<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

soleigh pahoitteluni negasta! :hug:

Epa valvasti onnea plussasta! Toivottavasti pikkuinen tarraa nyt kunnolla kiinni! :heart:

Hey älä nyt lannistu vielä! :) Se voi ihan hyvin olla, et plussaat parin viikon päästä kuten tiuhti sanoi! :)

tiuhti kiitos murunen kysymästä! :heart: Mä voin jo ihan hyvin ja pikkuhiljaa suhdekin. Jospa tuo miekkonen ois taas oppinut jotain uutta... Nyt se tuolla huutaa jo ovella, että kahville lähteä. Ei voi sitte aikaisemmin varottaa. Huokaus. Miehet... :rolleyes:
 
tiuhti_, :) :hug: Kurjia noi sun sairaudet.. Oot kyl kokenu kovia.. Mut toi on kyl hienoo, et Kela korvaa!! Edes jotain hyvää sekin laitos tekee :)

..täällä on vatta ihan sekasin, ko ihana täti tuli.. Hienoa olla nainen. Kerrassaan ihanaa.

Ei lisättävää..
 
Emby^ Oli ihan pakko käydä tsekkaamassa se kuva uudestaan, kun kuvailit lippistä! Ja kyllä, oikean kuvan olin löytänyt :D

Dremming Orastava huono olo on tainnut kaikota pois. Ainoastaan lauantai-iltana oli hetkellisesti semmonen orastava huono olo, mutta syötyäni suolaisia sipsejä, olo helpotti. *koputtaa puuta* Jos lasketaan edellisten menkkojen mukaan, niin nyt olisi viikkoja kasassa 8+3, mutta ovis niin myöhään, että luulen tuosta vähennettävän 1-2 viikkoa. Laskurien mukaan (vau.fi) ois nyt reilu 6 viikkoa. Ensi viikolla olisi varhaisultra, niin siellä nähdään onko tuolla mitään.

tiuhti_ Ihana oot, kun huolehdit! Olen juonut ja paljon, oli tuossa semmonen viikon pituinen aika, kun piti olla koko ajan litkimässä nesteitä ettei huono olo yllätä ja oli muutenkin koko ajan ihan kauhee jano. Maistoin sitä sun suosittelemaa kivennäisvettä, meillähän oli jääkaapissa just sitä ja mä en edes tiennyt meillä olevan sellaista :LOL: Oli hyvää! Nyt homma on kääntynyt toisinpäin eli kivennäisvesi ei maistu, mutta kylmä vesi on toooosi hyvää! Jossakin välissä vesi ei mennyt kurkusta alas sitten millään.
 
lemonade Tätipahoittelut :hug: Mitkä on fiilikset tällä hetkellä?

mynttis Onnittelut ovisplussasta, se on hieno tunne! Omaa kroppaa ei varmaan koskaan opi tuntemaan... Kannattaa pupuolla pari päivää ovisplussan jälkeenkin, koska munasolu irtoaa yleensä vasta päivän pari ovisplussasta! Mulla ei tuokaan mennyt "oppikirjan" mukaan, vaan plussauksesta meni se 2-4pv muniksen irtoamiseen. Suosittelen lämpimästi tekemään talletuksia reilusti plussan jälkeenkin :D Eikä mene koskaan hukkaan, on se muutenkin ihan kivaa puuhaa ;)

Chiba Hienoa kuulla, että olette saaneet ajan Taysiin! Älä muru koskaan menetä toivoa :heart: Minussa on oiva esimerkki toivon menettämisestä ja uskomattomasta yllätyksestä/ihmeestä :heart: Se tuntuu todella raastavalta ja pitkältä ajalta odottaa, mutta kerron omasta kokemuksesta, että älä edes harkitse valuvasi maan rakoon!! Tsemppiä kovasti tulevaan :hug:

Dremming Mun mielestä tiuhti_ sanoi aika lailla sen, mitä munkin päässä liikkuu. Varmasti miehesi halusi vain välttää riitaa kanssasi ja siksi valehteli viinapaukusta. Meilläkin mies monesti jättää jonkun kommentin sanomatta ääneen tai jonkun asian kokonaan kertomatta vain siksi, koska tietää mun vetävän siitä kilarit. Mutta olen sun kanssas samaa mieltä tuosta, että valehtelu on silti valehtelua! Mäkään en voi sietää sitä, ettei voi olla rehellinen. Mä ainakin arvostan rehellisyyttä, vaikka asia loukkaisikin minua. Vähän kaksipiippuinen juttu mun mielestä. Toisaalta näin, mutta toisaalta taas jos sama meno jatkuu, että aina miehesi tekee noin, niin kyllä mulla ainakin luottamus alkaisi kärsiä. Ja niinkuin Emby^ sanoi hyvin, että molempien on nähtävä vaivaa suhteen eteen. Jos tuosta viinan juonnista tulee ongelma, niin mun mielestä miehesi pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja jättää ne viinat muille juotavaksi, jos kerran tietää itsekin, että viinapäissään menee touhu hurjaksi / sopimattomaksi. Ja sen hän myös tekee eli luopuu viinasta, jos todella haluaa panostaa suhteeseenne.

