<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Hienoa Suomi, hienoa!! \\o \o/ o//

Täällä kärsitään välillä ihmeellisistä pyörrytyskohtauksista o_O
Istun tässä sohvalla kaikessa rauhassa, ja nostan tyyliin katseen muualle, ni alkaa heittää ihan hurjana.. Hyi o_O : / ..tonne arvauskeksukseen ei niin mielellään enää soittele..
 
Lare, teitkö uuden testin? pahoittelut ekasta negasta, se ehtii vielä muuttua =)

Gabille, onnittelut hymynaamasta :) siitä se taas lähtee, kovasti tsemppiä muru :heart:

syysmyrsky, se riittää että on tallettanut ;) toivotaan että tuottaa tulosta vaikka ovisbongailu meni ohi! tsemppiä :)

"kuumeilijalle" kans ihan kamalasti tsemppiä :heart:

siis täällä on taas tullu viikonlopun aikana 3 sivua tekstiä.. huh huh :D

jos ihan vähä omanapailis :ashamed: oletettu ovis oli siis eilen, mutta vieläki nipistelee oikeaa puolta.. tuleekohan ovis myöhässä?? nännit on kyllä hivenen arat.. en meinaan sitte oo tikuttanu..enkä meinaakkaan :) ja eilen aamulla tehtiin talletus, joskohan saisin vielä tänää ukon kellistettyä ;) niin sit ois taas kaikki tehty tämän kierron osalta, jos siis ovis ollut eilen tai tänään!!!
 
Laretzki
tiuhti Tarkoitushan oli että tekisin seuraavan kerran vasta ensi viikonloppuna, mutta ehkä tästä porukan painostuksesta johtuen huomen aamulla pitää kokeilla..vaikka kyllä edelleen epäilen...
 
tiuhti_, nniii, sekin voi olla, mutko se tulee tyyliin kerran kans päivässä ja niinko ihan hassuissa kohtii..

Ettei olis jotain migreenin alkuoireita, sekin tietty vois olla.. : / tai hartiat niin jumissa, et oireilee noin.. Who knows..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi eilen illalla tissikipu joka vaan tuntuu pahentuvan... lisäksi alamahaa nippailee ihan säännöllisesti. :confused:
Eilen kun katsottiin matsia niin miehen serkku raskaana olevan avokkinsa kanssa oli meillä ja pikkumies potkutteli mahassa niin että näkyi :D Oli niin ihana massu tällä emännällä. Heille toivon kaikkea hyvää ja ovat vaavin todella ansainneet kun ovat 1½vuotta yrittäneet ennen kuin tärppäsi. Ja sitä paitsi tää mimmi on täydellinen äitihahmo :)
 
Kiitos vielä kaikille onnitteluista, ootte te ihania! :heart:

Gabrielle Onnea oviksen bongauksesta!! Nyt vaan talletuksia menemään :)

”kuumeilija” Se hCG:n nouseminen on tosi yksilöllistä enkä usko, että läheskään kaikilla näyttäis positiivista dpo 11, on se vielä sen verran aikaista. Jollain jenkki-/brittisivustolla on semmoinen taulukko, josta pystyy kattomaan dpo:n mukaan kuinka moni raskautunut nainen on sinä päivänä testannu positiivisen ja kuinka monella on vielä näyttänyt negatiivista. En vaan saa ollenkaan päähäni mikä se sivusto on nimeltään :(

tiuhti_ Voi sua, kiitos murunen :kiss: Laita vaan plussanneisiin! Yhtä paljon se tippuminen sattuis, vaikkei mun nimeä siellä oliskaan. Plussauspäiväksi voi siis laittaa 14.5. ja yk 9. Ja voi että, koiran vatsavaivat on kyllä inhottavia. Meillä oli kerran semmonen parin, kolmen kuukauden jakso, että piti lähestulkoon joka yö käyttää koiria ulkona, mut sillon näillä ei ollutkaan tavallinen ripuli vaan giardia-loinen. Se oli ihan hirveetä aikaa, voin kertoa. Joten tsemppiä, toivottavasti koiruuden vatsa on pian kunnossa taas!

Laretzki Testiä kehiin vaan! Ei se ota jos ei annakaan :)

Namppis88 Oikein hyvältä kuulostaa sinunkin oirees :) Pidän peukkuja!

