<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Dremming Jos nyt minäkin vielä sotken lusikkani tähän keskusteluun nopeasti :) Hankala tilanne ja todella isoista asioista on kyse. Sanoisin vain, että yritä katsoa kokonaisuutena sitä ihmistä, teidän suhdetta, onko se sitä mitä toivot. Kaikilla on heikkouksia, mutta jos ihmisessä on paljon hyvää niin niiden heikkouksien kanssa oppii elämään. Jos pelkäät, että mies sun ollessa raskaana/lapsen tullessakaan ei pysty ryhdistäytymään ja perseilee vielä, niin kannattaa harkita tosi tarkkaan, mitä haluat. Mutta yritä erottaa aiempien suhteiden tuomat pelot nykyisestä tilanteesta, mitä tunnet tätä miestä kohtaan ja millainen hän oikeasti on. Voimia, asiat kyllä järjestyy :heart:
 
Dremming, näin päihdetyöntekijänä ja sossuntanttana voin lohduttaa, että ei vanhempienkaan tarvitse olla alkoholiongelmaisia, vaikka lapsi kokeekin vanhempien alkoholinkäytön ahdistavana. Tämä on aika normaalia. Jos sinua ahdistaa miehen alkoholinkäyttö, niin siihen on silloin joku syy. Ja mielestäni se, että pelkää toisen menettävän kontrollin ja käyttäytyvän sikamaisesti on ihan tarpeeksi suuri syy ylireagoida selän takana juomiseen. Minunkaan miehelläni ei ole ongelmaa alkoholin kanssa sinänsä, vaan itsetuntonsa ja menneisyytensä kanssa. Ne ongelmat tulevat esiin, kun hän on humalassa...
 
Hey
tiuhtille iiiiiisot halitukset tulemaan! ei kuitenkaan vielä luovuteta, eihän! Kyllä sinulle pian plussa saadaan, niinkuin kaikille muillekin täällä! :hug:
Tää on jotenkin niin älytöntä miten sitä ajatteli että jooojooo helppoa ku heinän teko ja sitte sitä kierto toisensa perään löytää itsensä taas listan lopusta.
Voimia kaikille naisille täällä! Ootte mahtavia! Nyt isot plussatuulet ja aallot menemään niin että koko palstaporukka tällä haaveilu puolella menee uusiksi ja siirrytään kaikki tuonne odottajiin eikö!!!:heart:

ON Olin jo taas luopumassa toivosta enkä eilen enää edes tikuttanut..nyt kp 24 menossa (jos muuten tiuhti muru viitsit muokata tuonne listaan, äsken vasta huomasin) ja jostain kp 14-15 asti tikuttanut välillä tummempaa välillä vaalempaa ja nyt sitten ajattelin että huvikseni testailen ihan testailemisen ilosta niin davidin liuskaan suht tumma viiva..no ajattelin vielä tuhlata kalliita digi liuskojakin ja puoli tuntia davidin testin jälkeen tiristin pari tippaa digiin ja MITÄ, HYMYNAAMA. Järkytys oli aika suuri kun en oo koskaan ennen digiin saanut ku tyhjiä ympyröitä.
Josko josko josko kuitenkin! kroppa toimii. Onneksi jätin terot tältä kierrolta ottamatta..tosin nyt mietin että josko testi huijaa..pakko vielä testata illalla ja huomenna ja katsoa mitä testit sitten näyttää. Nyt kyllä tuntuu vasemmalla muniksessa kipua että ehkä...HUIII...
ANTEEKSI suuren suuri omanapa. Oon vaan nyt ihan täpinöissä..ja kahden viikon päästä tipun korkeelta :D mutta nyt on edes mahdollisuudet onnistua.
 