Emby^ Oliko kiva reissu Korkeasaareen? Mekin käytiin samalla reissulla, kun oltiin katsomassa Bon Jovia! Korkeasaaressa oli tapahtunut paljon muutoksia sitten viimeisestä kerrasta v.-09, mutta ainoa harmi oli, että lähes kaikki eläimet oli piilossa tai nukkumassa. Mut suurin osa oli kokonaan piilossa :(

tiuhti_ Negapahoittelut muru :hug: Älä menetä toivoa ja uskoa! Muru, sait minut melkein kyyneliin sanoillasi, kun puhuit tämän palstan ja täällä kirjoittelevien tärkeydestä! Kuvailit asian niin kauniisti, kiitos sanoistasi :heart: Minä koen tismalleen samalla tavalla! Täällä on niin lämmin henki ja täällä oikeasti välitetään ja keskustellaan eikä vaan jauheta sitä omaa napaa. Tuolla odottajien puoella on joko todella hiljaista (saa lähes yksikseen jorista :() tai sitten on niin kamalasti sitä porukkaa ettei millään ehdi lukea kaikkea ja etenkään kommentoida ihan kaikkea. Siellä moni puhuu omaa napaa ja kyllä sielläkin tsempataan ja kannustetaan, mutta ei todellakaan saa näin läheistä tukea kuin täällä. Se on minusta kovin surullista.

Pikkumyy87 Kiitos muru kannustuksesta :heart: Välillä meinaa ihan itku päästä, kun täällä joudun väkisin aikaani viettämään... ihan vaan lähinnä siksi, että ei ole mitään tekemistä ja ajan voisi käyttää paljon järkevämminkin. Ja tää lemu mikä täällä on, YÖKS että pistää etomaan. Ja vain tämä haju! :kieh: Mutta ei todellakaan enää montaa päivää, ihanaa!!!! Sitten alkaa loma :D

Nyt en tällä kertaa ehdi kommentoida enempää, pahoittelut siitä! Koetan ehtiä taas joko tänään myöhemmin tai sitten huomenna lukemaan lisää, seuraavaksi siirryn siis sivulle 45 :D
 
Oijh ex-kuumeilijakin on langoilla! :) Ootko töissä ny par aikaa? Montakos päivää vai kysytäänkö jo montako tuntia enää siinä työpaikassa? ;)
Ja juu, olihan se korkeasaari ihan näkemisen arvoinen juttu, tosin vettä tosiaan tuli ja elukat oli aikalailla piiloissa.. Ne isot kisut oli :heart: Ja niitten vaallltavat hännät! Khihihi ^.^
Nnii, ja Kääpänenhän se siinä :p Tosin Kääpäne? oli mun isännän lippis :)
 
Missäs se PikkuMyy on tekemässä temppujaan? :)

..heh, tuli selailtu hiukan taaksepäin tätä palstaa.. Huomasin sellasen, ko Pipsapippuri, eipä oo käyny sen kahden kirjottamisen jälkeen kirjottelemassa täällä :O Onkohan tärpänny? :) Kauhee kyylä :ashamed: :whistle:

Ja löysin syysmyräkän blogiosoitteenkii.. Eipä oo tyttö sinnekkään käyny mitään kirjottelemassa.. toivottavasti silläkin kaikki hyvinn.. :heart:
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat TI 19.7.2011



Ansku83..............27....................kp 61/30-32................yk 6
mirkkunen_...........22....................kp 35/29-30................yk?



Hey....................22....................kp 28/28......................yk 5
Lilly-...................24....................kp 25/30......................yk 2
viida....................25...................kp 24/29......................yk 1+2
eskapismi............25....................kp 24/28......................yk 1
Ninni^^...............24...................kp 21/34......................yk 4
Gabrielle..............29....................kp 21/29.....................yk 5+5



Dremming............24....................kp 19/26-28................yk 2
mynttis................29...................kp 18/28......................yk 3
-pansku-.............23....................kp 15/58.......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 12/31......................yk 4



inieh...................23....................kp 8/?........................yk 3
lemonade.............26....................kp 6/30-35.................yk 11
tiuhti_.................21....................kp 4/22-25..................yk 11
Emby^................25....................kp 3/28......................yk5

