kun niin nostaa kuumetta juttujen lueskelut.. Mutta huomenna kuitenkin sitten viikko alkaa tutun kiireisesti eikä arjen keskellä aina ehdi konetta edes avaamaan. Se täytyy vielä kertoa, kun eilen hautausmaalta käveltiin kotiin päin, niin rakas avokkini kyseli vauvojen nimistä, oonkos mä jo päättänyt. Eli nimiä ollaan mietitty (lue minä heitellyt ehdotuksia)kun asutaan Tampereen komean hautausmaan vieressä, niin tulee siellä usein käveltyä ja luettua vanhoja nimiä. Rakkaallani olikin hyvät nimiyhdistelmät mietittyinä ehdotuksistani ja mä kun luulin et se ei oo ees kuunnellu! Nyt meillä sitten on valittuna nimet tytölle ja pojalle, vielä kun oman nyytin saisi..

Jotenkin täällä kuitenkin iloisella ehkä jopa seesteisellä mielialalla (taitaa olla täti lähdössä).

:wave:

Mulla on nyt hetken aikaa jomottanu ja nippaillu mahassa. Vähän niinku menkka tuntemuksia ja tissit on vaan kipeytyny.

kali85 Meilläkin on nimiä valmiina tytölle ja pojalle mutta ne varmaan muuttuu vielä moneen kertaan :D

Huh, onpa tänne tullut paljon tekstiä! En yhtään pysy perässä kuulumisissa, toivotan siis piinailijoille tsemppiä ja tädin kohdanneille haleja.

Täällä kp 11 ja ovistikkuun tulee hailua viivaa. Ensi viikolla pitäisi olla tärppipäivät, niitä odotellessa!

kali, saa nähdä kiinnittyykö... Aikamoista huonoa oloa ollu tänään. Vieraat kun lähti, majottauduin toviksi kylppäriin tän pahan olon kanssa. Toivottavast ei ykätauti olis tulossa kylään :( Vai voiko kiinnittymisestä tulla tosiaan näin etova ja huono olo? Ainakin miehen tehdessä jauhelihapiirakkaa ja se lisäs siihen taco-maustetta, niin mun oli pakko avata partsin ovi, että sain koko kämpän tuuletettua. Ei kestäny nokka yhtään sitä hajua... Nyt meinas etoo jo huuhteluaineen tuoksukin ja mä niin rakastan tota huuhteluainetta mitä oon ostanu! :(

Meillä ei oo virallisia nimiä mietitty, lähinnä "työnimi" oli jonkun aikaa hakusessa ja nyt sekin on löytynyt. Täällä siis koitetaan saada pientä Tiitiäistä aluille:D

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 5.11.2012

Dana-........................28.................kp 39/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 38/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 34/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 31/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 30/28-29..................yk 2

miss_piggy................31................kp 28/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 25/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 22/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 22/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 22/27-28.........................yk 3

empp......................21.................kp 16/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 16/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28....................kp 12/29-44............TJOT/yv 11
Lullaby89................23....................kp 12/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 12/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 12/28-32....................yk 2

Henrietta-.............. 25....................kp 9/38-49..........................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 7/30-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 6/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 5/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 5/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 4/33...........................yk 4

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 19
Hydrangea dpo 16
pantera dpo 8
maimai83 dpo 7

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

Viimeksi muokattu:
Hydra Jos se täti tulee teille ni käske tulemaan myön tännekin.

ON Huoh! kp39 ja tänään aamulla testattu kans nega. Vaikka niin lupasin itelleni etten enää testaa ni pakko se oli. Tissit tullu kipeiks, mut siinä ne oireet sit onkin. Vatsan nippailutkin ollu aika vaisuja. Viimisestä terostakin on jo 9 päivää. Ennen alkanu menkat aina toisena tai kolmantena päivänä viimisestö terosta. Huomenna soitan kyllä lääkärille ja kysyn et kuinka kauan mun tarvii vielä odotella :/ Sinne voi siis soittaa vaan tiistaina ja perjantaina. Ja sillonkin vaan tunnin ajan..

