<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Huomenta! En ensin muistanut mitä unta näin, mut aikani kuluks menin lueskelee tota hätähousut himotestaajat pinoa niin muistu unikin mieleen... Lieneekö syynä se, että täälläkin moni nähnyt unia raskaustestien plussista ja kun niitä on lueskellut. Kokoajan kun koittanut ajatella, että tuskin sitä nut tärppiä on käynyt niin tässä se uni. Kauheesti en muista...
...mutta muistan tämän... Olin tekees r-testiä ja siinä sitten odottelin että tuleeko kaks viivaa. Olin kokoajan ajatellute että ei siihen tule kuin yks viiva ja siinä se sitte taas olis. Mut sit jostain syystä siihen alko kehittyyn jotain söherrystä ja ja aloin ihemettelee, että mitä tää testi nyt oikeen tekee! Jonkun aikaa menin niin testissä luki gravid 1-4 viikkoa. Justiinsa juu. Mulla olikin sen normi testin sijaan digi. Ei siinä sitte mitään..heräsin sitte vaan.

Että sellanen uni. Mullahan on kaapissa vaan se digi testi. Vähän ehkä tekis mieli testata, mut ei sillä digillä. Sitä ei saa käyttää ennen ku oikeesti se jotain viikkoa vois näyttää. Jos tänään käy prismassa tai cittarissa niin sitten ehkä vois pc.liukat ostaa. Saa nyt nähä.Toisaalta sais kyllä olla jotain oiretakin. Muuta kuin vähäinen tissikipu mikä todennäkösesti edelleen liittyy tulevaan tädin vierailuun....

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 7.11.2012

1139540gpr9bczcla.gif

Dana-........................28.................kp 41/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 40/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 36/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 33/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 32/28-29..................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

Lilja87......................25................kp 27/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 24/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 24/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 24/27-28.........................yk 3

1139540gpr9bczcla.gif

empp......................21.................kp 18/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 18/28.............................yk 7
Lullaby89................23....................kp 14/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 14/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 14/28-32....................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

Henrietta-.............. 25..................kp 11/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 9/30-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 8/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 7/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 7/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 6/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 1/29.......................... yk 7

1139540gpr9bczcla.gif

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 21
pantera dpo 10
maimai83 dpo 9

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

1139540gpr9bczcla.gif

752357ay10lxh5mn.jpg

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...koishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

694032qf33k11a3t.gif

Viimeksi muokattu:
Hmmm.harmi kun itte ei voi paljon tällä hetkellä kertoilla. ovis luultavasti vasta ens viikolla. Greippi mehua olen juonut tämän kierron taas vaihteeks ja vitamiinit päälle. toivotaa että näillä sais jotain tulosta aikaan. Kun oli noi viime kertaset menkat aivan oudot (vähäiset ja kivuttomat) sen jälkeen maha ollut niin kipeä että pahoin pelkään endon pahentuneen :|

Miss_piggy pahoittelut tädin tulosta, plussaonnea ensi kiertoon :)
Hydra viljonkka ja dana toivotaan että plussa tulis tädin sijaan!

miss_piggy :hug:

ON: Ei vieläkään mitään uutta tänne... :( Kp 33 ja dpo 18. Maanantain jälkeen en oo testannut, kun ajattelin että kyllä sen plussan olis pitänyt jo silloin näkyä ja ei oo ollu mitään oloja. Aloitan terot sitten kp 40 ja testaan vielä varmuuden vuoksi ennen niiden aloitusta. Toisaalta elättelen vielä toiveita myöhäisestä plussasta, mutta yleensä se myöhäinen plussa on monella tarkoittanut myös myöhäistä ovista, mutta kun mulla noi dpo:t on tiedossa, niin luulisin että maanantaina dpo 16 olis jo testissä näkynyt edes haamu. Osaako kukaan sanoa, koska yleensä r-testi viimeistään näyttää plussaa?

miuyy Oi, kiva! Meillä ei käärmettä löyvy (vielä) miehen haaveissa kylläkin on käärme. Mäkin tykkään käärmeistä hirveesti, mutta vielä en oo antanu siunausta tälle hankkeelle, kun ei ole tilaa terraariolle.

