Hey: I-H-A-N-A-A!! Ovisplussa tuntuu Varmasti ihan hullun hyvältä.. =) En itte oo viä kertaakaa tikuttanu onnistuneesti, tai siis kerran oon tikuttanu, mutta se meni ihan reisille.. No, mutta nyt siis olis pregchekin testit kotona odottamas ja ajattelin nyt viikonloppuna alottaa testaamisen. Varmaanki huomenna. Vähä jännittää, mitä jos en saa siihen mitää.. :ashamed: Ja siis Tottakai OmaNapaillaan, joskus isosti ja joskus pienesti, mutta Napaillaan. Se kuuluu asiaan! Ja toihan ny oli Niin hieno juttu, että pakkohan oli vähä tuuletella!!
Odotas ku mä alan tikuttaa, tänne palstalle ei varmaa muuta sovikkaa ku vaa mun höpötyksiä!
Nii, ja sitä viä, että jos kuitenkin käy niin onnettomasti, että miehen simpat on eksyny matkalla (eikä tunnetusti kehtaa kysyy tietä) ja täti ilmestyy paikalle, nii luota
Tiuhtiin.. Se on sika hyvä koppari, Mäki oon jo jaloillani.. =)
EmBy: Joo, siis mäki yllätyin siitä kuinka valtava tiikeri oikeesti on.. Ihan Mieletön. Olisin kans voinu ottaa kotii, mutta siinä oliski ollu yks huone täynnä meidän valtavasta asunnosta!
Tiuhti: Kiitos rakas kauniista, Kauniista sanoista.! :heart: Aiva herkistyin ku luin. Ja puhut niin totta. En mäkää ikinä olisi kuvitellu, että palstan ihmisistä tulee niin tärkeitä. Pakko aina päästä kattoo mitä teille kuuluu. Niin rakkaita teistä on tullu. Aika hassua, oon aina ajatellu, että olisit vanhempi. Äsken vasta oikeen kattoin et Pimuhan on vasta 21!?! Sun tekstit on ikäistää vanhempia.. Vaikka eihän meillä nii paljoo ikäeroo oo..
Töissä kävi kans muute ihana juttu, ku olin iltatoimilla yhden muorin kans ja se on sellanen sopeva. Se on yksin tai päivästä riippuen kaksin avustettava.. No meidän piti vähä työkaveria odotella siirtoon ja sanoin, etten tohdi ny yksin sua nostaa, ettet oo multa tuola laattias. Että kyllä kuule mun tulee tänne kipiää, tänne syrämen paikkahan jos multa laattiaan tiput.. Muori nauroo ja sanoo, ettei se kyllä oo vaan paikka, kyllä siä syränki on, ku tällaasia höötyjä tää jaksat hoitaa, ja se on Lämmin, se sun syrän.. :heart: Mun rakas muorini..! Näillä jaksaa aina monta päivää!
Arvakkaas mitä.. Mun on ikävä sitä meirän
SyysMyräkkää..! : / ..jos käyt lukemas meirän juttuja nii tuu kertoo kuulumisia.. :heart:
Napaalua: Tää alkaa huomenna tosiaan se oviksen tikuttelu, saas nähärä kuinka ämmän käy.. Oloja ei oo ennemmin ollu, oon oikee saanu viikon nauttia olosta ilman turvotusta.
Mutta seki taitaa ny olla ohi. Nyt vähä turvottelee ja alamahas juilii mielenkiintosesti. Toivottavasti kasvattelee SupeMunista.. Laskin, että jos kierto sen saman 31 nii, tiistai olis meidän Pupuulupäivä..
Haluja ei viä oikee oo, tai siis kyllä kropas ehkä, mutta toi pääkoppa ei oikee meinaa tulla mukana täs kierros. Vähä viä kasailee viimekierros levinneitä muruja.
Mä en saanu ny oikee nukuttua ennen yövuoroja, että.. Saas nähdä kuinka menee, mutta kaippa sitä sitte päivällä saa nukuttua. Kämppäki on niinku ryssän helevetti, että pitäis jaksaa vähä huomenna sitäki laittaa.. Mutta pitäis nukkuakki ku on kolme yötä, ja.. Voi r****s p*****e, :kieh:, meinaa vähä olla Pieni ketutus päällä! Nyt on töitten suhtee ihan mieletön motivaation puute! Anteeks, koittakaa kestää mun ailahtelevaa mieltä.. :ashamed: