<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Hei kaikille!! Tässä olis terkkuja tän päiväsestä varhaisultrasta:

Kyllä nyt helpotti, kun näki vihdoin meidän pienen, että kaikki tällä hetkellä kunnossa ja oikeassa paikassa ja sydän pampaati hirmuista kyytiä :heart: Nyt vielä viikkoja jännättävää, et se 12 viikkoa on ohitettu, mut tämä helpotti jo pahimman stressin yli!! :)

MUKAVAA ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE :)

Babyfever ja tähtönen (6+3 ultra) 7+0

Viimeksi muokattu:
pantera, katoin tänä aamuna jesse kaikurannan haastattelun ja mun oli pakko keskeyttää se, ei pystyny kuuntelemaan sitä sen haastattelua ku joka toinen sana oli NIINKU :D hehhee, toivottavast levyssä saa kuunnella muutakin ku NIINKU NIINKU :D hehhe Niin ja tsemppiä että olis kyytiläinen tarrannu =)
Ite kans hoen tota niinku-sanaa paljon, ehkä se ei siks mun korvaan osu niin pahasti :laugh:

Mäkin tykkään juhlia ja pitää hauskaa, mutta toi alkoholi ei vaan oo se juttu, mitä tosta noin vaan vedetään paljon alas. Ei tosiaan, nytkin kaapissa seisoo yks siideri, kun ei vaan tee mieli juoda moista. :P
Kaverit vähän pitää outona, kun ne on melkein joka vkl jossain. Ja mä oon tosi harvoin niiden mukana. Ne ei ymmärrä, miten alkoholia ei voi juoda niin usein. Eh?

Dana, joo, lähetän sitten tädin sinne, jos löytää tänne eka. Sori, mutta pisti naurattaan toi takka-juttu. Itekin testasin juuri hetki sitten taas negan ja taas kääntelin ja vääntelin testiä, mutta ei sinne plussaa tullu. Pistin sen jopa hetkeksi laatikkoon jemmaan, jos vaikka joku haamuplussa ilmestyis, mutta ei. Mies pisti hetki sitten takkaan tulen, joten pitäisköhän munkin tuikata testi tuleen! :laugh:

• Tykkää
Reactions: maimai83 ja Miuyy
Hydrangea ja Dana: hahaa, täällä ilmoittautuu myös yksi testien vääntelijä ja kääntelijä :) MIKÄ MEITÄ VAIVAA? täällä kp 38 ja viimeksi aamulla testattu nega..miten se täti ei tuu ku oon melki 100 varma et ovis+ tuli kp 19 ja selvät ovis nippailut muniksissa kp20??? Hajoo pää! Tätä soppaa tietty viel hämmentää se, että ovistestiin tulee lähes yhtä vahva viiva. Mutta miksi testit negaa? Haluisin uskotella et kyllä mä myöhäsen plussan saan ja toiv ovistesti lupaa siinä mieles hyvää mut ku ei niin pientä haamuakaa testis!!!ÄÄÄÄHHHH! Harmi, ettei meillä oo takkaa, tulis varmaan aika tarpeeseen ;)

Fiinaliina: mä oon niin ulalla tästä jutusta, kiitos myötäelämisestä :) :hug: Mites siellä on selvitty mustitsa päivistä?

BF Hieno kuva :) hyvä et kaikki oli hyvin! Tsemiä!

Miuyy
: ihana, kiitos toivoa antavista sanoista!

Toivon todella tätiä sitä tarvitseville ja muille tärppionnet! Mulla oli tänään eka työpäivä ja kivasti meni, jäi tosi hyvä fiilis, jes :D

• Tykkää
Reactions: Miuyy
Mukavaa viikonalkua kaikille! Monella tuntuu olevan vähän kumma tilanne, toivotaan sitä plussaa tai sitte täti jotta pääsette epätietoisuudesta :confused:
Täällä täti pakkaili kamppeensa ja häipyi. Aattelin jos hankkis ovistestejä että vähän edes antas vinkkiä millo se vois olla ja myös sit menkkojen oletetusta ajankohdasta. Greippimehupurkki korkattu myös, sormet ja varpaat ristissä :P

Heissan vaan! Mulla näköjään jääny kirjotukset vähälle, ja lukemisessa meni oma aikasa.
Työt vaan vie suurimman osan ajasta ja tuntuu sitte iltaa kohen väsyttävän ihan urakalla
BF Ihana kuva, ihanaa että kaikki on hyvin :)
Täällä odotetaan miehen paluuta Intiasta, ei oo ikinä ollu näin kova ikävä ketään. Ei se kyllä oo ollu riessussa ku reilun viikon, mut silti se ikävä on nyt erillaista. Toinen siellä maapallon toisella puolella melkein eikä oo kuullu toisen ääntä ollenkaan. Viestiä ollaan laiteltu kyllä.. Onneksi on ollu nuita töitä, saa muuta ajateltavaa. Varmaan tämä kierto on nyt menny ohi, mut enskiertoa odotellessa. :)

Huomenet. Tulin nyt omanapaileen ja sitten vasta lueskeleen :) Uskoisin, että tekstiä on tullut huimasti sunnuntai aamun jälkeen. Olin siis iellä risteilees. Mut ensin on sanottava, kun näin babyn varhaisultrankuvan... Ihanaa, hienoa että kaikki on hyvin <3 Muita en ehtinyt niin ees kattoon, mut ku näin kuva nniin arvasin että on babyn.

Tisteily meni niinku meni. Aika pettymys ja aika vanha olo tuli itelle. Joo ei tartte mennä K18risteilylle enää. Huh huh mikä meininki. Ei tullut kauheesti juotuukaan, mikä oli kyllä hyvä. Tosin emmä usko mihinkään tärppiikään. EIlen tuli pari nippailuu iltapäivästä, mut saattaa olla siihen liittyvää et illalla mittasin kotiin tullessa lämpöni ja se oli 37.4, kun tosiaan normaalisit mulla on sen 35.8. Oli pikkasen kurja olo. Olin koko paattimatkan särkylääkkeen voimalla. Nyt aamulla oli 36.6 eli koholla ollaan edelleen ja nenä on noon arka ettei tohtis enää niistelee kauheesti. Se olis sitte menossa sellanen ku dpo8 eikä onneks ole mitään hinkuu koittaa testaillakaan. Eipä olis noita testejäkään ku vaan se digi ja yks ovistesti. Kaippa se täti viikonloppuna kurvaa. Mites pantera? Eiks sulla ollu yks päivä muo enemmän...? Tietty mä nään ku alan lukee näit viestei tän kirjotuksen jälkeen... Kahtotaan kuinka pitkälle ehin ennne ku pitää töihin suunnata. Fiksua ois tietty jäädä kotiin. Mut mentävä se on. Tulee opiskeljan opettaja ysiltä. kattoo sitte mikä on olo, että lähteekö kotiin vai jääkö töihin. Muutenki epäuskottavaa olla saikulla risteilyn jälkeen. Vaikka hyvllä omalla tunnolla esim. mun juoma saldo oli lasillinen punkkia, kaks omppu siidua ja yks frozenmargarita. Et jos nyt ois se tärppi jostain syystä käynytkin niin ei olis nii kauheen kamalaa :) vettä meni sitte senkin edestä :D

Mukavaa viikkoa!

Kaikille negan saaneille pahoittelut...tais olla ainakin Hydra ja MissPiggy Pantera on ilmeisesti malttanut olla testaamatta.

Mietein sitä päivitystä... Mä käyn kyllä jokapäivä täällä ja voisin vaikka koittaakin sitä, mut aina aamuisin en kyllä ehi, et se olis sitte ehtoopäivisin se päivitys. Jos mä osaisin.... Mut joku varmaan neuvoo. Tässä aamulla saattaa joskus ehtiä, mutta ei aina. Ellei siis sitä päivittäjää jo tullut, kun en ihan kaikkia lukenut vielä. Pitää töihin kiiruhtaa ja sitä ennen koiran kanssa vielä lenkille..

Fiina se on 4h+k oliks se joku 101,5m2 Ihan passeli. Saunalla ja pienellä kodinhoitohuoneella. Huomenna on sopparien kirjotus ja uskon sitte vasta huomenna sen muuton olevan totta ku ne nimet on niissä papereissa.. Harmittaa, et tän asunnon irtisanominen meni marraskuulle ja TVT vaatii joulukuun vuokran. Oisin toivonut, et kaupungin asunnoissa ois vähän joustettu ees puolen kuun verran. Mut no ompahan aikaa ainakin muuttaa. Ja avaimiahan ei palauteta ennen ku viiminen joulukuuta. Ettei TVT:llä ole mahollisuutta saada tuplavuokraa. ARG. Sisko muuttaa sitte vasta tammikuuss, kun Olivian fyssarit on sovittu jouluun asti niin ei tarvii niitä alkaa sitte miettimään. Niin ja siellä on takka <3 Mut nyt pois koneelta ja iltapäivällä luen loput :)

pakko vielä...

