<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Jomille paljon paljon Onnea! :heart:

Pikakirjotus vaan.. (lukemises meni niiin kauan aikaa) Mä lähden luokkakokoukseen kattelee mitä kavereille on 5 vuoden aikana tapahtunu.. :)
Ovista odotellaan.. Eli ei täälä mitää ihmeempiä..
 
Jomi Ihanaa! Ihan selvä viiva siellä on! Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan valtava määrä! :heart: :flower:

ON mulla kaveri kyläilemässä joten ei mahdottomia viitsi istua koneella joten palailen varmaan huomenna. :) Plussa onnea kaikille jotka testiä tikuttavat viikonlopunaikana! ++++++++ :whistle:
 
Jomi-hani!!!! UPEETA!!! Halkeen onnesta sun puolesta!! Pelottavaa miten voi kiintyä ihmisiin pelkän nettikirjoittelun perusteella, mutta mulla pääsi itku kun näin sun testin! Tuhannesti onnea!!! :heart:

Zophie Kiitos kun muistat meitä, toivottavasti oot voinu hyvin!!
 
emby^, endometrioosin takia, nykyäänhän tuollaista ei tietenkään tehtäisi ebää kesken raskauden. Mutta tuosta aikaa yli 28 vuotta ;)

jomi, ohoh, plussatuulet kerkes sinne nopeasti, paljon onnea :) ja liimaa kasoittain matkaan :flower:

Gabrielle, kiitos kysymästä, laskimotukosta ja viiden kuukauden itsensä piikittämistä lukuunottamatta oma ja pienen vointi oikein hyvä :) Aina aika ajoin täällä tulee edelleen teidän juttuja luettua edelleen :)

Zophie 21+4
 
Hirmu iso kiitos teille kaikille :heart: Toivon todella, että mahdollisimman moni tulis nyt saman plussahyökyaallon saattelemana tonne odotuspuolelle! Mä vielä ainakin hetkisen haluan täälläkin kirjoitella, vaikka jo kävinkin tammikuisten pinoa kurkkimassa :)

Gabrielle Voi sua :kiss: Mä vetistelen täällä itsekin sun kirjoituksen takia. Niin kauniisti sanottu, kiitos!
 
Jomille onnittelut plussasta ja kovasti tarrasukkia pienelle mukaan :heart:

Mä en oo vieläkään uskaltanu siirtyä odotuspuolelle kirjottelemaan.. :whistle: Päivittäin käyn kyllä kurkkimassa, että mitä tänne teille kuuluu. :)
 
GabrielleLuin tuossa hetki sitten tarkemmin aikaisempia kirjoituksia ja osui silmiini kirjoitus, jossa puhuit että gyne oli ollut sitä mieltä, ettei niukka kuukautisvuoto johdu välttämättä ohuesta limakalvosta!! Olisi kyllä todella mukavaa jos näin on! Itse en tosiaa ole vielä missään tutkimuksissa käynyt mutta pillereiden jälkeen kuukautiset ovat olleet todella niukat entiseen nähden ja se on hieman alkanut pelottamaan. Siis jos ei tästä ikinä tulekaan mitään!! Toivottavasti kuitenkin kaikki menee jatkossa "normisti" ja plussaisin pian! Mie niin toivoisin että pian saisi hyviä uutisia. Ja mukava olisi plussatakin pian sillä suunnitteilla olisi häät ensi kesäksi :D Ehtisi pikkuinen vielä hyvin mukaan!
 
Hey
Voi Jomi Jomi Jomi!! Ihan valtavat onnittelut!! Paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea mahdollista matkaan!!! Ihana uutinen!!!:heart::heart::heart:
Plussatuulet tuli siis perillä ja voisiko tosiaan olla että vatsakivut ovat närästystä?
Voi jipiiii Onnea vielä kerran!!!:hug:
 
Jomille onneaonneaonnea!!!! :heart::flower: toivottavasti nyt kaikki menee hyvin ja saat nyytin kainaloosi pitkän odotuksen jälkeen!!!

ON Mulla on kuulkaas naiset ihan kauhea kuume taas. Tutun sisko on nyt paksuna ja se on sellanen ihminen kenestä en olis ikinä uskonu et se odottais joskus vauvaa. MÄ OON NIIN KATEELLINEN! :'( Tuntuu ettei tästä tuu mitään, vaik edes testipäivä oo vielä lähellä.. :/ Jos ei nappaa, niin tuntuu etten jaksa odottaa taas toista kiertoa. Tiedän että teillä joillain on yritystä kauan takana, ja oon pahoillani siitä. Miksi lapsia ei vaan voi saada jos oikein kovasti haluaa??? :kieh: Tänään tajusin pihatalkoissa että meidän tarhasta (mun ryhmästä) yks lapsi asuu meidän pihassa :heart: Olipa ihanaa kun se tuli mulle esittelemään uusia lelujaan :) Mut joo, tosiaan ei minkäänlaisia tuntemuksia että olis napannu tästä kierrosta. Ei niin minkäänlaisia. Ei mulla taas muuta.


