Ultrassa käyty!
Elikkäs siis vaavilla kaikki niinkuin vain pitääkin, rakenteissa ei näkynyt mitään häikkää ja laskettu aikakin samana. Neljällä päivällä heitti pienemmäksi, mutta ei vaikuttanut siihen aikaan. Tosin Eemilillä oli sama homma silloin, eikä ollut mikään iso syntyessäänkään ja oli ihan valmis kun syntyi.
Sukupuolta olisin niin halunnut sieltä sitten kurkkia, mutta se meidän vauvapa oli toista mieltä. Nilkat ja polvet piti visusti ristissä, vaikka yritettiin miltä kantilta hyvänsä katsoa

Sen verran mitä ihan hivenen sinne pääsi hiukan kurkkaamaan, kätilö tuumasi varovasti, että saattaa ehkä olla tyttö? Mitään vehkeen tyylisiä ei vilahtanut missään vaiheessa. Mutta tuo tyttö arviokin oli niin sellainen arvaus, että sanoi, että sen perusteella ei kannata mekkoja lähteä ostamaan

Mutta mulla on ollut alusta saakka sellainen tyttö olo :/ Saas nyt sitten nähdä, sitten syyskuussa viimeistäänkin varmaan nähdään kumpi siellä minun masussa asustelee
Kovasti muuten huitoi pikku käsillään ja näkyipäs yhdessä minun kuvassa jalkapohja, millä oli pituutta kokonaiset 3cm :heart: Laitan vaikka kuvaa tuonne kerhon puolelle myöhemmin, vaikka huomenissa. Tänään olen ihan jotenkin niin väsy, jännittänytkin...
Lakanoista oli puhetta. Minä vaihdan koko heela hoidon yleensä noin 2-3 viikon välein, tarvittaessa useamminkin ja tuuletan ne aina samalla =) Pyyhkeitä vessasta yleensä vähintään kerta viikkoon tai tarvittaessa useamminkin, kun tosiaan niitä pyyhkijöitä meillä on.
muoks. vauvalle vaihdan useammin, yleensä kerta viikkoon petikamppeet.