<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

maimai Täällä on edelleen ihme jomotuksia mahassa, vähän niinku menkkakipuja :( eli varmaan on täti tulossa. Ja lisäks on kuumetta ja varmaan poskiontelotulehdus. Päätä särkee ja kauhee paine :(

Miuyy Ihme juttu. Miten tommonen voi olla neuvolassa töissä jos ei mitään tiedä?

ON Huoh taas oon kipee : / ja toiveet tärpistä ei oo kovin korkeella. Kauhee väsymys ja kuume ollut jo muutaman päivän niin ei oikein jaksa ajatella tai olla toiveikas. No kai fiilikset taas nousee kunhan nyt itse tässä parantuisi ensin. Toisaalta tekisi mieli testata jo mut toisalata ei. Viime kierrossa aattelin et seuraavassa kierrossa testaan vast kp40 kun menkat on jo pari kiertoa akanut kp38. Mutta kai mä sorrun jo viimestään kp32 jos ei tätiä näy :)

eläväinen ja Fiinaliina No kyllä todellakin ihmettelin kun nettisivuilla luki koulutukseksi terveydenhoitaja, luulis että olis tuoreessa muistissa asiat kun kuitenkin valmistunu viiden vuoden sisällä. Soitin kyllä sitten toiselle terkkarille, joka sanoi, että viikon päästä voisin tehdä uuden raskaustestin ja jos toiset kuukautiset jäävät välistä ja testi negatiivinen niin varaan aikaa ja katsotaan mikä on ongelmana. Hän osasi myös sanoa, että kierukkaan liittyvä kohdunulkoisen raskauden riski poistuu kyllä silloin kun kierukka otetaan pois.

Nyt saa sitten nauraa :D Mietin pitkään, että voinko kertoa tätä edes täällä, mutta en tiedä missä muuallakaan voisin tämän jakaa. Veikkaan, että te muut yrittäjät ymmärrätte tilanteen parhaiten ;)

Mies oli poissa koko viikon ja itsellä oli ihan selvät ovulaation alkamisen merkit tiistaina ja keskiviikkona ja itse ovis sitten selvästi eilen torstaina. Mies tuli eilen päivällä takaisin kotiin ja yritin tietysti hätäisenä koko päivän houkutella tätä petiin, vaikka oli kaupassakäyntiä ja muuta. Molemmat halutaan lasta ihan yhtä paljon, mutta mies tuntuu ajattelevan "tulee sitten kun tulee", kun itse taas olen enemmän yrittäjä-tyyppiä ja laskeskelen näitä kiertopäiviä ja mietin todennäköisyyksiä. Aiemmin mies myös antoi ymmärtää, ettei oikeastaan välitä tietää, milloin minulla on hedelmällisimmät päivät enkä ole halunnut itsekään sitä miehelle ilmaista, ettei hänelle jostain syystä tulisi paineita asian kanssa (vaikka ei tuo kyllä mitään stressaajatyyppiä ole missään nimessä - en vaan itse halua tehdä asiasta isoa numeroa).

Pupuiluhan oli sitten oikein ihanaa kaikinpuolin :kiss: Mutta kun miehen huippu tuli, hän vetäisi itsensä sisältäni ja ne tavarathan oli jossain ihan muualla kuin olisi pitänyt olla :LOL: Itse en tiennyt oikein mitä olisi pitänyt tehdä, itkeä vai nauraa, loppujen lopuksi sain ihan hervottoman naurukohtauksen ja nauroin vedet silmissä miehen ihmetellessä, mikä meni väärin. Olin koko viikon odottanut tätä tunnustellen omaa kehoani ja turhautunut siinä pelossa, että ovis menee taas ohi kuten viimekin kierrossa miehen ollessa poissa kotoa ja sitten käy näin :D

Täytyihän se sitten kertoa naurun syykin. Onneksi mies ei tästä loukkaantunut ollenkaan, nauroi vaan otti tilanteen haasteena ja hommat tuli hoidettua sitten lopulta vähän myöhemmin toiseen kertaan :LOL:

Onko teillä koskaan käynyt niin, ettei mies ole ihan kartalla tilanteesta? Tai ette viitsi hössöttää miehellenne oviksesta tai muustakaan yrityksestä?

Nyt saa sitten nauraa :D Mietin pitkään, että voinko kertoa tätä edes täällä, mutta en tiedä missä muuallakaan voisin tämän jakaa. Veikkaan, että te muut yrittäjät ymmärrätte tilanteen parhaiten ;)

Mies oli poissa koko viikon ja itsellä oli ihan selvät ovulaation alkamisen merkit tiistaina ja keskiviikkona ja itse ovis sitten selvästi eilen torstaina. Mies tuli eilen päivällä takaisin kotiin ja yritin tietysti hätäisenä koko päivän houkutella tätä petiin, vaikka oli kaupassakäyntiä ja muuta. Molemmat halutaan lasta ihan yhtä paljon, mutta mies tuntuu ajattelevan "tulee sitten kun tulee", kun itse taas olen enemmän yrittäjä-tyyppiä ja laskeskelen näitä kiertopäiviä ja mietin todennäköisyyksiä. Aiemmin mies myös antoi ymmärtää, ettei oikeastaan välitä tietää, milloin minulla on hedelmällisimmät päivät enkä ole halunnut itsekään sitä miehelle ilmaista, ettei hänelle jostain syystä tulisi paineita asian kanssa (vaikka ei tuo kyllä mitään stressaajatyyppiä ole missään nimessä - en vaan itse halua tehdä asiasta isoa numeroa).

Pupuiluhan oli sitten oikein ihanaa kaikinpuolin :kiss: Mutta kun miehen huippu tuli, hän vetäisi itsensä sisältäni ja ne tavarathan oli jossain ihan muualla kuin olisi pitänyt olla :LOL: Itse en tiennyt oikein mitä olisi pitänyt tehdä, itkeä vai nauraa, loppujen lopuksi sain ihan hervottoman naurukohtauksen ja nauroin vedet silmissä miehen ihmetellessä, mikä meni väärin. Olin koko viikon odottanut tätä tunnustellen omaa kehoani ja turhautunut siinä pelossa, että ovis menee taas ohi kuten viimekin kierrossa miehen ollessa poissa kotoa ja sitten käy näin :D

Täytyihän se sitten kertoa naurun syykin. Onneksi mies ei tästä loukkaantunut ollenkaan, nauroi vaan otti tilanteen haasteena ja hommat tuli hoidettua sitten lopulta vähän myöhemmin toiseen kertaan :LOL:

Onko teillä koskaan käynyt niin, ettei mies ole ihan kartalla tilanteesta? Tai ette viitsi hössöttää miehellenne oviksesta tai muustakaan yrityksestä?
Mie en koskaan puhu miehelle mikä kierron päivä on menossa tai onko ovis, se tietää että tikutan sitä mutta ei tiiä koska ovis on, nyt tänään saunassa sanoin että eilen oli plussa ovistikussa eli oli kartalla, mutta ei se ota paineita koska haluaa isäksi yhtä paljon kun minä äidiksi.

Jotenkin on muuten halut olleet kovemmat keskenmenon jälkeen, en tiedä johtuuko siitä että tiedän että voinkin raskautua vai onko muuten vain himot kohdillaan :p en saa tarpeekseni tuosta miekkosesta :D

Joo, siis meillähän molemmat haluaa lasta yhtä kovasti eli todella paljon. Mutta jos olisin itse miehen osassa, en todellakaan haluaisi tietää tarkasti, missä mennään vaan vetäisin helposti johtopäätöksiä tyyliin "jaaha nyt kelpaa, kun on ovis lähellä" tms. En tosin uskoisi miehen edes ajattelevan noin, mutta itse en halua tehdä asiasta numeroa. Tuntuu jotenkin siltä, että haluan pitääkin sen omana tietonani - tosin jos yrittämistä jatkuu kauemminkin, saattaa omat ajatukset muuttua asian suhteen. Tällä hetkellä mennään näillä ja se on tuntunut olevan molemmille paras ratkaisu :)

ralliruutu Mulla nyt ei ovista ole oikeen koskaan ollut niin en itekkään tiedä millon on ollut parhaimmat pupuilupäivät, mut en niistä kyllä miehelle aluks puhunut. Sitte kun sain clomit ja oviskin löytyi niin sanoin miehelle että nyt olis ovulaatio niin hälle tuli ihan kauheet suorituspaineet. Monta kertaa kävi niin, että hommat jäi kesken kun miehellä ei yksinkertasesti vaan vehkeet toiminut.. Sit aattelin etten puhu hälle enää mitään.. Mut siinä on sekin, että joskus oli pakko sanoa sille, että ihan oikeesti nyt on "pakko" panna (yäk, ruma sana :D ) ku ei millään meinannu lämmetä mun pupuiluehdotuksille.. No sillon siitä hommasta ei ainakaan tullut mitään..
Nyt kun edessä on inssit ni tokasin sitte miehelle yks päivä, että no nyt sun ei tarvi panna mua sit enää koskaan ku ei me lasta sillä tavalla saada.. Siis ihan huumorilla sen sanoin ja mieskin sen huumorilla otti.. Mut totta se taitaa olla :D Aika hassua ku on aina ajatellut että lapset tehdään pupuilemalla, mut jos näistä insseistä nyt raskaudun niin voin sanoa, että tätä lasta ei seksillä saatu aikaseks :D :D

