Joo, mie se kyselin lämpölautasta. Kiitos linkistä. Me asutaan niin pienellä paikkakunnalla, ettei täältä löytynyt mistään. Ja aina kun kaupunki reissulle on lähetty, niin arvatkaa muistanko lautasta katella. Samalla on niin paljon kaikenlaista hankittavaa mitä täältä ei saa.
Täytyy näköjään alkaa pitää poikaa rattaissa valjaissa koko ajan. Nyt olen pitänyt vain jos oon istuma-asentoon laittanu, että pysyis tukevammi eikä olis nenällään. Äsken kävin pojan hakemassa sisälle, kun rattaista huuteli, että on hereillä. Oli sitten ehtinyt jo kääntyä mahalleen ja tutki kuomun takaosaa

Onneksi mulla on kuomun alaosassa olevat putoamissuojat kiinni selkänojassa. Mutta ei se paljon auta, jos jätkä oliskin päättänyt alkaa tutkia reunoja. Muutenkin alkanut jo kurottelemaan ja kiipeämistä yrittämään. Rattaissa sen verran matala reunus, että varmaan pääsee yli.
*juoksee siirtämään poikaa takaisin olkarin matolle. Oli ryöminyt syömään koiran kanssa samaa luuta*
Miun äiti kyseli, että mitä haluttas puoivuotis lahjaksi pojalle. Öh, mie en ollu edes aatellu mitään pippaloi pitää :ashamed: Kai sitä vois kahvit sitten keittää. Mutta mitä sitä vois pyytää? Mieleen tuli lahjakortti kenkäkauppaan ensikenkiä varten. Mutt nyt sitten kummitkin kyselee. Mitä ihmettä mie ehdotan, että voisivat hankkia? Pitäs vielä olla hiukan eri hintasia, niin saisivat ite päättää paljon laittavat rahaa. (lämpölautasen vois varmaan laittaa listalle

)
*juoksee taas hakemaan poikaa, joka on kovaa vauhtia ryömimässä avonaisesta takaovesta terassille*