2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileko35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mustaki tuntui, että se kiinalaisen täti meinas repiä pelihousunsa meidän kanssa, kun aina vaan lappas porukkaa sisään vaunujen kanssa :laugh: Minunki piti sitten "hylätä" Topsy kaupungille, vaikka laitoin reilusti rahaa parkkipömpeliin, niin yliajalle meni. Onneksi ei ollut pikavoittoa.

Pupullakas oli yritetty kissan hiiret syödä. Meillä pojan lempilelu on vähän aikaa ollu koiran vinkulelu. Ennen kuin poika sen löysi, lelu oli melko musta. En saanu edes pesemällä puhtaaks, oli niin pinttyny lika. Nyt muutaman päivän jälkeen lelu alkaa olemaan alkuperäisen keltainen. Hitsin hyvää puhdistus ainetta tuo vauvan kuola :D
Ja eilen tässä istuessa ja pojan mönkiessä lattialla, aloin kuunteleen, että mikä narisee. Poka oli löytänyt koiran luun (ei mitään puristeluuta, vaan ihan oikean naudan lonkkaluun) Sitä onnessaan jyrsi kahdella hampaallaan ja siitä tuli ihmettelemäni narina.

Pitäs varmaan olla vähän tarkempi, että mitä poika saa käsiinsä tai ennemminkin suuhunsa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Minä haluun ihan ehottomasti ja heti tollaset farkut. Mistähän noi sais? Voisin sitte laitella teille kuvia... :laugh: :laugh:

Lähdetäänkö yhdessä ostoksille? :D Laitetaan sit kuvia tänne mut silleen ettei naamat näy, saa nämä arvailla kumpi on kumpi :laugh:

voi jestas minkä mallisii farkkuja :laugh:
kyllä ois tää matami melkosen hurjan nääkönen noi päällä :o :kieh:

meillä poju tänää tasan puolivuotta :heart:
kakkupohjaa alan väsään,täytän kuitenki vasta huomenna.
ei pidetä mitää isompii puolivuotisia,jos joku tulee nii sit syödää kakkukahvit :)

oksennustaudissa toi muru :/
kurjaa....

t.milla :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Minä haluun ihan ehottomasti ja heti tollaset farkut. Mistähän noi sais? Voisin sitte laitella teille kuvia... :laugh: :laugh:

Lähdetäänkö yhdessä ostoksille? :D Laitetaan sit kuvia tänne mut silleen ettei naamat näy, saa nämä arvailla kumpi on kumpi :laugh:

Kannatetaan :wave:
En kyllä tiiä, et miten moni palstalainen kannattaa... :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Mileko meillähän on se etu ettei meidän kasvoja näy siinä kuvassa :laugh: :laugh:

Kiitos Ruusumaria että uhraudut moiseen hommaan :D

Kyllä mäkin oikeestaan voisin tollaiseen kasvottomaan kuvaan lupautua..
Mietin tossa yks päivä että millaistahan meillä olis ravintolassa jos juopoteltais kun selvinpäinkin ollaan niin "hervottomia"? :laugh:
Mukavaa seuraa kyllä olette, Mama ja Mileko!! mukava kun taas ens viikolla nähdään!

Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
Mietin tossa yks päivä että millaistahan meillä olis ravintolassa jos juopoteltais kun selvinpäinkin ollaan niin "hervottomia"? :laugh:
Mukavaa seuraa kyllä olette, Mama ja Mileko!! mukava kun taas ens viikolla nähdään!