Dana- ja pantera No me ei ainakaan jäädä siis mistään paitsi kun raskaaks tullaan, vaikka ei alkoholii saaha juadakkaan :D

Babyfever1 Voi, taivas! Ihanaaa. Hitsit vie mä olen sul kateellinen :Dhihi

Vilijonkka Joko alkaa oleen menkkaoloja? Täällä alkaa olla voiton puolella viimein. Mustat päivät tosissaan :D

maimai83 tein talo kuulostaa kyl just ihanalta!! Niin ja pikaista paranemista!

Sanja
oho, sullapas onki aikamoinen tilanne päällä! Toivotaan että siellä olis kyytiläinen matkassa =)

miss piggy
, menkkapahoittelut :(

ON: Hih, näin pitkästä aikaa yhden tuttavan. Noh hän oli raskaana. Niin kaunis ja soman näköinen ison pallomahan kanssa =) He on just reilu 9kk sitte menneet naimisiin ja nyt sieltä on sit tulossa rakkauden hedelmä. Ja hällä ei kuulemma mitään vaivoja ole ollu ja kiloja ei totisesti oo tullu yhtään, siis muualle paitsi se pallomasu. Ei turvotusta ei mitään. Voi jumpe joidenki kohdalla vaan kaikki menee niin presiis putkeen.

Täällä menkat ohi ja saa alkaa taas normaaliin elämään :D hehhh

• Tykkää
Reactions: Babyfever1 ja Miuyy
Hydrangea: Kyllähän vissiin joillaki r-testi on näyttäny plussaa vasta ku raskaus on ollu jo useammalla viikolla. Mitä itekki sorruin lueskelemaan noita myöhäisiä plussia ja nyt sitte taas lyötiin kunnolla maahan ku menkat alkoi :ashamed:
No jos tää yk 7 ois nyt SE kierto. 7 on mun onnen numero, oon syntyny 7 kuukausi eli heinäkuussa, asun asunnossa numero 7, miehen sukunimessä on 7 kirjainta..
En nyt kyllä mitenkään hirveesti järkyttyny ku jotenki osasin tätä oottaa, mutta kyllähän se vituttaa.

Aloin nyt sitte heti ottamaan Gelee Royaleitaki 2/pvä, tuplasin annoksen. Terot alotan taas ihan oviksen kannalta kp 18 ja tähän kiertoon tilasin just huuto.netistä ovistestejä. Nyt koitan miehenki pakottaa petihommiin sitte vähintään joka toinen päivä ainaki parin viikon ajan, on se perhana jos ei tärppää! :laugh:

Välillä kyllä tuntuu että mitä ihmettä notkun täälläki palstoilla, ku oon "hedelmätön"... Mutta ompahan joku paikka mihin voi purkaa, mies ei ymmärrä eikä sitä kiinnosta.

miss_piggy, mäkin tossa lueskelin juttuja tyyliin "olin jo rv 19 ennen kuin sain tietää olevani raskaana" ja "plussasin vasta valemenkkojen jälkeen dpo 22". :laugh: Että tietenkin sitä toivoa vielä vois olla. En kyllä vaan jaksa uskoa. Jostain löysin sellaisen hCG taulukon, jonka lukujen mukaan dpo 18 pitäis jo normitestillä näkyä. Nyt tekis mieli testata, vaikka vannoin testaavani vasta viikonloppuna. Toivottavasti tämä olisi nyt vihdoin teidän kierto! :hug:

Hydra: Testaa pois, niin sitte voit alottaa terotki vaikka heti hyvillä mielin. Itekki olin kyllä jo aika varma että negaa pukkaa kun laskeskelin että ovis ois ollu jo aika päiviä sitte..
Ärsyttää vaan ku about 10 r-testiä meni niinku tuhkana tuuleen ku piti tyhjänpäiväsiä negoja testailla :laugh:

On tullut tekstiä aikastelailla mutta juuh silti omaa napaa, eli ovis olisi tuloillaan

vielä ei antanut hymy naamaa mutta josko jo huomenna :) nippailujen nappailuja on todella paljon. Eli tuo ovistestin viivanhan lähti haalenemaan ja nyt se on sit ruvennut tummenemaan oviksen vuoksi.

testaan vain kerran päivään, eli töiden jälkeen, voi olla että aamulla esim ollut jo huippu mutta ei haittaa sillä nyt ollaan menty joka toinen päivä taktiikalla kun moni on havainnut sen hyväks tekniikaks :) ei tuu liikaa ressattua :D

