+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Kristen: Voi kiitos!!! Onko tuo tän aamunen tosiaan vähän tummenpi?! Nyt vähän helpotti =) Ja itsensä paniikkiin saaminen sujuu toisiaan multa helposti, ei vaadi paljoa :D

Tuosta varhaisultrasta... Mä tässä mietin ihan samaa, että millon menis. Mun mielenterveys ei taida kestää odottaa sinne rv 7 saakka (jolloin syke on varmasti havaittavissa) :D Mä oon kans miettiny tota 3.12 kun meillä on kans yhdet juhlat 4.12 ja jotenkin sitä haluisi sillon tietää. Siis kun sinne on paljon mun hyviä ja läheisiä ystäviä tulossa ja aattelin vaan, että jos joku kuitenkin arvaa, vaikka salata kyllä yritän asian mahdollisimman hyvin. Jotenkin olis kiva, että jos nyt kuitenkin joku mun ystävistä arvaa, niin ois kiva itse tietää että onko siellä masussa kukaan kotona... Olipa sekavasti selitetty :LOL:

Hei kaikille ja suuren suuret onnittelut plussanneille!! Ihanaa että niitä plussia on alkanut tulla näinkin paljon=) Mielelläni liittyisin taas joukkoon mukaan, kun on näin ihana ketju aloitettu. On ollut kovasti ikävä ihanaa pinoa kun tuolla kesäkuisissa on niin hirveästi porukkaa, että en oikein jaksa sinne kirjoitella.

Kristen Femedassa neuvoivat minua niin, että ultraan kannattaa mennä aikaisintaa 7+ viikoilla. Silloin ei tule "vääriä" huonoja uutisia. Itse kävin 7+2 ja vaavi vastasi 7+0=)

Sisako se mietti vähäisiä oireita, täältä niitä ei löydy oikeastaan lainkaan. Ainut konkreettinen oire on ollut tavallista kovempi jano ja väsy. Edes tissit ei juuri ole kasvaneet:p Olin niin varma ettei masussa mitään ole, mutta onneksi olin väärässä.

Kovasti onnea kaikille raskauteen.
tirpula ja pikkukultu 8+6 /8+2 KOS 25.6

Anteeks mä nyt vaan paniikissa täällä omaa napaani kommentoin ja vielä kopioin suoraan toisesta pinosta..
Aamunen apteekin testi näytti tältä (ylin toissapäivänen)
Aijaa.com - 7074519.jpg
Eli ei vahvistumista :(
Säästin kuitenkin testin, kun ajattelin sen tummuvan kuvuessaan ja useampi tunti myöhemmin testi näytti tältä:
Aijaa.com - 7074520.jpg
Eli ehkä hitusen tummempi, tai sitten ei, mutta tuplaantunut se ei ainakaan ole!
Sitten RFSU:n testi, joka oli näin HAALEA:
Aijaa.com - 7074521.jpg

Edelliseen liuskatestiin verrattuna aika onneton : /

Nyt alkoi jälleen tosissaan pelottamaan, vaikkei merkkiä vuodosta olekaan. Jotenkin tuntuu, että ne viivat on vaan haalenemaan päin :'(

tirpula lisäsin sut listalle, joten tervetuloa mukaan :)

Muoks, voi V****, nytr alkoi sitten vuotamaan :'(

Viimeksi muokattu:
Kirsten kunnon viivahan tuo on :hug: minkälaita vuotoa sulla on? Muistano ihan oikein, vai oliko sulla esikoisenkin kanssa vuotoa? :hug: en mäkään saanut kunnon viivaa missään vaiheessa, tässä on mun neljäns testi, minkä tein, kun menkat oli 3päivää jo myöhässä:
(tzorgen, kuva on aikas epäselvä)

Pääsisitkö päivystykseen tsekkaamaan tilannetta? tai huomenna polille? Sais ainakin mielenrauhan :hug::hug::hug: Toivottavasti kaikki kunnossa :hug: Tua toisessa pinossa oli vuotoja enemmän ja vähemmän ja kaikki vielä matkassa mukana, ei heitetä kirvestä kaivoon vielä :heart: eteisistukkahan voi aiheuttaa vuotoja tai sitten limakalvot voi olla vaan hellänä tai voi tulla muuten vaan, sillon kun menkkojen pitäs alkaa.. Jaksuja sinne ja ilmoittelehan itsestäsi :hug: :heart:

oireista itellä alko pahoinvointi vasta vk6 tai 7 ja muita oireita mulla ei sitten aluksi ollutkaan ja mun tutulla oli koko raskaus oireeton, sano vaan, et jos potkuja ei tuntus, niin ei tietäs ees olevansa raskaana, että kyllä oireeton odotuskin on ihan normaalia :heart:
ultrastameillä laskuri piti paikkansa itseasiassa melkein päivälleen :p mutta ainakin täällä kysyttiin, et millon on viimeksi ollut menkat ja sen mukaan laski, koska sinne kannattaisi mennä.

