vip1 takas yytä..
oli aika hyvä elokuva se musta jää,jänkättiki ihan välillä

joutaiskohan kattoo tänään viel sen tali-ihantalan..
pojalle on nyt ilmestyny ilmeisestikkin hikinäppyjä nivusiin,tai oikeestaan siihen kohtiin missä vaipan reunaton,googlettelin ja näin ollen ne on hikinäppyjä..
nyt alkaakin armoton ilmakylpyily,pesu joka vaipan vaihdon yhteydessä,kevyempi vaatetus ja ostin ihan ohkasempia pampers vaippoja päivälle,yöks sit liberot..sinkkiä oon laittanu kans välillä ohuelti mut ei tunnu hirveesti auttavan,auttaskohan
pottujauho?
meidän poika on oppinu uuden tavan liikkua,kierii

noo,tyylinsä kullakin kuten
kiiukallakin istuilleen eteenpäin meno,ihana
rontille oon ihan unohtanu sanoa onnittelut :ashamed: mutta onnea molemmille :flower:
8kk ja 9kk onnittelut lapsosille :heart:
dirlittan kiva että "uskalsit" pojan laittaa reissuun,kyllä siellä kaikki menee hyvin ja varmasti saa poikakin pitää hauskaa kaverin kanssa..
ikäviä tollaset kiusaamiset,mua on kiusattu ala asteella,mut kuitenki vähäisemmillä määrillä,mitä täältä lukiessa..veljee kiusataan,on nyt menossa 5luokalla..talvella häviää jääkiekot jne kun pojat varastaa niitä,rahaa ja kännykänkin ovat vieneet..
siskoani 15v kiusattiin myös,ja hän oli pienluokalla dysfasian takia,opettaja alkoi kiusamaan-joo erityisope..
sai vaihdettua koulua naapurikuntaan,on ihan isossa luokassa,opettajatkehuneet kuinka ihana tyttö!!täällä oli koulussa todistuksessa matikka 5 ja nyt keväällä naapuri kunnan tokarissa 8 :flower: joten melkoinen muutos myös oppimiseen ollut..
mun siskolla oli aika raju kesä 14 vuotiaana,me etittiin ukonkin kanssa sitä aina kylällä ja toinen oli ihan sekaisin,mitä lie vetäny,huume testeissä äiti joutui käyttämään,kunnes erään kerran koulussa mun siskon pinna katkes kaikesta paineesta mitä koulussa koki ja ns. räjähti jolloin joutui ambulanssilla koulusta psykiatriseen sairaalaan hetkeksi..
ja voitte varmasti kuvitella miltä toi kaikki tuntu ja varsinkin kun itse olin raskaana..tuona aikana en vielä ollu löytäny teitä ja mulla ei ollu ketään muuta ku anssi jolle puhua,ja viime kesänä meni niin moni asia muukin ihan perseelleen,mutta se sikseen..alkaa tulla kohta jo liian vakavaa asiaa..
jokohan kommentoin kaikki mitä muistin?