Jee, uusi pino ja uusi kuukausi!
(tai no melkein). Ainakin tiedan etta ihan varmasti en ole enaa seuraavassa kuun vaihteessa raskaana, ihanaa!
Monilla jo tosi lupaavia merkkeja myoskin
. Mua harmittaa kun ei ole mitaan tietoa tuosta kohdunsuun tilanteesta. Itse yritin ronkkia, mutta en ylety... tarkoittaakohan se sitten sita, etta viela ollaan kiinni? (Vai sita, etta on nakkisormet...?) Kumma jos ei suparit ole mitaan tehneet, mutta onhan sekin ihan hyvin mahdollista.
Toukotytsyn kaatuminen kuulosti pelottavalta. Onneksi kaikki hyvin, kylla ma luulen etta siina olisi heti jotain haikkaa ilmaantunut jos olisi ilmaantuakseen :hug:
(.) Kaamea yo takana. Taas oli sita repivaa kipua vatsalihaksissa niin ettei pystynyt nukkumaan. Tuo on viela sellaista kipua, etta siita ei ole yhtikas mitaan hyotya. Supparikivut kestaa kun tietaa etta kuuluvat asiaan. Eipa ole supistellut ollenkaan taalla taas, selkaa sarki eilen menkkajomotuksen tapaan koko illan, mutta en osaa sanoa oliko ihan selkasarkya rasituksesta vai just sita samaa mita menkkojen aikaan. Vappuvauvaa toivoisin, mutta taitaapa olla aika turha toivo. Olen keskittanyt toivomiseni siihen, etta kaynnistaisivat vikolla 41+ jotain eivatka odottaisi 42+.
Pian 3x aippa: sinuna en turhaan tuosta murehtisi. Mullahan oli myos pissa kahdella plussalla viikko sitten ja olin syonyt ihan normaaliaamupalani paria tuntia aikaisemmin. Veriarvo oli kuitenkin hyva, joten laakari kaski olemaan ihan huoletta ja niin vain oli kadonnut sokru kokonaan seuravaan kertaan mennessa (vaikka sokeria meni enemman suusta alas kuin laki sallii...). Googletin viela tuosta silloin kuin itsea huolestutti, ja paljon loytyi ihan samanlaisia kokemuksia, etta jostain syysta sinne pissaan vaan on karannut sita glukoosia hetkellisesti. Terveellisesta ruokavaliosta nyt ei mitaan haittaa ainakaan tietysti ole, mutta kylla ma sinuna ottaisin vappumunkin
.
Hyvat vaput vaan sitten kaikille! Vahan harmittaa kun taallahan ei vappua juhlitakaan ollenkaan. Sunnuntaina mennaan yhden suomalaisen tutun kanssa myohastyneelle vappupiknikille kuitenkin (perjantaina kun on ihan tavallinen tyopaiva niin ei paase silloin).
Mullakin suunnitelmissa mansikkajuustokakku huomiseksi kun tulee vieraita. Haluaisin tehda vahan kevyemman, mutta kun ei taalla tunneta mitaan niita vatkautuvia kevytkermoja ynna muita rahkoja mita siella on
. No ehka ma jotain keksin. Olisi varmaan pitanyt tehda harjoitusversio, mutta enpa saanut aikaiseksi.
Maya ja poika 39+4