Voi että oli ihmeellinen tunne tänä aamuna, kun heräsin ja muistin, että AI NIIN, Suomi on jääkiekon maailmanmestari! :D Ihan mahtavaa! Pakko myöntää, että turnauksen alussa epäilin päästäänkö mitalipeleihin asti edes… Ja kun eilen Ruotsi teki sen ainokaisen maalinsa ja tilanne oli 1-0, niin huh huh, kun teki pahaa. Mut kyllä oli komea voitto! Käytiin kattomassa vähän keskustan hulinoita autolla sitten, ei siellä meinannut päästä eteenpäin, kun väkeä oli niin hurjasti ja ihmiset kylpivät Keskustorin suihkulähteessä. Keskustassa ei varmaan oo kukaan saanut nukuttua, oli se metakka niin hurja :D Ihmiset huusi ja lauloi ja autot tööttäsi koko ajan! Olis mahtavaa mennä tänään Helsingin Kauppatorille ottamaan pojat vastaan, mutta täytyy tyytyä kattomaan telkkarista kultajuhlat :)

Nyt niitä plussia kehiin, naiset!!!
 
PikkuHöttiäinen Kiitos muru :heart: Peukut on täälläkin pystyssä, josko sittenkin se plussa tulisi. Mä niin toivon, että tulisi edes haamun haamu!

Jomi Niinhän tuo dpo 11 on aika aikaista testailla ja suorastaan rukoilen, että tulisi edes haamun haamu. Ja toivon, ettei täti kurvaisi paikalle.

Namppis88 Tissikipu kuulostaa oikein lupaavalta oireelta! Mulla tuntuu aina välillä ihan kuin tissit / nännit olisi ihan vähän arat, mutta kohta ne ei enää olekaan. Voi hohhoijaa, että odottavan aika on pitkä! Milloin ajattelit testata ja mikä dpo sulla nyt on menossa?

Mulla ei mitään uusia oireita ole ilmennyt, samalla mennään edelleenkin. Eilen illalla munasarjojen kohdalla oli tuntemuksia, joskaan ei ole tänään ollut. Ehkä vähän menkkamainen olo, mutta voi johtua kahvin juonnistakin. Limaa tuli aamupäivällä yhdellä vessareissulla.
 
Hyvä Suomi!!! Mahtava maailmanmestaruus!!!

Onneks mulla on tänään vapaapäivä, herään yleensä kuudelta töihin, olis tehny aika tiukkaa kun eilinen veny niin myöhäseks pelin katsomisen takia.

Jomi Ai sä kävit kattomassa Keskustorin meininkiä? Oli varmaan kunnon juhlahumua!! :D Olis kyllä hauska nähdä livenä kultajuhlat, mutta onneks telkkaristakin tulee.

tiuhti Hyvä, että talletukset on kunnossa ja tänään vielä varmistelette! Hassua että oon sua kymmenen päivää edellä ja siltikin jännäillään yhdessä! Ihanaa muuten että päästään jännäileen kimpassa!! Saatan kyllä olla sua jäljessä kun se ovisplussa tuli vasta eilen, eli ovis voi olla tänään tai huomenna tai keskiviikkona. Ehkä me varmuuden vuoks talletellaan joka päivä... Peukkuja!!!

Mulle vois päivittää kierron pituudeks 36, oviksen perusteella se venyy taas sinne.

Namppis ja kuumeilija, teillä alkaakin olla jännät paikat!! Mulla ainakin tossa raskaudessa oli paikat märkänä koko ajan, ihmettelin et koska se kuiva kausi alkaa.

Omassa navassa on taas se lähes ainoa aika kuukaudesta kun tän asian onnistumiselle voi aktiivisesti itse tehdä jotain (kun noista poppakonsteista ei oo mitään todeks näytettyä hyötyä, joita tehdään pitkin kiertoa). Ensin suunnittelin et mentäis tää ovis joka toinen päivä -taktiikalla mut ei oikein onnistu järkevästi ja mies on innokas joka päivä meininkiin niin mennään sitten taas sillä. Jatketaan kyllä varmuuden vuoks pidempään kun viime kierrossa, musta tuntuu että munkin oviksen tulo saattaa kestää oppikirjaversioita kauemmin niin kun kuumeilijallakin.
 
Hyvää alkanutta viikkoa taasen tytsyt!