Miuyy jaiks matelija... Onnek tolla mun miehellä ei ole intressei niihin. En pystyis olee samassa asunnossa tai siis nukkua. Meillä on yhtien hoitolapsien luona kaks jotain hämähäkkiä. Kääks!

Dana toivotaan nyt sitte, että se täti tulis sinne jos ei kerran testiin tule plussaa. Mutta aina ois paremoi että sieltä tulis se viivanen sitten kuitenki, jos kerran jotain olit näkemässä.-.. Myöhänen plussa??? Täällä peukut sille <3 (tosin en tiedä mitä eilen ole kirjoitellut.... jos vaikka oisit testaillut tai täti ois tullut kylään. Viiminen sivu siis vielä lukematta.

Moikka......

Tuun nyt nopeeta omanapaileen. Oon koulus ja dataan puhelimella.
Eli toissa iltana mahassa tuntu ihme pistoksia navan alapuolella. Makasin sängyssä ja pistävä tunne kesti tunnin pari. Nyt eilen ja tänään aamulla on ollut etova olo ja tissit on ollut kipeet oletetusta oviksesta asti ja kipeytyy edelleen. Pitäisköhän uskoa tärppiin vai onko täti vaan tulossa. Mahaa nippailee jonkun verran ja lämmöt oli ainakin tänä aamuna koholla oli 36.3 ja normaalisti aamuisin 35.4-35.7. No ens viikolla saa tietää tai ajattelin testata viikon päästä perjantaina ja aattelin olla nyt pari viikonloppua selvin päin. Kokeilen vaikuttaako juomatta oleminen käsieni ihottumaan. Ihottuma oli parempi viikon verran kun sain lääkettä ja hyvää rasvaa. Lauantaina olin juomassa ja kädet alkoi kutiamaan ja nyt ihottuma on pahentunut.
Tänään ostan varmaan uudet silmälasit :) jos on näköhuonontunut tarpeeks toisaalta siitä on kolme vuotta kun viimeksi olen näköni tarkistuttanut :D
Mukavaa päivää kaikille ja pahoittelut negan saaneille. Kyllä meidän kaikkien vuoro vielä tulee se plussa saada :hug:

Ei oo vieläkään tätiä näkynyt. Ei sitte niin mitään merkkiä et olis edes tulossa.
Aamulla soitin sinne polille ja kysyin, et onko normaalia että ennen menkat alkanu pian terojen jälkeen ja nyt jo 10pv mennyt eikä mitän tapahtunut. Hoitajan mukaan on ihan normaalia, mut jos nyt ei viikon sisällä ala ja testi negaa niin sitten pitää soittaa uudelleen. Mä en oikeen usko siihen myöhäseen plussaankaan kun (noloa myöntää, mut kiinnostus on ollut viimeaikoina ihan nollissa+että mies oli tosi kipeenä) Ollaan siis miehen kans viimeks touhuttu mitään 14.10. Jos nyt olis ovis ollut siinä lähiaikoina niin nyt olis sitte jo joku dpo 21-24. Kyllä sen sillon pitäis jo näkyä.
Tissit tulee vaan päivä päivältä kipeemmäks ja eilen nukkumaan mennessä vatsaa vihlas välillä. Jos ne nyt olis sitte merkki siitä tädin tulosta. Mut toi vatsan nippailu on ollut kyllä tosi vähäistä. Ja voi johtuu siitäkin, että eilen olis spinnissä..
Voi että muuten mutta voi olla alapää kipee! Olin eilen siis spinnissä monen vuoden tauon jälkeen ja se satula oli ihan kamala. Sanoin kaverille jo n.5min polkemisen jälkee et mua sattuu. No enhän mä siitä kehdannu minnekään lähteä ja pakko oli pyöräillä se vajaa tunti. Nyt kun aamulla heräsin ni voi hemmetti mut on alapää hellänä. Ei siis pakarat vaan SE :D Eipä oo ikinä tullu tällästäkään koettua ennen..

