<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Hei naiset!


Täällä on varmaan tullut niin paljon tekstiä että pitää huomenna perehtyä paremmin.

Täällä kotiuduttu aivan mahtavalta kesäloma reissulta. Käytiin sitten monessa paikkaa, jopa ihan manner-suomen keskipisteessä asti. Oli kyllä rentouttavin loma joka minulla on ollut. Huomenna käyn viimeisen päivän vanhassa työpaikassa, ja keskiviikkona uuteen paikkaan ja uuteen hommaan. Odotan aivan onnessani uutta työtäni!

ON: Vatsaa on nipistellyt niin että pakko oli yks päivä ottaa särkylääkettäkin. Huomenna testaan jos vielä siltä tuntuu, vaikka lupasin itselleni viimeksi etten testaa ennenku on menkat viikon myöhässä. Nyt kun ei olla miehen kanssa stressattu yhtään ja lomailtu vaan niin kummallakin ihan sellanen olo et on tärpännyt :rolleyes: :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Epa kiva, et odotat jo töihin paluuta! :) Ja jospa se nyt ois tärpänny! ;) Äkkiä testaan ja kertomaan meille tuloksia! :heart:

Hey sanos muuta. Ja minkä tähden sitä pitää olla kateellinen vaikka eihän se multa ole pois jos toiset on raskaana ja saa lapsia! Ei vielä toistaiseksi ainakaan oo sellasta diagnoosia, etten itse vois koskaan saada biologisia lapsia. :) Hölmöä. Mutta koko päivän oon silti miettinyt miehen siskon tilannetta ja hänen raskauttaan... Se "akka" meni ihan hulluksi jo siitä ensimmäisestä muksusta! Luulee omistavansa maailman, koska on onnistunut saamaan lapsen. Pompottelee miestään ja muita minkä ehtii. Huokaus. |O
 
Hey
Soleigh huuuh kun jännät paikat! pidän peukkuja että saisit aamulla testata komean plussan!:heart:

Epa_88 Ihana kuulla että loma on ollut rentouttava ja mukava! Nyt onkin varmaan kiva mennä loman jälkeen uuteen työhön, onnea muuten siitä!:) Toivottavasti loma olisi saanut aikaan pieneen ihmeen!:heart: Plussatuulosia sinne puhaltelen!

Dremming ihme touhua..:O ja niin älä muuta sano. Ehkä se kateus tulee siitä että "mullekin vauva heti nyt" , itsekin kun olen niiiiiiiiiiin malttamaton tän asian kanssa vaikka pinosta löytyy niiiiiiiiiiiin paljon pidempäänkin yrittäneitä... : /
 
Hey sepä! Maltti on valttia, mutta mullekaan sitä ei oo kyllä suotu. : / Jännäillen seuraan nyt sit vierestä miten tuolle kys. pariskunnalle käy. Mut sitäkin ihmettelen kun se naikkonen oli eilen juopottelemassa ja kai se on plussatestin tehny jos aiemmin, että mitä ihmettä?!?! Eikä oo kyllä yhtään sen tyylinen, että vaarantais raskautta! :O Tuli jo mieleen sellainenkin, että ei kai tää oo joku miehen pompotusyritys... Mut ei kai kukaan oikeasti niin sairas voi olla?!?
 
Huomenia :heart:

ihanaa tulla kattoon näin maanantaiaamusta ku tekstiä on kertnyt PITKÄSTÄ aikaa näinkin paljon :D

soleigh, mitä testi näytti? TSEMPPIÄ! :heart: nyt plussaat!

Hey, nyt simpoille sit kompassit käteen :D toivottavasti löysivät!

Dremming, miltäs muru tänään tuntuu? onko jo parempi fiilis?