Mä olen taas lukenut mooonta sivua päästäkseni edes jotenkuten perille mitä tänne teille kuuluu... Hyvältä vaikuttaa! :heart:

Jomille iiisosti onnea ja suuren suuri hali! :hug: Toivotaan että kaikki menee hyvin! :heart:

Ja monella muullakin on jännät paikat käsillä Nappis88, "kuumeilija" ja kyllä se Larezkin testikin plussaksi muuttuu! Uskon ja toivon niin kovin, että te seuraatte Jomin perässä plussanneisiin ihan tuota pikaa! :heart: Ja me muut toki perässä! Mä oon edelleen sitä mieltä, että jonkunmoinen plussa aalto tänne vielä iskee! Oottakaahan vaan! =)

Memelisalle, Tiuhti_lle, Gabriellelle ja syysmyrskylle onnea ovisten hyödyntämisiin ja nythän tärppää, eikös juu! :heart:

Ja anteeksi tyttöset jos unohdin jonkun, en vaan millään pysty muistamaan kaikkia. :ashamed: Mutta onnea jokaiselle tasapuolisesti niin ovikseen kuin plussaamisiinkin!

Emby^ Mulla on ollut nyt varmaan parisen kuukautta kanssa kauheeta huippausta, saattaa iskeä ihan paikallaan istuessa ja oksetus myös. Mulla tulee nykyään autossakin tosi herkästi huono olo. Tuntuu että tajunnan taso on jotenkin alhasempi, meinaa pökrätä milloin missäkin. Uskoisin että mulla johtuu edelleenkin pillereistä vaikka niiden lopettamisesta onkin jo puoli vuotta. Välillä kyllä iskee epätoivo ja mietin, että pitäskö sitä mennä jonnekkin lääkäriin. Mutta kun en viittis mennä lääkäriin vaan kuulemaan, että hormooneista se johtuu, kun ei ne kumminkaan vaivaudu tutkimaan mitään. Missä vaiheessa kiertoa olet menossa? En löytänyt sua tosta listasta... Josko se sulla enteiliskin pientä alkua massussa? :heart:

Täällä ei mitään uutta, ovista odotellaan edelleen, josko se joskus tännekkin tulisi. Täytyy jokatapauksessa pupuilla paljon, niin ei varmasti mene ohi! :D

Ai niin hyvä SUOMI! :D Mä olen niin ylpeä noista meidän kiekkojellonista!
 
Puputi, onpas kummallisia oireita sullakin o_O ja pelottavia ennen kaikkea! Pyörrytykseen kuitenkin voi liittyä aikamontakin asiaa.. Nnii, en taida olla vielä listoilla :confused:
Emmnnn, en usko et ihan masuasukkia vois enteillä?! Syön kuitenkin pillereitä.. tai siis eihän se kaikkea kata, mut.. huiiiijj!! Eeeen usko :) Mitäköhän lääkärikin sanois, käski mun kuitenkin olla pupuilematta siihen tahtiin, et tulis pulla uuniin :ashamed: :)
..on siis tosiaan se iso leikkaus takana, ni pitää sisätikkien parantua hyvin ennen masun turpoomista..

Ja onneks hei se yrittäminen on kivaa!! ;)
 
"kuumeilija" etsithän sä niitä testejä oikealta osastolta? Nimittäin luulis et ne ois siinä samassa hyllyssä missä kondomitkin, mutta jostain kumman syystä ovulaatiotikut ja raskaustestit on sijoitettu luontaistuotehyllyyn OHHOH. Toivottavasti löytys sunki kaupasta, ainakin s-market & prisma noita liusketestejä myy.

Tiuhti_ toivottavasti sun koiruli paranee pian :heart: se on varmaan jännittäny teiän kans eilen jääkiekkoo ;)

Jomi mullaki teki eilen mieli lähtee kattoo humua ku '95 jäin kaikesta paitsi, mut nyt oon jo niin vanha ettei jaksa :( Tänään kiinnostas kyllä mennä Torille poikia vastaan, mutta eipä sitä täältä kotoo yksin viittii liikkua :(

Pyörtyilystä, katos mä en oo ainut. Mitähän lie liikenteessä? Mulla alko viime viikolla kamala huimailu ettei todellakaan ole voinu jäädä seisomaan pystyyn. Hyvin vahvasti tuli esille varsinki ku saunasta tuli pois, mut lievempinä on senki jälkeen ollu normiaskareiden ohessa. Mulla on alhanen verenpaine kylläkin, mut ei se aikasemmin tällasta oo aiheuttanu. Viime raskauden aikana hempat laski mutta ei sillonkaa pyörryttäny... mitähä lie :/

Omaa napaa... Täällä jatketaan taas vessassa juoksemista, tunti puoltoista on väli jolla tulee käytyä :O Mittasin huvikseni lämmöt äske ja anto 36,78 :O Voiskohan tää olla jotain:confused: Ääh, parempi antaa lusikan olla nurkassa ja katella sitä vähän etäämpää :headwall: Pitää varmaan ottaa päikkärit ku eilinen viikonlopun jännäilyputki on vieny kaiket mehut :/