Hey
eskapismi kiitos!:hug:
Hei, tulehan kertomaan millaista oli akupunktio. Joskus olis kiva itsekin kokeilla!
Ja toivotaan että on asiansa osaava ihminen ja että vaikuttaisi nimenomaan myönteisesti nyt raskauteen! Huuuh, meinaatko että pystyt olla testaamatta?;)
 
Dremming, vaee et sen ikänen miekkonen :) Muista, että aikunen mies osaa kyllä itte järjestää ittensä pois ongelmista jos on tarve (tota poliisi juttuakin esim.).. Näin mä olen ainaki oppinu elämään. Jos isäntä hankkiutuu ongelmiin, omapahan on helvettinsä.. Aikuinen äijä, munat ja kaik..
Ehkä vähän kylmää ja kyynistä ajattelua, mut mulla on omakin elämä elättävänä, en viitti toisenkin elämää alkaa säätelemään..

Ja ihan mukava reissu oli :) Tosin vettä tihkutti lähestulkoon koko ajan.. Isot kisut oli ihuuuuunia :heart: Ois voinu ihan kotiin viedä. Khihihi :)
 
Hey entä jos se ovistesti näyttääkin tulosta jostain ihan muusta? ;) Siis meinaan kun kierron tässä vaiheessa hymyilee. :)

Emby niin mäkin aina YRITÄN ajatella, mut kun ei haluais antaa toisen ajaa itteensä ongelmiin (kun on niin kännissä, ettei tajuu)... Siis tyhmäähän se on, mut jotenki kumminki aina oon yrittäny säästää sen tollasilta.

mynttis sitä kokonaisuutta mä oon yrittänytkin kattella ja nyt ainakin alkaa tuntumaan, että mitä v****a mä teen tässä suhteessa. : / Siis välillä epäilen suurestikin ja luulen sen johtuvan tästä luottamuspulasta. Onhan miehessä valtavasti hyviäkin puolia, mut nyt ainakin just tällä hetkellä tuntuu, ettei ne ylitä noita huonoja puolia...

eskapismi mä luulen, et pelkään miehelle joskus kehittyvän alkoholiongelman. Elän liikaa tulevassa, tiedän, mutta pelko mikä pelko. Ehkä mun pitäis mennä ite johonki kallonkutistajalle.
 
Hey
Dremming kyllä se taitaa ovista pukata koska malttamaton minä; testasin jo uudestaan digillä ja nyt oli jo nega, että pienestä on kiinni jos haluaa oviksen todella tikuilla bongata..ainakin siltä tuntuu :D mutta joskos kahden viikon päästä "hymyilisi" uudestaan. :whistle:
Nyt kyllä silti epäilen että digi testi sekoili ja antoikin virheellisen plussan..pessimisti ei pety :D
Haleja ja voimia miehen kanssa, asiat kyllä järjestyy tavalla tai toisella.
Sehän on ymmärrettävää että mietit tulevaisuutta jo pitkälle, kuitenkin suurista asioista ja yhteisestä tulevaisuudesta lapsien kanssa kyse. Luottamus on kyllä sellainen asia että sen kanssa ei ole leikkimistä oli asia mikä tahansa. :/
 
Hey totta turiset! Mut en mä tiedä millä tuon ukon sais muuttamaan tapojaan enkä tiedä onko tässä kaikkinensa jo menty niin ojasta allikkoon, ettei paluuta enää oo... Jotenkin repii niin pahasti. Siis varmasti voitais jatkaa ja luultavasti jatketaankin, mutta millaista se tulee sitte olemaan kun ei oo luottoa. : / Äsken mies sanoi, että on saanut tarpeekseen ja, että ei näköjään pysty muuttamaan tapojaan, että mun pitäis olla tosi tarkka nyt tän meidän jutun kans, et haluanko enää jatkaa. Siis hän itse on sitä mieltä, et mun ei kuuluis antaa enää anteeks. Toisaalta se sitte mouruaa kun kuulemma sydänalaa särkee kun mä mökötän ja, että mun pitäis olla kainalossa. Voi hyvää päivää! |O Katsotaan nyt tuleeko täti kylään. Se ratkaisee jo aikasta paljon. Ei voi muuta sanoa kun HUOKAUS!

