<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Jomi mun mielestä toi sun viivan on vahvistunu! Onnea vielä :heart:

Inieh ja "kuumeilija" täällä on yks joka kans on vähän kateellinen toisten vauvoista. Eihän se multa oo pois, mut hankala tuota kytkintä tuolta päästä on kääntää :(

Mä oon kyllä aika varma et Lare tulee plussaamaan, sen verta hyvältä noi sun oireet kuulostaapi :)

(.) Täällä on suht normaalia olotilaa, usko plussaan on kyllä suuri, vaikka mitää oireita ei sinäällään olekkaan. Saapi nähä miten vainoharhaseksi tässä parin viikon aikana oikein tulee. Hyvältä sinänsä vaikuttaa kun tänään oon jo 3,5 tunnin aikana käyny vessassa 5 kertaa, enkä oo juonu ku 2dl appelsiinimehua. Katellaan mitä tuleman pittää :)
 
Laretzki, mulla oli ja sillon kukkaus ennen, kun plussasin, ni nännit aivan jumalattoman arat.. Joten hyvältä kuulostaa =)

Jomi, vitsi! Hienoo kyl! =) On toi viiva ihan selkeesti tummempi, mä näin sen nyt heti, siitä ekasta ihmettelin, et.. hmm, mikäs tää on.. :)

Onneks hei tytöt se yrittäminen / tekeminen on kuitenkin mukavaa ;)
Mäkin olen kyl aikast kade noista pyöreistä massuista, ja niitä tulee vastaan JOKA NURKAN TAKANA!! Oikeesti!! Uskomatonta.. Luojan kiitos, ei omalla sohvalla sellanen sentään istu :| Hmph..
 
Viimeksi muokattu:
Onnea onnea Jomi-muru :heart: Mä niin tiesin :)

(.) Täällä kärsitään serkun häiden jälkeisestä kankkusesta. Testasin kyl eilen aamulla varuiksi mut oli vasta viikko ovisplussasta eli vissiin dpo6 niin eihän siinä tietty mitään näkyny. En kyl vielä heitä kirvestä kaivoon. :) Etenkin kun oon yrittäny olla ignoraamatta kaikkiä mystisyyksiä mitä mussa tapahtuu. Etenkin massussa tuntuu "menkkajomottelua" päiväittäin, tänään tajusin että nännit on arat, ( norm. ne ei reagoi menkkoihin yms.) ja muutenkin vähän hassu olo. Mut en halua riemastua vielä liikaa.

Tsemppiä ja plussatuuli puhaltamaan ++++++++++:whistle:
 
Jomi Onnittelut vielä kerran, kyllä se viiva on vähän vahvistunut! Ja sulla on ihan oikea asenne, sinne vaan kirjoittelemaan ja iloitsemaan tammikuisten kanssa! Lykkyä mukaan hani, oli jo aikakin et joku meistä pidempään täällä olleista häippäsee! ;)

PikkuHöttiäinen Joo siks ajattelinkin tulla kertomaan kun muistan että täällä oli ainakin pari ihmistä miettinyt sitä, mulla ei ainakaan ollu merkki liian ohuesta limiksestä, oli sillon viime maanantaina jo 7 mm ja käsittääkseni vahvistuu koko ajan ovikseen asti.

Ymmärrän kateellisuuden tunteet, kyllä mullekin niitä tulee kun kuulee tuttujen raskausuutisista ja lukee niiden odotukseen liittyviä juttuja facesta, varsinkin keskenmenon jälkeen niistä on tullut haikea mieli. Eiköhän se ole ihan normaalia kun itsekin niin kovasti toivois olevansa raskaana ja kuumeilijallakin on se tilanne, että lapsi voisi olla jo sylissä jos olis aikoinaan onnistunut. Jännittää miltä musta tuntuu kun meijän kaverit, jotka aloitti yrittämisen samaan aikaan, saa lapsen näillä hetkillä.

ON: CB hymyili mulle viimein tänään... :whistle:
 
Mulla menossa nyt dpo 8-9. Juu tiedän tiedän, liian hätäistä olisi testailla vielä huomenna. Kovasti koitan tsempata itseäni, etten testaa... malttamaton kuitenkin olen ja tunteet todella sekavat. Mutta mutta, voisinkohan testailla tiistaina, jolloin olisi dpo 10-11. Ja voiko olla niin, ettei vielä dpo 11 näkyisikään mitään, että onko peli menetetty, jos dpo 11 tulee puhdas nega? Voi että, oon ihan sekaisin...
 
VOI EI, kohta se alkaa, nimittäin jäkispeli :headwall: Mies nostattelee jo kotikatsomotunnelmiaan... mä en kestä! Täytynee kohta puoliin hipsiä suihkuun, sivusilmällä voin vilkaista peliäkin, mutten taatusti nenä tv-ruudussa katso :D
 
Namppis88 Mulla ei oikein ole plussan eikä negan puolesta tuntemuksia, kun fiilikset vaihtelee koko ajan ilosta itkuun! Kropassa on kyllä joitakin tuntemuksia, mutta sitten sanon itselleni ihan ääneen, että "höpö höpö". En haluaisi lietsoa itselleni mitään perättömiä raskausoireita, etten sitten olisi ns. satavarma, että nyt tärppi on käynyt ja todellisuudessa ei olisikaan. Vaikeaa tämä kuitenkin on, koska väistämättä mietin välillä, että entäs jos sittenkin... todella sekavat fiilikset, en mitenkään nauti tästä olotilasta. Tiedän, että tulevasta viikosta tulee erityisen raskas, tulen olemaan kireä kuin viulun kieli! Ja se jännitys, HUH HUH!!! Plussaaaa laitan sulle tulemaan puuuuuhhhhh puuuuuhhhhh ++++++++ :whistle:
 
Laretzki
Olin syvävenyttelyssä, ja jokin oli paljon aikaa miettiä siinä venytellessä. Ensinnäkin meinasin sielläkin pökrätä useampaan kertaan kun tuli huono olo. Eikä tällä kertaa varmastikaan voinut olla tankkauksen puutteesta kiinni, söin nimittäin päivälliseksi kaksinkertaisen annoksen normaaliin nähden (ja voi että mua hävetti: nuorin tunnilla ja kankein kaikista :ashamed:). Niin mietiskelin siinä joutessani, lähinnä niiten öklökohtausten jälkeen, että jos nää mun olot ei muuta plussaksi, niin sitten pitää käydä lääkärissä ja jos se ei löydä mitään vikaa, pitää varmaan kattoo aikaa tonne psykiatriselle puolelle... :D
 
Memelisa Nyt paljon plussapuhureita sinulle lähetän puuuuh puuuuh puuuuuuuuh puuuuuuuuuuuh ++++++++++ :whistle: :heart: Mä en noista pissallakäynneistä voi päätellä yhtään mitään, koska mä käyn muutenkin veskissä jatkuvasti! Yökäyntejä olen koettanut nyt rajoittaa niin, etten juo ennen nukkumaanmenoa (monesti just silloin kauhea jano, no totta kai, että saa sitten juosta yöllä vessassa vähintään kerran). Aluksi heräsin vessaan siitä huolimatta, vaikken ollutkaan enää juonut myöhemmin illalla mitään. Hyvin harvoin käyn nykyisin enää yöaikaan pissalla. MUTTA: nyt loppuviikosta asti olen yöllä herännyt KOLME KERTAA / YÖ, kun on ollut ihan jumalattoman kova pissahätä, siis mitä ihmettä :confused: Mutta ei ole siis samanlaista pissahätätunnetta mitä olis tammikuussa alkuraskaudessa, jolloin pissahädän yllättäessä oli pakko päästä vessaan HETI, koska tunne oli sellainen, että muuten en pysty pidättämään ja tulee housuun! Meidän on Memelisa pakko päästä tuonne plussanneiden puolelle :heart:
 
Laretzki Monesko dpo sulla oli perjantaina, jolloin teit ekan testin? Kun mähän tässä pähkäilen omaa testausta tiistaille, että silloin ois joko dpo 10 tai dpo 11, että jos tuleekin nega, että onkohan peli menetetty... vaikka aika aikastahan testo on tehdä myös dpo 11... Niin monesko dpo sulla oli perjantaina?
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
kuumeilija Olisko se ollut se kymmenen sillon...että tosiaan mulla ei ainakaan näkynyt silloin vielä mitään. Eli aika herkkä testi saa olla että näkyy. Munkin testissä luki, että voidaan tehä heti menkkojen poisjäänti päivänä, eli ei kovin aikaisin sitten kuitenkaan.
 
"kuumeilija" no mulla tuo nyt tuosta vois halutessaan jotain päätellä. Mä käyn vessassa päivän aikana kaikenkaikkiaan joku 5-6 kertaa. Tänään oon kuitenki juossu vessassa jo 9 kertaa 12h sisällä ja kuitenki käytiin tuossa 45min lenkkikin. Nesteitäkään en oo juonu, et vois siitä johtua... Aika kummaa mut seuraillaan miten jatkossa käy. Alavatsalla on muuten vähän kivulias/painava tunne ja äsken mittasin huvikseen lämmön ni oli 36.76 muistaakseni mulla iltalämmöt oli tällasia viime raskauden aikana... mut nyt on aivan liian aikasta sanoa mitää :/

Tuosta dippaamisesta. Mä koittasin pinnistelle vielä sinne dpo 10-11. Tiiän et on todella vaikeaa ja varmaan tuutki sen testin tekemään aikasemmin (ainakin itelle ainan näin käy). Mut ei se haittaa kun muistaa vaan et on vielä liian aikasta eikä turhaan masennu mahollisesta blancosta testisä. Toivottavasti siellä pian näkys jotakin
d:)b
 
Memelisa Siinä aikaisemmin kuin dpo 10 testaamisessa on se "ilo", kun tietää, että mitä todennäköisemmin tulee puhdas nega. Silti on olemassa pienen pieni mahdollisuus, että hyvällä lykyllä saattaisi saada haamun haamun. Ja jotenkin tuossa vaiheessa ei vielä tarvitse pettyä pahimman kerran! Mutta mä kyllä koitan pinnistellä tiistaihin asti, jolloin olisi vähintään dpo 10. Ja tuosta pissalla käymisestä vielä sen verran, että se on kyllä yleinen oire tuo pissaamistarpeen lisääntyminen, mutta tosiaan siis itselläni en voi pitää sitä kovin erikoisena oireena, kun tavallisestikin käyn pissalla ihan koko ajan, on muuten ärsyttävä "vaiva" esim. töissä tai reissussa! Kyllä olis jo aikakin saada se plussa, ihan liian kauan on jo odotettu pikku haikaraa saapuvaksi :heart:
 
Kertokaas te viisaammat, että kuuluuko kirkas venyvä limailu alkuraskauteen? Olen kuullut, että limailu voi lisääntyä alkuraskaudessa, mutta onko ominaista juuri tuo kirkas ja venyvä lima :confused: Mulla on oviksen jälkeen tullut useampaan otteeseen kirkasta ja venyvää limaa, muuten aika kuivaa ollut. Ja nyt terojen aikaan mulla on alkanut limakausi viikko ennen menkkoja (joka päivä limaa), mutta nyt ei ole alkanut, on ollut enemmän kuivia päiviä mitä aikaisemmissa terokierroissa, mutta vastaavasti taas useampana päivä tuota kirkasta ja venyvää limaa.
 
"kuumeilija" mä en osaa noista limoista sanoa. Oon joskus kuullu et muillakin on tuota tullu, mut en muista ovatko raskautuneet. Mulla oli plussaamisen jälkeen koko ajan kostea olo ja sitä limaa tuntu tulevan paljon, piti töissäkin käydä tarkistamassa et mitä housuun oikein valuu. Toivottavasti sulla tuo lima kertos siitä itestään :heart: Täällä koitin siideriä juoda ottelua katellessa, mutta eipä paria hörppyä enempää maistunu, oli tosi pahaa. Mut oliki sellasta siideriä mitä en normaalisti kamalasti juo, mutta oon kyllä tölkillisiä sitä aikaisemmin alas saanu... Mä pidän täällä sulle peukkuja et sulle pärähtäs plussa :heart:
 
ONNEA JOMI ONNEA!!!!:heart::heart:
LaretzkiEn ymmärrä miten pystyt odottamaan testaamisen kanssa :) oon ite niin malttamaton et mulla olis varmaan joka pissalla tikku mukana!

