<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Hei, ootteko kuullu että naisen veriryhmä vois vaikuttaa raskautumiseen? Mä luin, että varsinkin O-veriryhmäläisillä ois joku hormooniarvo muita korkeampi, jolloin se vaikuttaisi negatiivisesti raskautumiseen. Itellä on tuo O, joten tuli mieleen että voisko se vaikuttaa jotenki : / Tai no. Siskolla on myös ja se kyllä tuli äkisti raskaaksi pillereitten jälkeen, että... Kyllä se taitaa olla monen summa kummiski.

Mites teillä? Minkälaisia veriryhmiä omaatte :D Ihan mielenkiinnosta vain kysyn..

Toinen juttu, jonka luin oli, että monet kuulema tullu raskaaksi ko on vaihtanu rasvattoman maidon rasvaisempaan, ja vaikka jopa luomuun :O Tiiä sitten, onko tuollakaan mitään merkitystä. Että se rasvaton ois niin käsiteltyä, ja vois siten vaikuttaa raskautumiseen ja että se rasva jotenki juuri edesauttais raskautta tahi jotaki vastaavaa :D

Ja viida! Tupakan pois jättäminen on aina hyvä päätös! ;)

ON Vitsit, että limaa pukkaa ja viime yönä oli hankala nukkua, ko tietyissä asennoissa vihlo vattaa aivan julmetusti! Tiä sitten mikä vaivaa. Eilen myös kävellessä pisteli kummasti, vaikka on tuota ollu ilmavaivaaki vähäsen...
 
Viimeksi muokattu:
viida Hienoa! Onnea hyvästä päätöksestä ja tsemppiä sen pitämiseen! :)

Tervetuloa uusille! :wave: Toivottavasti matkanne tällä palstalla on lyhyt ja saatte pian plussia kehiin! :)

kuumeilija kiva kuulla, et siellä kaikki hyvin! Innolla odotan ultrakuulumisia! :)

ON öh... ehkä dpo4 menossa ja muka jo jotain oireita. Voi huokaus tätä naisen ajatuksen juoksua ja päätä joka keksii itsekseen yhtä sun toista. : / Tätimäisiä tuntemuksia, painontunnetta alavatsalla varsinkin istuessa.
 
Hey
tiuhti_ Ihana kuulla että olet jo noussut uuteen kiertoon! Nyt käytän kaiiiikkii puhallusvoimani ja lähetän sinulle niiiiiiiiiin isot plussatuulet että lennät kaaressa odottajiin!:heart:
Tsemppiä ovistikutteluun!

mynttis En oo ainakaan huomannut muita oireita liittyen pco:hon. Ja lääkärin mukaan aika lievältä näyttää, mutta näköjään sekin jo riittää saamaan kierrot ihan sekasin. Josko se tästä. :whistle:

Soleigh:hug:

Dremming Kiitos taas tsempeistä! Yritän pitää lippua korkeella vaikka hiukka tässä epäilyttääkin. :D

-pansku- kiitos linkistä! Oon tosiaan tienny että niitä myydään noissa isoissa kaupossa, cittarit ja prismat ym. mutta jos tilais ehkä isomman satsin netistä. :D toisaalta, epäilyttää että pco vääristää mulla noita testejä, yhdessäkin kierrossa sain pregchekillä yhtä tumman viivan kuin kontrolli mutta silti ei ovista ollut lähimainkaan..ja siis sain sitä tummaa viivaa useita päiviä perätysten...joten lienekö testaus mun kohdalla turhaa..

viida tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! hieno juttu!=)

eskapismi ensinnäkin onnittelut töiden johdosta! ja toiseks, siis iiiiiihan sama juttu mulla: kaikkea tuntemusta ja oiretta löytyy mutta se perus juttu eli rinnat, EI MITÄÄN, ei niin mitään kipua.
Oon íhan pihalla taas tän kropan kanssa...

uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :wave:

ON siis että mieli tekee tepposia taas. Olevinaan nivusissa/muniksissa koko ajan pientä jomotusta ja menkkakipua mutta tosiaan edelleenkään ei rinnoissa mitään, ei niin mitään. Ja siis vaikka koko ajan järki sanoo ettei tässä vaiheessa jokatapauksessa voisi mitään oiretta vielä olla...
Siis en edelleenkään usko oviksen tapahtuneen mutta siltikin pieni toive herää..
Ja kohta taas tiputaan ja kovaaa, ottakee tytöt koppia sitten taas jookos?!:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hey
Dremming siis justnii, tota tarkotan. Mulla olis mahd. sama dpo jos nyt ovis olis ollut ja siis äää..emmä tajua miten voi onnistua kuvittelemaan kaikki oireet tällee. :D
nii ja joo..valkkaria vaan lorisee...:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
-pansku-, meijän Ansku joskus laittoi tänne meillekki pinkkaan artikkelin tosta maidosta, ja kyllä kuulemma rasvaisempi maito eli tavallinen kevytmaito on parempi vaihtoehto raskautta suunnitteleville! :) veriryhmistä en tiiä.. en tiiä ees omaani :ashamed: noloa.. ja hei, en nää sun kiertoos nyt tästä, mutta mulla on ovisaikaa tollasta.. ja oviksen jälkeen keltarauhanen jomottelee ja mulla noin, ja joillain muilla, paitsi mulla, tollasta tekee raskaus :D tsemppiä ;)

Hey, oot ihana :heart: kiitos! mikä dpo sulla olis menossa, etkö saanukki kummiski pikaplussan ovistikkuun? :p ja hei, mä en usko että mun tarvii sua enää kopata, mä oon varma, että tää on sun kiertos, koska tuollaset kierrot on parhaita, että ovis menee ihan ohi! ;)

Dremming, tätäpä se onkii :D mutta mutta.. dpo4 alkio on jo kulkeutunut osalla kohtuun ja alkaa pikkuhijaa porautuun kalvoon kiinni ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hey
-pansku- muistelen kans lukeneeni ennenki tosta maidosta niinku tiuhtinen sano,
ja kyllä tässä kohta täytyy ottaa kaikki vippaskonstit käyttöön, ei niistä varmaan ainakaan haittaa voi olla..:D

tiuhti_ mulla ois varmaan just kans joku dpo 4..:whistle:
ja kiitos itsellesi, sinä se ihana oot!:heart:
 
Tiuhti ja Hey Jaa'a. Saattaap olla! No en tiiä. Menossa kp15 ja no periaatteessa se on mahollista, jos munikset toimis niin ko normaalisti pitäs.. Joo. En oo vieläkään saanu niitä tikkuja että vois testata mitään! Höh. En hoksannut katsoa tilatessa, millonka ois se toimitus.

Niin, ja mä tilasin just siks netistä ne tikut, ko asun siis täällä peräkorvessa ja lähimpään Cittariin on n.100km ja lähikaupoissakaan niitä ei myyä..

Ja en muistanu: Tervetuloa uusille! :)

Äh. Lähtiä käyttään koirat pissalla ja sitte taas töihin!

** Kattoin just tuosta laskurista, ni nyt pitäs olla ovis päivä tahi ainaki huomenna! Että, saattaa olla! Viimeksi hommailtiin toissa päivänä, eli jos sitä tänä iltana isäntä jaskais taas ;)
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_, okt, 4h ja pieni autotalli/varasto.. -86 rakennettu, et melkosen vanha (tosin enhän MÄ ole vanha, mut talo on :D ) mut eikait siinä, mennään ny kattomaan ja arvosotellaan si.. :) Näyttely on 17:30 - 18:10 :) Jänskää!

Ja tosta veriryhmästä, mulla on 0- ja ihan kyllä raskaana olen ollu, et enpä jaksa uskoa, et tollaset puheet pitää paikkansa.. Kaikkea ne kans keksii ja tutkii. Phyh sanon minä!
 
