<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Hey
Lare komppailen monessa asiassa tuota tiuhtia.:D
Tosiaan kyllä aika menee siivillä näin kun sitä katsoo, mutta itsellä tuntuu kierrot ja muut aina niin pitkiltä..
Toivottavasti oireet helpottaisivat ja saisit nauttia raskaudesta ja kesästä!
Tuuhan kertomaan ultrakuulumiset, sinnekään ei tosiaan enää kauaa ole!:heart:
 
Hey, mä luulen, että aika monella meistä sellanen kierto, kun vähiten odottaa tärppiä, niin tärppää :) meinaan silloin on kummiski se "turha ressi" pois siitä kierrosta kun ajattelee jo valmiiksi seuraavaa kiertoa :) ja aika monella on käyny niin että ei oo ovista tuntenut tai muuten edes tikulla saanu kiinni niin on ollu raskaana! siksi mä tykkään että ne on parhaita kiertoja :D ja vielä tuohon siivoomiseen yms.. sama täällä, eli likaisuus ja sotku on kaksi eri asiaa ;) en mä halua että on likasta, eikä saakkaa olla :D mut sotkunen saa olla! mutta viimestää sitte mäki ryhdyn nykyää samantein hommiin jos jalat tarttuu tahamseen lattiaan kiinni :D
 
Mä olen myös miettinyt just noita asioita ku dremming Mitäs jos oonki raskaana.. Haluunkohan mä sittenkään, oonkohan mä sittenkään valmis jne.. Tosi turhauttavaa ja ennenkaikkea turhaa.. Kuitenkin tiedän että sen lapsen haluun ja muutenkaan en hirveästi enää missään juhlimassa käy tai mitään, niin ei se nyt ainakaan minun elämää ihan hirveästi luulisi muuttavan :)

omaa napaa pikkasen.. Olis enää muutama päivä menkkojen alkuun.. tänään aamulla heräsin n. 7 aikaan ekan kerran ja oli tosi ällöttävä olo.. Maha ollut turvoksissa nyt jo muutamia päiviä, eikä ihan normaali olo ollut muutenkaan. Voiskohan nää mahdollisesti olla ihan sitä itteään eikä vaan mun kuvitelmia!!:confused: Tekis taas jo hirveesti mieli tehä testiä, vaikkei siinä hirveesti mitään järkeä oo :D Mut mä oon just tällänen.. en ikinä jaksa odottaa mitään :rolleyes: :D
 
Stressaamisesta: täällä on kanssa yksi elämäntapastressaaja, jolla on oikeastaan mennyt se jo mielenterveyshäiriön puolelle :/ ahdistuneisuuteen auttaa kyllä lääkkeet, mutta stressaan silti ihan kaikesta. Välillä tuntuu, että haluaisi irroittaa pään vähäksi aikaa kropasta, että kroppa saisi levätä. Mulla on jo kauhea ryppykin kulmakarvojen välissä, jota kaverit kutsuu leikkisästi "huolikurtuksi". Eh eh...

ON: illalla nousi lämpöä ja oli kipeä olo. Päivällä toiseen rintaan vihloi niin kuin työnnetty puukkoa, muuten rinnoissa ei mitään muutoksia. Vatsassa tuntuu koko ajan kummalta. Sain hirveän raivarin eilen autossa, mies tuli siihen tulokseen, että kyllä sä taidat olla raskaana... Silti on sellainen olo, että kaikki johtuu vaan megalomaanisista menkoista, jotka odottavat tuloaan. Ei ole sellainen raskausolo! Vaikka mistä sitä tietää, kun ei ole ollut koskaan raskaana. Ahdistaa! Stressaa!
 
jokainen varmasti miettii tuollaisia asioita, itselläni ei enää niinkään mietitytä lapsi ja sen tuomat muutokset, vaikka minusta lapsi muuttaa elämää varmasti ja paljonkin, vaikken baareissa käykkään ja viihdyn kotona :) ehkäpä siinä vaiheessa hieman pelottaa tulevaisuus jollain tapaa jos ja kun tietää olevansa raskaana, mutta tuskin minä pakokauhun valtaan joudun! mutta sen tiiän jo nyt että valmis oon :D

siis mulla iski kamala epätoivokohtaus, mä haluun sen lapsen just nyt hetimiten :ashamed: ja alkoi ärsyttämään tää lyhyt kiertokin.. siis kuinka iso sen follikkelin täytyy olla että se on tarpeeksi iso hedelmöittyäkseen? onko edes olemassa mitään lääkettä mikä lykkäisi ovulaatiota sen verran että munasolu ehtii kyspymään?
 