Miten pitkä sun kierto sitten on? Siis eikö sun kp:t ollu jotain 24?
 
Dremming :hug:

Hey Onnea ovis-plussasta!! Itekin ajattelin tässä kierrossa testata digitesteillä, normitikuilla en oo koskaan mitään bongannut..

tiuhti_ Tiedän niin tunteen, olin ihan maassa eilen ja toissapäivänä mutta nyt jo parempi fiilis. Taas jaksaa innostua uuteen kiertoon. Mutta joka kerta pettymys on ollu kerta toisensa jälkeen vaan suurempi. Mutta odotan sitä plussaa ja onnistunutta raskautta, voi mikä onni sitten on!! Kaikkien pettymysten jälkeen!! Kyllä me raskaaks vielä tullaan :heart:

).( Mistä sitä hyvää fiilistä aina löytyy???? Kyllä sen verran on näitä pettymyksiä ollu ja perusluonteeltanikin olen pessimisti, mutta SILTI odotan taas tätä kiertoa ja uutta mahdollisuutta. En kyllä ymmärrä itteeni enää ollenkaan :LOL: Sitten taas kp1-2 ja itketään silmät päästä.. Tällasta se vaan on.. Ehkä mä oon kesäfiiliksissä tai jotain :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Tääki tilas nyt ovistikkuja ja mukana tulee myös 6 raskaustestiliuskaa! Alkaa ens viikolla tikutteleen ja soittaa sinne gynelleki, että sais kierrot kuriin.

Olitte taas puhuneet nuista toisten tuttujen raskautumisista, ja sain iteki vasta tietää että yks yh-tuttu on taas paksuna. Sillä on ennestään joku 2v. poika eikä vakituisesta miehestä tietoakaan. Hmmh. Kyllä se vähän kirpaisi tuo tieto, vaikka itte ei olekaan vielä niin tosihommissa raskautumisen kanssa(silti alkaa ovista bongaileen :ashamed:)..
 
Hey
Dremming kuulostaapa kummalta tuo miehesi ailahtelu. ja sitten vielä miehet kehtaa väittää että naiset on vaikeita, PYH! Kurja juttu kyllä kaikkinensa. Toivottavasti nyt saisitte puhuttua asiat selviksi. :hug:
Kierron pituudesta ei ole mitään hajua...yhtäkään normaalia kiertoa ei ole vielä ollut :D
Lopetin siis viime marraskuussa pillerit. Eka kierto itseasiassa oli normaali mutta koska kaikki oli niin outoa ja uutta, en tajunnut ovista ajoissa. Toinen kierto venyi 65 päivään, myös siinä kierrossa oli ovis mutta sekin meni ohi...Sitten oli joku 10 päivää ilman vuotoa ja taas tuli menkat. Siitä seuraava kierto olikin yli 90 päivää jolloin kävin gynellä ja tuomio oli pco tyyppinen munasarja, toinen normaali ja sain terot. Viime kierto terojen avustuksella 28 päivää ja nyt menossa siis teroton kierto ja nyt mahdollinen ovis plussa kp24 joten.. :D tässä sitä mennään. ja huhu mikä sepustus. :ashamed:

lemonade kiitos! kyllä tää oviksen tikuttaminenkin on hullun hommaa :D pää sekoaa.
Ei tiedä mitä uskoa kun testit näyttää millon mitäkin. ja tosiaan kaksi tuntia oli tänään digitesteissä väliä ja jälkimmäinen olikin jo nega vaikka mielestäni lähes yhtä tumma viiva(kun ei ekakaan ollut kyllä tumma) ja vahvemmasta virtsasta mutta hmm.. :D
Niinpä, en kanssa ymmärrä mistä se jännitys ja positiivisuus aina uuteen kiertoon kuitenkin löytyy...sitä jännittää vaikka mahdollisuuksia ei edes olisi ja silti testi kädessä pitää aina vessaan mennä :D tosin on tää naisen kroppa niiiiiiiiin omituinen laitos että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu!
Isot plussatuulet täältä sinne!:whistle:++++kai sitä vaan lasta haluaa niin paljon ettei oo varaa luovuttaa!

