<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

:wave:

tiuhti_, jjuuu. Listaan saa laittaa 25 :) Ja kiiiitosskiitoss! Ihanaa olla LOMALLAA!! Ei tarvii tehä mitään, eikä vaivata päätään minkään asian suhteen. Saa vaan OLLA!
Ja siis MITÄÄ?! Kännissä?! Ja siis.. nyt on heinäkuu, nini siis NELJÄNNELLÄ KUULLA JO?!?! Jumalauta!! :kieh: :headwall:

PikkuMyy, kyllä nautinn! :) Ajattelin, et jos menis jalkahoitoon ja pedikyyriin :) En oo koskaan ollu!! Jalat ihan saatanan kipeet, en tiiä miks : / Ihan ko olis tehny pitkän päivän töissä tai juossu maratonin.. Nousin (hehe, äsken) aamupäivällä sängystä ylös ja hyvä ettei parkasu päässy, ko sattus astua : /

kuumeilija, :) On miekkonenkii lomalla kaks viikkoa samaan aikaan. Enkä mä oikeesti oo vielä tehny yhtään mitään.. :p Siivoillu.. Pakastin mansikoita <3 <3 Ja kattonu McLeodin tyttäriä <3 <3 :D

.. ) . ( mä tosiaan heräsin puoltuntia sitte :LOL: En IKINÄ nuku näin pitkään.. Kauhteeta!! :D ..mut nyt kahvia ja äidin tekemää mansikkapiirakkaa naamaan ;) :heart:

*muoks* AINIII!! :LOL: Arvatkaas mitä tytöt :D Mä löysin itteni IsklemäHimoksen sivuilta :D Siellä mää vaan näytän kieltä.. Khihihi ^.^ ja ihan Iskelmänki kuvagalleriassa mä pälyilen :p Hihihihi..
 
Viimeksi muokattu:
Emby, hui :D kello on jo 3 ja sie oot hetki sit heränny, klo 14.00 siis? mie oon ehkä kolme kertaa nukkunu rapulapäissään johonki 1 saakka, mut en ikinä sen enempää! mutta sulla onki iso taakka takana niin ei ihmekkää et väsyttää, eli nuku nyt kun saa ja LEPÄÄ!!!!! :)

ja juu, mä en laskenukkaa että 4 kuulla.. mutta maha näkyy jo vähä.. ja mulla teki pahaa :( voi saatana mitä ihmisiä!
 
tiuhti siis aivan uskomatonta sakkia! Miten tuommoisille edes lapsia suodaan? :( Kun ei välitä edes raskausaikana toisen ihmisen tulevaisuudesta. Onko sulle tuttujakin nämä "tulevat vanhemmat"?

Emby voih, mäkin nukuin lomalla melkein joka aamu puol 12 asti. Nuku ja nauti! Nyt on aika levätä ja ladata akkuja! Ja itte ehkä syyllistyin hieman saamattomuuden tunteeseen mitä ei todellakaan olisi pitänyt potea lomalla. : /
 
Taas alan näköjään lähestyä uhkaavasti listan yläpäätä :O Jaiks, karvasta pettymystä odotellessa.. :kieh:

Voi kun itekin jaksais täällä enemmän lueskella ja kirjotella.. Huomasin eilen kipeän imusolmukkeenkin..
 
Heips kaikki! Kun nyt teidän juttuja lueskelen päivittäin, niin ajattelin tännekin kertoa, että käytiin tänään nt-ultrassa ja vauvalla oli siellä kaikki niin kuin pitääkin :) Jännitti kyllä aivan järjettömän paljon.

Tsemppiä, naiset!

Plussatuulosia puhallellen,
Jomi & Samu-Sirkka 12+2
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Jopas täällä on hiljaista. Kesä? :)

Pakko vähän tulla omanapaileen kun oon ollu tänään niin ihmeissään tämän kropan toiminnasta. Alavatsaa on jomotellut ja vääntänyt koko päivän, sen huomaa ihan selvästi. Ei pitäis oviskaan vielä olla kun on vasta kp12 ja ovistesti näytti eilen sekä tänään negaa. Mitä, mitä!?! :confused:
 
Dremming Mulla on ihan sama, ovistuntemuksia, mutta testi näyttää negaa. Olis se hienoa jos joskus osais ihan selvästi tulkita mitä siellä kropassa tapahtuu, mutta toisaalta sitten meillä ei olis täällä mitään keskusteltavaa :D Minkä merkkiset testit sulla on muuten käytössä? Ja ootko saanut niillä aiemmin selkeän plussan? Musta alkaa tuntumaan, että mä en tule saamaan noilla liuskoilla (aiemmin Sofi ja nyt Pregcheck) kunnon plussaa aikaseks.

tiuhti Pidän peukkuja että sun kummiin vuotoihin löytyy (tosi) hyvä syy :)

Emby Oon vähän kade kun oot lomalla, saat nukkua piiiiitkääään :D

ON Oon tosiaan vähän sekasin, että missä sen oviksen kanssa mennään, mutta en jaksa nyt huolehtia siitä. Pääasia kai että talletettu on :D Ja täytyy yrittää pitää sitä parin päivän rytmiä yllä nyt vielä (meillä on normaalisti tapana touhuilla vähän harvemmin). Tässä vaiheessa kiertoa jaksaa muutenkin olla kivan positiivisella mielellä. Voi kun se kestäis :)
 
Huomenia huomenia :wave:

Dremming, osittain ovat tuttuja mutta en mä sen paremmin tunne.. aikoinaan ne asui samassa rivitalossa ja ryyppäsivät ja vetivät kamaa sen minkä kerkes eikä duunissa käyneet, ja nyt näköjää "vahinko" sattunut.. siis mua niin sattuu koko ajatus, että se lapsi parka saa tuollaset vanhemmat, äidin, joka ei edes odottaessaan pysty olemaan ilman alkoholia :'( voi pikkasta! toivottavasti huomaisivat edes neuvolassa asian..

lemonade, onko sulla allergiaa tai ollut nuhaa lähiaikoina? tai jotain sairautta? kipee imusolmuke on yleensä vaaraton! mulla on niitä koko ajan kaulalla, paitsi ne ei oo kipeitä tällä hetkellä.. mutta on kolme isoa pattia :) ja eivät merkkaa mitään! mutta säikäyttää kyllä ja kannattaa kummmiski käydä lääkärissä näyttämässä! onkos muuten ollu mitään oloja? tärppioloja? tsemppiä :heart: nyt plussaa!

mynttis pääasia tosiaan on, että talletettu on! tikutatko? vai tunnoillako menet?

ON tänään KP20, aika hurjasti jo :) KP26 siis alkaa yleensä menkat, eli loppua kohden mennään.. enkä oo testin testiä ostanu, mutta musta tuntuu että ovis oli aikasemmin, eli josko sitä poikkeis apteekissa viikonloppuna, mutta turhalta toisaalta tuntuu kun ei oo mitään olojakaan, siis EI MITÄÄN! ei nipistä, ei koske.. toinen tissi on kyllä alkanu sivusta kipeentymään, mutta seki kuuluu normikiertoon, vaikkakin yleensä mulla on jo dpo4-6 tissit ihan saakelin arat kierron loppuun saakka! ja nyt ehkäpä dpo9-11 :) mutta silti mä aina vaan jaksan toivoo.. ja oikeesti, mä oon ihan tarkkailemalla tarkkaillu nipistääkö mahasta, mut ei niin ei! ja eilen tuli sen yhen kerran sitä verilimaa, ja sen jälkeen ei mitään :O viime viikolla repi pari kertaa mahasta, mutta muuten ei mitään, paitsi keksittyä kuumotusta eilen illalla :D silleen tää poikkee normikierrosta että silloin mä tunnen kaiken maailman nipistyksiä ja repäsyjä, viime kierti oli kyllä paras, siis mä olin niin varma että tärppäs kunnes menkat alkoi juhannusperjantaina :ashamed: AJALLAAN.. ja tulipas omaa napaa :ashamed:

nyt listan päivitykseen :D

* muoks, :attn: mites muu yläpään porukka? oloja? :D
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat KE 13.7.2011