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 6.11.2012

1139540gpr9bczcla.gif

Dana-........................28.................kp 40/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 39/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 35/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 32/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 31/28-29..................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

miss_piggy................31................kp 29/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 26/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 23/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 23/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 23/27-28.........................yk 3

1139540gpr9bczcla.gif

empp......................21.................kp 17/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 17/28.............................yk 7
Lullaby89................23....................kp 13/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 13/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 13/28-32....................yk 2

1139540gpr9bczcla.gif

Henrietta-.............. 25..................kp 10/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 8/30-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 7/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 6/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 6/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 5/33...........................yk 4

1139540gpr9bczcla.gif

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 20
Hydrangea dpo 17
pantera dpo 9
maimai83 dpo 8

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

1139540gpr9bczcla.gif

752357ay10lxh5mn.jpg

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...koishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

694032qf33k11a3t.gif

Kylläpä Dana siuta koittelee :( siulle sen nyytin nyt sois jo...

Taustalta pitää tulla tänne vähän purkautumaan, on nimittäin niin ihme juttu menossa :confused: tästä jo vähän kyselin omassa osiossa, clomit ja raskaus, mutta ihmeellisemmäks meni. Eli menkat oli 18.10 (ei tosin kestänyt kun kaksi päivää mut oli runsaat ja kivuliaat), ja clomit on miulla käytössä joten napit nappasin kierron alussa. Mutta mutta, viime viikolla aloin ihmettelemään edelleen kipeitä rintoja ja etovaa oloa, turvonnutta mahaa, mikä ei tässä vaiheessa kiertoa oo ollenkaan normia. Perjantaina 2.11 tein testin (iltapäivällä, virtsa reilu 2 tuntia rakossa) ja se oli plussa. Lauantaina tein digitestin (taas iltapäivällä, virtsa n. 2 tuntia rakossa) ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa.

Perjantaina yritin gynelle soitella tuosta clomeista, koska ajattelin ettei nuo 18.10 menkat olleet oikeat, kun ei mitenkään olisi mahdollista että kahdessa viikossa menkoista mikään testi näytä mitään. Kävin tänään sitten ultrassa tarkistamassa tilannetta, ja kohdussa ei näy mitään. Limakalvot paksuuntuneet joo, mutta siinä kaikki :( Gyne kovasti haasteli että raskaus niin alussa, ettei ultrassa vielä näy, mutta jos se on niin alussa niin oviksenhan olisi pitäny olla juuri tuon edellisen vuodon aikaan?!? Sitä ennen voimakkaat ovisoireet oli kuitenkin lokakuun 1-2 päivä...

Viikon päästä uusi ultra, että ilmestyykö mitään näkyviin vai mikä ihme luonnonoikku mie oikein olen! Ite mietin että jos jotain olisi yrittänyt tapahtua mutta meni heti kesken, mutta voiko vielä kaksi, melkein kolme viikkoa menkoista/varhasesta keskenmenosta näkyä testeissä yhtään mitään?

Ei oo kivaa tällanenkaan että tikkuun saa viivoja mut näin kummallisia :headwall:

sanja Kylläpäs sullakin on outo tilanne. En kyllä usko, että digi valehtelis noin paljon jos siellä masussa ei mitään ole. Jos vaan oli niin alussa/piilossa ettei vielä näkynyt. Ja tosiaan jos se on ollut km niin olisi kyllä vuotanut kunnolla enemmän kun kaks päivää, eikä enää pitäis mun mielestä noin vahvana testissä näkyä.. Toivottavasti siellä ultrassa nyt jotain näkyisi seuraavalla kerralla :heart: Tuuthan kertomaan miten kävi?

Miten mahtaa Heyllä ja tadalla mennä? Tulkaahan kertomaan kuulumisia, jos näätte tän :)

Mä näin viime yönä unta, että sain raskaustestiin 2 viivaa.. Aamulla tein sitte Pregcheckin joka näytti negaa... Sitte ku koulusta tulin niin noin 7 tunnin jälkeen siinä testissä olevinaan näin ku oikein tihrustin jonkunlaisen viivanpaikan.... No omiani varmaan näin, eikä nuo roskishaamut vissiin meinaa mitään.
Täytynee olla huomenna testaamatta ja kokeilla sitte taas, jos ei menkat oo tullu. Mulla vaan ei oo mitään sellasia oloja ees, että menkat ois tulossa.

Nyt kp 29...

Dana: sama juttu, ei vieläkään niin mitään! Paalupaikoilla ollaan...mä en jaksa! jo yli viikon masu menkkamaisesti kipee ja tissit arat ja ne ei vaan ala! Hyvä etsoitit sinne niin sait ees väh'ä mielenrauhaa...oon kans miettiny et pitäiskö munki, mut sitte uskon et ne sanoo vaan et odottele rauhassa :( Mut mä en jaksa enää vaan odotella ku muutenki vuoden rajapyykki lähestyy kovaa vauhtia :(

Mikä Hydran tilanne on? toivottavasti meitä parempi!