Veriryhmästä: mulla on O-. Sitä, vaikuttaako jotenkin raskautumiseen on tässä vaiheessa vaikea sanoa :D Toivottavasti ei!

Emby: kuulostaa ihanalta! Täälläkin odotetaan kertomusta taloesittelystä, nimimerkillä ikuinen_talohaaveilija_86 ;)
 
Noniin.. pitihän sitä nyt sit kuitenkin käydä testi ostamassa ja tehäkkin se.. On se vaan niin älytöntä, vaikka hyvin tietää ettei siellä plussaa näy niin pakko vaan silti on :headwall: Noh.. eipä peli nyt vielä menetetty oo kun vielä 5 päivää menkkojen alkuun..

Tosta veriryhmästä... mulla on kans O veriryhmä.. en oo kyllä kuullut että seki vois vaikuttaa ja toivonkin tosiaan ettei vaikuta :D
 
Talo oli TÄYS KATASTROFI!! Ei olis ko kolme asiaa tarvinnu korjata: Lattia, seinät ja katto! Ei helvetti.. Katto tuli joissain kohtaa alas ja ilmanvaihto putket ja siis voi tsiiiisus.. o_O

Ja siis mä vuodan ko seula.. o_O mistä tätä verta riittää?! Ei oo IKINÄ ollu näin runsaita menkkoja.. HYI!! :(
 
Huomenia huomenia :heart: :wave:
voi luoja kun oli vaikiaa nousta ylös sängystä tänään |O normaalisti mulla kun kello soi, pomppaan samantein ylös, tänään torkutin 5 kertaa :ashamed: ja mulla siis liukuva duuniaika, mutta mulla on se etä mitä aikasemmin tuun sitä aikasemmin pääsen sit poiskii muihin hommiin :D toivottavasti muilla on parempi herätys!

Emby, lattia, seinät ja katto :D ei paha! oliko hintaki sen mukanen? muistan kun tultiin sisään meitin kämppään, se oli ihan kamala mut joku siinä vaan natsas, siis rakastuin siihen.. ja juu, seinät, lattia ja katto sai kyytiä ;) ja nyt se sitte onkii maailman ihanin ja kaunein koti mun silmiini! mutta sulla ei vissiin ihan kolahtanu tuo :D parempi onni ens kerralla! ja sun menkoista, mun korvaan tuo vuoto kuulostaa hyvältä, on ainaki kunnon limakalvo! mut ikäväähän se on ku vuotaa silleen että tulvii tamppoonista ja rätistä läpi : / mulla oli tässä varmaan 6 kiertoa silleen ettei vuotoa tullut ku max 3 päivää ja seki ruskeeta tuhrua :O ja nyt kaks viimisintä onkii ollu sit kunnon meininkiä.. vuotoa riitti vielä eiliseen saakka!

-pansku- nyt peitot heilumaan vaikkei tikkuja oliskaan! mulla aina ennen ovista, noin 3 päivää ennen siis alkaa sellaset pistävät kivut koska munis kasvaa siellä ja on valmis irtoon ;) TSEMPPIÄ!

jaahas, täällä tulee vissiin taas ovis etuaikaan :D eli juu, aamulla istuskelin autossa ja ajelin duuniin niin alkoi poltot vasemmalla puolella ja limat bongattu jo nyt! oliskohan greippimehulla osuutta asiaan? eli noin 3 päivän päästä mulla taitaa olla jo ovis, ja tikku oli eilen jo aika tumma, ei plussa, mutta tumma kummiskii :O HUI! siis on se nyt kun kierto vaan lyhenee, eli veikkaan että ovis olis KP8, eli kierto jää sellaseksi 22 päivän mittaseksi taas! mutta tikuthan sen mulle sit kertoo tällä kertaa tarkkaan koska on ovis :) jos siis ovuloin : /
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 20.7.2011



Ansku83..............27....................kp 62/30-32................yk 6
mirkkunen_...........22....................kp 36/29-30................yk?



Hey....................22....................kp 29/28......................yk 5
Lilly-...................24....................kp 26/30......................yk 2
viida....................25...................kp 25/29......................yk 1+2
eskapismi............25....................kp 25/28......................yk 1
Ninni^^...............24...................kp 22/34......................yk 4
Gabrielle..............29....................kp 22/29.....................yk 5+5
Dremming............24....................kp 20/26-28................yk 2



mynttis................29...................kp 19/28......................yk 3
-pansku-.............23....................kp 16/58.......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 13/31......................yk 4



inieh...................23....................kp 9/?........................yk 3
lemonade.............26....................kp 7/30-35.................yk 11
tiuhti_.................21....................kp 5/22-25..................yk 11
Emby^................25....................kp 4/28......................yk5

NuttyKitty.............27.....................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
Hey
Huomenta tyttöset!:wave:

tiuhti_ Hui siis moneltako oikeen heräät jos oot ehtinyt torkkuakin laittaa viidesti ja kuitenkin ollu töissä jo tohon aikaan?:O Noniin, sieltä se ovis taas tulee. Kerrohan hei sit mitä testit näyttää. :p
Juu, piti oikeen itsekin laskee ja on se kp29, kierto tosiaan nyt venyy kun ei oo teroja käytössä. : /
Oottelen nyt varmaan sen pari viikkoa ja jos ei mitään tapahdu/tunnu niin otan sen terokuurin että pääsee taas uuteen nousuun. Kaikkea tuntemusta taas löytyy mutta rinnoissa ei mitään edelleenkään. Eli toive-ajattelua. Sitä tuntee mitä haluaa tuntea. ;)
 
Täällä oltiin sitten typeriä ja mentiin tekemään raskaustesti. Negaahan se huutaa, ei edes pienen pientä haamua. Eilen illalla oli jo sellainen olo, että en ole raskaana ja nyt se vaan voimistuu :( Vaikka illalla olikin outoa, että heti kun aloin nukkumaan, meni nenä tukkoon niin pahasti, että piti laittaa toinen tyyny pään alle! Ikinä ei ole sellaista tapahtunut.

Huoh :(
 
-pansku-: Mulla veriryhmä AB+

Emby: Mä taas ihmettelin kun ei tullu paljon mitään!!?? Ostin kuukupinkin vihdoin ja viimein, ja tuntu jotenkin turhalta käyttää.. Yleensä on ainakin 1-2 päivää ihan kunnon normivuoto, mut nyt ei.. En osaa sit sanoo oliko huono vai hyvä asia..

"kuumeilija": Kiitos kysymästä, ihan hyvä fiilis! Jotenkin pääs taas paskojen ajatusten yli ja uudestaan alottamaan puhtaalta pöydältä niin sanotusti. En tiiä mistä sitä voimaa tulee.. Täältä tietysti osa :heart:

Huolestuttaa nyt kun tosiaan menkat oli niin niukat, ja olikos se Tiuhti_ joka siitä foolihaposta mainitsi?? No mulla loppu vitamiinit viime kierron puoles välis.. Enkä nyt oo muistanu ostaa uusia!! Täytyy mennä ostaan..
Odottelen tilaamiani ovistestejä. Maanantaina on lähetetty ja toimitus 3-5vrk. Eli aikasintaan huomenna..viimeistään perjantaina.. Ei malta odottaa!! :D En oikein tiedä milloin viittis sitten alottaa testaaminen.. Ensiviikolla? Mitä ootte mieltä? Kierrot kuitenkin yli 30vrk. Viimeks olin tuntevinani oviksen kp 14.

Onko kenelläkään ajatusta siitä miks ihmeessä toista munasarjaa juili niin penteleesti sunnuntaina (kp4) ??
 