Onko teillä mitää tietoo et miten hCG näkyy verikokeissa? Ku meillähän on tulossa se kohtutähystys ja kas kummaa dop on tähystyspäivänä jotain 14-15? Aamulla pitää tehä raskaustesti varmuuden vuoksi, mutta jos se syystä tai toisesta näyttää vielä negaa (vaikka ois raskaana) niin voiko asian varmaksi varmistaa verikokeilla? Ku ei halua uutta pienokaista riskeerata jos oiski tarttunu kyytiin.

Onnea Leijonille ja valtava KIITOS, tätä on odotettu jo niin monta vuotta! Tää on aivan mahtavaa! :)
 
Laretzki
Kyllä se sit vissiin on huomenna dippailtava testiä. KP 29 ja dpo14 olis, että jos sieltä jonkun haamun vaikka saisi aikaseksi..Saisi ainakin selvyyden näille oloille. Nyt hetken aikaa jo ollut vähän huonompi olo vaikka on syöty ja juotu ihan kohtalaisesti, kuumottaa aina aika ajoin, vatsaa nipistelee aika ajoin myös ja väsymys on ihan hirveä. Taidankin mennä taas päiväunille niin jaksaisi sitten lähteä yhtä näyttöä katsomaan.

Sanokaahan muuten voiko yöllä vessassa käynti heikentää mahdollista tulosta? Kun vaikka kuinka en joisi ennen nukkumaan menoa, tulee aika usein herättyä joskus kahden kolmen aikaa hirveään pissahätään. Joskus onnistuu aamuun asti sinnittely, varsinkin silloin jos mahdoton väsy, muttei aina, kun se nukkuminen muuttuu sen verran epämiellyttäväksi..Että pitäisikö ensi yö jaksaa vain sinnitellä jos vessa hätään herään?
 
Memelisa Citymarketissa noi testit on kondomien lähettyvillä, mutta mistään (kaupat ja apteekit) ei löydy herkkiä testejä eli 10UI/ml. Noi kaupan testit on 25UI/ml, samoin apteekin testit, myös ne varhain testattavat olevinaan herkät! Prismassa oli joskus noita liuskoja, mutta nyt pitkään aikaan ei ole enää ollut...
 
Laretzki Samaa olen miettinyt minäkin. Uskoisin, ettei haittaa, jos käy vessassa 2-3 aikaan, koska silloinhan aamupissaan jää aikaa useampi tunti. Jos herää aamulla kuudelta, on pissa ollut rakossa sen kolme tuntia! Ja jos vessassa käy esim. 5 aikaan, niin muistaa siitä sitten pidätellä ainakin sen pari tuntia ennen testiä.

Memelisa Luulisi, että verikokeella hcg-arvo saadaan paremmin kuin testeillä, koska se tulee suoraan verenkierrosta ja testi tulee taas virtsan kautta laimeampana. Oisko perää?
 
Memelisa, voihan toi olla oireita toivotusta toi sun pyörryttäminen!(?) :) Hihihi :)
Kyyllähän ne verikokeesta sen sitte näkee, näin mä olen sen ainakin käsittäny. Mun ystävä sai tuloksen verikokeesta, kun oli raskaana..
 
Memelisa ja Laretzki teillä on kyllä lupaavat oireet!! Kyllä se plussa teille sieltä pärähtää :)

Muillekin listan yläpäässä oleville (en nyt jaksa luntata ketkä) paljon tuuria matkaan!

ON Muakin on huimaillu muutaman päivän :confused: Ja tänään, tunti ruoan jälkeen tuli sellanen tosi kuvottava olo, meni kyllä sit ohi yhtä nopeesti kun tulikin. Voipi olla että vaan eilisestä jääny olo päälle, kyllä tuli juhlittua niin voittoa! :cool: Leijonat meni ja teki sen mitä odotettiin hitto soikoon 16 vuotta! Mut tänään kyl väsytti aamulla, aamu kahteen asti tuli valvottua |O Hohhoi, ei voi silti päikkäreitä ottaa vaan pitää lähteä kauppaan ja sit vois harkita ruoan laittoa..
 
