Huomenta, ihanaa PERJANTAI
Hey, Namppiksen viivan paikka tosiaan on nyt 13+1
APUAAAA, testaamaan ja tuu heti kertoon tänne! TSEMPPIÄ!
eskapismi mitäs siellä?
testaamaan!
Lare mä en osannu laskee, eli juu
varmasti saatte pikkasen sydämen kuulumaan jos silloin on jo 10+ viikkoja! voi kyllä se vaan menee nopsaan se aika.. kohta on sullakin maaginen 12 sitte täysi ja voi jo vähä henkästä!
Namppiskin on saanu hengähtää viikko sitte
onnea onnea! :heart:
stressistä vielä.. kannattaa tosissaan miettiä, että onko järkeä tuhlaa elämäänsä stressaamiseen? siihen kuluu energiaa ja aikaa kovastikkin
se, että jos kotona on sotkusta, niin kaatuuko maailma oikeesti siihen, vai köllöttelisitkö mielummin sovussa kullan kainalossa ja siivoaisitte yhdessä vaikkapa seuraavana päivänä? sama on rahan kanssa, moni varmaan stressaa rahasta? mä oon päättäny että se on vaan rahaa
aina on kaurapuuroa kaapissa ja pakkasessa sen verran marjoja että saa syötyö! eli se on
vaan rahaa
ei meillä siis sellasta tilannetta ole, mutta ennen stressasin rahasta ihan kamalasti! vaikka meillä on aina rahat riittäny ihan hyvin! joskus toki on tiukka tilanne mutta aina me ollaan pärjätty
ja yleensä jos itse on stressipeikko niin tartuttaa sitä kumppaniinsa jolloin kotona on varmastikkin usein kireä ilmapiiri, kannattaako se? mä tiiän että jotku asiat vaan kiuheuttaa niin paljon, ja se vaatii paljon aikaa opetella siihen ettei stressaa asioista, mutta joka kerta kun meinaa alkaa stressaamaan, niin kannattaa oikeesti miettiä onko se stressi sen arvosta, että tarvii alkaa heti toimeen vai voisko ensin vähä katsastella tilannetta eri kulmista ja lohduttautuu sillä ettei se maailma kaadu vaikka nuo leivänmurut on pöydällä ja pölypallo nurkassa koska ei oo imuroinu
ja jos tulee oikein tiukka paikka, annan hyvän KÄYTÄNNÖN neuvon, eli jos alkaa oikeesti vituttaa ihan armottomasti, ihan se että laitat kädet kylmän veden alle tai talvella lumikasaan 10 sekunniks niin johan kummasti alkaa puna kasvoilta laskemaan
OIKEESTI! meidän perheessä todistettu juttu.. meinaan sillon kun koira vielä tuhosi, niin kun tulin kotiin ja huomasin että tavarat on revitty pitkin kämppää, menin ulos ja heitin kädet lumihankeen 10 sek. sitten menin vasta sisälle ja pystyin siivoamaan jäljet ilman että koira sai huutia!
ommoonappoo, huh huh ja vielä kerran huh
ei tullut eilen vielä ovistestiin plussaa, samanalinen kuin 2 muunakin päivänä!
eli eiku tänään taas tikuttamaan ja katseleen kuinka tilanne kehittyy! mua vähä kyl jännittää jo.. tänään siis KP7 ja huomenna on siis se maaginen KP8 ja ja jotenkii toivon ettei ihan vielä tänää tulis ovisplussaa!