Juu, mulla oli esikoisen aikana tuhruvuuotoa, muttei mitään tänlaista, paitsi kerran, kun tuli ihan kirkasta verta. Nyt vuoto on sellasta rusehtavan punertavaa valkkaria, ja aamulla pyyhittäessä sitä oli ihan kunnolla, Sitten kun laitoin siteen, ei siteeseen asti ole tullut yhtään ja taitaa tähän hätään olla muutenkin laantumaan päin.
Ov testi antoi muutaman tunnin pidätyksellä jo parin minuutin päästä melkei nvahvemman testiviivan kuin kontrollin ja nyt testiajan umpeuduttua viiva on selvästi vahvempi...
Soitan varmaan huomenna neuvolaan ja pyydän päästä hcg seurantaan. Sehän kyllä kertoo nouseeko hormooni oikein vai ei...

Tosta ultrasta (jos tää vuoto laantuu jne) menkkojen mukaan laskettuna voisin mennä jo aikasemminkin, mutta kun ov on tarkassa tiedossa, ei kyllä kannata...

Anteeksi kun mä vaivaan teitä tällä panikoinnillani :ashamed:

Kristen Saa häiriköidä :heart: Parempi se on, et purat täällä, kun panikoit kotona yksinäs :hug: Jos se on vaan rusehtavaa vuotoa, niin se tarkottaa vaan sitä, et se on vanhaa verta, joka voi olla esim. kiinnittymisestä aiheutuvaa, joten en ainakaan usko, että on kovin vaarallista :hug: Pyydä miestä tai hae ite jotain herkkua ja löhähdä telkan ääreen kattomaan jotain hömppää ja yritä rentoutua :heart: jällenkerran helpommin sanottu, kun tehty nimimerkillä: lähti aikasemmin töistä kuunteleman sydänääniä neuvolaan rv20, kun oli ihan varma, et kaikki ei oo kunnossa :whistle: että sellasta :p

*muoks* tässä parempi kuva siitä testistä, tosin se on jo kuvunut ja aikas montapäivää vanha, mutta ei viiva ton vahvempi ollut märkänäkään :)

Viimeksi muokattu:
Kristen:hug: sinne hermoja rauhoittamaan. Itselle tuli nyt kans sellainen epävarmuus, kun en ole tehnyt kuin yhden haalean plussan. En ole varmistellut uudestaan viivan vahvistumista tai mitään... Yritän kuitenkin olla ajattelematta viivojen väriä kunhan ei vuotoja tule. Vielä pitäisi jaksaa varmistukseen eli ultraan 16 päivää:rolleyes:

Kaikkea Hyvää Päiväänne:heart:

Kristen: Kuulostaa kyllä täysin harmittomalta tuo sun vuoto :hug: Mutta tiedän kyllä hyvin tunteen kun paniikki iskee :D Mulla oli esikoisesta juuri tuollaista rusehtavaa vuotoa kahden päivän ajan silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja sitä siis tuli sen verran, että pikkuhousunsuoja piti laittaa. Mutta siis pärjäsin ihan kuitenkin vaan sillä suojalla, että niin paljoa sitä ei tullu, että sidettä ois tarvinnu. Eikö sullakin ole juuri tuo sama ajankohta menossa, että menkat ois alkanu nyt, jos et olis raskaana? Taitaa olla siis vaan kiinnittymisvuoto kyseessä (rusehtava veri kun on tosiaan vanhaa verta) :)

ON: Mä täällä kans panikoin jo valmiiks huomisaamua, jos testiviiva ei ole yhtään tummunut... Ihan tervettä touhua :D Kysymys: Onko kellään kokemusta, että onko normaalia jos yhdynnän aikana (raskaana ollessa) tulee pikkuisen verta? Onko normaalia vai pitäskö huolestua? Mulla nimittäin tuli eilen. Huomasin siis petipuuhien jälkeen, että paperilla pyyhkäistäessä oli valkkarin seassa vaaleanpunaista verta. Yhtään siis ei ole mitään tiputellut tms. sen jälkeen. Vähän kyllä huolettaa :(

Moikka!