-Pansku-lle myös ovisplussa tuulia lähettelen. Mitä testejä tilasit?
 
Hey: I-H-A-N-A-A!! Ovisplussa tuntuu Varmasti ihan hullun hyvältä.. =) En itte oo viä kertaakaa tikuttanu onnistuneesti, tai siis kerran oon tikuttanu, mutta se meni ihan reisille.. No, mutta nyt siis olis pregchekin testit kotona odottamas ja ajattelin nyt viikonloppuna alottaa testaamisen. Varmaanki huomenna. Vähä jännittää, mitä jos en saa siihen mitää.. :ashamed: Ja siis Tottakai OmaNapaillaan, joskus isosti ja joskus pienesti, mutta Napaillaan. Se kuuluu asiaan! Ja toihan ny oli Niin hieno juttu, että pakkohan oli vähä tuuletella!! :D Odotas ku mä alan tikuttaa, tänne palstalle ei varmaa muuta sovikkaa ku vaa mun höpötyksiä! :D Nii, ja sitä viä, että jos kuitenkin käy niin onnettomasti, että miehen simpat on eksyny matkalla (eikä tunnetusti kehtaa kysyy tietä) ja täti ilmestyy paikalle, nii luota Tiuhtiin.. Se on sika hyvä koppari, Mäki oon jo jaloillani.. =)

EmBy: Joo, siis mäki yllätyin siitä kuinka valtava tiikeri oikeesti on.. Ihan Mieletön. Olisin kans voinu ottaa kotii, mutta siinä oliski ollu yks huone täynnä meidän valtavasta asunnosta! ;)

Tiuhti: Kiitos rakas kauniista, Kauniista sanoista.! :heart: Aiva herkistyin ku luin. Ja puhut niin totta. En mäkää ikinä olisi kuvitellu, että palstan ihmisistä tulee niin tärkeitä. Pakko aina päästä kattoo mitä teille kuuluu. Niin rakkaita teistä on tullu. Aika hassua, oon aina ajatellu, että olisit vanhempi. Äsken vasta oikeen kattoin et Pimuhan on vasta 21!?! Sun tekstit on ikäistää vanhempia.. Vaikka eihän meillä nii paljoo ikäeroo oo.. :D Töissä kävi kans muute ihana juttu, ku olin iltatoimilla yhden muorin kans ja se on sellanen sopeva. Se on yksin tai päivästä riippuen kaksin avustettava.. No meidän piti vähä työkaveria odotella siirtoon ja sanoin, etten tohdi ny yksin sua nostaa, ettet oo multa tuola laattias. Että kyllä kuule mun tulee tänne kipiää, tänne syrämen paikkahan jos multa laattiaan tiput.. Muori nauroo ja sanoo, ettei se kyllä oo vaan paikka, kyllä siä syränki on, ku tällaasia höötyjä tää jaksat hoitaa, ja se on Lämmin, se sun syrän.. :heart: Mun rakas muorini..! Näillä jaksaa aina monta päivää!

Arvakkaas mitä.. Mun on ikävä sitä meirän SyysMyräkkää..! : / ..jos käyt lukemas meirän juttuja nii tuu kertoo kuulumisia.. :heart:

Napaalua: Tää alkaa huomenna tosiaan se oviksen tikuttelu, saas nähärä kuinka ämmän käy.. Oloja ei oo ennemmin ollu, oon oikee saanu viikon nauttia olosta ilman turvotusta. :) Mutta seki taitaa ny olla ohi. Nyt vähä turvottelee ja alamahas juilii mielenkiintosesti. Toivottavasti kasvattelee SupeMunista.. Laskin, että jos kierto sen saman 31 nii, tiistai olis meidän Pupuulupäivä.. :D Haluja ei viä oikee oo, tai siis kyllä kropas ehkä, mutta toi pääkoppa ei oikee meinaa tulla mukana täs kierros. Vähä viä kasailee viimekierros levinneitä muruja.
Mä en saanu ny oikee nukuttua ennen yövuoroja, että.. Saas nähdä kuinka menee, mutta kaippa sitä sitte päivällä saa nukuttua. Kämppäki on niinku ryssän helevetti, että pitäis jaksaa vähä huomenna sitäki laittaa.. Mutta pitäis nukkuakki ku on kolme yötä, ja.. Voi r****s p*****e, :kieh:, meinaa vähä olla Pieni ketutus päällä! Nyt on töitten suhtee ihan mieletön motivaation puute! Anteeks, koittakaa kestää mun ailahtelevaa mieltä.. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hey
Myy Kiitos, oot ihana!:hug: Tää koko porukka on mahtava koppi jos simpat menee huti...:D
Vaikka oonkin tossa jonkun aikaa viettäny enemmän hiljaiseloa niin silti tää palsta on ollu semmonen henkireikä että olis jo usko meinannu loppua moneen kertaa mutta täältä saa niin paljon tukea, lohtua ja vinkkejä tässä taistelussa että ei vaan voi luovuttaa..
Tosin yk:t on vielä mullakin vähäisiä mutta lähinnä ahdistanu just se et jos en edes ovuloi niin ei pääse edes kunnolla yrittämään. Nyt täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta. Ovuloin tai en niin sainpahan ainakin jo testiin plussan :D
Tsemppiä sullekin testailuun, se on kyllä sellasta puuhaa että oksat pois :D toivottavasti supermunis irtoomassa ja sulle pärähtää mahtavat viivat testiin!:heart:
Jaksamisia myös töihin, itsellä myös nyt vklp töitä ja ei jaksais, ei niiiiiiiiiin millään. :/

napaa: talletuksia heti aamusta tehty, viivat on jo haalenemaan päin joten ehkäpä ehkäpä.
Huuuuh mitä odottelua! :D

Ihanaa päivää kaikille murusille!:heart:
 
Hey
-pansku- täytyy joo toivoa, nyt vaan kuumeisena odotan ovistuntemuksia että tuleeko sitä ovista kuitenkaan vaikka testi oli positiivinen. :whistle:
Hei mistä sait tilattua noita pregcheckejä? Oon luullut et niitä saa vaan kaupoista kun oon kans yrittänyt ettiä netistä jos tilais...:O
 
Heipsan naiset!

Uusiakin tullu mukaan! Tervetuloa vaan! :D

Ootte täällä keskustellu siitä samasta aiheesta josta minä joskus täällä kiukkusin eli miehen juomisesta. Dremming koitahan jaksaa ton asian kanssa ja puhukaa, puhukaa, puhukaa. Meillä on ollu samanlaisia tilanteita monesti tän yhteisen taipaleen aikana ja tällä hetkellä näyttää taas siltä että herralla lähtee mopo käsistä kun on kesä. Mut mä oon tehnyt sille selväksi jo että en aio sietää enää yhtään sellasia temppuja mitä se ennen harrasti (oli öitä pois kotoa, hukkas puhelimen ja lompakon jne..). Mä jos tekisin saman tempun että olisin yötä pois ilmottamatta ni sehän olis ihan väärin, mut jos mies niin tekee ni mitä sitte. Mä nyt mielenkiinnolla kans seuraan et mihin tää tästä menee, onko meillä kohta joku kesäkriisi :kieh:

ON Mä oon niin innolla vaan lomaillu etten oo paljon ehtiny koneella roikkumaan :) On ollu kiva nähdä kavereita ja ei oo niin harmittanu tädin kyläilykään. Se tosin eilen pakkas kamansa ja lähti ja nyt ajattelin että mä en seuraavia menkkoja enää kärsi :) Kävin tosiaan viime viikonloppuna siellä festareilla ja kivaa oli. Ehkä tosin tuli nautittua toisena päivänä liikaa alkoholia :ashamed: Mut muuten kaikki meni ihan jees. Ja nyt olinkin sitten torstaina Lahden öissä kattomassa Maija Vilkkumaata, Jukkapoikaa, Jenni Vartiaista ja Apulantaa :heart: On ollu siis älyttömän hyvä tää eka lomaviikko! Huomenna mennää päiväks käymään porukoiden mökillä ja otetaan samalla siitä mun veikka mukaan ku se lähtee kasarmille takas. Maanantaina on sitten kampaajalle aika ja siitä lähdenkin Savitaipaleelle kaverin vanhempien mökille muutamaks päiväks rentoutumaan :) Mies ei ikävä kyllä pääse mukaan kun sillä on töitä, mut mä olin siellä viime kesänäkin ilman sitä joten tuttu homma :) MÄ yritän nyt olla stressaamatta liikaa tätä yritystä ni josko se sit tärppäis. Vaikea tosin olla ajattelematta, aina vaan ajatukset kääntyy takas samaan ku tuntuu että kaikki on raskaana ja joka paikassa työnnellään vaunuja tai ollaan maha pystyssä :( Greippimehun otin tähän kiertoon mukaan mutta voi herranjumala toi on kamalaa litkua :kieh: Ainii, peukku voi hyvin, kynsi on helvetin ruma ja violetti mut ei ole kipeä tai mitään :)
 
inieh Ihanalta kuulostaa sun loma! :) Voih. Mulla vielä pari viikkoa jäljellä kadessa eri osassa.
Tuo juominen miehillä tuntuu olevan kovin yleistä, oon tullu huomaamaan. Tälläkään foorumilla en todellakaan oo ainoa joka taistelee ukkonsa kanssa samoista asioista. : / Noh, jospa se tästä. Eikös se myös ollu sun mies joka oli siellä nevadassa töissä kuten minun? :)

Hey sulle kovasti tärppionnea ja +++++++++++:whistle: Kerrot sitte kaikki tuntemukset mitä alkaa ilmaantumaan oviksen jälkeen (mulla niitä on muka jo ilmaantunut)! :D

Myy mullakin oli ihan ihmeellisiä oireita jo useampi päivä ennen varsinaista ovista. Sellaista turvotusta ja tätimäisiä oireita. Mäkin päättelin (=päätin), että siellä oli kehittymässä joku supermunis joten jospa sullakin! ;) :D

ON mies on niiiiiin mielinkielin, että melkein ällöttää. On siivonnut, tiskannu ja käyny kaupassa. Toisaalta kyllä ihan kivaa, et kerrankin käskemättä tekee. :D En tiiä miltä nyt tuntuu tän suhteen osalta. Aika kait näyttää. Mahaa juili tänään ihmeellisesti, sellaista "tökkivää" tunnetta kävellessä kohdun kohdilla hieman oikealla puolella. Hmm. Toiveita herää... Jännittää jo nyt! :D Vaikka noh, eihän tässä nyt vielä pitäis olla oiretta suuntaan tai toiseen jos ovis on ollu eilen.
 