Sanja
: ompa kyllä kumma...samaa mieltä oon kyllä ku dana, et en usko et km oli kun vuodit noin vähäsen kumminki. Toivottavasti pian selkenää ja vielä parhain päin :D

ON: näin taas aamuyöllä unen, josta en ois halunnu herätä. Se oli niin todenmukanen, sain plussan ja se oli tarkasti apteekin omaan testiin, joka on ainut, mitä mulla on jäljellä ja mitä oon säästelly. Mut empä jaksa myöhäseen plussaan uskoa...ketuiks tää meni :(

maimai, mä en oikeen tiiä olisko tärppi käyny. Kahtena aamuna ollu pahoinvointia, masussa nippailee ja tissit on kipeytyny. Ja voisin taas nukkua ihan tolkuttomia tuntimääriä... (Menin yöllä kahden aikaan nukkumaan, heräsin puoli tuntia sitten...) Vielä en viittis testailla, tosin tädin pitäis tulla loppuviikosta. Käy jännäks!

Sanjalla kyl tosi outo tilanne. Mäkin kyl uskoisin siihen digiin. Toivottaan, että aika menee nopeesti ja pääset uuteen ultraan ja että silloin näkyis jo jotian. tai sitten ainakin löytyiselvitys. Nyut vaan tsemppiä vaikka siellä varmasti tulee mietittyä ihan kaikkea.

dana ja vilijonkka voihan täti! Sais nyt jo tulla päästään teet odottelusta, kun kerran ei plussaakaan anna. Voima haleja sinne!

Pantera Toivottavasti siellä olis pesän rakennus menossa <3 Hienoo, et oot jaksanu olla viel testaamatta :)

ON itellä tänään vähän ollut etovaa oloa, mutta uskon sen liittyvän tähän flunssaan. Olin töissä ihan hela dagen. Aamupäivän oli tosi kurja olo. Nyt kotiin tullessa lämpö oli 37.1. Masussa välillä ihme nippailuja ja tissitkin aavistuksen kipeemmät. Mut uskon että kaikki liittyy kylläkin vähän flunssaan. Huomenn on vuokrasopparien alleirjotus ja mä oon tosi malttamaton ja uskon tosiaan vasta kun nimet on paperissa. Sitte tarttis metsästää jostain se himputin takuuvuokra. Tai oikeestaan jotain millä eläää, kun takuun maksaa ;)

eläväinen ostikko uudet lasit? Toivottavasti sielläkin olis pesänrakennus menossa <3 Meinasitko testailla milloin?

Liekö aivan väärä paikka, tulokas kun olen täällä.

En tiedä mitä on meneillään, mutta... Miehen kanssa päätetty kesällä että tulee jos tullakseen on, hormonaalista en oo koskaan käyttäny, vaan ollaan vinguteltu kumeilla. En ole oireita havainnut, enkä testejä tehnyt, KUNNES tämän kierron aikana... Kaks päivää ennen ovista makkarijuttuja. Ovis oli kp 13/29-31.

Ensimmäisenä huomiona lisääntynyt virtsaamistarve (ennen kävin pissalla tyyliin aamulla ja illalla, nyt tunnin-parin välein), vaihtelevia muljahduksia, vihlontaa ja "kipinöitä" mahassa, lisääntynyt ruokahalu, selittämätön "outo olo", unia positiivisesta testistä ( :D ) huimausta aamulla, nopeasti tulevia ja meneviä kuvotuksen tunteita. Näitä kaikkia siis hassusti silloin tällöin, paitsi tota pissaravia ja nälkää tietty kokoajan. Tein kaks negaa hätäpäissäni dpo 9 illalla & dpo 10 aamuna, apteekin raskaustestillä.

Onko olemassa apteekin testiä herkempää versiota, jos niin mikä? Aiemmin en ole ajatellut koko asiaa niin antaumuksella, mutta tän kierron ihmeellisten vaiheiden aikana tajusin että haluan äidiksi. Taidan olla joko vainoharhainen oireilija tai hätäinen testailija.

Täällä ovistesti näytti tänään negaa, viime kierrossa siinä näky kp 17 jo melko vahva viiva. En taida testailla tuota enempää, kun alkaa vaan stressaan liikaa.

Alotin taas eilen laihdutusprojektin ku miehelläki alko dieetti, yritän nyt keskittyä tähän ja samalla toki vauvasta haaveilla, mutta koitan nyt olla stressailematta liikaa. Tulee aina niin paha mieli kun se nega pamahtaa raskaustestiin. Meillä kyllä tulee pupuiltua joka päivä, niin eiköhän se tärppi jossain vaiheessa ilman ovistestailujakin tuu, jos on tullakseen. Jos sen jännäilyn nyt keskittäs päiviin ennen tädin tuloa. :D

careliandream eiks noiden apteekin testien pitäis olla ihan hyvii. Ja sithän noist cb:n testeist sanotaan, että voi näyttää jo muutamaa päivää enne nmenkkoja. Oota nyt vielä muutama päivä ja joskos istten testiin pärähtäis se plussa <3

empp tsemppiä laidutukseen. Onko sulla millaset tavotteet? Eli meinasikko paljon pudottaa? Harmi ettet ole bongaunnut ovista, josko se silti ois vielä tuloillaan. itellä on joskus ollut vasta kp19:kin. Jos et testaile niin pupuilkaa ainakin varuiks ;)

maimai Ostin kahdet uudet lasit :D kävin specsaversilla. Ajattelin testailla vasta ens viikon keskiviikkona aikaisintaan kun sillon pitäis tädin aikaisintaan tulla. Tosin nyt on jo pari kolme päivää nippaillut mahassa niin että tekis mieli testata heti, mutta ei tietenkään mitään näkyisi vielä :D ja minulla on noita davidin testejä joita on haukuttu ja monet kirjoittanut että plussa tulee niihin monta päivää muiden testien jälkeen. Tissit on kyllä jo nyt niin kipeet että huhhu. Yleensä on vasta ennen tätiä näin kipeet.
Koskas ite aattelit testailla?

Munkin pitäs alkaa pudottamaan painoa... On tota mahaa vähän omastakin takaa. Mutta mistä sais sen motivaation lähteä tonne räntäkeliin ulkoilemaan? :(

Kieltämättä pikkuhiljaa alkaa noi testit polttelee kaapissa... Ois yks pc ja david jäljellä...

eläväinen Joo kannattaa kyl koittaa olla mahollisimman pitkään testailematta, ku niist negoista tulee vaan niin pahamieli ja sitten ku se täti kurvaakin paikalle niin on taas mieli maassa pitkään :( Joten tsemppiä odotteluun :) Mulla ptiäis tädin tulla viikonloppuna enkä usko että ees tarviis testailla taikka sitten ens viikon alussa viimeistään. Ainakin viikonloppuun asti pitää malttaa. Multa löytyy nimittäin yks testi ja sekin on digi niin ei viittis tuhlata turhaan... Vaikka tien kyllä, että jossain vaiheessa alkaa kyl tekee miel itestata ihan varmasti :D

empp ja pantera niin paljon tsemppiä painon pudotukseen. Sekin auttaa tai ainkin pitäis auttaa raskautumiseen. Mä oon pudottanut nyt ite 12kg reippaas puolessa vuodessa. Tuntuu tosi mahtavalta. Kannattaa käydä kattoos Laihdutus, kalorilaskuri, ravintoainelaskuri, ruokapäiväkirja, laihduta netissä Mä oon tolla sivulla käynyt ja sielt saa hyvää tsemppii erilaisist ryhmist. Ja sitte se, ku saa merkata ruuat jne. hyvä sivu. Mulla ois viel pari kiloo alkuperäseen tavotteeseen ja sitte sen jälkeen viel ois tarkotus pari kiloo. Sit ois niissä lukemissa missä oli joku kolme vuotta sitte.

Vilijonkka, ei mee sen paremmin täälläkään. :( Eilen testasin viimeks negan illalla. Tätiä ei näy. On vaan yks testi (+viikkonäytöllinen) jäljellä, joten taidan seuraavan kerran testata vasta viikonloppuna, jos mitään ei tapahdu ennen sitä.

ON: Dpo 17!!! Ihan oikeesti, täti tule jo! Alan uskoa, että se digi vaan näytti mulle jotain vittuiluhymyä. :laugh: Joo, ja poltin sen testin eilen takassa. :D Dippasin myös ovistestin huvikseen ja siihen tuli aika vahva viiva (ei plussa). Tänään aamulla lorahti oikeen kunnolla valkkaria, että ihan pikkarit kastu. Tuli niin märkä olo, että ajattelin tädin saapuneen, mutta ei.

Yhteistyössä