Kaipa minäkin uskallan nyt liittyä tänne tuttujen joukkoon pinoon, heippa vaan kaikille! :wave:

Eli plussasin haamun apteekin omaan maanantaina ja tiistaina varmistin digillä. Laskurin mukaan nyt ois menossa rv 4+5. Vieläkin on tosi epätodellinen olo, että nyt jo tärppäsi pikkukakkonen! Esikoinen tosin tärppäsi myös tokasta kierrosta, mutta kuvittelin, että koska mulla ei kierukan kanssa ollut yli vuoteen ollenkaan menkkoja olisi kierron vakiintumiseen mennyt kauemmin ja tärppi olisi kestänyt pitkään, mutta hyvä näin! :) Kierukka lähti 1.9. ja toisesta yk:sta siis tuli plussa.

Oireita on kuvotus ja paha olo varsinkin iltaisin, vielä ei niin paha, että olisi pitänyt käydä oksulla, mutta iltaisin en ole pystynyt syömään mitään. Myöskään karkkia!! ei tee mieli, sama oli esikoisesta, silloin ei maistunut alkuraskaudesta edes suklaa, sitä odotellessa, sitä paino ei saisi kamalasti nousta, kun tuota elopainoa on jo liikaa ennen raskauttakin. :ashamed:

Meillä esikoinen syntyi keskosena rv 30+3, koska minulle tuli paha raskausmyrkytys, lapsella on myös synnynnäinen nestekiertohäiriö, mutta sen takia ei raskautta olisi tarvinnut vielä purkaa noin aikaisilla viikoilla. Soitan huomenna neuvolaan ja kyselen pääsenkö/joudunko heti johonkin erityisseurantaan ensimmäisen raskauden perusteella, yks tuttu jolla on sama tilanne eli lapsella sama sairaus ja oli myös ongelmia ensimmäisessä raskaudessa on nyt äippäpolin seurannassa kahden viikon välein ja hän on vasta rv 11.

Kristen :hug: voimahali! Toivottavasti vuoto ei ainakaan ole lisääntynyt!

Oletteko muuten jo kertoneet ulkopuolisille? Mies ei halua, että kerrotaan kellekään ainakaan ennen kun on eka neuvola takana ja tiedetään miten raskautta aletaan seurata ja on varmistettu, että tuolla joku kyytiläinen on oikeassa paikassa. Mäkin periaatteessa haluaisin odottaa "turvallisille viikoille", mutta töissä ei kauheen kauan voi salailla, jos joutuu usein käymään kontrolleissa ja 3.12. ois työpaikan pikkujoulut, minne olen jo ilmoittautunut, siellä on kaksi kaatoa viiniä /hklö eli jos kieltäydyn viinistä (joka siis kaadetaan pöytäkattauksessa suoraan lasiin, itse ei voi huijata tilaamalla esim. alkoholitonta) niin työkaverit tietää heti, töissä kun on koko syksy jo kyselty, että koskas teillä aletaan yrittää pikkukakkosta ja olen aina sopertanut jotain, kun en suoraan osaa valehdella. Samoin mun pitäis mennä ens lauantaina parhaan kaverin kanssa keikalle ja kaveri on jo pari viikkoa hehkuttanut, että ihana päästä ulos ja oottaa pari siideriä! Hänelle haluaisin kyllä kertoa todellisen syyn, koska hän on omat 3 raskauttaan jakanut kanssani testin tekemisistä saakka, MUTTA kaverini (vaikka rakas ystävä onkin) on varsinainen hölösuu, joka ei kertakaikkiaan osaa olla kertomatta salaisuuksia eteenpäin, tämä on koettu monta kertaa. Ja mies ei siis halua, että kerron hänelle vielä. Jos taas en kerro, niin kaveri suuttuu kun aikanaan saa tietää, hän kun haluaa olla mukana meidän elämässä ja sen takia onkin niin hyvä ystävä, mutta sitten tietää kyllä puoli kylääkin!

