<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

nara olin syönyt noin 2h aiemmin 3 paahtoleipää ja jugurtin. Sama ku aina ennenkin, ja yleensä ei noinkaan paljoa ole ollut aikaa välissä..
Nyt ahdistaa ihan älyttömästi kun pelkään että omalla syömisellä teen vauvalle pahaa :/ Sain lähetteen ja käskyn syödä tosi vähäsokerista ruokaa. Eli mitä kaupasta nyt sitten kannattaa ostaa?
Mulla oli paino pysynyt samana helmikuusta saakka, ja nyt pomppas noin.. Ei kyl näkyvää turvotusta, sormukset ole sopineet sitten tammikk lopun..
 
Neuvolakuulumisia tältä aamulta Rv 38+3

Painoa tullut 400g/vko
Turvotus edelleen +, kyllähän tuo mun jalkoja vähän katseli...
RR 128/84 (Suht Ok mulle)
Pissa puhdas
Sf 34 (kuten viime viikollakin)
Rt ja suke 130 (sama kun viime viikollakin)

Pää on kuulemma niin kiinni kun voi olla ja edelleen supistelee. Erotuksena näihin muutamaan edelliseen päivään tänään on jatkunut jo aamusta asti. Oli sitä mieltä, että voipi syntyä ihan hetkenä minä hyvänsä, vaikka tänään. Että tämä lähtee nyt pesemään sitä saunaa juuriharjan kanssa :whistle: (todennäköisesti suppailut loppuukin sitten siihen...)
 
:flower: Palloisaa ja railakasta vappua!!! Olen ilmapalloja tässä puhallellu ja ripotellu serpaenttiniä ympäriinsä. Omia nimppareitani juhlistan myös tänään.

Neuvolassa aamulla käytiin pikkumiehen kanssa...

painoa oli tullu +700g nyt viikossa, 9kg kaikkiaan nyt kasassa
paineet oli pikkusen koholla 141/84, syke 81
hb oli noussu hyvin raudalla 127(viime viikolla oli 116)
vauva on kiinnittyny ja 154 oli sen sykkeet
*muoks* sf-mitta 35, sama ku viimeksi

Täti vaan meinasi että synnyttämään saapi lähteä=) kun viikkojakin on nyt kasassa 37+5, painoarvio viikonlopulta on 3400g. meinasin vaan että eipä kai meillä vappu vauvaa vielä tulossa ole=)

Mukavasti on eilisestä astio kyllä jomotellu, semmosta hassua juilimista, jomotusta, en nyt voi sanoa et oisi erityisesti supistellu, mut kyllä muutama kipakka on havaittavissa. jos tässä parin viikon sisään sitte kumminkin=)

Munkkeja paistoin jo eilen, osa niistä jo on ehditty tuhotakkin. Isäntä tekee tänään pitkän päivän kun työpäivän jälkeen menee vielä remppailemaan isänsä saunaa.... joten vietellään vappua pikkumiehen kanssa kaksin tänään ja huomenna sitte vietellään koko porukalla kun poikapuolikin tulee viettämään viikonloppua. Grillattavia ja ja dippailtavia hain kaupasta*shit*-unohdin sen kermaviilin ja dippi-kastikkeen... *heh* no, sit napsitaan ilman niitä. Perunasalaattia ja nakkeja ja lihapullia onneks muistin=) ja tietysti vappu torille täytyy mennä ulkoiluttamaan vappu-pipoa(yo-lakkia siis), en kyllä oo vieläkään tajunnu mitä yhteistä on valkolakilla ja työväen juhlalla, mutta ehkä se mulle joku kaunispäivä valkenee=)

Nyt päiväunille, et jaksaa tältä juilimiselta sitten pikkumiehen kanssa illan leikkiä.

Onnea kaikille vauvaantuneille ja ootellaan me muut sitte rauhassa sitä... ei saa rehkiä itteensä uuvuksiin!!! Hyvää vappua!! :wave:

maariana+ pikkuveli(?) 37+5
 
AURINKOISET VAPPUTERVEISET KAIKILLE! :wave:

Täällä vietetään yksinäistä kotivappua, mies on töissä koko päivän ja ensi yön. Mutta ei se mitään, hyvällä mielellä kuitenkin kun aurinko paistaa ja kaappi on täynnä herkkuja ja TV:kin toimii!! :)