Viimeksi muokattu:
Oottepas te taas kirjotellu! Ei taho muistaa kaikkea, mihin piti kommentoida:ashamed: pahoittelen.

Tiuhti Tuo sinun aikaisempi ressihomma kuulostaa ihan samanlaiselta, ko mulla on nyt ongelmana! :O Paitsi, no en jaksa kuitenkaan alkaa koko kämpää siivoon heti siltä seisomalta, mutta kuiten! Kaikki maaliman pikku asiat saa kilahtamaan kyllä niin maan perusteellisesti, että huhhuh! Tiiän, että se on tyhmää ja saan kuulla siitä jatkuvasti toisilta, jotka nyt sattuu olemaan paikalla tilanteen sattuessa.. Melkein joskus meinaa ruveta raivoon jollekki puolitutulleki töissä, kun joku ei mene niinko haluais! Ihan hullua : / On se nyt vähän rauhottunu, ko lopetin ne pillerit, ei nimittäin sopinu mulle ollenkaan...

"kuumeilija" Oi! Oispa ihanaa saaha kaksoset! Molen pienestä asti haaveillu siitä ja aatellu, että se ois ehkä helpompaa, ko sitten ei tarttis synnyttää ko kerran ja saiski kaks vauvaa! Ja että sais kasvatettua ne lapset kerralla, eikä sillai vuosia, kuin jos ovat eri ikäisiä. Ei se tietenkään taija niin helppoa olla, mutta kummiski :) Kuten muutki jo sanoi, tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset!

Nyt ei kyllä tule muuta mieleen. Putos vähän taas kärryiltä, ko oli vanhemmat eilen yökylässä, ni ei ole kerenny/viittiny istua koneella..

ON Juujee. Eilen tuli testit postissa ja pitihän niillä ruveta testaileen! Raskautta nyt ei ainakaan ole vielä :D Mutta ovistikkuun tuli melkolailla yhtä vahva testiviiva ko kontrolliviiva! Eli kyllä se nyt näyttäis, että tässä on ovisteltu! Tehä vertailun vuoksi vielä huomenna ja ylihuomenna testit, ni näkee muuttuuko vahvuus mitenkä. Mutta! Ei sitten päästy eilen varmistelemaan mahdollisuutta, kun oli tosiaan ne vanhemmat kylässä ja meni aika myöhään, että oltiin niin väsyneitäki. Ois mies halunnu, mutta : / Kattoo nyt tänäiltana, miten jaksais..
 
Kiitos kaikille ihanille tsempeistä tähän röökinpolton lopettamiseen!! Jos tiistaina sanoin että ei tee ees mieli niin ei mee nyt ihan samanlailla :D Oli pakko hakea nicotinellit ja niitä otan sillon kun on paha paikka. Eilen meni 4 kpl ja nyt sit niistäkin mah nop pois, kunhan auttavat pahimman yli. Ens viikolla onneks helpottaa jo oireet...

Emby Oisko teillekin hyvä vaihtoehto taloksi sellanen missä on pikkuremppaa vaan? Ne on kuitenkin vähän halvempia ja useimmat ei kuiutenkaan jaksa siihen pikku laittoonkaan ryhtyä :) Me ei missään nimessä haluttu kovin isoon urakkaan lähteä, niin tässä on vain oman näköiseksi laittoa mutta ei kiireellistä tai pakollista. Pari makkaria kaipaa ehkä pintaremppaa joista toinen siis kesälomalla laitettiin kuntoon. Ootko muuten menossa SuomiPop festareille veturitalleille? :) Mun tekis mieli lähteä Kaija Koota kuuntelee kun on kerrankin täs kotikulmilla...

