<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Hey, mulla ois ehdotus, testaa päivän tokasta pissasta! joillakin näyttää paremmin silloin ;)

eskapismi, olik kyseessä apteekista ostettu First Signal testi? jos oli niin älä vaan mene kurkkii roskikseen, antaa selvän roskuplussan noin 2h tekemisestä! :) sulle suosittelisin jotain muuta testiä tehtäväksi jos ei kuukautiset ala viikonloppuna! kiitos tuulahduksista :)

viida kiitos :heart: ja on muuten hyvä vinkki :D

suuren suuret pahoittelut negasta Hey, eskapismi ja viida :hug: tulos kyllä ehtii muuttua vielä!:)
 
Hey
Viidaja eskapismi pahoittelut myös teille negoista! :( mutta ei nyt vielä luovuteta!!
*köhköh* sanoo pessimisti :D

tiuhti_ Luinkin jostain tosta että kaikilla se aamupissa ei oo paras mahdollinen. Eilinen viivanen tuli siinä kuuden aikaan illalla ja ehkä n. 2-3 h rakossa olleesta pissasta.
Testikauppaan viepi tieni töiden jälkeen. katsotaan. Voihan se olla, onhan joillakin käynyt niin että ensin haamua sitten negaa, sitten taas haamua ja vihdoin plussa.
Voi myös olla että se on eksynyt viiva ja tullut väärään paikkaan. Se vaan tuli heti näkyviin ja on kyllä liiiian selvä viivanpaikaksi. Ei tajuu. No turha ressata. sitä joko on raskaana tai ei. :D
Kyllä se jossain vaiheessa selviää.

Plussatuulia kaikille murusille!:heart:

tiuhti_ testaatko ovista nyt kerran päivässä? monen aikaan aina testaat?
 
Hey, testaan nyt ovista kerran päivässä :) nyt oon testannut siinä klo17 maissa.. heti kun tulee vahvempaa viivaa niin testaan aamulla ja illalla.. eli jos tänään tulee melkein plussa niin testaan huomenna aamulla kans! ja illalla sitten vamuudeksi ja seuraavana aamuna taas.. hei muuten, onko sulla kuvaa ottaa siitä eilisestä testistä? :D
 
Huomenta vaan tännekkin ja Heylle kovasti plussatuulia :)

Mulle tuli eilen illalla hirvee ahdistus-masennuskohtaus.. Huah. Mielialat vaihtelee kyllä täällä ainakin melko hurjasti.. aamulla kärttyilin miehelle ihan huolella ja iltapäivästä kun se tuli kotiin niin sama jatkui.. sitten löin pään vahingossa seinään ja aloin itkemään :D Eikä se edes sattunut :D Noh, tämähän kaikki saattaa hyvin johtua myös tulossa olevista menkoista..
Mutta tosiaan.. alkoi illalla ahdistamaan kaikki.. Oon varmaan liikaa yksin kun mies on nyt töissä ja mä vielä lomalla.. Olis vaan niin ihanaa kun olis raskaana kun menis takasin töihin, olis jotain mitä oikeesti odottaa.. :) Mutta enpä vaan jaksa uskoa että niin olis.. Ei oo yhtään sellanen raskausolo :D Onneks ukolla sentään tänään lyhyt päivä töissä niin saa vietettyä vähän äiti-iskä aikaa ;)
 
Tiuhti, ei se ollut First Signal, niitä karttelen kuin ruttoa... se oli ihan Herkkä raskaustesti -niminen tapaus. En ole aikaisemmin sellaiseen törmännyt apteekissa. Onneksi tuolla odottaa vanha kunnon Apteekin oma testi ensi viikkoa...
 
Pahoittelut jännäilijöille negasta : / Mutta vielä on toivoa ;)

ON No niin. Tein tänä aamuna toisen ovistestin ja se näytti nyt selkeästi vahvempaa testiviivaa kuin kontrolliviivaa! Siitä voinee päätellä, että ovis olisi vasta tulossa, jos se nyt alkaa huomenna taas haalistua. Oispa mahtavaa, jos ois ekalla kerralla jo saanut oviksen bongattua! Saapa nähä. Eilen kehuin ensimmäistä testiä isännälleki ja homma hoidettiin kotiin! ;) Jännää, jännää! No, vielä on se juttu, että kun tämän kierron pitäisi olla se pitempi kierto, niin onkohan tuo ollut sitten kuitenkaan ihan luotettava tulos? Kun, jos ovis olisi nyt ja silloin toissa kierrossa olisi myös ollut, niin miten se sitten venyi niin pitäksi? Toki voihan tämä kierto olla erilainen muutenkin kuin silloin! Äh! Tiiä näistä. Pari päivää sitten on kyllä ollu harvinaisen vahvoja tuntemuksia vatsassa ja limat ollu kyllä ihan huomattavat... No katsellaan!
 
eskapismi mäki inhoon first signalia, kerran sain jo väärän hälytyksen ku tyhmänä kurkin roskiin :ashamed:

-pansku- eli tänään vielä ainaskii peitot heilumaan jos ovisplussan sait! :) eli munasolu irtoaa 12-48h päästä ovisplussasta! mä en oo koskaan saanu vahvemaa testiviivaa ku kontrolli, kerran oon sanu samanvahvusen, eli mulla on ihan pikkiriikkisen haaleempi testiviiva ku kontrolli ja se tarkottaa mulla ovisplussaa..
 
tiuhti_ Juu, kyllä sitä mielellään jatkais ainaki pari päivää peiton heilutusta, mutta hmm. Isännästä kiinni taas.. Meillä on nimittäin molemmilla semmoiset työt, että aamulla on aikanen herätys ja illalla ei sitten taho jaksaa mitään. Ja isäntä on aina koko päivän töissä eli n. 5.00-19.00 ja sen jälkeen haluaa tietty vaan rentoutua kotona.. Eikä se tykkää jos vähänkään painostaa.. No, mutta jospa se nyt taas jaksais, kun viiva vahveni ni saa sitten parin päivän jälkeen olla vähän aikaa rauhassa :D
 
viida Pahoitteluni tädistä! :hug: hyvä päätös tuo tädin odottaminen. Minäkin oon päätynyt siihen ratkaisuun. Mä nimittäin tuun hulluksi kaikenmoisesta arvailusta. :D Eli joko testiin kunnon viiva, että mäkin sen näen tai sitten ei mitn.

Hey ja eskapismi pahoittelut negasta, mutta mikäli Hey sulla oli se ovis sillon ku sait sen hymynaaman niin eihän sulla dpo:t oo kovin paljoa vielä? Ja eskapismilläkin vielä mahdollisuuksia jäljellä. Odotelkaa vaan. ;)

Lilly Muah hah! Nauroin täällä yksinäni tolle sun jutulle! Siis eihän siinä mitää hauskaa ole kun toinen lyö päänsä seinään, mutta kuvittelin mielessäni tuon koko tilanteen. :D Tiedän tuon yksinäisyyden. Niin se oli mullakin ku palauduin reissusta kotiin (ennen miehen kans mökille lähtöä) ja olin tässä kotosalla muutaman päivän. Hulluks meinas tulla ku kaikki kaveritkin oli töissä! Onneks pääs takas töihin itekki. :D

pansku vau! Mullakaan testiviiva ei oo ollu koskaan kontrollia vahvempi, joskus lähes samanvahvuinen, mut mulla se tarkoittaa plussaa, ihan kuin tiuhtilla. Mut toi on mahtavaa, et se noin hyvin reagoi! :)

ON limoja ja jotain tuntemuksia ehkä... Rinnoissa vähän alkaa olla tyypillistä kipuilua, aivan kuin ennen tädin saapumista. Nyt pitäis olla joku dpo 6-7. Kallistun oireiden ajankohtaan nähden ennemmin tuohon dpo6. Taitaa olla koko leikki leikitty tältä erää. : / Ovistestin tein ihan vaan huvin vuoksi. Ikinä ennen en oo saanu niin selvää negaa mitä se oli. Huokaus.
 
Dremming saa nauraa kyllä :D kyllä itseäkin alko vähän hymyilyttää se tilanne :LOL: Ukkokin katto ihmeissään, ajatteli varmaan että nyt tuo on mennyt ihan sekasin :D

Mutta joo.. tänään taas onneks jo vähän parempi mieli, tätiä odotellaan kylään.. :( Onneks sain kämpän siivottua, helpotti oloa suunnattomasti :)
 
Dremming Onhan se hienoa, jos tuo nyt ihan tosi on. Vielä huomenna ainakin kattotaan testin muuttumista, kun nyt kuivuttuaan molemmat testit näyttää aika samalta... Ohjeissakin kyllä lukee, että se on luettava 5min kuluessa ja saattaa muuttua jopa muutaman minuutin päästä. Tosin plussa pitäs olla aina plussa..
Harmi negasta : /
 
Omaa napaa vaan tarjolla tänään :D Meikäläinen sai postissa clearbluen digiovistestit, joten ajattelin sunnuntaina alottaa testaukset..toivottavasti ei oo liian aikasin/liian myöhään, mutta kun ei viitti liian aikasin alottaa ettei testit lopu kesken, 7kpl vain kuitenkin..

Tänään tiedossa totaali-rentoutumista!! :heart:

Kaikille uuden kierron aloittaneille :hug: ja vilaukselta huomasin, että jotku puhuivat siitä että odottaa tädin vierailua niin komppaan sitä! Tästä lähin haluan niiiiin että menkat alkaa! Onnistuiskohan tämä käänteispsykologia..?? :LOL:
 
Heipsan!

Mökkireissulta palattu. Olipa ihanaa olla siellä 3 vuorokautta ilman sähköä ja juoksevaa vettä, seurana vaan kaverit ja pelikortit :) Mutta kun tulin kotiin ni fiilikset laski hiukkasen kun huomasin että mies ei oo tehny täällä mitään sinä aikana kun olin pois :( Sit eilen otettiinki kunnolla yhteen heti alkuun. Kaipa tää tästä, pitäis saada sovittua koko riita ja alkaa heiluttelee pikkuhiljaa peittoja :) Yritän olla stressaamatta koko asiaa, vaikeeta siitä kyllä tulee. En aio mitenkään testata ovistakaan, ihan fiiliksen mukaan mennään :)

Sori en osaa mitenkään nyt kommentoida teidän juttuja tuntuu et oon tippunu ihan kelkasta kun ollu poissa :( Mut yritän nyt päästä taas ajantasalle teistä :)
 
musta tuntuu et mäkin alan jatkossa käyttää tota lemonaden mainitsemaan käänteispsykologiaa :p

Jälleen vähän omaa napaa.. pakkohan se tänään oli sitte testata.. Ja selvääkin selvempi negahan sieltä tuli.. Mikä siinä on että on pakko testata vaikka tietää jo tuloksen??! :headwall: No en nyt vieläkään ihan totaalisesti heittänyt toivoa nurkkaan.. tänään oikeelta ihan alavatsasa vihlassu muutaman kerran.. ei kuitenkaan menkkamaisesti :confused: Ja tänään huomasin että multa lähtee ihan hulluna hiuksia päästä :eek: siis ihan silleen suurinpiirtein tupottain.. mistähän sekin nyt johtuu ?!

Nyt toivottelen perjantai-illan jatkoja kaikille ja lähden ukon ja koiruuden kanssa uiskentelmaan :)
 
Kyllä se nyt tais olla eilen se ovisplussa, kun tämänaamuinen oli selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva! Vielä huomisaamuna yks ja sitten ei muutako ootteleen miten tässä käy! Onneksi on tuota hommaa ihan kiitettävästi seuraaville kahelle viikolle, ni ei kerkeä kovin paljoa asian kanssa mietiskellä..

Mites on muuten, mistä päivästä se dpo 1 lasketaan? Ovisplussasta vai seuraavasta päivästä? Vaikka ei se niin päivän päälle.. Pakko kuiten vähän laskeskella niitä päiviä tässä sitten, ko muutenkin kierto olis aika pitkä, ettei voi menkkojen pois jääntiin asti ootella testausta! Siinä ois jo 2-4 viikkoa menny raskautta huomaamatta eteenpäin, jos ei mitään suurempia oireita tule :D
 
Lilly pahoitteluni negasta, mutta kaikki on mahdollista niin kauan kun täti pysyy poissa. :)

viida :hug: Tyhmä täti!

inieh miehien tekemättömyys on ihan normaalia. Niinhän se oli mullakin, että heti ku kotiuduin, sain tarttua imuriin, koska mä en tykkää asua sellaisessa läävässä mikä täällä vallitsi. : /

pansku dpo1 on ensimmäinen päivä ovulaation jälkeen. Eli ovispäivä on dpo0 ja siitä seuraava on dpo1. Eli luultavasti sun ovis on tänään tai huomenna. Dpo1 sitten huomenna tai ylihuomenna. :) (tämä kaikki koska munasoluhan irtoaa 24(olikohan?)-48h ovisplussasta.)

ON APUA tätä kuumuutta! Mä tuun pian jo hulluksi! Hiki vaan virtaa ja nyt on sellainen olo kaiken muun hyvän lisäks, et tuun kipeeks... Jippii! :( Ja huomenna ois vimonen työpäivä ennen lomaa. Just mun tuuria! Mut eikös se flussainen tunne oo kans yks alkuraskauden oire? ;) Tissit on ainaki kipeet!
 
Dremming Aivan. Selvä homma. Jos sitä alkais sitten vaikka ylihuomisesta laskeen päiviä, ettei turhan aikasin ala testaileen. Kiitti! :)
Niin ja jospa sulla ois niitä oireita ;) Ja hyvää lomaa! Ittelläki alkaa huomenna taas muutaman päivän vapaa :cool:

Omia oireita sen verran, että tissinpäät alkanu kipeytyyn :O Mitähän se meinaa? Ei yleensä näin aikasin kyllä oo alkanu mitään tissioireita, ainakaan en oo huomannu ajatella.. Vatsassa ei oo nyt taas muutamaan päivään ollu minkäänlaisia huomattavia tuntemuksia.
 
Viida, tyhmä täti kun tuli kylään :( :hug:

Dremming, selkeeeesti raskausoireilua ;) Plussapuhureita sinne valtavasti! :)

ON: mökkireissukaan ei suju leppoisissa merkeissä, sillä äsken tuli kirkasta verta paperiin pyyhkiessä. Ei paljon, mutta ihan tarpeeksi aiheuttaakseen ahdistusta ja vitutusta. No, pistin kuukupin sitten varmuuden vuoksi. Eilen illalla oli ihan ihmeellisiä kipuja häpyluussa ja häntäluussa. Ihan kuin olisi tylsällä puukolla tökitty sekä ykköseen että kakkoseen. Ajattelin, että olisivat r-oireita, mutta taitavatkin olla uusia menkkaoireita. Tissit on kans kunnon lollojen tuntuiset, mutta ei niissä kyllä muita muutoksia näy. Voi perseen perse... katsotaan nyt sitten, miten tässä käy :(
 
Kerro mulle panskunen mistä jothuen sulla on noin pitkä kierto? :) tai no : /

eskapismi tyhmä, tyhmä täti! :mad: Mullekin ilmestynyt liuta uusia tätioirehia kun lopetin pillerit. Oo ennen ees tienny, et niin monta varoittavaa oiretta voi olla olemassa... : /
 
Dremming Emmä vaan tiiä. Ollu ihan alusta asti, kun joskus 12vee alkoivat. Mä luulen ja mietin, että oisko tuo toinen jotenkin kummallinen munis, kun sillä on toista pitempi kierto.. Onhan lyhempi kiertokin sen 42pv, ainakin viimeksi. Aattelin vielä tämän kierron katsella ja sitten soittaa sinne gynelle, että sais joskus selvyyttä asiaan ja mahollisesti ne terot lyhentään kiertoja.
 
pansku joo varmasti kannattaa käydä vähän tutkituttamassa jo hyvissä ajoin, et jos se vauvan tulo alkaa kestää niin ei sit harmita, että "miks en menny aiemmin". :) Ja kyllä mä uskon ne tutkii ja hutkii jo ihan sen perusteella, et kierrot on pitkät. Mä oon saanu sen käsityksen, et vaikka lasta ei yrittäiskään niin pitkät kierrot hoidetaan ja varsinki sitte tutkitaan jos lasta koetetaan alulle. :)

Mua on jo vuosia häirinnyt ajatus endometrioosista... Oireita on melkein kaikkia muita, mut tiputteluvuotoja ei oo koskaan ollu. Ulostuskipuja tädin yhteydessä, issiaskipuja, kivuliaat kuukautiset jne. Täti on kyllä harvinaisen säännöllinen saapumaan eikä tosiaan tiputteluja ole, mut muuten. Kerran mun munasarjat ja kohdun limakalvo on ultrattu, mutta eihän se siinä edes välttämättä näy, ehkä vasta laparoskopiassa. : / Täytynee itsekin lähteä sitte gynen puheille, jos vauvaa ei ala vuodessa kuulumaan.
 
-pansku- Onnea ovisplussasta :heart: Se on hienoa, että testiviiva oli niin vahva, ei tarvi ainakaan arvuutella että onko plussa vai ei! Toivottavasti siellä on jaksettu touhuilla ;)

pahoittelut tädistä viida ja eskapismi :hug:Tästä uuteen nousuun naiset :heart:

Lilly- Pahoittelut negasta, ei sitä tosiaan malta olla testaamatta : / Eihän tätiä ole kuitenkaan vielä kuulunut?

lemonade Tsemiä ovistestailuihin :)

inieh Fiilispohjalta on hyvä mennä :) Toivottavasti siellä on jo sopuisampaa, rasittavaa kyllä varmaan tulla kotiin tolleen. Mutta taitaa olla harmillisen yleistä miesten kesken :/

tiuhti Miltä tikuissa näyttää? :)

Dremming Toivotaan että ne on raskausoireita, koska mulla on samanlaisia, tissikipua ja flunssaista oloa :D Kuinka pitkä sulla on sitten yleensä tuo luteaalivaihe?

Onko Hey tehnyt uusintatestejä?
 

Yhteistyössä