Palailen sitten taas myöhemmin astialle.

muoks. niin tosta kuvasta että testit on tehty kp 12,13 ja 14 ja tuo kp 14 siis tänään.

vielä kuva tuosta alimmasta wondfosta

Viimeksi muokattu:
Pikaista päivitystä tästä miun tilanteesta; tänään gyneltä soitettiin, HCG-arvo 1200, ja nyt lääkärillä epäily kohdunulkosesta :( huomenna uudet verikokeet ja perjantaina taas ultra. Mie vaan toivon että miun "diagnoosi" olis se oikea, eli että tärppi olisi käynyt mutta ei jaksanu lähtä kasvamaan ja olisi nyt vaan hiipumassa pois pikkuhiljaa... Se olis parempi vaihtoehto ku tuo ku. Mutta huomiset arvot sen varmaan kertoo, jos nousussa nii sillo siellä edelleen jotain jossain kasvaa, mutta jos laskussa nii vois olla hiipumassa.

Edellisessä ultrassa lekuri nimittäin sano, että joku rakkulamainen juttu kohdussa on, eli oisko se ollu se mikä on yrittänyt muttei jaksanu kuitenkaan.

Naapurin tyttö, onpas komeat viivat tuossa alimmassa testissä! Toivottavasti saisit diginkin hymyilemään. Vaikka musta toi alin testi näyttää jo tosi selkeältä plussalta. :)

Sanja, pahoitteluni. :hug: Tule huomenna kertomaan, minne suuntaan arvot on menossa.

miss_piggy, ehkä voisin huomenna aamulla testata. En kyllä plussaan usko, mutta toi testailu on niin kivaa ja vois testata ton yhden testin vielä pois kuljeksimasta. Viikkonäytöllinenkin olis, mutta se on jemmassa sitten oikeaa tarvetta varten. Mullakin on menny tässä kierrossa aikalailla testejä. Jos jatkossa yrittäis rajoittaa (niin varmaan :laugh:).

Fiinaliina No siis menkkaolothan mulla on ollu jo melki kaks viikkoa, täti ei vaan tuun. Masua on juilinu nyt jo niin pitkään et oon ihan loppupuhki sen asian kans..tissit kans ollu pitkään jo niin kipee, ettei halia voi :(

Maimai toivottavasti unesi olisi enneuni :D

Hydra:Mä aattelin kans viel huomenna testaa, vaikken myöhäseen jaksa uskoakaa...

Sanja toivotaan et sunki tilanne pian selvii..onneksi pääset noin pian kokeisiin ja ultraan. tsemit ja pidetään peukut et asiat menis parhain päin :)

ON: soitin tänään YTHS:lle ja sain onneksi jo huomiselle soittoajan mua hoitavalle gynelle. Ehkä se toivon mukaan vois määrätä mulle jotain (terot?) et vuoto alkaisi ja saisin mennä sinne verikokeisiin lisäselvityksiin...turhauttaa ku muutenki kyrpii et vauvanteko on näin hidasta ja tuloksetonta ja sitte joutuu viel jotain menkkoja oottaan niin.....!!!!!Huomenna tosiaan ajattelin viel testaa et saa sitte kertoa gynelle viimesimmät tiedot...en kai mä sitte ovuloinu, vaikka olin siitä TOSI varma :(

En jaksanutkaan odottaa aamuun (ylläri), vaan testasin sen negan jo nyt. Joten tää kierto oli nyt tässä plussan odottelun osalta ja mut voi poistaa odotuksen odottajista. Taidan odottaa vielä sinne kp 40 asti ennen terojen aloitusta, kun aukkarikiertoa edeltävä ovuloimaton oli sen 37 päivää, joten jos mentäis samalla ajoituksella, niin pääsisin ilman teroja nopeammin uuteen kiertoon. Taitaa sekin olla turhaa toiveajattelua, kun minkäänlaisia menkkatuntemuksia ei ole, mutta odotetaan nyt vaan kiltisti. Onhan tää ainainen menkkojen odottelu niin kivaa, että otetaan taas ilo siitäkin kunnolla irti.

Ja tulihan todistettua, CB:n hymynaamatesti VOI VALEHDELLA!