NuttyKitty.............27.....................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ihanaiset :heart:

soleigh, pahoittelut negasta! :hug: jos vuoto ei ala kunnolla niin kannatan uusintatestausta! :)

Dremming, hienoa, että asiat alkaa näyttämään paremmilta! ja ymmärrän sun pointin, valehtelu on aina valehtelua.. ja enpä usko että miehes enää tekee samaa ;) eiköhän oppinu että on parempi kertoa siitä viinapaukusta kuin juua seläntakan, ainakin toivotaan, ettei toista samaa virhettä enää! tsemppiä :)

"kuumeilija", koskas siulla on neuvola? :) entäs meinaatko varhaisultraan mennä pikkasta tirkistelee? :rolleyes: ja juu, nyt katselin jälkeenpäin tarkemmin niin oletkin menossa ens viikolla ar-ultraan! TSEMPPIÄ SINNE :heart: tuu kertoon mitä siellä näkyi! niin ja ei se sitä tarkoita, että nyt kun oot odottajien puolella, ettet sais täällä kirjotella :) mä ainakin haluun kuulla sun raskaudestasi ja kuinka kaikki etenee.. ja hei, mulla on aavistus, mitäs jo siellä on kaks? ;) meinaan sulla oli niin komeet viivat r-testissä aikasilla päivillä :rolleyes:

-pansku- ja Hey, nuo testit on samoja mitä citymarketissa myydään, ovistestit maksaa siellä 9,90€/10kpl ja r-testit 2kpl liuskoja 2,90€ ja puikko maksaa muistaakseni 3,90€/kpl ja nuo on minun mielestä parhaita ja selkeimpiä ovistestejä mitä on! niillä saa plussan näkymään, JOPA MINÄ :D

Emby, meidänki piti lähtee korkeasaareen lauantaina mutta tyydyttiin ihan vaan naapurissa olevaan eläinpihaan :D ja sekii maksoi 5€!!!!

jos pikkasen omanapailis: siis juu, tänään JO kp4 :D eli mieli jo paremmalla suunnalla :) tänään haen sitte ovistikut, joita en ookkaa sit käyttäny piiiiitttkkkäääään aikaan! ja aamulla meni lasillinen greippimehua kurkusta alas :D
 
Viimeksi muokattu:
soleig, ikävä nega :( :hug:

tiuhti_: ihanaa, että olet jo paremmalla mielellä :) onnea tikutteluun, siitä se lähtee! Ja tuosta greippimehusta... miulla on siihen nykyisin ihan hirveä himo! :D

ON: eilen havaitsin seuraavanlaisia oireita: vitutti ihan armottomasti kaikki, pieni huonovointisuus, kävellessä sattui alavatsaan, yhtäkkiä tuli metallinen maku suuhun ja kusetti koko ajan. Tänäaamuna oli räkäpäitä eli valkopäisiä pieniä finnejä naama väärällään, mitä ei ole tapahtunut sitten... pitkään aikaan. Tissit eivät kyllä ole erityisen kipeät, mistä olen huolissani :D Oliskohan se napannut? Toisaalta olen kyllä mestari kehittämään kaikenmaailman somaattisia oireita itselleni...
 
ja mitä tulee greippimehuun, ei ehkä ois kannattanu heti ottaa isoa kulausta lasista :D meinaan teki aika tiukkaa :x siinä mehussa ei oo yhtään sokeria.. maistu ihan samalta ku jois sitä sitruunamehu tiivistettä paljon kerrallaan, tuli ihan kylmät väreet nytkun ajattelen aamuista greippimehulasillista :D
 
tiuhti, ovis oli viikko sitten maanantaina. Haluaisin ihan sikana testata, mutta mies ei haluaisi mun testaavan ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Se raukka pelkää ihan kamalasti, että tyyppi ei pysykään kyydissä. Tahtoisin kyllä testata viimestään perjantaina, koska mennään viikonlopuksi kaveriporukan kanssa mökille, enkä tahtoisi sitten jossitella siellä koko aikaa.

Ja greippimehusta: huuhdon sillä alas aamuisin sen karsean vehnänorasöljylitkun :D se on nimittäin sata kertaa karseamman makuista!
 
Moikka!

Täällä olis uusi haaveilija! En muista oonko tänne kirjottanu, mutta nyt on ainakin rekisteröidytty! =)
Eli mää täytän kohta 27 ja ukko 32. Yhessä oltu 12 vuotta, saman katon alla 8 vuotta ja naimisiin mennään nyt elokuussa. :heart: Elikkäs vauva alkaisi olla tervetullut. Yritys alotetaan ensi kuussa.