Eilen olikin toimelias päivä, ensin aamulla neuvolassa jossa oli joku sijainen terveydenhoitajana.. Kyllä ärsytti, kun mieskin lähti mukaan ja tää terkka ei huomioinut ollenkaan miestä.. ei edes kertaakaan edes katsonut sitä 30min ajan aikana.. :kieh: Neuvolakuulumiset tiivistetysti rv 36+6:

paino +600g
pissa puhdas
RR 126/81 (lievää nousua..)
sf 33,5
rt
syke n. 135
HB 121

Sit käytiin hakee se meidän uus ihana auto, Peugeot 307 SW! :heart: jee! sit ajeltiin vielä Plantagenille ja Kodin Ykköseen ja ostettiin kaikkee kivaa parvekkeelle.. samettiruusuja, amppeli, pehmusteita ruokaryhmään, yrttien siemeniä.. ja sitten viel kaupasta haettiin grillattavaa ja syötiin ihana ruoka eka kertaa tänä keväänä omalla partsilla klo 21.30.. :) oli mukavan lämmintä vielä ja sen jälkeen olikin mukava käpertyä sohvalle katsomaan Suomen peliä.. HYVÄ SUOMI! Kaiken kaikkiaan mukava päivä!

Eilen monen päivän "hiljaisuuden" jälkeen, vauva piti ainakin 3 tunnin vatsarallin!!! :D Olipa ihanaa kun vaavi liikkui kunnolla pitkästä aikaa, tuntui että porasi itseään alemmaksi. Nyt on jo todella kova paineentunne lantiossa ja kohdunsuuta vihloo usein. hyvähyvä! :) Soittelin just yli 80v. mummoni kanssa ja hän sanoi että nyt vaan liikut paljon ja siivoot jne niin tulee helpompi synnytys kun paikat etukäteen pääsee kypsymään! Pitää yrittää noudattaa neuvoa mutta olla rehkimättä kuitenkaan itseään väsyksiin.. sohvakin on aika houkutteleva.. :)

Tosi paljon muuten onnea Jasminille vauvasta! Ja rouviintumisesta myös, mahtavaa varmaan kun tulee kaksi noin isoa asiaa ihan muutaman päivän sisään! :heart:

Kiitos Thereanille uudesta pinosta, hienoa kun otit päivityshomman! :flower:

Toukotytsy, mullakin oli toissayönä AIVAN JÄRKYTTÄVÄ päänsärky! En saanut juuri yhtään nukutuksi sinä yönä vaikka otin kaksi 500mg Panadolia, ei auttanut yhtään! Oikeen tuntui että joku vääntäisi puukkoa vasemman silmän alla josta se säteili koko päähän niin että en kärsinyt edes liikuttaa päätä.. auts auts.. ja aamulla vielä jatkui se kipu ja jatkui hieman lievempänä koko päivän.. huolestuin jo että ei kai ole jotain raskausmyrkytyksen merkkejä mut onneksi muita oireita ei ole ollut.

Nyt tätä tekstiä taas riittäis, ehkä jatkan lisää ensi kerralla.. :) Ihanaa päivää kaikille!

RockMummy + pikku-ukkeli rv 37!!!
 
HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!! :flower:

Kiitos Teheranille uudesta pinosta!
(.) Päätin tänään tehdä vappuksi mansikkajuusto kakun :p Kehittelin tuossa elin illalla jo risteäs kakkua ja keksin että juustokakku mihin on käytetty mansikkaa kuulostaa hyvältä. Täytyihin siis kokeilla toimiiko mielikuvitukseni tuote käytännössä. :whistle:
Nyt vain odotetaan että kakku hyytyy että pääsen kokeilemaan koristeluakin. Olenkohan vähän liian aikasin liikkeellä.

Tytti ja Papu 35+5
 
Hei ja terveisiä äitiyspolilta!

Kääntöyritys ei onnistunut, neiti on juntannut pyllynsä itsepäisesti tuonne lantioon eikä suostunut siitä nousemaan. :/ Eli me tehtiin sitten keskusteluiden jälkeen päätös että mennään sektioon. Suunniteltu sektio olis sitten edessä... on se aika hurjaa kun tietää vauvan syntymäpäivän!! :) Ja kääntöyritys ei sattunut, oli se kyllä vähän kivuliasta mut ei mitään kamalaa.

Kiitos Thereanuudesta pinosta!

JASMIN OIKEIN PALJON ONNEA!!!


