Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:pitänee laittaa.... :kieh:![]()
Mut älä sano että miä sanoin. Se mottaa viel kun seuraavan kerran näkee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:pitänee laittaa.... :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:pitänee laittaa.... :kieh:![]()
Mut älä sano että miä sanoin. Se mottaa viel kun seuraavan kerran näkee
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
![]()
![]()
![]()
No ihan totta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
![]()
![]()
![]()
No ihan totta!![]()
Juu juu B)![]()
*muoks* Me ollaan tuolla meijän pinossa tultu siihen tulokseen, että tuo Sunilan läheisyys tekee vähän keskivertoa pöpimmäksi, että...Kuis lähellä sie asuitkaan...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
![]()
![]()
![]()
No ihan totta!![]()
Juu juu B)![]()
*muoks* Me ollaan tuolla meijän pinossa tultu siihen tulokseen, että tuo Sunilan läheisyys tekee vähän keskivertoa pöpimmäksi, että...Kuis lähellä sie asuitkaan...
![]()
![]()
Sekin vieläNo selvittää sitten loputkin helinät... *Kurkkaa ikkunasta ja hiipii asettamaan pommin jos vaikka viisastuis taas *
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt miä muutes tiijän miksi oon mikä oonOon kuulemma pienenä tippunut kupoli edeltä rattaista asfalttiin. Että ei se mun syy ole jos korvien välissä helisee vaan tädin :saint:
![]()
![]()
![]()
No ihan totta!![]()
Juu juu B)![]()
![]()
![]()
Sekin vieläNo selvittää sitten loputkin helinät... *Kurkkaa ikkunasta ja hiipii asettamaan pommin jos vaikka viisastuis taas *
![]()
KivaMeijän pinossa on aika monta ko. laitoksen vaikutuksen alaisena olevaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei tuollakaan nyt IHAN täältä, mut melkeen![]()
Kyllä ne savut kulkee
![]()
![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Tuuti, kiitos ohjeista puhelimessa, lopulta mies keksi, että skannauksen kautta tuli se tulosta peilikuvana. Ja nyt mäkin siis osaan tehdä paitoja
![]()
. Vähän nolona eilen tosiaan tajusin/mieheltä kuulin, että meilläkin on printtipaperia
. Mies joskus yrittänyt tehdä jotain paitaa...
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Milli: minulla on yksi sukulaispoika joka altistui soijamaidolle just muutaman viikon kokeilun jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Mutta mutta, mites muuten tuo viides vielä nukkuu |O , siis ukko-kulta :kieh: