+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Huldikselle onnea rajapyykin ylittämisestä ja toivottavasti vuodot pysyis poissa :heart:

Kristenille voimia kipuihin :hug: ja pikkuiselle vauhtia keuhkojen kypsytykseen....

Sisa78: toivottavasti pelottelut pysyis poissa ja saisit alkaa nauttia masuasukista, onhan tämä aika jännittävää pelottaa kivut ja nipistykset ja huoli onko kaikki kunnossa jne.

Lisey& Maira : onnea iloisista ultra kuulumisista :heart:

on: eilen oli tytön neuvola samalla kyselin neuvolatätien lomista ni sano et äitiys puolen täti on heinäkuun lomalla joten otan sitten elokuun alussa yhteyttä, mie en pidä meidän neuvolatädistä yhtään mutta ei oo vaihtoehtoja...

minnarun&matonen 5+5
 
Missäs kaikki on, kun pino on niin hiljainen?

Jokohan Kristen on saanut vauvan syliin?

Omaa napaa... viikko ois vielä laskettuun, viime keskiviikkona kävin äitipolilla kontrollissa, lapsivettä oli onneksi tullut vähän lisää, lääkäri meinas, että mulla on kalvoissa yläosassa pieni reikä, joka tihkuttaa lapsivettä eli kyseessä ns. ylälapsivesien meno, joka ei onneksi aiheuta kohonnutta tulehdusriskiä. Paikat oli lääkärin mukaan jo keskiviikkona pehmentyneet niin, että milloin vaan voi tulla lähtö. Olisin jo niiiiin valmis lähtemään synnyttämään! :)


skorpioni ja masu-nasu 38+6
 
SiSa78: Onnea! :heart: Ymmärrän täysin pelkosi tuon verenvuodon suhteen... :hug: Onko nyt tullut mitään? Mullahan oli sitä vuotoa (ilman seksiä ja seksin jälkeen) ja sen takia oltiin sitten selibaatissa varmaan 6 viikkoa ihan suosiolla... Mulle sanottiin kun kävin ultrassa viikolla 7+ ettei "seksin jälkeistä vuotoa lasketa", eli siis ilmeisesti aika yleistä on. : /

Kristen: Joko on vauva maailmassa? :heart:

Huldasharks: Mitä kuuluu? Toivottavasti vauva olisi vielä masussa. :hug:

Maira: Ihania uutisia! :heart: Heh, me mennään kyllä niiiiiiiiin samoissa. :)

skorpioni07: Oooh, siis lähtö voi tulla koska vaan, jännäää! :)

Minnarun: Mites siellä vointi? :hug:

***

Täällä voidaan ihan hienosti. :) Kaikenlaista touhua on riittänyt kesälomalla, ja siksi netissä surffaaminenkin on jäänyt vähemmälle. Ollaan kerrottu vauvasta lähimmille ja sukulaisille, äitini sitten on seonnut ihan täysin vauvanvaatteiden osteluun... :D No, eilen vannoi jo ettei osta yhtään enempää ennenkuin pieni on maailmassa. :LOL: Esikoispoika suhtautuu ainakin toistaiseksi ihan kivasti vauvaan, kyselee kaikkea suloista ("mitähän mahavauva tekee nyt?").... :) Saas nähdä millainen mustis nostaa päätänsä kun pienokainen onkin konkreettisesti olemassa. :whistle:

Eli jos teen nyt sitten tällä viikolla sen uuden pinon meille, sopiiko kaikille? Kopsaan varmaan osan tiedoista tuolta Kristenin tekemältä etusivulta...mites nämä "kadonneet lampaat" joista ei ole kuulunut kuukausiin mitään, jätänkö pois?

Hyviä vointeja kaikille! :heart:

Lisey ja LilliPutti 13+2
 
Heippa! :wave:

Lisey: Kyllä minulle sopii tuo uusi pino =) Toivottavasti tulisi vaan lisää porukkaa tähän meidän hiljaiseksi käyneeseen pinoon...

Kristen: Mitä kuuluu? Toivottavasti olette saaneet nyytin syliin ja kaikki on hyvin :heart:

ON:
Varasin ajan varhaisultraan perjantaille, vaikka viikkoja onkin silloin vasta 6+1 :ashamed: Mutta mulla ei kertakaikkiaan kestä pää odottaa päivääkään pidemmälle. Lisäksi ollaan ilmeisesti lähdössä viikonlopuksi reissuun, niin haluan tietää ennen sitä, että onko siellä ketään kotona. Mä oon jo tietysti asennoitunu niin, että ei siellä kuitenkaan taaskaan mitään ole (pessimisti ei pety :D). Koska kyllähän rv 6+1 ainakin alkio pitäisi näkyä (jos on näkyäkseen), vaikka sykettä ei vielä välttämättä saadakaan näkyviin... Mua helpottais kyllä jo sekin tieto, koska kummassakaan noista mun km-raskauksista ei ole näkynyt yhtään mitään viikolla 6. Ja jos siellä alkio näkyy, mutta ei sykettä, niin meen sit viikon päästä vaikka uudestaan. Vähän kyllä kalliksi tulee siinä tapauksessa, mutta on sitä rahaa joskus turhempaakin menny ;) Laitetaan sitten vaikka mielenterveyden piikkiin :D

SiSa rv 5+5
 
Heipparallaa...

hiljaista on täällä ollut, odottelen myös kuulumisia jo pidemmälle edenneiltä kanssa sisarilta...

oma vointi on aivan kamala hirveästi ongelmia närästyksen kanssa viime viikolla poltti ruokatorvea ja tänään polttaa vatsaa, pakko päästä lääkäriin yleisvointi on aivan kamalan kurja :kieh:
 

Yhteistyössä