Epalle testionnea rutkasti! voiku saisin siirtää plussanneisiin :heart:

Emby :hug: tyhmä täti! mut saanko kysyy, onko TJOT? :D

Myy niin sitä vaan sitte taas pudottiin, ja paska fiilis on jo eletty, nyt kohti uutta kiertoa :) kiitti kopista ;) :heart: ja juu, mie oon vasta 21 :D joulukuussa 22, JOPA :D kiitos lapsuuteni, oon ehkä hiukka liian aikuinen, joskus toivon, että olisin lapsenmielisempi, tuskinpa olisin edes vauvahöyryissä vielä :D

siis mie en ees muista oikein mitä mun piti kirjottaa! noh :) päivän mittaan taas!

kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja ovistsemppejä :) NYT PLUSSATAAN!

ja juu, KP3 yk11! kierto jäi 22 päivän mittaseksi :confused: ja verta tulee ku esterin perseestä, ainakin hyvä merkki siitä että taitaapi se limakalvo olla tarpeeks paksu!

hei tuli siitä mieleen, ne keillä on liian niukat kuukautiset, tai ajattelee että ne on, kuulemma foolihapon syönti auttaa siihen ;) ja tietty se on tärkeää siksikin, että alkio sitten kehittyy normaalisti, rv6-8 on ne tärkeimmät!
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat MA 18.7.2011



Ansku83..............27....................kp 60/30-32................yk 6
mirkkunen_...........22....................kp 34/29-30................yk?



Hey....................22....................kp 27/28......................yk 5
viida....................25...................kp 23/29......................yk 1+2
eskapismi............25....................kp 23/28......................yk 1
Ninni^^...............24...................kp 20/34......................yk 4
Gabrielle..............29....................kp 20/29.....................yk 5+5



Dremming............24....................kp 18/26-28................yk 2
mynttis................29...................kp 17/28......................yk 3
-pansku-.............23....................kp 14/58.......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 11/31......................yk 4



inieh...................23....................kp 7/?........................yk 3
lemonade.............26....................kp 5/30-35.................yk 11
tiuhti_.................21....................kp 3/22-25..................yk 11
Emby^................25....................kp 2/28......................yk5

felina........................................kp?/??........................yk?
Candicen..............21..................kp?/28-50...................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Dremming Kiva kuulla että siellä on jo sopuisampaa :heart:

Pikkumyy87 Miten ovistikuttelu on alkanut?

ON Tajusin, että meidän jännäpäivä eli ens viikon perjantai on sama päivä kun lähetään reissuun etelä-Eurooppaan. Hajoon varmaan tähän odotteluun :D Olispa ihanaa jos ei tarvis ottaa tätiä mukaan, vaan sais jonkun muun...

Kylläpäs maanantai tuntuu jotenkin taas tympeältä, piristäis kovasti jos sais täältä lukea plussauutisia :) Onnea ja plussatuulia testailuun soleigh ja Epa_88!
 
tiuhti: Kiitos :heart: No kyllä mun puolesta saa siirtää. Oon ihan sekasin enkä tiedä mitä ajatella! En kuvitellukaan et tässä kierrossa mitään plussaa tulisi! Mies oli ihan ihmeissään myös. Ja just ku sain uuden työpaikanki :D
 
Epa, yleensähän se tulee "varottamatta" ja kun vähiten odottaa :) mut on niin upee plussa, en oo aikoihin tuollasta nähnytkään! niin komee on viiva :D ja mie veikkaan että potree poika on tulossa ;) ihan hirveesti vielä onnea ja tervemenoa masunkasvattajiin :heart: me muut tullaan perässä! pikkaselle kunnon pesänrakennustarvikkeet, vaikkakin näyttää siltä että vauvalla on jo kunnon tarvikkeet millä rakentaa ku viiva on niin niin niin punanen ;)
 
Hey
Epalle ihan mielettömän paljon onnea! aivan rääkyvän punainen viiva! ihanaa, mahtavaa! paljon paljon vauvalle tykötarpeita matkaan ja äidille voimia masun kasvattamiseen! voi juku! Jospa tästä lähtisi taas uusi plussa-aalto!:heart::hug:

mynttis plussatuulet sinne! toivottavasti pääset nyytti masussa reissuun!=)

tiuhti murulle paljon tsemppiä taas uuteen kiertoon!:hug::heart:

napaa, kyllä tytöt nyt oon tainnut niin käydä että ovis hukkui matkalla :( kyllä taas nakertaa kovasti. Voihan sitä aina toivoa että josko ovis olikin huomaamaton eikä aiheuta tällä kertaa normaaleja tuntemuksia (nännit kipeet ym.):D ja PYH. katson nyt vielä muutaman päivän ja sit alotan terot että pääsee taas uuteen kiertoon. :headwall:
 
tiuhti: Kiitos :) :heart: En ihan vielä uskalla alkaa kirjotella tuolla odotuspuolella et hengaan täällä varmaan vielä hetken. Kyllä on ihan uskomaton olo! Tulkaa tytöt pian vahvojen viivojen kanssa perässä! :heart:
 