Kateellisuudesta Tunnen itsekin sitä:ashamed:Siskon pojasta joku on reilun kuukauden. Ex miehen lapsesta ja tulevasta lapsesta, kavereiden pelkistä yrityspuheista tai niistä jotka vaan pokspokspoksahtaa nuin vain raskaaksi :/

Mulla sitten meni oviksen bongailu ohi. Dpo on 1-3,suht vahvaa viivaa on näyttänyt ja talletuksia on tehty ja tänään toinen annos teroja ja aloitin siis kp17 ja kahdella tabulla. Ja melkoisen erikoisia tuntemuksia on,mitä ei ennen ole ollut. Oon itsekin oppinut vähän tulkitsemaan kroppaani.

Nyt jännäämään ettei noi svenssonit vie TAAS!!! :D
 
Laretzki
Dremming Kattellaan nyt ihan rauhassa varmaan

syysmyrsky Ehkä sen takia, kun en oikein ite täysillä usko siihen ennen kuin mä näen...Jotenkin sitä kuitenkin miettii että jos mä sittenkin kuvittelen nämä...Ja ehkä mua vähän pelottaakin...
 
Kuumeilija, mulla on tänään vissiin dpo7. Kiitos plussapuhureista! Täytyy nyt vaan olla kärsivällinen ja odotella ton testaamisen kanssa ettei tuu turhia pettymyksiä. :) Ja terot mulla on tauolla.

JA SUOMI ON UUSI MAAILMANMESTARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
 
Viimeksi muokattu:
MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ :D APUAAAA!!!! Jomi!!! nyt on tosi kyseessä :D sie oot plussannu ja mä oon ollu tietämättömänä täällä koko viikonlopun :ashamed: on meinaan komea viiva ja selvästi vahvennukki päivässä!!!! :) voi et tiiä miten ihanalta tuntuu saada tälläisiä uutisia heti maanantai aamuna =) voi luoja :) :heart: oon nyt kyllä niin täpinöissäni!!! joko sut saa laittaa sit plussanneisiin??? ONNEA ONNEA :heart: pikkaselle lähetän ihan älyttömät liimat ja vehkeet tulemaan että pysyy matkassa :heart: ihan itku pääsee nyt!

ja juu, mie en pysty nyt oikein kommentoimaan muilla, pahoittelut siitä :ashamed: en muista mitään mitä piti kirjottaa :ashamed:

mutta silti, OIKEIN MUKAVAA MAANANTAITA KAIKILLE MURUSILLE :heart:

ja Suomiki on maailmanmestari :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 16.5.2011




Hey.....................22............kp 82/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 73/32-34.................yk 4
Mikella................19.............kp 57/30-32..................yk 4
Ninni^^.............24...............kp 42/34........................yk 2






Namppis88...........22..............kp 39/28-54...................yk 5
"kuumeilija"..........26..............kp 32/34-60.................yk 19
Jomi....................24..............kp 30/30-32.................yk 9




Laretzki...............20...............kp 28/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 28/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 28/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 26/35-40..................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 22/30.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 21/?......................yk 1






PikkuHöttiäinen.....27................kp 18/25.......................yk 6
Puputi................25................kp 12/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 12/25.......................yk 8






Pikkumyy87.........24................kp 9/38........................yk 2
lemonade...............................kp 8/30-50...................yk 10
Epa_88................22..............kp 8/30-33....................yk 4+1



Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT




HAAMUJENGI/RKTT



Jomi


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
 
nyt yläpään porukalle oikein paljon tsemppiä testaamiseen ja odotteluun :heart: nyt on plussatili auki eli nyt niitä plussia sitte satelemaan!!!! :heart:

oikein paljon tsemppiä jokaiselle :heart:

ja nyt mie meen aamukaffelle, koiralla on niin paha ripuli, että jään sen kanssa himaan ja menen lääkäriin, oon ihan peli seis ku katoin sen lätkämatsin ja ramppasin koiran kanssa yöllä ulkona |O
 

Yhteistyössä