EM ja Dodoliina 38+2 :heart:
 
heipä hei.. ultrassa käyty vauva edelleen rt:ssä ihanaa,että on pysynyt :) lähdin sieltä sitten kauppaan jossa alkoi tulee kovia suppareita muutama ja sit loppui,nyt taas on niiiiiin kipeitä et ärräpäät lentelee..oli pakko hoputtaa esikoinen ulos leikkimään ettei hän joudu kuuntelemaan tätä...
Hyvää vappua kaikille,meen puhaltelee ilmapalloja lisää

Luppa- ja kirppu rv 36+6
 
Jee, uusi pino ja uusi kuukausi! :) (tai no melkein). Ainakin tiedan etta ihan varmasti en ole enaa seuraavassa kuun vaihteessa raskaana, ihanaa!

Monilla jo tosi lupaavia merkkeja myoskin :). Mua harmittaa kun ei ole mitaan tietoa tuosta kohdunsuun tilanteesta. Itse yritin ronkkia, mutta en ylety... tarkoittaakohan se sitten sita, etta viela ollaan kiinni? (Vai sita, etta on nakkisormet...?) Kumma jos ei suparit ole mitaan tehneet, mutta onhan sekin ihan hyvin mahdollista.

Toukotytsyn kaatuminen kuulosti pelottavalta. Onneksi kaikki hyvin, kylla ma luulen etta siina olisi heti jotain haikkaa ilmaantunut jos olisi ilmaantuakseen :hug:

(.) Kaamea yo takana. Taas oli sita repivaa kipua vatsalihaksissa niin ettei pystynyt nukkumaan. Tuo on viela sellaista kipua, etta siita ei ole yhtikas mitaan hyotya. Supparikivut kestaa kun tietaa etta kuuluvat asiaan. Eipa ole supistellut ollenkaan taalla taas, selkaa sarki eilen menkkajomotuksen tapaan koko illan, mutta en osaa sanoa oliko ihan selkasarkya rasituksesta vai just sita samaa mita menkkojen aikaan. Vappuvauvaa toivoisin, mutta taitaapa olla aika turha toivo. Olen keskittanyt toivomiseni siihen, etta kaynnistaisivat vikolla 41+ jotain eivatka odottaisi 42+.

Pian 3x aippa: sinuna en turhaan tuosta murehtisi. Mullahan oli myos pissa kahdella plussalla viikko sitten ja olin syonyt ihan normaaliaamupalani paria tuntia aikaisemmin. Veriarvo oli kuitenkin hyva, joten laakari kaski olemaan ihan huoletta ja niin vain oli kadonnut sokru kokonaan seuravaan kertaan mennessa (vaikka sokeria meni enemman suusta alas kuin laki sallii...). Googletin viela tuosta silloin kuin itsea huolestutti, ja paljon loytyi ihan samanlaisia kokemuksia, etta jostain syysta sinne pissaan vaan on karannut sita glukoosia hetkellisesti. Terveellisesta ruokavaliosta nyt ei mitaan haittaa ainakaan tietysti ole, mutta kylla ma sinuna ottaisin vappumunkin :).

Hyvat vaput vaan sitten kaikille! Vahan harmittaa kun taallahan ei vappua juhlitakaan ollenkaan. Sunnuntaina mennaan yhden suomalaisen tutun kanssa myohastyneelle vappupiknikille kuitenkin (perjantaina kun on ihan tavallinen tyopaiva niin ei paase silloin).

Mullakin suunnitelmissa mansikkajuustokakku huomiseksi kun tulee vieraita. Haluaisin tehda vahan kevyemman, mutta kun ei taalla tunneta mitaan niita vatkautuvia kevytkermoja ynna muita rahkoja mita siella on :(. No ehka ma jotain keksin. Olisi varmaan pitanyt tehda harjoitusversio, mutta enpa saanut aikaiseksi.


Maya ja poika 39+4
 
Hauskaa vappua!!
Ja kiitokset Therean uudesta pinosta.

Pakko tulla tännänekkin kertomaan neuvolakuulumiset. Sanoi terkka että onpa täällä vauvaa vatsa täynnä! Nyt jo tuntuu reilun kokoiselta, ja varmasti jos loppuun asti menisi, reilusti yli 4 kiloinen vauva olisi tulossa. Sanoi että katsellaan ensi viikolla, jos yhtä hurjasti vauva kasvaa niin laittaa lähetteen äippäpolille tarkempaan kokoarvioon. Vettä on noirmaalisti eikä hämääviä vatsanpeitteitäkään ole..sf-mitta nyt 37. Eli reilusti mennään käyrien yläpuolella. Mut sokereista ei vauvan koko johdu, en tiedä sitten mistä. Muuten olen pienikokoinen, vaan 154 pitkä ja ennen raskautta hoikka, näytän kyllä ihan hassulta tän suuren vatsani kanssa!