Sori pitkä sepustus, purkauksen tarve johtuu varmaan siitä, etten oo saanut kertoa kellekään vielä asiasta ja pää tuntuu räjähtävän kaikkien ajatusten keskellä! :$

Viimeksi muokattu:
Ja omasta navasta vielä sen verran, että synnytyssairaala on K-HKS, jos kaikki menee hyvin, esikoinen syntyi kyllä TAYS:ssa, koska olin siellä seurannassa viimeiset 3 raskausviikkoa ennen suunniteltua sektiota. Ja laskuri antaa lasketuksia ajaksi 26.7.2011. :)

skorpioni ihana kun hyppäsit mukaan :)

Mä perehdyn huomenna näihin teksteihin paremmin, nyt pojalla on sellanen hulina että... Ja pitäis vissiin huilata :(
Vuoto on nyt hiljentynyt kokonaan, toivon ettei tule takaisin!!

SiSa Esikoisen aikaan sanottiin, jotta tuo vuoto on ihan normaalia, mutta niin kauan kun vuotaa, ei tulis harrastaa, ettei tule tulehduksia. Tietysti sitten jos enemmän alkaa vuotamaan, kannattaa ehkä vähän hillitä...

Kertomisesta, me ollaan kerrottu siskolleni ja parhaalle ystävälleni. He ovat tietoisia ongelmistamme, joten tietysti kyselevät sitten tilanteesta... Muuten kyllä pidetään suu kiinni pitkään, jos tästä mitään tulee, ettei tarvitse sitten suru uutisia kertoa...

Pikkujouluista Mulla toimi hyvin tuo migreeni, sanoin, että meinannut tulla koko päivän, joten olen joutunut ottamaan kovia lääkkeitä. Toinen mikä on ihan hyvä, on tuo Flagyl antibiootti kuuri, mies söi sitä ientulehdukseen ja siitä sanottiin ettei missään nimessä saa juoda alkoholia sen aikana. Voithan sä sanoa, että sulla on nyt sellanen lääkitys. Mulla oli joskus hiivaan sellanen lääke myös (nimeä en muista oliko just tuo flagyl ), josta apteekkari sanoi, ettei saa missään nimessä juoda!

Viimeksi muokattu:
Mä elelen niin ristiriitaisissa tunteissa täällä. Illan aikana on taas hitusen tuhrutellut, mutta samaan aikaan mulla on ihan kamala olo :x Ja pää kipeä, mutten voi ottaa särkylääkettä :snotty: Ja silti mä olen äärimmäisen onnellinen tästä ihan kamalasta olosta (oksennettu on), ettei oireet ainakaan ihan kokonaan ole hävinneet.
Pikakelaus, voi kun mulla olisi sellainen vaihtoehto *haaveilee*

Aamulla alkoi sitten vuotamaan taas vaaleanpunaista tuhrua aika paljonkin :( Soitin neuvolaan ja laittoivat sieltä hcg seurannan kun selitin taustamme. Nyt täytyy parina päivänä käydä ja toivoa sormet ja varpaat ristissä, että tulokset ovat hyviä... Tosin digitaalinen r-testi näytti raskaana 1-2vko, vaikka pitäisi olla jo 2-3vko ja nuilla viivoilla, joita olen saanut, sen kyllä pitäisikin jo näyttää :(

Kristen Voi ei! Onneksi pääsit siihen seurantaan ja mä pidän peukkuja täällä, että hcg nousee!!

Omaa napaa: viiva on vahvistunut testisssä.. täytyy laittaa päivemmällä kuvaa siitä. Tänään kp 31/31 ja vuotoa ei näy. Mutta viime yönä näin unta, että olin ultrassa ja kätilö sanoi, että neuvola on laskenut väärin, olet 9 viikkoa pitemmällä, mutta tyttövauvan sydän ei lyö. Siihen heräsin ja olen valvonut siitä lähtien 4.30. Pelkään todella paljon nyt.. toivottavasti ei toteudu.. Huoh. Eka ultrakin olis vasta tammikuun puolella. Miten pystyn odottamaan sinne saakka?

