Sisa mulla on alaselkä kipeä ollut jo monta viikkoa. Edellisillä kerroilla en muista et olis ollu mutta silloin en olekkaan ollu töissä joten on voinu ottaa muutenki iisimmin. Henkikään ei oikein kulje ja supistelee välillä. Että kaikkee sitä raskaus aikana saa kokea Enkä muuten sit tarkottanu pahalla kellekkään sitä panikointi juttua mut ajattelin lähinnä et te panikoijat voisitte rauhassa nauttia vaan kun ei niille keskenmenoille sun muille voi mitään :hug: esim mun äidillä on kaks kuollu kohtuun,toinen vk18 ja toinen 26. Et eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu. Kyllä mäki välillä ajattelen että näinkö meille tulee neljäs terve lapsi ja vielä ilman et koskaan ois tullu km tai muutakaan. En ihan vieläkään tajua että tässä tää maha nyt on ja viimestä kertaa :heart:
Niin ja kuten kristen jo ehtiki sanoo niin kun ne liikket alkaa tuntuu niin sit niitä tulee aina liian vähän yms...
Manzu kiva maha mulla oli kans mut sit se lähti noin viikolla 10. Maha oli ihan littee ja sit alko hiljalleen kasvaa. Parin viikon sisällä on nyt tullu enemmän ulos.
Hemoglobiinin mittasin eilen töissä ja oli 111. Ajattelinki kun väsyttää. Ens viikon pe on neuvola lääkäri aika että tarkistaa kohdunsuun tilanteen ja antaa lepolomaa selän ja hengitysvaikeuden takia. Pakaroitaki vihloo on tää raskasta tää raskaana olo...
Jaksamisia neidot!
NeliApina ja projekti 17+5
Niin ja kuten kristen jo ehtiki sanoo niin kun ne liikket alkaa tuntuu niin sit niitä tulee aina liian vähän yms...
Manzu kiva maha mulla oli kans mut sit se lähti noin viikolla 10. Maha oli ihan littee ja sit alko hiljalleen kasvaa. Parin viikon sisällä on nyt tullu enemmän ulos.
Hemoglobiinin mittasin eilen töissä ja oli 111. Ajattelinki kun väsyttää. Ens viikon pe on neuvola lääkäri aika että tarkistaa kohdunsuun tilanteen ja antaa lepolomaa selän ja hengitysvaikeuden takia. Pakaroitaki vihloo on tää raskasta tää raskaana olo...
Jaksamisia neidot!
NeliApina ja projekti 17+5