Pää jo tuolla lähtökuopassa kiinnittyneenä, ja tuumasi terkkari että koon puolesta saisi syntyä vaikka heti. Olisipa kiva, jos sovittaisiin jotain käynnistys-aikaa, niin ainakin tietäisi tarkalleen milloin vauva syntyy, ei olis tätä piinaavaa loppuajan odottelua!

Tehkääpäs muut nyt sit niitä vappu-vauvoja!

Mokka + Hikka 36+4
 
Samaa mieltä ku Maya ettei kannata pian3xäippä hirveesti huolehtia. Verensokeri kertoo kuitenkin enempi kuin se pissanäyte. Yhdellä plussalla on kuitenkin se alinmahdollinen määrä sokeria virtsassa. Mulla on esim. valkuaista ollut kokoajan yhellä plussa eikä siihen kommentoida mitään. Ja polilla oli tosiaan 2+ viimeksi se sokru ja eilen ei mitään. 3 paahtoleipääkin sisältää aika paljon hiilihydraattia itsellä nousee veren sokerit vaikka parista pienestä riisipiirakasta.

Pääperiaatteissaan pitäisi jättää vaaleat viljat pois syödä tummaa pastaa/riisiä vähentää maitotuotteita niissä on maitosokeria. Vähärasvaiset/rasvattomat jugurtit ja juustot. korkeintaan 3 hedelmää päivässä ja säännöllinen ruokarytmi ettei mässytetä kerralla hirveitä määriä. Ruisleipää niin paljon kuin maha vetää/kestää..tuoremehut pois ja tietty kaikki mehut lightiä voi juoda. Ei kannata kuitenkaan mitään orjadieettiä alkaa vetämään ja sen takia loppuraskautta stressata josset ole tähän mennessä sokereista jäänyt millään muulla muotoa kiinni kuin tuolla yhdellä pissatestiltä. Vauva on kuitenkin kasvanut jo sen mitä se on eikä tää loppu aika hirveesti asiaa enää muuta jossei sitten mene kovin yliajalla. Varmasti riittää että syöt pääpiirteittän terveellisesti ja jätät nuo näkyvät rasvat ja sokerit pois. Varmasti voit syödä tavallista ruokaakin vaikka sitten lautasmallin mukaan. Mä en vaan henk.koht ymmärrä miksi neuvola alkaa näin lähellä synnytystä stressaan äitejä esim. tässäkin tapauksessa yhdestä plussasta virtsassa. En tarkota vähätellä kenenkään vaivoja vaan yleensäkin tätä neuvoloiden toimintaa. Tuntuu että äideille tulee enempi haittaa kuin hyötyä hysterisoinneista. Itselläkin on kuitenkin inskahoitoinen diabetes ja olen välillä ratkennut herkkuihin ja syönyt enempi kuin sallittu ja silti kaikki on OK!
 
Onnea Jasminille vauvasta ja naimisiin menosta! Paljon ihania tapahtumia parin päivän sisään!

Harmi kun ElinaMarian vauva olikin väärinpäin! Sehän on itsepäinen kun niin tiukasti on päättänyt takapuolensa pitää alaspäin!!

Ihanaa että on vappu ja hyvä mieli! Jotenkin tuli hyvälle fiilikselle ihan siitä kun äsken kaupassa käydessä parkkpaikat oli ihan täynnä ja autoja tässä kylässä 100x enemmän kun yleensä! Pienet ne on ilot.. Ja väillä suuret surut.. Eilen lätkäpelin aikaan mies sai pyöritellä päätään kun melkein liikutuin kun suomi teki voittomaalin. Ei niinkään suomen puolesta, vaan koska tsekin maalivahti näytti niin "surulliselta", että kävi sääliksi sitä!!!! :LOL:

Hyvät vaput kaikille!! Ei tainnut meillekkään vappuvauvaa tulla, mutta olen tilannut meille vauvan sunnuntaiksi viimestään :LOL: Näinköhän tottelee mun pyyntöä syntyä sitä ennen?

miida 39+2
 
Nyt on sitten puhdas sauna. Muutama aiempaa kipeämpi suppari tuli kyllä ja edelleen kiristelee masua säännöllisesti... Muttamutta... En usko että näillä eväillä vielä sairaalaan lähdetään. :ashamed:
 
Therean kiitoksia :)

ElinaMaria just eilen mietiskelin tän ketjun väkeä joilla suunniteltu sektio. Kieltämättä jännää kun tietää lapsen syntymäpäivän etukäteen.

Toukotytsy :eek: Pelottava kaatuminen! Voihan se olla että vauva lähtee tässä lähiaikoina syntymään, eihän se epätavallista moisen jälkeen olis. Yks tuttuni on syntynyt moisen kaatumisen seurauksena, mutta ei vauvalle mitään ollut käynyt. :) Hyvässä suojassahan masussa kuitenkin ollaan. :hug:

(.) Grillailtiin miehen kanssa just suklaalla täytettyjä banaaneita. :p Nam, tosin niin makeeta ettei kahta enempää pysty nielemään :x
Nyt pieni kahvihetki ennen kuin siirrytään takaisin pihahommiin.

oon koittanut masuun pienelle jutella, että nyt ois sitten luvallista tulla tupsahtaa kun tänään koitti se kauan odotettu täysiaikaisuuskriteeri. :D

kissinminttu & pipana 37+0 :heart:
 
Hyvää vappua kaikille!

Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä synnytyksestä. Plääh.Ainoastaan kivuttomia harkkasupistuksia piisaa, oikeita en saa aikaiseksi millään. No, olin tossa pessyt ikkunat ja nyt mies ja appiukko pisti sirkkelin tohon ikkunoiden alle ja alkoivat pilkkomaan raksaromua, joten menee ikkunat uusiksi :) Ei edes kovinpaljon tässä tilanteessa harmita,kun alkaa jo siivoomiset loppua kun viikon verran on hulluna huhkinu:) Mut eipä taida auttaa

Seksistä synnytyksen käynnistäjänä: Onko kellään tietoa että onko siinä tärkeää nimenomaa se sperma sinne kohdunkaulalle vai myöskin naisen orgasmi? Kun mua ei nyt kyllä jaksa seksi niin paljoa tän mahan kanssa kiinnostaa että jaksasin lämmetä, joten ollaan sitten vaan päädytty laittamaan ne spermat sinne oikealle paikalle :) Mut eipä tuo seksikään missään muodossa taida auttaa kun tämä vauva ei kertakaikkiaan ole valmis ilmeisesti syntymään.

T.Kyllästynyt beija ja maha rv 40+3
 
Nara ja MayaXs kiitti ihanista sanoista, mitkä sai olon paljon kivemmaksi :hug:
Kaupasta en kyl siltikään tuonut herkkua tms vaan ruisleipää ja muuta vähäsokerista =) Mä syön muutenkin kaikki maito yms tuotteet kevyinä ja rasvattomina eli siinä ei hätää. Ehkä sit uskallan sen yhden munkinkin :D

Mutta vapun viettoon, ottamalla kuorma-autollinen multaa pihalle, eilen saatiin pari kuormaa savea mitkä kuulemma kaivettu Mikko Mäkeläisen autotallin paikalta "melkein sukua julkkikselle" :LOL:
 
Heips täältä vielä pikasesti! :wave:
Kiitos kaikille kommenteista kaatumisestani.. :hug:

Kävin tänään vielä oman mielenrauhani vuoksi äippäpolilla ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin.. :) Nyt lääkäri teki sen ultran ja katsoi tarkasti napanuoran virtaukset ja istukan kohdan ja selvensi myös minulle kunnolla että jotain ymmärsin :D anto vauvan painoarvioks 2900g-3073g samaa rataa ku viimekskin ja vaavin pää on jo tuolla lantioluiden välissä tukevasti tuloillaan ja hyvin mahtuu sieltä syntymään.. =)
Jei.. i`m so happyyy.. :heart:

nyt miehenkaa ulos Grillailee ja naatiskelemaan pullollinen kylmää LowAlcohol Siideriä.. Njam! :p
 
Paljon onnea Jasminille sekä rouviintumisesta, että potrasta pojasta


Thereanille kiitokset uudesta pinosta! :flower:

Onneksi Toukotytsyllä ja vauvalla kaikki kunnossa kaatumisen jäljiltä!!

Ja kaikille HAUSKAA VAPPUA!!


villahousu & Sulo 38+0 :heart: POKS!
 