Kristen: Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin :hug: Hyvä, että pääset siihen seurantaan, saa ainakin varman tiedon, eikä tarvitse testien viivoja yrittää tulkita... Niin ja siitä digistä. Sehän näytti mullakin vaan 1-2 viikkoa sillon kun mulla oli oikeesti rv 4+2 eli ois pitäny näyttää 2-3 viikkoa. Toivotaan parasta :hug:

Manzu: Kamala pelko on täälläkin... Inhottavaa kun ei uskalla olla yhtään ilonen, vaan pelkää hullunlailla kokoajan :( Toivottavasti meillä kaikilla kuitenkin pysyisi pikkuiset matkassa loppuun asti :heart: Ja laita ihmeessä kuvaa testistä :D Sehän on hyvä merkki, että viiva on vahvistunut =)

ON: Mullakin näyttäis viiva nyt vähän vahvistuneen =) Siis mulla kai vaan nousee hormooni hitaasti. Eihän tuo viiva vieläkää ole lähelläkään kontrolliviivan vahvuutta, mutta toivottavasti se siitä vielä vahvistuisi. Nyt on siis kuitenkin "jo" rv 4+5 eikä se tuon vahvempi ole : / Mutta varmaan pääasia, että jotain kehitystä on tapahtunut eli toivoa on =)

Sitten vielä, koska hullulla on halvat huvit, niin näyttäisi olevan oviskin käsillä :LOL: Mulla siis on jäänyt noita ovistikkuja ja piti sitten huvikseen dipata sellanenkin samaan näytteeseen :D Kaikkein hauskinta tässä on, että mä en saanu koskaan noin vahvaa viivaa ovistikkuun sillon kun ovis oikeesti oli =) Ihmeen hyvin kyllä näyttää raskauden nuo ovistikut...

SiSa78 ja Pulla 4+5

muoks. Anteeksi tuo taustalla oleva sotkuinen lavuaarin reuna r-testikuvassa :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Kristen onneksi pääsit sinne neuvolan seurantaan, saat ainakin varmistuksen asiaan, toivottavasti kaikki on hyvin, haleja! Mun käsittääkseni tuo alkuraskauden vuoto on kyllä aika yleistä, moni kaveri on kertonut, että tuli "valemenkat" jossain välissä alkuraskautta ja kaikki meni kuitenkin hyvin.

Manzu
olipa sulla ikävä uni! Tiedän ite millaista on herätä johonkin pahaan uneen, siinä ei sitten enää loppuyöstä nukuta ja mielessä pyörii kauan se ikävä ajatus.

SiSa tosi hienosti on sun viiva vahvistunut! :) :heart:

Omaa napaa, soitin äsken neuvolaan, siellä oli joku sijainen puhelimessa, joka ei oikein tiennyt mistään mitään! :confused: Kaupunki teki jotain muutoksia neuvolajakoihin ja mun pitää kai nyt mennä ihan eri terkalle kun esikoisesta, tää sijainen ei kyllä ollut varma, että kenen terkan alaisuuteen kuulun, mutta varasi mulle ajan viikon päästä keskiviikkoon eli 1.12. Kerroin että meillä esikoinen on erityislapsi ja syntyi raskausmyrkytyksen takia rv 30 ja kysyin vaikuttaako se jotenkin tähän alkuraskauden seurantaan, tää sijainen oli ihan pihalla ja kyseli multa, tiedänkö minä onko seurontoja sitten tiuhemmin tässä raskaudessa! No mistä minä tiedän, senhän takia soitin sinne neuvolaan!! No onneks tää sijainen ei ole töissä kun tän viikon tuuraamassa sitä varsinaista terkkaa, ens viikolla saan toivottavasti keskustella siellä neuvolakäynnillä vähän kokeneemman ihmisen kanssa!

Manzu Olipas kurja uni :( Mutta muista, että unet tulevat yleensä alitajunnasta, eli sullakin vissiin aikamoinen pelko persiissä menettämisestä. Hus tuollaiset unet ja rennompaa olotilaa sinulle :heart:

SiSa hienosti vahvistunut viivat!! Ja juu, tiedän, että sulla näytti samaa :ashamed: Mutta kun mulla piti nousta nopeesti toi hormooni...

Tosin, pieni huomion arvoinen seikka tässä on se, että näyte on 5h pidätyksellä ja yöllä en voinut olla juomatta sillon kun kävin kolmen jälkeen vessassa... Ja kun ov:ta bongasin, että katoin aina, että oli väh. 4h pidätystä, mutta yöllä join, oli aamunäyte aina tosi laimee. Nyt mitä olen noita aikasempia r-testejä tehnyt, ei ole aikasemmin tarvinnut yöllä nousta vessaan ja juomaan, kun uni on vienyt voiton näiltä vaihtoehdoilta...