Huomenia muruset :heart:

juu voitais uusi pinkka tehdä ja kattoo ketä siellä listoilla nyt sit on :) yläpäästä vois meinaan laittaa ainaki taustalle taas porukkaa :)

Gabrielle, juu :D eli mä julistan meidän piinaviikot alkaneiksi! yhdessä saadaa jännätä :) voiku sie sen plussan saisit ja saisin lähetää sut menemään odottajiin :heart:

Jomi miepä laitan sut siis plussanneisiin päivällä 14.5.2011 YK9 :heart: vielä kerran, ONNEA :flower:

Lare, jokos sie dippasit? =) ja juu, kyllä voi vaikuttaa, koska just siksi sanotaa että aamupissasta tulis tehdä et se pissa ois pitempää rakossa!

siis täällähän on monella vaikka minkälaisia oireita :) tsemppiä!!!!

koirulilla oli sit suoli tulehtunut niinku mä vähä arvelin eilen aamulla, onneksi mentii lääkäriin nyt sitte, mutta kyllä mua säälitti se reppana kun oli aamulla niin kipee, onneksi sai ekana kipulääkettä niskaan ku mentiin lääkäriin ja viikon antibioottikuurin! ja juu, nyt sittemeidän koiran voi julistaa kunnon kansalaiseksi :) takapakkia ja testaamisia tulee vielä varmasti, mutta eilen oli "loppukoe" ja niin mallikkaasti mentiin jopa toisesta koirasta ohi, kerran sai vaan sanoa EI! oon iin ylpeä siitä :heart:

ja jos vähä omaa napaa, eli nännit kipeet ja ovis takana :) eilen sain vielä miehen kellistettyä ja nyt siis ollu ajotukset kohillaan! :) PIINAVIIKOT ALKAKOON :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 17.5.2011




Hey.....................22............kp 83/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 74/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 58/30-32..................yk 4
Ninni^^.............24...............kp 43/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 40/28-54...................yk 5





"kuumeilija"..........26..............kp 33/34-60.................yk 19





Laretzki...............20...............kp 29/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 29/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 29/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 27/35-40..................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 23/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 22/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 20/36....................yk 11+3





PikkuHöttiäinen.....27................kp 19/25.......................yk 6
Puputi................25................kp 13/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 13/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 10/38........................yk 2





lemonade...............................kp 9/30-50...................yk 10
Epa_88................22..............kp 9/30-33....................yk 4+1



Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ Mukava kuulla, että syy koiran ripulointiin löytyi. Meillä ollaan myös hieman taisteltu koirulin vatsan kanssa ihan alusta asti, mutta mihinkään tutkimuksiin emme ole vielä ryhtyneet. Eläinlääkäri sanoi, että sakemanneilla voi olla "stressivatsa" ja siksi usein ripulilla. Onneksi nyt on ripulointi helpottanut. Meillä on siis kohta kaksvuotias sakemanni uros, joka kyllä on aivan mielettömän yliaktiivinen tapaus ja mahdoton kouluttaa :D Hihnassakin vetää kuin mikäkin poro rekeään!! Voi vain toivoa, että kun ikää tulee lisää niin koiruli rauhottuisi.
Kovasti nyt peukkuja sinullekin! Piinaviikot alkaa, mutta toivotaan, että lopputulos on se mitä me kaikki nyt kovasti odotamme eli että pieni ihmisen alku tarttuisi tiukasti kiinni ja kasvaisi omassa pikku pesässään aina loppuun asti. *jännityksessä mukana*

).( täällä ei mitään uutta.. paitsi, että olen saanut muuta ajateltavaa.. (en kuitenkaan unohda oviksen testailua ym. tai teitä ihania ihmisiä, joten täällä varmaan entiseen tapaan :D) alamme suunnitella häitä ensi kesäksi !!:D Oikeastaan jo vuosi sitten päätettiin, että kesä 2012 olisi meidän kesä ja nyt pikku hiljaa suunnitelmat lähtevät käyntiin. Päivää ei vielä olla päätetty, mutta piakkoin sekin päätös tehdään. Tässä onkin aikamoinen suunnitteleminen, koska itse haluaisin pienet ja intiimit häät vain meille tärkeiden ihmisten läsnäollessa, mutta mies haluaakin sitten isot häät.. siis oikein isot!!: / Toivottavasti saadaan asioita menemään yksiin kun on näin erilaiset lähtötoiveet :LOL:

Hei, nyt sitten pistäkääpä tytöt ne testit laulamaan plussia.. Innolla elän mukana teidän jännäilyä ja toivon, että oma kierto pääsisi alkamaan alusta, niin voisin minäkin bongata sen ihka ensimäisen oviksen!!
 

Yhteistyössä