<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Mielenkiinnolla kyl kanssa oottelen naapurintytön huomista digiä. Jos sellaisen siis teet. On kyllä niin kummaa "juttua" ilmassa. Toivottaan sitä pikkuista siellä kiinnipitelemässä <3

ON Oottelen nyt että ne menkat nyt tekis sitten kunnon alun. Tää on jotain ihme pelleilyy. HUomenna oon varmaan TOSI kipee sitte, ku nää kolme päivää on mennyt vähän sillee niin ja näin... Oli muuten kiva herätys tänään, ku olin menossa iltavuoron lyhkyyn eli 10.40 ja sitte puhelin soi ysiltä, että meinaanko tulla töihin. PErjantaina ei kellen tullu mieleen, että oon jonkun kansa vihtanut vuoproa joku reipas kuukaus sitte. Ja vielä ääneen puhuin perjantaina ,että tuun aamuluhennykselle. Vähän kiukkusena lähin töihin ja hörpein kaffin pyöräillessä. ARG! Jos huomenna ois parempi päivä. Mut joo kyl se siit sitte meni, ku kiukku laantus!
 
Tänne ei vielä tänäänkään täti löytänyt. Vähän kyllä on alettu miehen kanssa miettimään, et mitäs jos nyt kävi tuuri. Testejä tilattiin eilen illalla, mutta niissä nyt menee pari päivää että tulevat.

Välillä vähän mahaa pistelee, nenä on tukossa, mutta muuten ei oo flunssanen olo. Ja väsyttäääääää! Oliskohan? :heart:
 
pantera toivotaan parasta :D Ite aattelin tänään testata mutta sain pidettyä itseni kurissa ja sitten päivällä suunnittelin että testaan huomenna :) Nyt päätin koittaa olla testaamatta perjantaihin asti, paitsi jos täti tulee niin silloin ei tarvii testata ollenkaan. Olot on kyllä semmoset että ei tiä onko normaalia pahemmat menkka oireet vai mitä :D
 
Nyt olisi oviksesta 4 päivää ja minulla on ihan hirveä nälkä koko ajan. Tämä näläntunne on aivan pohjatonta. Myös vasemmalle puolelle alavatsaan sattuu, välillä kipu siirtyy keskemmälle. What's happening in there? :eek:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 13.11.2012




Vilijonkka....................26.................kp 46/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 42/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 39/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 38/28-29..................yk 2
Lilja87......................25................kp 33/30-44?...............TJOT/yk 3




eläväinen................19..................kp 30/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 30/27-28.........................yk 3
empp......................21.................kp 24/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 24/28.............................yk 7





Lullaby89................23....................kp 20/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 20/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 20/28.........................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 17/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 15/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 14/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 13/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 13/27-30.....................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 12/33...........................yk 4



Miss_piggy..................31................Kp 7/29.......................... yk 7
maimai83....................29................kp 5/27-33...................... yk6
Dana-........................28.................kp 3/28........................yk 17
Fireweed...................23.................kp 3/27-30.......(virallinen) yk 1



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 27
pantera dpo 16
naapurintyttö dpo4
eläväinen dpo 0







HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3


 
Viimeksi muokattu:
ON täällä taitaa tänään alkaa kunnon kivut... Tiedät sitten mitä pelleilyy tyo ekat 4pvä oli... Silloin tällöin vuotoa ja sitten taas ei mitään. Päätinkin illalla, että teen tänä aamuna testin, ku on niin kummallista, mutta empäs sitten tehnytkään ku näytti siltä ettei kannata. Eli jos tänään nyt ei sitte oo normaalit menkkaolot ja vuodot niin sitte vvasrmaan testaan huomenna varuiks... Todella ärsyttävää... Eilen illalla mittasin taas öämmöksi 36.9. Ei mitään normaalia. Nytkin istun mittari kainalossa, mutta harvemmin mulla aamulla mitään kummallista on. Koko viime viikonhan olin pienessä lämmössä töissä. Tai oikeestaan koko viikon mulla oli sitä pientä lämpöä joka ilta alku viikosta...sellasta 37.2-37.5 ja kun tosiaan normaalistu meen siellä 35.8. Kuten nytkin 35.9. Sais nyt mennä tää räkätauti ohi, kun ei nosta ees kunnon lämpöä...
Tänään töihin vähän vähän paremmalla menestyksellä ja ihan oikeeseen aikaan.
 