MUTTA PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!! +++++++++
 
Jomi Voi muru miten ihana uutinen :hug: Onnea hurjan pajon :heart: Mulla pääs pieni itkun tuhru onnesta!

ON Eilinen oli hurjan piristävä ja mukava päivä Saimaalla risteillen! Sää suosi ja porukka oli monisäikeinen. Osa kerkes säikähtää järkyttävän isoa kyytä, YÖKS!!! Mulle ei mitään ihmeitä. Välillä tuntuu, että tissit ois vähän arat, mutta hetken päästä ei enää olekaan. Mä niin pelkään tulevan viikon pettymystä... eilä olotilaani helpota yhtään se, että kuulin hyvän ystäväni odottavan toista. Hieno juttu, että heillä tärppäsi toisesta yrittämästä, mutta niin kuin inieh sanoi, mä olen kans kateellinen :'(
 
Edelleen, ISO ja lämmin kiitos onnitteluista! Teillä kaikilla on mahtava myötäelämisen kyky :kiss:

iseeyou Mä menin tosiaan jo eilen ilmoittautumaan tammikuisiin. Jos jotain sattuu, niin sitten sattuu ja korkeelta tiputaan joka tapauksessa...

Hey En tiedä noista vatsakivuista. Osittain vois olla tosiaan närästystä, mutta jouduin perjantaina käymään päivystyksessä ja siellä lääkäri oli sitä mieltä, että ne olis sappikivet. Nyt sitten jatkotutkimuksia odotellessa, ensi viikolla pitäis käydä ainakin verikokeessa. Mutta kumma juttu, mä sain Litalgin-reseptin ja otin pe-iltana kaksi, ja sen jälkeen on olo ollut todella hyvä :O Eilen oli aamupäivällä yksi lyhyt kohtaus, mutta sitten oon saanut kyllä olla melko rauhassa. Outo juttu.

inieh ja "kuumeilija" Ymmärrän tuon kateuden. Miten sitä voikin olla välillä niiiiiin kateellinen, että ihan sattuu fyysisesti? Ja vaikka yrittää itselleen hokea, että ei muiden onni ole multa pois, niin aika laiha lohtu se on... Halaus teille molemmille ja jaksuja :hug:

ON Eilen kipeytyi tissit jonkin verran ja ne on jo muutaman päivän olleet semmoiset pinkeät. Illalla myös tuntui vähän menkkajomottelujen tapaista alavatsassa ja -selässä ja turvotus oli aika messevää.

Tässä on vielä tänä aamuna dipattu liuska, jos joku haluaa kurkata:



Minusta viiva on hieman vahvistunut :) Mulla ei enää ole kuin yksi liuska jäljellä. Yritän pihdata sitä pari päivää, vaikka ei noihin Davidin liuskoihin taida mitään tasavahvoja viivoja saadakaan.

+++ Plussatuulia, ihanaiset! +++
 
Jomi Ihan selvästi on viiva tummunut eilisestä! :heart: Olet oikeassa, että toisten onni ei ole minulta itseltäni pois, mutta todella laiha lohtu. Kyllä sitä vaan väkisinkin miettii, että mikä helvetti minussa on vikana :kieh: Ei yhdellä ihmisellä voi olla näin paljon vastoinkäymisiä, ei kukaan jaksa loputtomiin. Mua kiukuttaa jo valmiiksi... ensin nyt vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan... kuvitellaan ja ehkä oikeasti tunnetaankin joitakin raskausoireita ja mietitään, että ehkä sittenkin. Tulee hyvä ja rauhallinen mieli. Ja sitten kaikki viedäänkin pois hetkessä... petytään, itketään jne. Mä en enää yksinkertaisesti vaan jaksa, jos TAAS tulee pettymys. Sit alkaa olla ihan sama, kun meille sitä onnea ei näköjään suoda. Tällaisilla fiiliksillä tänään, toivottavasti illemmalla ois jo parempi mieli. Ja tiedän, että niin kauan on toivoa ennen kuin täti saapuu... mutta, on tässä toivoa pidetty yllä jo 18 kuukautta, että toivomisella ei eteenpäin päästä. Tarvitaan ihme!
 
Laretzki
Jomi Joo, en mä vielä kirvestä ole kaivoon heittänyt, koska aika aikaistahan se vasta on. Kyllä se on vähän vahvistunut se viiva.

