Eilen en sitten koneelle ehtinytkään. Kiitos oululaisille eilisestä, oli piristävää käydä porukalla kaupungilla ja syömässä! Ja se syömäänmeno ilman muksuja kuulostaa tooooosi hyvältä!!!
[/b]Topsy hyvä tuo kondomikommentti
Vois olla joo miehellä ihmettelemistä ku vetäsis sen hehtaari kumen taskusta ja alkais sitä ähertään paikaalleen
En minä oikeen osaa siihen unikouluasiaan mitään neuvoa, sillä sun laittamalla tassuttelulinkillä me mennään eteenpäin. Paljoa en halua itkettää joten aina välillä syliin rauhottumaan jos tarvis ja ruokaa vasta aamuyöstä ettei tule tapa tohon syömiseen. Onhan meilläkin vielä väliin rauhattomampiakin öitä mutta pääosin hyvin nukutaan koko poppoo -koputan puuta-
Miehellä tänään työpaikan kevätbileet :kieh: kyllä mullekin kelpais :headwall: Mun pitääkin nyt sitten lähtee hakeen sille kaupungista punasta t-paitaa jotta voi illalla pukeutua yheks karhukoplan jäsenistä....onneks sen työkaverin vaimo on väsynny niille kaikki nee muut rekvisiitat... |O eli siis disneyn naamiaiset teemana...
[/b]Topsy hyvä tuo kondomikommentti
Miehellä tänään työpaikan kevätbileet :kieh: kyllä mullekin kelpais :headwall: Mun pitääkin nyt sitten lähtee hakeen sille kaupungista punasta t-paitaa jotta voi illalla pukeutua yheks karhukoplan jäsenistä....onneks sen työkaverin vaimo on väsynny niille kaikki nee muut rekvisiitat... |O eli siis disneyn naamiaiset teemana...