Oon nyt tarkkaillu kiertoa tässä kuussa, laskenu oviksia ja kuulostellu oireita. Ostin eilen multivita- raskaus- tabuja ja hypistelin ovistestejä - kauhean kalliita ovat. Seuraavien kuukautisten jälkeen aion ottaa mukaan myös greippimehun. Niin ja kovin olen tässä muutenkin jo koko kesän eläny terveellisesti, liikkunu ja pudottanu painoa (vaikka en ole ylipainoinen), sehän auttaa myös eikö?

Mites se vehnäalkioöljy? Pitäiskö sellastakin sitten ostaa?

En millään malttaisi odottaa, että pääsee aloittamaan! :p
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa NuttyKitty! Monet vannovat vehnänalkioöljyn nimeen, siitä kun saa rutkasti E-vitamiinia. Itselle se toi ainakin lisää psyykkistä tukea, kuten myös tuo greippimehu. Jälkimmäinen vaikutti kyllä limoihin selkeästi, öljystä taasen en ole huomannut mitään vaikutusta kroppaan.

Hyi hitto kun on huono olo!!! Ja kohta pitäisi mennä työhaastatteluun :D Tiuhti, mää sanon miehelle, etten lähde ollenkaan, jos en saa testata ;)
 
Hola!

Täältä ilmottautuis myös yks uus kuumeilija :) Ikää on 24 ja miehen lisäksi on perheessä myös koira :) Vauvakuumetta on mulla ollut jo tositosi kauan, välillä enemmän, välillä vähemmän..
Nyt on meillä meneillään yk 2. Laastari oli ennen ehkäsynä ja viime kierto oli 30 päivää.. Nyt siis kp 25/30? menossa, pientä etomista ollut ja tässä mietin pitäisköhän käydä testi ostamassa..? :p En vaan jaksa uskoa että olis tärpännyt ja kiertokin voi hyvin venyä vielä vaikka kuinka pitkäks :/
Hyvin oon pystynyt olemaan kuumeilematta ihan hirveesti mutta näillä kohin se aina tulee jostain kovemmaksi :p
 
Tervetuloa uusille NuttyKitty ja Lilly-

NuttyKitty Aika hyvin olet valmistautunut yritykseen =) Mutta painon tiputtaminen lisää raskautumis mahdollisuuksia käsitääkseni vain ylipainoisilla? Jospa itsekin kohta innostuisi syömään vaikka edes noita raskaus- multuvitamiini tabuja kun ruokavalio ei nyt niin hirveän monipuolinen ole :p

tiuhti Disneylandissa oli kolme erillistä puistoa ja me käytiin aikataulun puitteissa vaan siinä pää disneyland parkissa. Olihan se mahtava kokemus käydä kun pikkutytöstä asti haaveillu, ei meinannu jalat ottaa maahan kun pääsi sisälle =) !! Miehen kans haaveiltiin että sit joskus voitas lasten kanssa käydä siellä yhdessä koko perhe :heart:

Kiva kuulla että oot siellä jo positiivisemmissa tunnelmissa ja kuulostaa hyvältä että otatte taas tikuttelun avuks! Jospa tää olis THE kierto ;)

soleigh Pahoittelut negasta!! Mut jos vuoto ei selkiinny niin kannatan myös uusinta testiä. Jospa se ei oiskaan täti joka on tullut kylään :heart:

Ihana kuulla kuumeilijan ja pienen maha-asukin kuulumisia! Tuuhan kertoo heti mitä ens viikon varhaisultra tietää :heart:

Epa Ootteko aatellu mennä tuohon varhaisultraan? Toivottavasti siellä on pikkunen tarrannu lujasti kiinni!! Ainakin oli kyllä niin komeet plussat että wau =)

Ainiin.... Arvatkaas mitä!! Lopetin eilen tupakin polton :) Vihdoin ja viimein. Ois pitäny eilen lähtee hakee kaupasta lisää ja tuumasin vaan että enpä taida jaksaa ja enka enää sen jälkeen polttanu, eikä tee yhtään ees mieli. Lisämausteena kun on ollu flunssa ja yskä niin etten kunnolla henkee oo saanu niin jo pari tuntii kun oli ilman tupakkia niin helpotti ja jopa yön sain nukkua kunnolla. Ja nyt vuorokausi ilman röökiä = ei enää yskää :O En ois uskonu! Tästä on hyvä jatkaa =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
viida hyvä hyvä hyvä :) hieno päätös! mieki haluan joskus viiä perheeni sitte disneylandiin :) ja mie oon luullu et se on yhtä isoo samaa puistoo. mut että oikein 3 :O varmaan on oikeesti tosi iso paikka, ja mullekkin kuin satu-unelmaa :D kunhan nyt sen perheen joskus vaan saisi :ashamed: ja jos ei ens kesään mennessä oo tärpänny, vien ukon sinne :D
 

Yhteistyössä