Mä sain tänään "vinkin" yhdeltä kaverilta, että mikä voi auttaa raskaaks tuloon. He oli yrittänyt ekaa lastaan yli vuoden ja oli jo saanu clomit avuks.. Ne ei ekalla kerralla toiminut mut tokalla tärppäs, sillon kun nainen oli kännissä :D Ja kuulemma toinenkin lapsi sain alkunsa sillon kun nainen oli kännissä/siinäkin apuna clomit).. Hän oli siis ihan vakuuttunut, että se humalatila oli se joka autto vaimonsa raskaaks :D :D
Ihmekös tua sit on että en ole raskaaks tullut, ku en koskaa oo kännissä. Sanoinki sille että nyt pitää alkaa sit ryyppäämään :D

*merks*

Täällä ei kummempia. Maanantaina soitan polille ja pyydän terot et pääsee sinne verikokeisiin ja aukkariin ja saadaan clomit käyttöö. Olisin jo aiemmin soittanu sinne, mut oli extempore muutto ihanaan rivariin niin kaikki vähä unohtunu.

Metujen ansiosta kiloja karissu parissa kuukaudessa 8 kiloa. Jee! :)

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 10.11.2012

Dana-........................28.................kp 44/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 43/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 39/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 36/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 35/28-29..................yk 2

Lilja87......................25................kp 30/30-44?................TJOT/yk 3
eläväinen................19..................kp 27/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 27/27-28.........................yk 3

empp......................21.................kp 21/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 21/28.............................yk 7
Lullaby89................23....................kp 17/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 17/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 17/28-32....................yk 2

Henrietta-.............. 25..................kp 14/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 13/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 11/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 10/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 10/27-30.....................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 9/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 4/29.......................... yk 7
maimai83....................29................kp 2/27-33...................... yk6

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 24
pantera dpo 13
naapurintyttö dpo1

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

Viimeksi muokattu:
ON kyllä se sitten oli niin, että aamun aikana eilen se täti tuli. Vähän aikasemmin mitä oisin kuvitellut :/ Toi kierto jäi sitten siihen 25pvä. Ku eile ois ollut kp26. Eipä ol noin lyhyttä kiertoo sitte ollutkaan.... varmaan koskaan mut ainakaan täs ku oon oikee laskeskellut. Eilen oli niin paska olo! Vitutti kaikki ja mies sai tuntee sen nahoissaan. Oli oikee riivanpoikastakin liikkeellä. Sanoi jo mulle, että muuta sitte millä muutat... Nyt uus päivä ja parempi mieli. Toivotaan, että tää kuudes kierto virallista yrittämistä ois nyt sitten SE KIERTO!

tuttikeiju olisko nyt oikein tän päivän kohdalla nuo päivitykset? :)

miyy Siis mikä ihme NEUVOLATÄTI? Ei tainnut olla ihan oikeella alalla hän. Vois melkein kuvitella, että sulla oli siellä toisessa päässä mies juttelemassa sulle. ihme ettei vielä kysynyt "ai mitkä kuukautiset". Huh huh! Ei kyllä kauheesti tee mieli varmaan uudestaan mitään kysellä. Toivottavasti saisit jotain asiantuntevaa neuvoa jostain pian.

Pantera pahoittelut negasta :( Täällä tosiaan se täti tuli kylään vaikka niin oisin toivonut seen jättävän tän vierailun väliin. Toivotaan nyt sitten että se täti pysyy täällä eikä sinne kurvaa olleskaan.

ralliruutu voihan elämä. On sulla siellä ollut tilanne. Onneks kuitenkin saitte toisella kerralla onnistumaan ja toivotaan, että se olis nyt sitten riittänyt :)

dana jahas, että pitäis alkaa kännäilee vähä tiuhempaan tahtiin. No ihmekkös sitte, että noi alkoholistit niitä lapsia "saa" ja me jotka koittaa terveellisetä elämää ja vähentää alkoholia jotta ois parempi mahollisuus raskautua jne. Kuulosti hauskalta. Mut niin se on tainnut mun siskokin raskautua humalatilassa ;)

miranenn oi, onnea uuteen kotiin :) ja hienoo, että kiloja on karissut noin upeesti! Toivottavasti kaikki muukin lähtis nyt rullaamaan eteenpäin <3

• Tykkää
Reactions: miranenn
miranenn Hienoa, jo 8 kiloa :) Jatka samaan malliin :) Niin ja onnea uuteen kotiin :flower:

maimai Tätipahoittelut :/ Onpas se nyt outoa, että toisilla kierrot lyhenee ja toisilla vaan venyy..

ON Mä oon niiiiin kypsä.. Tähän tädin odotteluun. Just ennen heräämistä näin sellasta unta et olin raskaana. Se oli ehkä todentuntusin uni ikinä, raskauteen liittyen. Tein siinä unessa monta testiä ja joka kerta se viiva vaan vahvistu.. Kyllä oli kurja olo ku heräs ja tajusinkin että se oli vaan unta.

Mulle tuli eilen vihdoin ja viimein kutsu sinne pääsykokeisiin. Oon niitä apapreita tässä nyt yrittänyt täyttää, mut en vaan saa tekstiä paperille. Suullisesti osaisin kyllä selittää asiani, mutta sitten kun se täytyis kirjottaa tohon paperille niin pää lyö tyhjää.. No kyllä mä siihen jotain saan :)

• Tykkää
Reactions: miranenn
maimai Kyllä mä jo ihan kivasti sain tekstiä paperille :) Pääskokeet on 28.-29.11, eli ihan kohta.. Menkkojen pitäis nyt alkaa ensvko:n alussa tai sitte venyä vielä reippaasti, ettei vaan sattuis se inssi just tolle päivälle.. Omien laskujen mukaan aattelin et inssi vois olla joskus kp12-15, mut se nyt riippuu ihan siitä miten ne follit kehittyy.. Kun nyt vaan joskus pääsis sinne asti et sais niitä alkaa kasvattamaan..

No johan on tää kierto menny nopiaan... Saa nähä paljon siirrän tädin tuloa stressaamisella, huomenna alkaa sen koiraohjelman kuvaukset!

Menkkatuntemuksia ei oikeen oo, toivon ettei vielä tänään ainakaan tulis... Kun lähdetään miehen isovanhemmille syömään ja sinne tulee miehen veljet, vaimot ja lapset :) Neljä pikkuista tyttöä, voiko ihanempia tyttöjä ollakkaan :)

NT, tsemppiä piinapäiville!

• Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
miss_piggy
Naapurin Tyttö: Ei mulla oo kyllä koskaan näyttäny oviksen aikaan raskaustestit plussaa, negaa ne on ollu aina. Onkohan sulla jääny siitä keskeytyneestä raskaudesta jotain sisuksiin jos näyttää vieläki plussaa? Ootko käyny tarkistuksessa? Ei tuo normaalilta kuulosta.

Täällä oli taas superlyhyet menkat, kesti 3 päivää ja ohi on. Nyt on siis kp 4.

Hei, mihin dpo:n asti sitä punaviiniä piti juua?!? :D 6?? 7??

itellä dpo 1 ja eilen ja tänään juonu lasillisen... heh, en oo juonu alkohollia kuukausiin niin eilen meinas toi lasillinen käyä päähä :D Aattelin vaan että kun mulla on laatikollinen (3l) tuota niin voisko toisen lasillisen tänään ottaa? kun laskin että tuo riittäis noilla lasin koolla 10 pv mutta ei kait sitä niin pitkään pitänyt juua?? Aah, salmiakkia ja punaviiniä, on hyvä yhistelmä <3 oon aina rakastanut punaviiniä ja nautinto kun en muista koska viimeks saanut sitä.. oon edesmenneeltä veljeltäni oppinut aikoinaan miten viinejä tulkitaan :) minusta valkkari on kuravettä... punaviini on kunnon viiniä... toki maku asia... :D mutta jooh, meni ohi asian eli dpo 6? dpo 7? asti vai pitäskö juua vain dpo 5 asti???

Naapurintyttö en kans muista mihin asti sitä piti juua, mut ite taisin laisillisen ottaa dpo5 asti. Nyt tänään otin tota greippimehuu ja sitähän piti juua ovikseen asti? :) Hi hii, voihan mahoton tätä hommaa...

ONTänään päivän ollut jotain väli systeemii noilla menkoilla. Vuotoa ei näy, mutta tuntemuksii kyllä on. HUomenna taas varmaan vuotaa. Hassua... KOhta saunaan ja sitte ajattelin väkertää pikkuisen takosalaatin itelleni taikka toisena vaihtoehtona on tyttyä miehen jauhelihakastikkseen ja spagettiin.