Ja mä kanssa noita ov-testejä käytän loppuun, niin eilen oli kanssa tollaset viivat kun sulla :D On se kiva edes joskus saada ov testiinkin kunnon viivat :LOL:

skorpioni Noi sijaiset on niin :kieh: Mä kerran kävin vaihteeks verikokeessa tota raskaushormoonia mittaamassa epäselvien viivojen vuoksi, ja kun tulosta soittelin, siellä oli sijainen, joka sitten kyseli että "ai missä olen käynyt, jaa, no ootas mä katson sen. Jaa, täällä on tällanen tulos, tiedätkö sinä mitä se tarkoittaa, minä selvitän ja soitan sinulle hetken päästä"
olin vaan että aijaa just joo...

Ja mä tiedän myös että noi "valemenkat" on aika yleisiä ja mä tiedän myös sen, että joka kolmannella raskaana olevalla naisella on jonkunnäköstä vuotoa. Tää vaan on niin shokki, kun ei esikoisesta mulla ollut yhtään näin runsasta, ja sitten kun taustat tietäen tää vuoto osuu just tähän kohille, niin voi voi :( Mutta mä yritän itseäni tyynnyttää tässä, että niin kauan ei ole toivo menetetty, kun vuoto on oikeesti valkkariin sekottunutta, eikä kummosia kipuja tule (ne puuttuu kokonaan muutamia ajoittaisia juilintoja lukuunottamatta ).

Kysymys Eikös sen hormoonin pitäis tuplaantua jokatoinen päivä? Eli kun kävin tänään labrassa, kannattaako mun mennä jo keskiviikkona uudelleen, ja soitella sitten iltapäivällä tuloksia? Kun neuvolatäti ei sanonut muuta kuin ettei ihan joka päivä kannata käydä...

Kristen ja Tirpana 4+1 (toivottavasti)

skorpioni kyselit et joko pn kerrottu raskaudesta. Vastaan nyt että kyllä on vaikka se onki aika selvää jo viikolla 18 :D mut kerroin kyllä suurimmalle osalle jo heti paikalla. Kaikki kyl tiesi yrityksestäkin joten en olis pystyny salaamaan jos olisin kieltäytyny esim alkoholista. Normaalisti kun en kieltäydy jos on sellasta menoa :LOL: jos ois tullu km niin sit ois tullu ja sillä sipuli. Ei se siitä mikskään muutu kertoo tai ei... En oo kolmessa edellisessäkään raskaudessa juuri pihtaillu tietoa. Mut kaikki tyylillään.

NeliApina ja projekti 17+3

Kristen: Joo, kyllä se niin on, että joka toinen päivä se hormoni tuplaantuu! Siks noissa r-testeissäkin lukee, että jos näyttää negaa (tai haaleeta haamua), eikä menkat ala, niin testi pitäis uusia 48 tunnin kuluttua. Mä kyllä ainakin kävisin joka toinen päivä, niin näkis sitten tuon hormonin "tuplaantumiskehityksen" =)

skorpioni07: Kyllä on uskomattomia tuollaset tuuraajat :kieh: Mulle ei VIELÄ ole osunut kohdalle...

ON: Mäkin olen miettinyt kans tota erityisseuranta hommaa... Siis, että "pääseekö" sellaseen, jos on ollu ongelmia edellisessä raskaudessa. Mulla oli raskauden aikainen verenpainetauti. Ja paha sellanen. Jouduin vikan kolmanneksen aikana makaamaan naistenklinikalla kolmeen otteeseen : / Sitten lopulta synnytys käynnistettiin, kun mun verenpaine oli 160/115 vaikka söin kaksia eri verenpainelääkkeitä. Mitähän tuo lukema olisi ollut ilman lääkkeitä... Aika "mojova" oli tuo alapaine varsinkin :whistle: Mutta viikkoja mulla siis oli kuitenkin jo 39+1 kun alettiin käynnistämään. Tosin sitten synnytys kuitenkin päätyi hätäsektioon kun vauvan syke romahti (oli enää 40 :| ) No loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin =)

Kristen: Wau!!! Onpa upea viiva =) Tuo ei kyllä jätä enää mitään epäilyksen varaa, kyllä siellä varmasti on hormoniarvot hyvät :heart: Olen suorastaan vähän kateellinen tuosta viivasta :D :ashamed:

Kyllä mun viivoista saa ihan avoimesti olla kade, niin kauan olen itse kadehtinut toisten viivoja :D
Mutta kivi kyllä putos sydämeltä, ja jos vuodot pysyy tällasina, uskon, että maltan odotella loppuviikon tuloksia...

Yhteistyössä