Edelleen, ISO ja lämmin kiitos onnitteluista! Teillä kaikilla on mahtava myötäelämisen kyky :kiss:
iseeyou Mä menin tosiaan jo eilen ilmoittautumaan tammikuisiin. Jos jotain sattuu, niin sitten sattuu ja korkeelta tiputaan joka tapauksessa...
Hey En tiedä noista vatsakivuista. Osittain vois olla tosiaan närästystä, mutta jouduin perjantaina käymään päivystyksessä ja siellä lääkäri oli sitä mieltä, että ne olis sappikivet. Nyt sitten jatkotutkimuksia odotellessa, ensi viikolla pitäis käydä ainakin verikokeessa. Mutta kumma juttu, mä sain Litalgin-reseptin ja otin pe-iltana kaksi, ja sen jälkeen on olo ollut todella hyvä :O Eilen oli aamupäivällä yksi lyhyt kohtaus, mutta sitten oon saanut kyllä olla melko rauhassa. Outo juttu.
inieh ja
"kuumeilija" Ymmärrän tuon kateuden. Miten sitä voikin olla välillä niiiiiin kateellinen, että ihan sattuu fyysisesti? Ja vaikka yrittää itselleen hokea, että ei muiden onni ole multa pois, niin aika laiha lohtu se on... Halaus teille molemmille ja jaksuja :hug:
ON Eilen kipeytyi tissit jonkin verran ja ne on jo muutaman päivän olleet semmoiset pinkeät. Illalla myös tuntui vähän menkkajomottelujen tapaista alavatsassa ja -selässä ja turvotus oli aika messevää.
Tässä on vielä tänä aamuna dipattu liuska, jos joku haluaa kurkata:
Minusta viiva on hieman vahvistunut
Mulla ei enää ole kuin yksi liuska jäljellä. Yritän pihdata sitä pari päivää, vaikka ei noihin Davidin liuskoihin taida mitään tasavahvoja viivoja saadakaan.
+++ Plussatuulia, ihanaiset! +++