On Kuvotus heräämisen jälkeen jatkuu edelleen. Mieskin jo eilen saunassa kyseli, että miten sun aamupahoinvointi :LOL: Ei kyllä oikein tunnu olevan mitään erityisiä merkkejä siitä että menkat alkaisi tässä muutaman päivän sisällä. Tissitkin mahtuu ihan normaalisti rintsikoihin (yleensä ne tursuu yli melkein viikon ennen menkkoja) ne on vain kummallisen painavan oloiset ja nännit edelleen normaalia aremmat...
 
Hey
Jomi Mulla olikin mennyt kokonaan ohi kun olit kirjoittanut aiemmin että sulla on ennenkin ollut sappi-vaivoja joten ehkä ne ovat niitä nytkin..mutta hyvä että sait droppia ja kivut ovat hellittäneet. Toivottavasti eivät tule takaisin ja saat nauttia raskaudesta ilman ylimääräsiä vaivoja!!
Vielä kerran valtavat onnittelut ihanasta uutisesta!!!:heart:
ja ps. kyllä viiva on tummentunut!!!!:heart:

Kuumeilija joo siis teroissahan on haittavaikutuksena nänni/tissikivut.
Ja vaikka menkkojen alkamiseen menisikin se kaksi viikkoa vikasta terosta niin olen tyytyväinen jos ne vaan alkavat..ja jos eivät niin pyydän annostuksen lisäämistä.
Voi murunen, kyllä sinäkin saat pian nyytin syliisi, jos et toivomisella niin jollain muulla keinolla, aivan varmasti!:hug:
Toivottavasti jo ensi viikolla pärähtäisi plussa testiin!
Miljoona halia ja plussapuhurit muru!!++++:whistle::hug:

Lare Nyt odotellaan uutta testausta koska dpo:t ovat vasta noin vähän niin ei vielä vaan näy..ja jos et ihan sata varma ole kierron pituudestakaan..puuhpuuh+++:whistle::hug:
 
Jomi Olen niin onnellinen sun puolesta :) Onnea :heart:

Laretzki Mulla ensimmäinen raskausoire, monta päivää ennen testiä ,oli kipeät rinnat, niin kuin joskus teini-ikäisenä. Siitä aloin epäillä tärppiä....

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti...PUUUH!!

Keiju ja hippiäinen rv 32+5
 
Hey Juu, aiemminkin on ollut, tosin ei ole diagnosoitu... Kun se terkka epäili refluksitautia, niin osa oireista kyllä täsmää siihenkin. Mistäpä sitä tietää, vaikka olis molemmat osuneet kohdalle. Tuota Litalginia en enää uskalla ottaa, kun sitä ei mielellään raskauden aikana saa käyttää :/ Mut toivottavasti asiaan tulee selvyys pian! Mikä sun tilanne olikaan nyt? Edelleen kiertopäivät venyy ja paukkuu?

Keiju123 Kiitos :heart:
 
Hey Tiedän, että terojen haittavaikutuksena voi olla tissikipu, mutta terot ei oo mulle sitä aikaisemmin aiheuttaneet, siksi tämä on välillä outoa :confused: Tänään ollut alavatsassa, ehkä munasarjojen kohdalla tuntemuksia, joita ei myöskään mulla yleensä ole, ei edes ennen menkkoja tai menkkojen aikana! Tällaisia pieniä juttuja, mutta ei auta kuin odottaa vielä vähän lisää :kieh: Kyllä odottaminen on sitten mukavaa :kieh: Kiitos tsempeistä muru :heart: Mä en vaan enää jaksa uskoa, että sieltä ihan oikeasti se plussa tulisi, vaikka niin toivonkin. Ja on se kumma, että yksityisellä on asenne, että tutkimuksiin ei ole kiirettä, koska yhden kerran tämän reilu puolentoista vuoden aikana on tärpännyt (joka meni kuitenkin samantien kesken). Että apuakaan ei näköjään saada. Omat voimat on vaan loppu. Jos tästä kierrosta ei tosiaan tärppää, en tiedä miten jaksan... ja lähipiirissä eikun kuhisee raskaana olevia ja koko ajan tulee uusia raskautumisuutisia, kuinka toisesta YK:sta tärppäsi. Ja kyllä niitä ei-toivottuja raskauksia tulee narkkareille yms. Niin väärin :mad:

Tiedän, että vasta dpo10 vois ekan kerran testailla ja tuolloinkaan raskaus ei välttämättä vielä näy. Onko kellään kokemuksia, että olisi näyttänyt jo aiemminkin kuin dpo10 ja onko kellään näyttänyt edes haamua vasta dpo10 testattuna?
 

Yhteistyössä