Naapurintyttö en kans muista mihin asti sitä piti juua, mut ite taisin laisillisen ottaa dpo5 asti. Nyt tänään otin tota greippimehuu ja sitähän piti juua ovikseen asti? :) Hi hii, voihan mahoton tätä hommaa...

ONTänään päivän ollut jotain väli systeemii noilla menkoilla. Vuotoa ei näy, mutta tuntemuksii kyllä on. HUomenna taas varmaan vuotaa. Hassua... KOhta saunaan ja sitte ajattelin väkertää pikkuisen takosalaatin itelleni taikka toisena vaihtoehtona on tyttyä miehen jauhelihakastikkseen ja spagettiin.
No joo ja ennen en uskonut poppas konsteihin mutta kun sain plussan testiin ja se todisti että voinkin raskautua luomusti niin innosti vielä tehostamaan yritystä poppaskonsteilla :D tänään kyllä otan toisen lasillisen koska tuota viiniä on enemmän kun mitä tarvis :D

Hei taas kaikille! Hiljaiseloa oon pitänyt, on sen verran stressaava elämäntilanne kaikinpuolin:(

Varasin keskiviikoksi gynelle ajan, mutta mulla ei nyt tänään menkat alkanukaan niinku oletin :0 kysynkin siis, voiko gynelle mennä jos on menkat?! Kun voi olla, että ne sattuu sit just ens viikolle, mutta jos on samanlaiset ku noi kaks edellistä "luomua", niin sitä vuotoa ei juurikaan tule, enemmänkin vaan tuhrua. Pitänee vielä mainita, että tämä kierto nyt on ihan hukkaan heitetty, ei toiveitakaan tärpistä. Äh. mun oli tarkotus varata aika vasta tammikuulle, mut sit mua jotenki alko ihan hirveästi epäilyttämään, että onkohan kaikki ok ja ois se varmaan muutenkin ihan hyvä käyä näyttäytymässä pillereiden lopettamisen jälkeen..

miss_piggy
lilja: Periaatteessa gynelle voi mennä, mutta se riippuu siitä, että mitä sulle siellä on tarkoitus tehdä. Jos sulla on silloin kuukautiset, niin esim. sisätutkimus/ultraus voi olla hankalampi tehdä. Itse tekisin niin, että katsoisin alkaako ne menkat, jos tulee niin soita sinne ja kerro tilanteesta, siirrä aikaa, tai kysy että voitko tulla siitä huolimatta.

Maanantaina alkais työharjottelu, uutta ja jännää tulossa seuraavaksi kahdeksi viikoksi :D No, eipä pyöri elämä sitte pelkästään noiden vauvajuttujen ympärillä. Tilasin jo keskiviikkona tähän kiertoon ovistestejä, ei oo vielä tullu, mutta toivottavasti tulee ens viikon aikana.

• Tykkää
Reactions: maimai83

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 11.11.2012

Dana-........................28.................kp 45/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 44/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 40/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 37/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 36/28-29..................yk 2

Lilja87......................25................kp 31/30-44?................TJOT/yk 3
eläväinen................19..................kp 28/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 28/27-28.........................yk 3
empp......................21.................kp 22/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 22/28.............................yk 7

Lullaby89................23....................kp 18/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 18/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 18/28-32....................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 15/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 14/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 12/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 11/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 11/27-30.....................yk2

Fiinaliina.....................23................kp 10/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 5/29.......................... yk 7
maimai83....................29................kp 3/27-33...................... yk6

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 25
pantera dpo 14
naapurintyttö dpo2

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

Huomenta! Se olis isänpäivä... Ehkä ensi vuonna ainakin osa meistä saa viettää isänpäivää omassa kodissaan. itse en kyllä usko kuuluvani vielä siihen porukkaan, joka ens vuonna saa nauttia tästä.

Mitäs kuuluu kärkiryhmälle? Siellä on jo tosi pitkillä kiertopäivillä moni. Ei voi ees kuvitella miten raastavaa voi olla odottaa menkkoja :/ Ja sitten on se n. kp30 luokka..toivottavasti teistä joku saadaan plussanneisiin <3

Itsellä kiero alussa ja eilen ol itosi niukkaa vuotoo, mut tänään näyttäis ihan normi päivältä ja särkyläälettäkin napattava. Nyt tarkotus suunnata isää moikkaamaan ja tutkimaan omistusasunon vasrastoa. Sekin, kun pitäis tyhjentää sitte uusille vuokralaisille.

Muuten... mites noi "sarjat" tossa päivityksessä meni? Laitin nyt vähän niinku niin, että 1-10, 11-20, 21-30 30+ Kertokaahan niin korjaillaan :)

Yhteistyössä