Miss_piggy ja Hydra tein teen muutokset tuohon listaan.

ON uskon,että menkat on alkamassa. Tänään on ollut vähän menkkajuilimista. Mut tissitkin on ollut vähän kipeet ja nyt illalla kyl etoo enemmän kuin muulloin. Tosin mun lämpökin on taas se 37.1 eli aikaslailla koholla. Kätyiin prismassa ja ostin sitte parit pc-liuskat. Joskos huomenna testais vaikka on vasta dpo10 eli ei vältsist vielä mitään näy. Ihan vaan oman mielenrauhan takaamiseks. Mites Pantera? Testasitko tänään?
Niin ja kuulkaas me ollaan nyt kirjotettu vuokrasopparit :)

• Tykkää
Reactions: Fiinaliina ja Miuyy
Hydra: Itekki himoitsen sellasta viikkonäytöllistä, aattelin että sitte joskus ku saan plussan, ni mies on kiva yllättää kusasemalla semmoseen luksus-tikkuun ja sitte näyttää sen sille :D

• Tykkää
Reactions: Miuyy
maimai, en oo :D Mä oon yllättäny itteniki, miten oon pitäny pään kylmänä tän suhteen! Tupakointi on vähentyny melkeen itestään, vähän oon ylpeä itestäni :) Helpompi lopettaa sitten, kun se plussa tulee :) Ja onnea vuokrasopparin kirjottamisesta, se on ihana fiilis :heart:

pantera hienoo, et oot saanu vähennettyy tupakanpolttoa. Positiivinen juttu vaikka ei oiskaan raskautunut. saattaa edesatuttaa siinä raskautumisessakin ellei jo nyt olis sitte se tärppi käynyt.

miss_piggy ja hydra täältä löytyy kans sellanen viikkonäytöllinen :) Mutta säästellään säästellään sitä.

• Tykkää
Reactions: miss_piggy
hirveesti tullee juttua, eikä väsyneenä pysty käsittelemään kaikkien juttuja :/

Sanja, toivotaan että asiat selviäis parhainpäin :)

maimai, onnea uudesta vuokrasopimuksesta! :)

Vilijonkka toivottavasti asiat hoituis johonkin suuntaan jotenkin.

pahoittelut niille joille täti on tullu :(

täällä edetään päivä kerrallaan, vasta viikko tätä kiertoa menny, äääh. Ovistestejä kävin ostamassa, oviksen jos bongais ni tietäis sit missä vaiheessa käydä oottelee tätiä/testailee. Jos ens viikon alussa kattos näyttääkö mitä.

muoks. luin uudestaan kunnolla ja tulipa tosi töktök-juttuja. anteeks, oon ihan liian väsyny.

Viimeksi muokattu:
Silkkaa omanapailua tulossa: Huoh. Tuntuu taas vaihteeksi, että ei tästä voi tulla yhtään mitään tässäkään kierrossa. Eihän me olla yritetty yhtään mitään verrattuna moneen muuhun täällä, mutta silti turhauttaa ja täytyy avautua :/ Itsellä on nimittäin ollut jo kaksi päivää ihan selkeät oireet ovulaation lähestymisestä ja mies on ihan toisella paikkakunnalla työn takia. Huomenna nähdään vasta ja sitten saattaa olla jo ihan liian myöhäistä. Viime kierrossa oli ihan sama juttu ja tällä minun kierrolla ovulaatiot sattuu joka kerta viikolle, jolloin ei olla samassa paikassa. Ärsyttää, kun asialle ei voi mitään :headwall:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 8.11.2012

1139540gpr9bczcla.gif

Dana-........................28.................kp 42/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 41/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 37/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 34/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 33/28-29..................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

Lilja87......................25................kp 28/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 25/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 25/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 25/27-28.........................yk 3

1139540gpr9bczcla.gif

empp......................21.................kp 19/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 19/28.............................yk 7
Lullaby89................23....................kp 15/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 15/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 15/28-32....................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

Henrietta-.............. 25..................kp 12/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 10/30-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 9/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 8/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 8/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 7/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 2/29.......................... yk 7

1139540gpr9bczcla.gif

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 22
pantera dpo 11
maimai83 dpo 10

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

1139540gpr9bczcla.gif

752357ay10lxh5mn.jpg

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...koishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2