IIK!! Aivan mahtavaa Epa!!! Onnea tuhannesti hienosta plussasta!! :heart: :kiss:

Mynttikselle plussaus - peukutuksia =)

Voi tiuhti muru! Iso hali :hug: :heart:

ON Reissusta palattu ja oli aika huikea nähdä Pariisi ja sen nähtävyydet ja disney land. Nyt odotellaan tätiä ens vkonlopulle että pääsee taas uuteen kiertoon kun tärppikään ei ole mahdollinen... (ovis sattui just matkan ajalle ja olin kaverin kanssa reissussa)
 
Onnea plussanneille ja valtavasti plussapuhureita toiveikkaille :heart:

ON: Pierettää ja haukotuttaa. Kiinnittymisestä ei (muita) merkkejä. Plaaah! Nyt saakin sitten jännäillä reippaasti tulevan viikonlopun yli, sillä lupasin tosiaan olla testaamatta ennen oletettuja menkkoja. Onneksi tuli muuta mietittävää, kun soittelivat töihin, vuoden sijaisuutta tekemään ihan tuohon 2km päähän! Yjesssss!
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti_, jjuu, kyl me mennään tjot meiningillä :) En oo koskaan aatellu alkaa tikutteleen oviksia enkä juur laskeskele päiviäkään koska alkaa menkat ja koska on ovis.. :)

Mikä se sellanen foolihappo sit oikee on? o_O ..onks se edes terveellistä sellanen? :ashamed: Ja ihanko sillä nimellä saa apteekista? ..kauhia ko oon epäluulonen kaikesta tollasesta.. : / En haluais stressata ja alkaa syömään tai juomaan mitään.. titteks? : / Tainiih.. :ashamed:
 
Jee mahtavaa Epa_88, upeat viivat!! Onnea!! :flower:

tiuhti Kiitos, toivotaan näin :heart: Sä jaksat niin hurjasti tsempata muita, että jos me kaikki laitetaan sulle takaisin ihan jättimäiset plussapuhurit tulemaan tähän kiertoon, niin pääsisit ansaitusti tuonne toiselle puolelle :)

Hey Kiitos tuulista :heart: Voihan se tosiaan olla että sulla on ovis ollut huomaamaton, älä vielä luovu toivosta :) Onko sulla kuinka paha tuo toisen muniksen pco, aiheuttaako se muita oireita kuin ailahtelevia kiertoja?

viida Kiva että oot päässyt käymään reissussa. Toivottavasti ensi kierrossa sitten aikataulut osuu miehen kanssa paremmin yksiin vauvapuuhia ajatellen :) Kiitos peukuista :heart:

eskapismi Onnittelut työpaikasta! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
mynttis, kiitos :)

ja Hey, täältä mä nousen taas ;)

eskapismi, onnea uudesta duunista :)

Emby, foolihappo on vitamiini, b9-vitamiini tai vitamiini M.. eli ihan terveellistä ;) sitä saa marjoista, palkokasveista ja hedelmistä! ja tietysti ihan ravintolisänä, löytyy yleensä ihan tavallisesta vitamiinilisästä, mutta erityisen hyvä on multivitan raskaus ja imetys, jota suositellaan syötäväksi jo ennen raskautumista.. niin ja foolihappo tarvii c-vitamiinia kaverikseen jotta imeytyy! tässä yksi hyvä linkki:

Foolihappo ja raskaus
 
niin ja Emby, ei se pahasta oo eikä sen takii kannata ressata, jos syö monipuolisesti niin nou hätä ;) ittelläni vaan on se suolistosairaus ja mulla ei oikein noi B-vitamiinit mitkään imeydy kun suoli on siitä kohtia rikki, niin joudun jo senki takia syömään vitamiinit ravintolisänä sen lisäksi vaikka syönki ihan terveellisesti! :) joudun myös syömään loppuelämän kaliumia ja omega rasvoja lisänä, koska ne ei imeydy mulla.. mä saan ne vielä kelakorvauksena apteekista :)
 

Yhteistyössä