Hey
Inieh kuulostaapa ihanalta ja rentouttavalta sun loma! mäkin haluan jo, vielä parisen viikkoa ja sit!! Oon huomannu että kun pitää itsensä liikkeessä ja kehittää koko ajan jotain tekemistä niin se VÄHÄN lievittää kuumeilua..mutta huom. Vain VÄHÄN. :D Plussatuulosia sinne suuntaan, josko se nyt lomalla tärppäisi kun ei ole stressiä!!:heart:

Dremming kuin myös, isot puhurit laitan tulemaan +++++:whistle:
mua nyt vaan jotenkin ahdistaa kun kuitenkin toinen munis pco tyyppinen että josko se testi vaan tulkitsi väärin. Tosin se ois OUTOA kun tein sen tosiaan puolen tunnin pidättämisen jälkeen väkisin tiristetystä tipasta :D mutta en tiä, ei auta pohtia. Ovis tulee jos tulee, ainakaan ei vielä mitään suurempaa tuntemusta sen suhteen ole. Mutta varmasti tässä kahden viikon aikana ainakin kehittelen itselleni kaikki raskausoireet jokatapauksessa. :whistle::D
 
Hey
Emby^ iiiso :hug:

soleigh huihuihui tottakai testaat!! onko sulla normaalisti päivän tarkka kierto? tuu heti kertomaan mitä testi näyttää!! ++++:whistle:

ÄÄÄÄÄH kun tympii taas. Kohta on ns. maaginen raja (48h) täyttynyt eikä mitään kummempia ovistuntemuksia. Voisko kuitenkin olla että se vielä tulis?
Tai voiko olla mahdollista että jossain kierrossa oviksen tuntee selvästi ja jossain ei?
No jos ei rinnat kipeydy parin päivän sisään niin se on sitten selvä peli koska aina oviksen jälkeen on kipeytynyt. Byyyyääh. huoh ja mur. perkuleen pco munis jos antaa vääriä plussia. Kai se on taaaaas gyne reissulle lähdettävä. Ei auta. eteenpäin sanoi mummo lumessa ja sillee. :(
 
Emby :hug: pahoitteluni tädin saapumisesta!

soleigh nyt äkkiä testaamaan ja tuut sitte heti kertomaan meillekki tuloksen! :)

Hey ei mullakaan koskaan oo varsinaisia ovisoireita ollu vaan ovulaatiota edeltäviä oireita. Eli sillon en oo tuntenut mitään kun ovis on tapahtunut. Oireet on olleet 2pv ennen ovista. :) Eli nou hätä!

ON nyt on jotenkin ainakin saatu miehen kanssa asiat selviksi ja pupuilukin taas maittaa. :) Kuulin vaan taas sydäntä repiviä uutisia... Miehen sisko (joka lähes eroamassa miehestään) on raskaana. Ihan kaamea tyyppi muuten tämä sisko. Edellinenkin tuli hedelmöityshoidoilla, miten tämä sai alkunsa näin helpolla? Ja mieheni siskon mies sanoi, että "vahinko" oli!?!? SATTUU!!! :headwall: Siis tietysti onnellinen pitäis olla, mutta heidän tilanteensa tietäen, kyseisen naisen tuntien ja oman tilanteen takia kateus on kamala! :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Dremming Kiitos tsempeistä. Päivä kerrallaan on mentävä ja katottava mitä tän naisen kroppa tekee. :D
Ihana juttu että miehen kanssa menee taas paremmin!:heart:
Miten näitä "vahinkoja" ja "veitsen haavassa kääntämisiä" tuntuu nyt satelevan useammalle, aina jostakin putkahtaa joku ylläri-raskaus tai sitten ihan vaan koko ajan nenän eteen ilmestyy vauvoja tai isoja masuja. Kyllä tekee hyvää vauvasta haaveilevalle! :headwall::(
 
Viimeksi muokattu:
Hey yleensä on miltei kellontarkka tuo kierto. Nyt iltaa kohti on hitusen suolisto kenkkuillut ja jalkoja ja häpyluita vihlonu jännästi :eek: Äsken alkoi naamaa kuumottaa, vaikka ei pahemmin ole ees kuuma. Jos vuoto ei ala aamuun mennessä niin sit miä testailen :)
 

Yhteistyössä