Nyt pitää ottaa itteensä taas vähän niskasta kiinni. Jalkapallo on ollut tauolla jo pari kuukautta kun ei ulkona enä viitsi harjotella ja sisälle saliin ei vielä päästä.. Just sopivasti tuli tarjous kunto-/jumppasalille 21pv, 21€ niin pakko se on käydä kokeilees :) Mä en siis salilla tykkää käydä yhtään, mut "jumpista" tykkään. Ainakin kahvakuula, spinni ja cx on pakko kokeilla. Melkein joka päivä aattelin mennä, mut katsotaan miten käy ;)

eläväinen, täällä pidetään peukut pystyssä että nippailut kertois itse asiasta! =)

Vilijonkka, eikö vieläkään kuulu, näy menkkoja??? Ja sä olit negan testannu? täh, tosi omituista! Onkos ollu stressiä tai myöhäinen ovulaatio (minä dpona sun menkat yleensä alkaa?) minkätakia menkat odotuttaa itteensä? Onko sulla yleensä tarkka kierto?

maimai mites iso se tein omakotitalo on sitte?

pantera, katoin tänä aamuna jesse kaikurannan haastattelun ja mun oli pakko keskeyttää se, ei pystyny kuuntelemaan sitä sen haastattelua ku joka toinen sana oli NIINKU :D hehhee, toivottavast levyssä saa kuunnella muutakin ku NIINKU NIINKU :D hehhe Niin ja tsemppiä että olis kyytiläinen tarrannu =)

Hydra negapahoittelut! :(

Miuyy, oi käärmelapsi tulee taloon vai. Onnea =) Mitä lajia?

Dana ja sielläkin menkat odotuttaa itteensä. Ompas nyt kummallista ku testit näyttää negaa, mut menkkoja ei kuulu :((

ON: täällä piletetty lauantaina ja eilen sen kyllä tunsi. Siis huhhuh, en yleensäkään juo paljoa ja nyt vähänkin oli liikaa. Noh, eipä ainakaan tarvi ajatella että jäis jostain paitsi raskaana/vauvan kanssa. Piletys on kivaa, mut se juominen ei kyl oo ollenkaan miun juttu. hyihyi.

miss_piggy
Määkin jo toivoin että täällä ois tärpänny, eilen illalla oli jotenki etova olo aina välillä ja illalla ku menin nukkumaan, niin semmosta viiltävää nippailua oikealla alamahassa. Tänäänki välillä samanlaista viiltävää tunnetta..
Kp 28 ja ei oo tätiä ainakaan vielä näkyny...Pregcheck näytti kuitenki negaa... :(

Fiinaliina Juu, kuningaspyton. Onko sulla jonkinmoinen matelija myös kotosalla? :)

Dana ja Viljonkka Luinpas tossa toista foorumia, jossa oli joku saanu plussan vasta kp 62 ja toinen ei ollu saanu plussaa ollenkaan, sit oli ultrattu alavatsakipujen takia ja sieltähän löyty vauva rv 13. Toivoa on vielä meillä, ennenku toisin todistetaan :)

miss_piggy ja pantera Toivotaan parasta :)

Fiinaliina Sama juttu mullakin.. Juomista ei oo tarkotettu mua varten. Ennen mulle ei tullu krapulaa mut nykyään ku juon niin harvoin niin vaikka ihan vähän jois ni aamulla on ihan kaamee olo.. :/

ON Testasin siis sen negan tänää ja silti sitä on pakko käydä vähän väliä kurkkimassa. Olin ihan varma että näin siinä haaleen viivan ku kääntelin ja vääntelin sitä joka suuntaan :D Mut sit joku pieni järki kolisteli tuol päässä ja sano et nyt riittää!! Jos oikeesti olisin raskaana ni kyllä sen pitäis jo testissä näkyä. Mä otin sit varman päälle, ettei se tiiraileminen jatkuis ja poltin koko testin takassa :D :D Turha on enää sitä sitten jossitella. Se oli nega, piste! Nyt vaan pitää odottaa ja odottaa ja odottaaa et se täti sieltä joskus tulee!

Yhteistyössä