Ansku83..............27....................kp 55/30-32................yk 6



mirkkunen_...........22....................kp 29/29-30................yk?
lemonade.............26....................kp 29/30-35................yk 11
Emby^................25....................kp 25/28.....................yk5
Epa_88................22....................kp 25/30-33................yk 4+3
Hey....................22....................kp 23/28......................yk 5
tiuhti_.................21....................kp 20/25......................yk 10



viida....................25...................kp 18/29......................yk 1+2
Ninni^^...............24...................kp 15/34......................yk 4
Gabrielle..............29....................kp 15/29.....................yk 5+5
Dremming............24....................kp 13/26-28..........TJOT (yk 2)
mynttis................29...................kp 12/28......................yk 3



-pansku-.............23....................kp 9/58........................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 6/31.......................yk 4
inieh...................23....................kp 2/?........................yk 3

felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21..................kp?/28-50...................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk7
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan! :)

mynttis Joo! Tää on ihan typerää, koska yleensä oon tienny oireista, että ovis on tuloillaan ja testillä sitte varmistanut. Ehkä tää on joku supermunis sitte ku tekee lähtöä niin monta päivää. :D Aina käy vaan mielessä, että mitä jos onkin joku tulehdus kohdussa tms. : / Toivottavasti ei sellaista tulekkaan ikinä (noh, ehkä synnytyksen jälk.)! Käytän Davidin ovistestejä joita moni on täällä moittinutkin, mutta mä oon saanu säännöllisesti niihin selvän plussan kp 16-17. :) Malttaa vaan olla juomatta pari-kolme tuntia ennen testin tekoa ja yleensä käyn pissillä kolmisen tuntia ennen testin tekoa, että pissi ois mahdollisimman vahvaa. Testiin on mulla tullu oviksen lähestyessä selvä viiva jo heti testin kastamisen jälkeen. :)

tiuhti mä niin pidän sulle peukkuja! :heart: Sä oisit sen plussan niiiiiiin ansainnu! :)
Mut ihan kamalia noi juoppovanhemmat! Siis ei pelkästään sen takia mitä tapahtuu vauvan syntymän jälkeen vaan se miten pahoja vammoja laps voi saada nytkin. :( Todellakin toivon, et neuvolassa puuttuvat asiaan!
 
tiuhti_: En oo ollu kyllä flunssas tai vastaavaa. Työmaalla vähän kyselin niin tulinkin vähän siihen käsitykseen, että tuskin on mitään mutta kun on niin kipeä niin kysees vois olla joku alapään tulehdus?? Noooou! Ei muita oireita ainakaan ole, joten tuskin. Sijaitsee nimittäin tos nivusen lähellä. No, ehkä se on vaan jotenkin ärtyny.
Niin ja oireista, no mieliala on alkanu hyppimään. Eilen aamulla raivosin ja sitten lähettelin anteekspyyntö-tekstareita töistä ja olin ihan maassa.. Yleensä jos raivoaminen johtuu menkoista niin en kärsi katumuksesta :saint: Pahoinvointia on ollut ovulaation jälkeen ajoittain. Lämpö vähän koholla ollut. Masu turvonnut ja ihme tuntemuksia välillä. Tisseistä en nyt oikein ota selvää.. toinen nänni tuntuu vähän herkältä..