Hey
tiuhti_ hui ku aikaisin, tosin ite tekisin varmaan samoin niin pääsisin ajoissa kotiin.
joo annetaan nyt vielä olla se kp noin kun on niin epäsäännöllistä tää touhu. :whistle:
no on vaikka mitä nippailua ja vihlontaa ja menkkajuilintaa. hienosti taas oon saanu kehitettyä kaikkea :ponko ovistuntemuksia tullu lisää?
 
Huomenia!

Juu, kyl määkin luin jostain, tosta että maitotuotteet kannattaisi vaihtaa rasvattomista rasvasempiin. Ja kyllähän rasvaset maitotuotteet on oikeesti terveellisempiä; niissä on luonnollisemmin tallella esim. kaikki vitamiinit kun rasvattomiin prosessoituihin joudutaan lisäämään esim. D-vitamiinia. Olen myös jostain Heikkilän kirjasta lukenu, että vähärasvaset margariinit on aluksi ihan harmaan värisiä ja että niihin joudutaan lisäämään jotain shittiä että ne saadaan taas voin väriseksi... : /

En mäkään tiedä mun veriryhmää! :whistle: Muistelen että yläasteen bilsantunnilla joskus testattiin kaikilta ja ei mulla ainakaan O- veriryhmä ollu, koska senhän pitäis olla jotenkin harvinaisempi ja mä olin tietenkin kade kun mun veriryhmä ei ollutkaan harvinaislaatuinen! :rolleyes: Mutta joo, eiköhän toi veriryhmäjuttu ole ihan höpöhöpö.
 
eskapismi, tulos ehtii vielä muuttumaan :)

lemonade, oliko sulla ennen sitte normaalit kun söit vitamiineja? :) ja joskushan se vuoto vaan saattaa olla erliaista, kyllä mäki huolestuin, mutta näköjään turhasta, koska nyt oli ihan suht normaalit menkat jo! mut jos sulla jatkuu niukkoina niin kannattaa käydä siel lääkärissä, ja juu, se foolihappo :D olisko osuutta asiaan? mä ainakin uskon nyt siihen! :)

Hey, ok, annetaan siis olla päivät noin :) sie plussaat seuraavaksi :D ja juu, limaa tulee niin saakelisti, yök:x ja mua vihloo tonne vasempaan munikseen, hassua tosiaan ku vasta KP5! eli tänään alkaa petipuuhat, eilen oikeastaan jo alkoi ;) mutta kyllä, greippimehu on IN!

mua vaan mietityttää nyt että ehtiikö munasolu kasvaa mukamas niin lyhyessä ajassa jos jo KP8 on ovis :O ja on se outoo kyl jo muutenki jos kierto on vaan 22 päivää, tai oikeastaa KP22 alko menkat aamulla eli kierto olis sen 21 päivää :confused:
 
NuttyKitty: uskoisin, että täysrasvainen maito on paljon ravitsevampaa kaikin puolin, jos vertaa rasvattomaan litkuun... Niin kuin kaikki muutkin täysrasvaiset ja aidot tuotteet! Itse olen ainakin voinut paremmin jätettyäni kevyttuotteet pois ruokavaliosta. Itse asiassa rasvaton maito on ainut, mitä vielä käytän, kun en siedä täysmaidon makua kahvissani :D

Tiuhti, käsittääkseni aikaisessa oviksessa on se vaara, että munasolu irtoaa epäkypsänä tai kohdun limakalvo ei ole vielä tarpeeksi paksu kiinnittymiseen. Tässäkin, kuten kaikissa muissakin raskauteen liittyvissä asioissa poikkeus vahvistaa säännön ja kaikki on yksilöllistä. Toivottavasti siulla ei vaikuta aikainen ovis mitenkään :hug:

Ommoo nappoo: Sain juuri tietää, että uudessa 8.8. alkavassa ryhmässäni on 8 alle 3-vuotiasta ja loput ovat 3-4v. :heart: En malta odottaa! Lievittää ehkä hitusen vauvvakuumetta, tai sitten ei :D
 

Yhteistyössä