maimai Toivottavasti siellä jo selviäisi tätitilanne!

panteralla ja eläväisellä onkin jo jännäpäivät :) Voi kun sieltä tulisi ihania uutisia!

ralliruutu Oijoi, siellä on jo tuntemuksia :heart: Täällä mennään samoilla kp:llä mutta tuntemuksia ei ole ollenkaan!
 
pantera ja eläväinen, pidän teille peukkuja! Samoin muille jännäpäiväläisille! :)

Tää hakopää unohti tänään aamulla ottaa toisen teron. :| Toivottavasti siitä ei ole mitään haittaa, jos otan vasta kotiin tullessa. Muistin asian vasta matkalla, mutta en todellakaan jaksanut kääntyä takas.
 
Täällä jännäillään kans panteran ja eläväisen puolesta!! Toivottavasti saisitte plussat :heart:

Tänne ei oikeastaan kuulu sen ihmeempiä vielä, ovista odotellessa. Toivottavasti ei TAAS veny tääkin kierto yhtä pitkäksi kun kaks aikaisempaa. En käsitä miksi ne nyt alkoi noin ihmeellisesti heitellä kun pitkään oli jo tosi tasainen kierto :/. Noh, mutta jos ei tärppää niin ensi kuun alussa uusi suunnittelukäynti lapsettomuuspolille ja ensi vuoden alussa hoidot :)
 
OI oi, kun täällä on jännät paikat monella!!! Plussat ruutuun Pantera ja Eläväinen. Peukut pystyssä teidän puolesta!

Ralliruudulla lupaavia oireita!

Naapurintyttö on sulla kyllä jännä tilanne :confused: Ootko jo digin testannu?

Omaa nappoo: ovista oon yrittänyt bongailla mutta tulosta testeihin en oo saanu. Terot alotin sillon kp 15 ja ainakaan onneks ei oo vielä mitää sivuvaikutuksia havaittavissa, luekelin vaan ennakkon jotain ketjua jossa ihmisillä oli kamalia oireita teroista.
Sain käytyy myös iholääkärillä ku naama kukkinu pari viime kuukautta ja sain salvoja ja sit ihan suun kautta otettavan tetrasykliinikuurin jota kuulemma voin syödä siihen asti turvallisesti kun plussa pärähtää ruutuun.
Asuntoasiatkin etenee, perjantaina tulee parista pankista tietoa että saadaanko lainaa. Ois se kyllä ihanaa saada oma asunto ja sais sisustaa ja laittaa just sellaseks ku ite haluaa ja tilaakin pienelle lisäasukkaalle olis :heart:
 
Meikä on viettänyt vähän hiljaiseloa, olen satunnaisesti lueskellut teidän kuulumisia mutta ei ole tullut kirjoiteltua.. Mummu sairaalassa, vakavasti sairas (kasvain, ei voi leikata), aikaa joitakin kuukausia. Tutkimukset vielä kesken. Hyvinhyvin sekavat fiilikset.. :x Minulla tänään DPO 0, talletuksiakin tehty. Ei vain jotenkin tunnu "miltään"..

Yhtäkkiseltään bongattuna (sen mitä ajatus pysyy kasassa :|) Danalle onnea menkoista ja Niiu, eläväinen, pantera, ralliruutu: tsemppiä piinailuun!
 
Ensimmäinen Voi ei, onpas kurja tilanne. Voimia teille koko perheelle :heart:

ON Huomenna se pistely sitten alkaa.. Jännää.. Tänään soitin polille ja varasin ajan seurantaultraan, joka on kp10. Toivottavasti siellä jo silloin näkyis jotain! Mua niin jännittää. Mulla on nyt jotenkin hyvä ja todella positiivinen olo. Viimeajat ollu niin mieli maassa niin nyt on kyllä ihan toisin päin. Jos tää ei nyt tuota tulosta niin sitten tipun kyllä korkeelta.. On se kyllä outoa, että kaikien näiden pettymysten jälkeen sitä silti jaksaa uskoa siihen onnistumiseen vielä :)
 
miss_piggy
Mulla alkoi eilen työharjottelu, nyt ois 2 aika työntäyteistä viikkoa tulossa...pitää vaan muistaa alkaa tikuttaan sitä ovista loppuviikosta ja sitte hommiin :D Kunhan ei vaan tulis mitään yövuoroja...nytki olin eilen kotona vasta klo 23 jälkeen ja mieshän on sillon jo nukkumassa kun herää aamulla aikasin : /
 
Niiu ja Henrietta-, yritän parhaani mukaan olla tunnustelematta mitään tuntemuksia :D En edes heti yhdistänyt nälkää miksikään oireeksi, kunnes illalla aalkoi nippailla alavatsaa vasemmalta ja mietin, olisko nää nyt kumminkin sit jotain. Yleensä en saa aamuisin syötyä mitään ennen töihin tai kouluun lähtemistä ja eilen oli herätessä niin kova nälkä, että oli ensimmäisenä syötävä :D Samoin tänään oli ensimmäisenä herätessä aamupala mielessä... Ja tänään oli aika runsasta valkovuotoakin, jota minulla ei kyllä oviksen jälkeen yleensä ole :O Oviksesta on kuitenkin tänään vasta 5 päivää, eikä niiden oireiden kai pitäisi näin aikaiseen tulla.
 
Testi negaa, mieli maassa. Tädistä ei oirettakaan, tissit on edelleen niin kipeät et joutuu vähän miettimään miten pystyy nukkumaan jne.

Toivottavasti te muut piinaajat nyt päräyttäisitte ne plussat:heart:
 
Moi, täällä jonkun aikaa taustalla seuranneena rohkaistuin hyppäämään keskusteluun mukaan, kun nyt miehen kanssa päätimme alkaa yrittämään jälkikasvua.. Aiemmin ollaan vaan tusailtu tjot-tyylillä, ja ei ole tärpännyt.

Tilailin just mammaksilta elämäni ensimmäistä kertaa ovulaatio- ja raskaustestiliuskoja, saa nähdä koska saapuvat. Varmaan tulen tänne ihmettelemään ja neuvoja pyytämään kun tää kaikki on tosi uutta itselle, ja lähipiirissäkään ei valitettavasti sellaisia ihmisiä ole, keiltä voisi neuvoja udella näissä jutuissa. :)

Ainiin, ja faktatietoja sen verran että:


Fireweed 23 kp 3/27-30 ja virallinen yk 1 :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja lullaby89
ON Soittelin siihen terveysneuvontapuhelimeen ja siellä oli tosi asiantunteva hoitaja joka osas vastata kaikkiin kysymyksiin. Sanoi että koska raskaustesti on negatiivinen (tein tänään aamulla) niin hedelmöittymistä ei ole tapahtunut. Ja että toive raskaudesta voi olla niin suuri alitajuntainen stressinaiheuttaja, että kuukautiskierto sen takia epäsäännöllistyy. Se sano, että jos on kiire tulla raskaaks ni lääkäri voi määrätä keltarauhashormonia. Ovatko clomit juurikin tällaisia? Se suositteli odottamaan niin, että jos kolmannet menkat jää välistä niin sitten pitäisi käydä lääkärillä. Kp 52 olis odotettavissa ns. tokat menkat. Kokeilen silloin sit r-testiä aikasintaan uudelleen. Oon kyllä ollu todella väsyny ja lämmöt mullakin koholla. Ja tuikkiminen on siirtynyt vasemmalta alavatsalta oikealle. Saas nähdä että kun mulla olisi perinnöllistä mahdollisuutta kaksosiin, että jos munasarjat on nyt oikeen innostunu kun ehkäisy on jäänyt ja myöhemmin pärähtää tuplaplussa :p

pantera pahoittelut negasta :hug:

Fireweed Tervetuloa ja toivotaan sinulle lyhyttä visiittiä eli pikaista plussaa :)
 
ON mullekin muuten se gyne jutteli, että mahdollisuus on keltarauhashormooniin. Eli mihis sitä nyt määrätään ja mitäs se tekee? Jos jollakulla tietoo. Muuten tarttee alkaa googalileen... Tuli vaan mieleen, ku Miuyy siitä jutteli... Mahdoinko gynelle jutella, että mulla tulee joskus kierron puol välissä välivuotoja. Oliskohan se liittynyt siihen... Ei muista enää...
Koitin muuten päivitellä listaa, mut meen kone sekos, katotaan jos nyt onnistus.

Pahoittelut negan saaneille ja fireweed, tervetuloa joukkoon. Lisäsin sutkin listaan :)
 
Kappas päivitys oli onnistunut.. Sit tulikin mieleen. että haluaako Naapurin tyttö olla taustailu joukoissa, kun kuitenkin halusit, että sun dpo jännilyt näkyy? Miten tänään on muuten mennyt? Teitkö testiä? <3
 
Täällä myös ekaa alettu urakoimaan :) Ajatuksena on ollut että tulee jos on tullakseen mutta viime kuukautisten jälkeen huomasin kyttääväni et koska on ovis :D Se on suht helppo bongata, ainakin uskoisin. Pillereiden lopettamisen jälkeen on pari kiertoa mennyt ohi sen enempää yrittämättä. Kivasti on kyllä säännölliset olleet. Ens maanantaina pitäisi menkat alkaa, ihna viimeistään tiistaina aamulla. Pelottaa että alkaa, pelottaa että ei ala. hirveet "raskausoireet" on olleet viime viikon maanantain (ovilaatiopäivä) jälkeen - tukkoinen nenä, kamala kusihätä kokoajan mut se johtuu varmaan siitä ku oon colaa juonut ihan hemmetin paljon :LOL:
 
miuyy ja maimai Esim terolutit on just sellasia joita määrätään jos halutaan noita keltarauhasarvoja saada nousemaan. Oviksen jälkeen keltarauhasta alkaa erittymään ja sitten tulee menkat.. Ja jos siis ovista ei tapahdu niin keltarauhanenkaan ei ala erittymään. Eli teroilla saadaan lisättyä sitä keltarauhasen määrää ja siiten menkatkin alkavat..
Eli siis jos ovis tapahtuu ja kierrot on säännöllisiä, niin teroilla tai muillakaan keltarauhasvalmisteilla ei tee kyllä mitään.
Toivottavasti tää vastaus nyt auttoi :)

ON Jaiks.. Huomenna se alkaa. Aamulla aina ajattelin pistokset laittaa.. Kauheeta ku toiveet on niin korkeella vaikka inssien onnistumisprosentti onkin niin huono.. Mut silti positiivisin mielin mennään ainakin vielä :)

Kattoiko kukaan muuten tänään tota erilaiset äidit ohjelmaa? Mä katoin ekan kerran ja oli aika osuva jakso. Siinä oli pariskunta yrittänyt lasta monta vuotta ja sitten IVF:llä oli onnistanut. Siinä käytiin kyllä hyvin tuota lapsettomuutta läpi ja mitä tunteita se tuo mukanaan. Monesti tunnistin itsenikin niistä äidin jutuista..
 

Yhteistyössä