Niin ja tiuhti_ sullakin jännät päivät!! Toivotaan että nyt plussaa!! Jos voisit muokata mun tietoja sen verran että kierrot 30-35, koska viime aikoina ne on ollu max 35vrk, sen verran tasoittuneet. Näyttää niin hurjalta nyt tuo 30-50 =)

Mutta kyllä ne menkat sieltä tulee :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Dremming, sepäs se :'( mä jo itkutki tirautin eilen illalla kun mietin että se laps saattaa olla kipee jo nyt.. voi toista.. voi kun lapsi olis terve ja pääsisi hyvään kotiin, mä niin sydämmestäni sitä toivon!

lemonade, ettei olis tulehtunut talirauhanen? ootko varma että on imusolmuke? jos se on nivusessa niin mee ihmeessä lääkäriin! nyt pidetää täti poissa, joohan? mullakin on mielialavaihteluita..

tuli vaan mieleen noista mielialan vaihteluista :D mä aloin eilen itkemään miehelle kun se kysyi että oonko kiristäny tarpeeksi yhden tuolin ruuvia ettei se hajoo kun istuu, niin multa pääsi itku :ashamed: ajattelin varmaan että jos mies istuu ja tippuu tuolilta siksi että en ruuvannu tarpeeksi.. siis ihan kyyneleet tuli silmiin ja sit nauroin ja itkin samaan aikaan.. :D mutta, näitä mulla on ollu ennenki ennen menkkoja, mutta ei nyt ihan tollasesta asiasta :ashamed: mies säikähti vähä et mikä mulla on ku yhen ruuvin takia itken.. sitte mies kiristi sen ruuvin :D
 
Emby^ Khihi, mun oli pakko käydä heti katsoon kuvia :) Ootko sä tuossa kuvassa, missä näytät kieltä (niinkuin itsekin sanoit) ja sulla on kädet ristissä ja muovinen sidukkamuki kädessä ja sit näytät peukkua ja pikkurilliä? :D *oonkohan mä kuvabongari* khihihihi

tiuhti_ Muru, sulla taitaa masussa nyt tapahtua kaikkea ihmeellistä ;) Nyt on ihan pakko!!!!

Omaa napaa Täällä on orastavaa huonoa oloa. Täytyy olla todella tarkka, että tulee syötyä ja juotua säännöllisesti + nukuttua, muuten menee seuraava päivä pilalle. Esim. ennen nukkumaanmenoa on syötävä, jotta en heräisi tuskaiseen turvotukseen yöllä. *koputtaa puuta* Nyt olen nukkunut kaksi yötä putkeen ilman turvotusta, kun olen muistanut syödä juuri ennen unia :D Eli ei tyhjällä vatsalla nukkumaan! Lasken jo päiviä, että pääsen pois tuosta työpaikasta... päiviä ei olisi enää montaa, mutta silti tuntuu niiiiiiin ikuisuudelta valvoa VÄKISIN. Mitään tekemistä ei ole, tv vaan pauhaa ja koetan lepäillä :D Mutta mieluummin makoilisin kotona miehen ja koiran kanssa, kun kyttään kelloa, millon pääsen pinkaisemaan kotiin!
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
kuumeilija, emmmhh :O Riippuu vähän mistä kävit kattomassa kuvia :p Mut toi kyl kuulostaa aikalailla multa :D Oon tosiaan Iskelmän omilla sivuilla ja sit IskelmäHimoksen 2011 kuvagalleriassa.. Ja siis mulla on aina joku hattu päässä, joko sellanen pääkallo hattu, tai musta hattu tai sitte lippis missä lukee "Kääpäne?" :D :LOL:
Ja voi että noita sun oireita <3 :) Hihihi :)
 
Emby mäkin kävin heti kattomassa ne kuvat ja tunnistin sinut kyllä heti, molemmista kuvista siis ainakin nyt se varmistu ku puhuit tosta lippiksestä. Kaamee kyylä oon. :ashamed:

kuumeilija toivottavasti pahoinvointisi ei ala yltymään! Ja vaikka se niin tekisikin niin pianhan se kumminkin menee ohi jos kestää sen yleisimmän ensimmäisen kolmanneksen. :) Miten pitkällä jo oot?

ON ovistesti ei edelleenkään puhu mitään ja oirehia on! |O
 
tiuhti Tikutin ekalla yk:lla, pidin kuukauden väliä ja nyt toista kertaa. Joskus kyllä vatsanippailuistakin voi päätellä oikeen ajankohdan, mutta en oikein luota mun kroppaan (lähinnä päähän) koska se osaa kehitellä itekseenkin kaikennäköstä oiretta. Oon lisäks vähän tällanen testailufriikki :D Sun tilanteessa mä en ainakaan malttais olla käymättä testikaupoilla parin päivän päästä :)

Dremming Sen täytyy olla se supermunis :D Ehkä se plussaviiva on vaan tuloillaan vasta.
 
Emby mehän passataan hyvin yksiin; huomionhakuinen ja kyylä! :D

ON Mitä IHMETTÄ tää on? KAAMEETA jomottelua ja tätimäisiä oireita!?! |O Pupuiltu on joten simppoja on paikalla mikäli neiti munasolu päättää irrota ennenaikaisesti tässä kierrossa. Jomottelu on kyllä helpottanu joka kerta pupuilun jälkeen... ;)

*muoks. tiuhti otatko ton TJOT tuolta mun kohdalta pois, koska mähän tikutan ovista... ja aika paljon on nyt pupuiltu, että ei tämä enää kyllä mitään tulee-jos-on-tullakseen-juttua ole. :)
 
Viimeksi muokattu:
Saisikos sitä tunkea itsensä tännekin? Esikoista tiällä viännetään savoksi ja tampereen murteella (ja ehkä vähän sillä seksilläkin) niin muan pirusti ;) Ikää on 25v., kp 18/28, yk 1 ja jännäpäivä 25.7... Oviksen tikutin sunnuntaina pirun kalliilla Clearbluen digitestillä :)

Nyt sattuu alavatsaan ja se on ihan pinkeä pallo. Liekö sitten syy sipulissa, jota pistin isolla kädellä soijarouhepihveihin :LOL:
 
Huomenta :)

tervetuloa eskapismi :wave: olkoon taivaleesi täällä lyhyt, jotta pääset pian masunkasvattajiin ;) toivottavasti viihdyt sen ajan! mie lisään sut listaan kohta puoleen kun päivitän!

Dremming, mitä tikku on näyttänyt? :)

mynttis, eihän sitä nyt maltakkaan olla käymättä kaupassa testiostoksilla, ja mieki oon himotestaaja.. mutta tänään mä jänistin :ashamed: en halunnu pettyä..

ON, joo.. eilen iski taas tajuntaan, paskat mitää oo tärpännyt, ei varman oo :'( ja meinasin jo silti testata aamulla, kusin jopa purkkiin, mutta JÄNISTI! :O ja ekaa kertaa varmaan näin etten uskalla testata, pelkään sitä negaa niin PALJON! oireitakaan ei oo, samat paska menkka oireet, selkää alkoi eilen illasta koskemaan ja tissit sivuilta kipeet, NIINKU AINA ENNEN MENKKOJA! krapluainen olo aamusin, ihanku ennen menkkoja aina, yökin jopa kun yskin tai pesen hampaita, ja samat oli viime kierrossa.. itken, kiukkuan ja masentelen.. eli joo, se tästä kierrostakin! :'( ainut mikä vois olla oire, on etten oo hionnu kainaloita märiksi, se alkaa aina viikkoa ennen menkkoja, vaan paleleln hulluna, mutta niin oli viimekin kierrossa, paitsi silloin palelin ja hikosin kainalot märiks! kohtahan varmaan jo se YK11 ilmottelee tulostaan!

:ashamed: ja joo, nyt pinkan päivitykseen tilityksen jälkeen :D
 

Yhteistyössä