Kaikille vauvaantuneille onnittelut :heart:

Mekin meinattiin ottaa Paprican kanssa varaslähtö synnärille toispäivänä alkoi suppailee iltaa kohti kovemmin,yöllä sitten lähdin taksilla synnärille ja tänään aamulla kotiuduin.
3 piikkiä ne antoi yhteensä sitä supistuksen estolääkettä ja oli niistä apua,tosin nyt taas suppailee epäsäännöllisesti,viikon kun kestäisi vielä niin sitten ei ole niin väliä enää jos sattuu syntymäänkin,että tälläistä täällä! :D

BV ja P 35+4
 
sompio: mulle tehtiin kans 36 viikolla tuo painoarvio eli 35+ jotain.. viimeviikolla siis :) niin se ultra jolla tehtiin oli terveyskeskuksessa ja hiukan huonompi ku äitipolin laite mutta sillä painoarviolla vauva vastasi jo 39 viikkosta tuli vaan sellanen kauhistus siinä että jos se kasvaa jonnekkin paljonki yli 4 kiloon tai lähemmäs viiteen kiloon :eek: mutta toivottavasti nyt ei!!

nikunaku: hyvä sitten että sait ajan sinne äitipolille!! ja toivottavasti vauva tulis sen verran ajan kanssa että saat hankittua lastenhoitajan!! ootko kysyny kodinhoitajaa kaupungilta? jos saisit sellasen hälyytettyä paikalle tarvittaessa.. täytyy ny kattoo jos tää sf mitta tästä vielä kasvaa tai jos neuvolan täti ei pysty sanoon sitä vauvan asentoo ni sitten koitan kans "vaatia" aikaa sinne äitipolille.. :)

beija: mulle sanottiin ainakin viime raskaudessa ettei sillä seksillä ole juurikaan merkitystä synnytyksen käynnistymiseen normaalissa raskaudessa! jos synnytys olisi jo lähes käynnistymässä niin yhdyntä saattaa aiheuttaa tai lisätä supistuksia ja jos paikat kypsät saattaa edistää lapsiveden menoa.. mutta joillakin on kyllä vissiin vahva usko että se auttaa :) jasmin ainakin taisi heti "hääyönsä" jälkeen päästä synnyttämään :D

omassa olossa ei mitään erityistä.. kova kipu edelleen lantiossa ja nivusissa, mutta ei supistuksen supistusta eikä mitään muutakaan ihmeellistä :)

hauskaa vappua kaikille!!!



 
Suzyanne
Laitetaanpa masukuva nyt, kun eilen unohtui ottaa viikkojenpoksumiskuva.



Suzyanne + Vili Vilperi 39+1 :heart:

BV Toivotaan että vaavisi malttaisi pysytellä vielä ainakin vähän aikaa yksiössään kasvamassa. :flower:

Villahousulle Onnea viikkojen poksumisesta! :flower:

(.) Jotenkin turhautunut olo, kun eilen illalla ja yöllä jo alkoi tuntua että jotain on tapahtumassa, mutta tänään ei supparin supparia, eikä pienenpientäkään menkkajomotusta. Pitäsköhän munkin kokeilla niitä ässiä, tosin vain kaksi onnistuu, kun ei ole saunaa. B) Vaikka tosiasiassa kyllä luulen, että vauva syntyy kun on syntyäkseen. =)

Höh. Odotin että tänään tulisi se Sillä Siisti jossa on kaverini muusikko-ex. En tiedä mistä tämän päivämäärän olin keksinyt, sehän tuleekin vasta ensi torstaina 7.5. :/

Tänään söimme miehen kanssa vuoden ekat pallojätskit. Kävelimmekin vähän aikaa tuolla Kaivopuiston rannassa, mutta oli pirun kylmä, vaikka olikin aurinkoista. Saa nähdä kuinka moni ensi yönä palelluttaa itsensä.

Mieletön väsy. Taidan mennä vaihteeksi köllöttelemään sohvalle ja tuijottamaan telkkua miehen kanssa.
 
Pikaisesti tulin piipahtaa.. ja vautsi, uusi pino:) jos nyt pysyis pikkasen perässä kun hidas oon :ashamed: :D Ukko läks just töihin ja aamulla takas.. neiti nukkuukin jo. Tässä masukin kanssa nautiskellaan sipseistä... mutt nyt taka vasemmalle.. jospa myöhemmin tulen taas kurkkimaan..
Ja onnnea kaikille nyytin saanneille, olen jo ihan kade :D

Superhauskaa wappua kaikille !

fiodetta, masukki 36+4
 

Yhteistyössä