Larelle myös kovasti terkkuja ja tsemppiä odotukseen :heart: Tuuhan kertoilee ultra ja lekuri kuulumisia pikku - Spyrosta! (ihana työnimi muuten :heart: )

Täällä onkin monella taas jännät hetket ihan kohta! Kovasti toivon teille plussaa seuraavaksi Lilly, Hey ja eskapismi ! =)

Olen itsekin miettinyt paljon tuota elämänmuutosta ja kaikkea mitä pikkuinen sitten tuo mukanaan. Välillä heittää ajatukset volttia että oonko ihan oikeesti tähän ryhtymässä, mut aina kun katson miestä ja sitä miten onnellisena touhuaa lasten kanssa, olen aivan varma! Siitä tulee maailman paras iskä!! Ja mä rakastan miestäni niin paljon että haluan lapsen juuri hänen kanssaan. Jos en olisi miestä kohdannut niin vela- ajatus olisi varmaan ollut minun tieni. Enkä tarkoita että vain miehen takia lasta ollaan yrittämässä vaan että nyt oikeasti itsekin tiedän haluavani lapsen kun on kohdannut sen sielunkumppanin jonka kanssa haluaa jakaa ja rakentaa koko elämänsä ja tulevaisuuden. :heart:

Vai ei oo mitään toivoa raskaudesta? No täällä sitä silti jossitellaan :ashamed: Mitä jos sittenkin... Todennäköisesti kaikki kuvitelmat on tupakoinnin lopettamisesta, eli huimausta, huonoa oloa ja koko ajan ns sumussa kävelemistä. Huoh! Huomenna ois miehen synttärit ja nyt mietin että uskaltaisko aamulla testata. Jos sielä joku ois matkassa niin olis aika hyvä synttärilahja mut jos ei niin taas saa takoa päätä seinään kun on niin t-y-h-m-ä ettei voinu olla vaan realisti. Ei oo helppoo olla nainen :D
 
Laretzki
tiuhti Mä kanssa tässä tänään havahduin, että miten ihmeessä tää kesä on voinut mennä jo näin nopeesti...Mä toivon kovasti että niitä sydänääniä kuunneltais ja että ne kuuluiskin, koska olisin kuitenkin jo 10+2 sillon neuvolalääkärin aikaan :). Tai edes se, että se syke löytyisi, vaikke mun korviin asti saataiskaan kuuluviin. Sekin kertoisi sen, että siellä on varmasti jotain elävää :heart:

Lilly Kaikki tuota varmasti miettii, ja oikeestihan siihen vanhemmuuteen kasvaa vasta lasten myötä. Itekin mietin loppukeväästä, että oonko mä ihan hullu, ja miten saan opiskelut yms hoidettua. Ja plussan jälkeen se oli pari päivää paniikki, että mitä mä oon mennyt tekemään. Mutta jo nyt tää tuntuu ihan oikeelta ratkasulta, ja että kyllä ne muut elämän alueet selvitytyy sitten sitä mukaan kun eteenpäin ryömitään..:)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laretzki
niin, ja viidalle sen verran tuosta työnimestä, että nimi ei tule Spyro -pelihahmosta, vaikka eräästä pelistä tuleekin. On sellainen peli, jota miehen kanssa kaksin pelataan ja mun lempihahmo on Pyro ja miehen Spy, niin kun ne kaksi yhdistää, niin siitä tulee tietty Spyro ;)
 
Stressaamisesta mä oon oppinut siivouksen suhteen VÄHÄN antamaan löysiä. Ehkä ne on nuo eläimet jotka pakottaa löysäämään liinaa, ne kun sotkee aika paljon, en millään ehdi jatkuvasti siivota niiden jälkiä. Mut mä stressaan ihan kaikesta muustakin... Miten mun ja miehen parisuhde menee ja kehittyy, miten pärjään hevosten kanssa jne jne. Siis tällaisista ihan perusasioista. Huokaus. Viime talvella meinas tullu jo vatsahaavakin stressin takia. Ja työ ei mulle sitä aiheuta vaan ihan tää jokapäiväinen elämä. Välillä menee paremmin ja välillä huonommin, mutta koko ajan suunta on se, et yritän "helpottaa" omaa elämää, eli eiköhän se tästä. :)

Kaikille jännäiliöille +++++++++ :whistle: Itsekin tuossa kauhistelin, että listan yläpää lähenee jo kovaa vauhtia! ;)

Lare kiva kuulla susta! :) Pitäis taas laitella sullekin yv:tä! Ja sit viimeistään tuun moikkaa sua kun sulla on sellainen ihana vauvamasu! :)

kuumeilija KAKSOSET! Mahtavaa! ;) Odotan innolla kuulumisia!

ON ei mitään taaskaan... Ei yhtään mitään. Mutta okei, on kyl ollu aika sähäkät 2pv, et en oo ehtiny kyllä kuuntelemaan kroppaani ollenkaan. Kylläpä se loppukuu sitten näyttää. :)
Niin ja sain tänään "kotiini" toisen oman hevoseni! Ihan piskuinen tammavarsa. :heart:
 
Hey
öööööööö tuota, kokemuksia noista davidin liuska r-testeistä? kuinka herkästi antaa viivanpaikkaa? tms.

Siis, ajattelin huvikseni testata jälleen ovista mutta liuskat olikin loppu joten käytin r-testin joita on tullut useita tilausten mukana, ja ihan huvikseni dippasin niin heti piirtyi ns. viivanpaikka?
Tuun varmaan hulluks kohta tän kropan kanssa.

ja siis ite en oo koskaan ikinä nevöevö saanu yhtään mitään noihin david r-liuskoihin. ja tuo näkyi tuossa siis märkänä ja edelleen kuivana ja harvinaisen selvä viivanpaikakka.
 
Viimeksi muokattu:
kuumeilija: Mulla oli näköjään mennyt sun kirjoitus kokonaan ohi. Ihan ekaksi, kiitos onnitteluista :) :heart:

Mutta siis, näköjään se rentoutuminen auttaa. Vaikka siis oikeesti mä olin jo niin kyllästyny siihen et sitä plussaa ei tullut että olin jo niin asennoitunut siihen että menkat alkaa. Eikä mua olis haitannutkaan, nyt kun mulla on uusi työ ja kaikkea niin oikeastaan vähän harmittaa et plussa tuli nyt. Koen jo huonoa omaatuntoa siitä että sitten kun pitää kertoa jäävänsä äitiyslomalle enkä mä aio pistää lasta 10-12 kk vanhana hoitoon tosiaankaan.
Olen turvallisuusalalla töissä ja ennen olin hommissa myymälässä ja varastossa missä piti hoitaa aika raskaita juttuja fyysisestikin, eikä se myymäläntätinä olo ollut mun juttu. Olen edelleen siis turvallisuusalalla mutta vaihdoin puhtaaseen toimistotyöhön. :) Ihan tulevaisuuttakin ajatellen.
Uusityö on lähtenyt rullaamaan aivan mahtavasti. Uudet työkaverit on mukavia, työpisteeni on siisti (ennen siis saattoi olla öljyssä tai rasvassa tai muussa liassa). Se loppu 4-6 kk kun vääntäydyin väkisin tonne vanhaan paikkaan tuntui tosi pahalta ja silloin stressasin niin työstä kuin vauvahaavestakin yms. Ehkä nyt kroppa on saanut "levon". Mä en aio kertoa töissä raskaudesta kun vasta lähellä 4kk koe ajan loppua varmaan ja se olisi marraskuussa. Jos mun tämän hetkiset viikot pitää suurinpiirtein paikkaansa niin 1.11. olisi viikkoja kasassa 17 ja silloin varmaan alkaa jo enemmän näkyäkin. Mulla on nyt jo kyllä taas ollut vatsa kuin ilmapallo, hehe, vähän turvotusta siis.

Mutta tulipa pitkä juttu, jatketaan vaikka yksärinä :)
 
Epa, mulla on hiukan samanlainen tilanne tuon työn suhteen, aloitan nimittäin uudessa paikassa 8.8. ja vuoden sopparia olen tekemässä. En tiedä, pitäisikö heti sanoa, että jään sitten ehkä EHKÄ EHKÄ äippälomalle tuossa kevättalvella, sori vaan... Mun työ ei kyllä ole sinänsä raskasta, mitä nyt lasten nostelemista pitäisi vissiin vältellä.
 
Hey
Namppis88 oliko sun "viivanpaikassa" kuitenkin selvästi väriä?

muoks. katoinki tuolta pinosta jonne kuvia oot laittanu ja mulla on kyllä samanlainen kun tossa sulla se ylin :eek: eli hyvin vahva viivanpaikka mutta ei kuitenkaan ihan selkeesti punanenkaan kun niin haalee vielä..
 
Viimeksi muokattu:
Jaahs, oon taas pudonnu ihan kärryiltä jutuista kun en ehtinyt tänään aamusta kirjotteleen :D

Mutta Heyllähän tuntuu olevan jännät paikat ;) Valitettavasti ei oo Davidin testeistä kokemusta. Meinaatko testata aamulla uudestaan?

Huiii muutenkin jänskättää listan yläpään puolesta! Plussatuulosia kaikille! :heart:
 
viida, jjuu, joku sellanen missä on just tyyliin maalaamista ja tapetointia tms.. Ei mitään lattia, seinät ja katto :)
En mä kerenny sinne tänään ainakaan, oisin halunnu Popedaa mennä kuuntelee :( Äsken just kattoin, et se oliki tänään, HITTO! :( Huomiseks mua kutsuttiin, ko jäädäänki toiseks yöks tänne miehen veljen luo, nini.. mut ei siellä huomenna oo muuta hyvää ko Yö.. Ni en kyl raaski maksaa lippua.. Olitko tänään siellä? :)
 
Huomenta, ihanaa PERJANTAI :D

Hey, Namppiksen viivan paikka tosiaan on nyt 13+1 :D APUAAAA, testaamaan ja tuu heti kertoon tänne! TSEMPPIÄ!

eskapismi mitäs siellä? :D testaamaan!

Lare mä en osannu laskee, eli juu :) varmasti saatte pikkasen sydämen kuulumaan jos silloin on jo 10+ viikkoja! voi kyllä se vaan menee nopsaan se aika.. kohta on sullakin maaginen 12 sitte täysi ja voi jo vähä henkästä!

Namppiskin on saanu hengähtää viikko sitte :D onnea onnea! :heart:

stressistä vielä.. kannattaa tosissaan miettiä, että onko järkeä tuhlaa elämäänsä stressaamiseen? siihen kuluu energiaa ja aikaa kovastikkin :D se, että jos kotona on sotkusta, niin kaatuuko maailma oikeesti siihen, vai köllöttelisitkö mielummin sovussa kullan kainalossa ja siivoaisitte yhdessä vaikkapa seuraavana päivänä? sama on rahan kanssa, moni varmaan stressaa rahasta? mä oon päättäny että se on vaan rahaa :) aina on kaurapuuroa kaapissa ja pakkasessa sen verran marjoja että saa syötyö! eli se on vaan rahaa ;) ei meillä siis sellasta tilannetta ole, mutta ennen stressasin rahasta ihan kamalasti! vaikka meillä on aina rahat riittäny ihan hyvin! joskus toki on tiukka tilanne mutta aina me ollaan pärjätty :) ja yleensä jos itse on stressipeikko niin tartuttaa sitä kumppaniinsa jolloin kotona on varmastikkin usein kireä ilmapiiri, kannattaako se? mä tiiän että jotku asiat vaan kiuheuttaa niin paljon, ja se vaatii paljon aikaa opetella siihen ettei stressaa asioista, mutta joka kerta kun meinaa alkaa stressaamaan, niin kannattaa oikeesti miettiä onko se stressi sen arvosta, että tarvii alkaa heti toimeen vai voisko ensin vähä katsastella tilannetta eri kulmista ja lohduttautuu sillä ettei se maailma kaadu vaikka nuo leivänmurut on pöydällä ja pölypallo nurkassa koska ei oo imuroinu :) ja jos tulee oikein tiukka paikka, annan hyvän KÄYTÄNNÖN neuvon, eli jos alkaa oikeesti vituttaa ihan armottomasti, ihan se että laitat kädet kylmän veden alle tai talvella lumikasaan 10 sekunniks niin johan kummasti alkaa puna kasvoilta laskemaan :D OIKEESTI! meidän perheessä todistettu juttu.. meinaan sillon kun koira vielä tuhosi, niin kun tulin kotiin ja huomasin että tavarat on revitty pitkin kämppää, menin ulos ja heitin kädet lumihankeen 10 sek. sitten menin vasta sisälle ja pystyin siivoamaan jäljet ilman että koira sai huutia!

ommoonappoo, huh huh ja vielä kerran huh :D ei tullut eilen vielä ovistestiin plussaa, samanalinen kuin 2 muunakin päivänä! :) eli eiku tänään taas tikuttamaan ja katseleen kuinka tilanne kehittyy! mua vähä kyl jännittää jo.. tänään siis KP7 ja huomenna on siis se maaginen KP8 ja ja jotenkii toivon ettei ihan vielä tänää tulis ovisplussaa!
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 22.7.2011



Ansku83..............27......................kp 64/30-32..................yk 6
mirkkunen_..........22......................kp 38/29-30..................yk?
Hey....................22......................kp 31/28.......................yk 5



Lilly-...................24.....................kp 28/30......................yk 2
viida...................25.....................kp 27/29......................yk 1+2
eskapismi............25.....................kp 27/28.......................yk 1
Ninni^^..............24.....................kp 24/34.......................yk 4
Gabrielle..............29.....................kp 24/29......................yk 5+5
Dremming............24.....................kp 22/26-28..................yk 2
mynttis...............29.....................kp 21/28.......................yk 3



-pansku-.............23......................kp 18/58......................yk 2
Pikkumyy87..........24.....................kp 15/31......................yk 4
inieh...................23.............. .......kp 11/?........................yk 3



lemonade.............26.....................kp 9/30-35...................yk 11
tiuhti_.................21.....................kp 7/22-25...................yk 11
Emby^................25.....................kp 6/28........................yk 5

NuttyKitty............27.....................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
Hey
ja nega. kuten arvata saattoi. Eihän tässä kohta voi luottaa mihinkään. :D
Kokeilen vielä varmaan huomenna aamulla /tänään myöhemmin/parin pvän päästä jollain muulla testillä ihan vaan mielenrauhan vuoksi, vaikka nega seki varmasti on.

tiuhti_ ovis-plussatuulia! toivottavasti näyttäis plussaa vasta parin pvän päästä mutta että viiva olis jo vahvistunu!:heart:
Sanoit kyllä niiin hyvin tosta stressaamisesta! noinhan se just on, ja kun aattelee vähän isommassa mittakaavassa niin onko se stressaus sen arvosta.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hey, plussatuulia! :)

Tiuhtille ovisplussatuulia :)

Meikeläisen nappoo: Nega. Neganeganeganega. Pitäsköhän kuunnella koko päivä Negativee, vaikka vihaan sitä? Argh! Kyseessä oli "Herkkä raskaustesti" -kasetti apteekista. Vaikka tiedän, ettei sitä hormonia välttämättä olisi vielä tarpeeksi, niin miksi aina muilla tuntuu tulevan edes haamuja tässä vaiheessa? :( No, tänään mökkeilemään ja ajatukset muihin asioihin. Otan kuukupin mukaan, totta kai...
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Dremming
Pahoittelut Hey ja Eskapismi negoista!! Ja liityn samalla joukkoonne. Ei tullut miehelle synttäri-yllätystä :(

Emby Tapetointi ja maalaushommat on kyl kivoja kun pääsee sisäinen sisustaja valloilleen ja näkee sielunsa silmin jo uuden upean huoneen :rolleyes: Ja ihan varmaan tekin pian löydätte sen täydellisen oman kodin :heart: En mäkään ollu siellä Popfesteillä, käytiin pyörähtää tosin siinä paikanpäällä joskus puolen yön aikaan ja todettiin että koko homma oli jo ohi?? Aateltiin et ois vähän ulkopuolelta fiilistelly mut ei sit tullu tarkistaneeks että monelta se noin arki-iltana loppuu :D

tiuhti Jee nyt kaikki peukalot ja varpaat ristissä että ovis ois huomenna tai jopa myöhemmin =) Kiitos muuten tuosta kädet - hankeen vinkistä! Otetaan käyttöön :D Oon välillä sen verran nollasta sataan hermostuja että ei oo pahitteeks välillä vähän viilentyä.

ON Tässä mietin että oiskohan ens kierrosta aika kokeilla ovistestejä. Vaikka toivoo ei juur ollu mutta harmittaa tuo nega silti :ashamed: Päätin että en enää testaa r-testejä ennenkun on menkat oikeasti myöhässä, katotaan kauan tää päätös pysyy :)
 

Yhteistyössä