Minä en uskalla edes ajatella :laugh: Voipi olla ettei olis vähään aikaan mitään asiaa Kuopioon :whistle:

Minäkin odotan innolla seuraavaa tapaamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
No niin... meillä on nyt allergialääkärille aika. Onneksi on vakuutus, joten saadaan sitä kautta rahaa takaisin. Poika on aika kauheassa kunnossa, ihan suoraan sanottuna. Mutta ei voi mitään. Harmi vaan, että lääkäri on vasta 5.5 :headwall: Mutta pakko oli ottaa sen mitä sai.... isi menee huomenaamulla pojan kanssa mehiläiseen päivystykseen, että josko tuota hommaa sais alulleen sitä kautta vähän. Katotaan mitä hällä on "vikana" ja jos on pakko aloittaa jonkin sortin lääkitystä.
Onko mulla mennyt ihan ohi mikä Eemelillä on? Iho vai suolisto vai...? Vähän tuntuu joka toisella jotain olevan. Meilläkin ihottuma kukoistaa kauniisti kortisoneista huolimatta. :headwall:

Siis eemelillä on täysin merkit alkavasta koivu allergiasta. Nenä ja silmät vuotavat vettä ihan älyttömästi ja erittäin kuiva yskä. Eli oireet on ihan samat kuin äidillään.... :headwall:

Meillä on eemelillä tyyny käytössä... tai siis se on sängyssä, mutta ei tuo poika sillä nuku.

Mutta nyt iltapuurolle, potalle ja nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
Teidät tuntien vois olla aika hauska kokemus :laugh: mä en viittis kyllä kenenkään silmien edessä olla tollaiset rimpulat jalassa :ashamed: Mutta kuvaamaan voisin tulla!! :D

No äläs nyt :o
Jos me Maman kanssa voidaan nuo jalkaan laittaa, nii kyllä sinäkii saat luvan laittaa... :laugh:

Kieltämättä minäkii tapaamista ootan ihan innoissani. Varsinkii nyt, kun Tohtorikii on tulossa ja Savon mammoista oli kanssa joku tulossa. Saas nähä, miten pahasti meitä Amarillossa katotaan. Suklaakakut on varmasti tällä kertaa rinnuksilla, kun on meno joka kerta tapaamisen loppua kohti vaan kiihtyny... :laugh:
Kyl meidän pitää joku kerta päästä yöelämäänkin...
Siitä ei tosin tarvii palstalla infota, kun tilannekatsaus löytyy sitte lehdestä... :whistle:

Minäkin haluaisin joskus sellaisen tapaamisen Oululaisten kans ettei lapset olisi mukana. En välttämättä yöelämään, mutta edes syömään silleen että saisi olla ihan kaikessa rauhassa. Pistäkääpä korvan taakse tämän mun ehdotus. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minäkin haluaisin joskus sellaisen tapaamisen Oululaisten kans ettei lapset olisi mukana. En välttämättä yöelämään, mutta edes syömään silleen että saisi olla ihan kaikessa rauhassa. Pistäkääpä korvan taakse tämän mun ehdotus. ;)

Kannattaa ehottomasti. Muutaman tunnin rauhallinen ruokailu ja jutustelu hyvässä seurassa antaa virtaa pitkäks aikaa ja taas jaksaa kotona kuunnella kitinöitä :D

joo,tää päivä on ollut yhtä hulinaa täällä kotona,oon pessyt makkarin ikkunan,siten maalannu ulko-oven,ja haravoinut vielä puol pihaa..isot likat katto sillä aikaa venlaa,kun huhkin tuolla ulkona,vielä muutama iso lumikasa,kunhan ne sulaa niin,saa lopunkin pihan haravoituu.

äitivaan kyseli lihan määrästä soseessa minä olen yhteen satsiin laittanut n.150g paistijauhelihaa,perunan,pari porkkanaa,keittojuureksia,en nyt tiiä paljonko siitä nyt tulee sitten,yhtä annosta kohden..ei varmaankaan lihaa kovinkaan paljon,noihin jääpalakuutio rasioihin laitan,ja meillä tyty saa yleensä 2 liha kuutioo ja 2kasviskuutioo

petivaatteiden vaihdosta lakanat vaihdan joka toinen viikko,tyynyliinat joka vko,pussilakanat n.3-4vkon välein..käsipyyhkeet vaihdan pari kertaa viikossa,yleensä aina silloin kun huussin pesen muutenkin

venla on ollut tämän iltaa yks tiriskö,hermot palaa toisella kun ei saa jotain lelua,on liian kaukana,tai karkaa käsistä,raukka kun ei pääse ku taaksepäin,
jepulis pitäsköhän kerhossa käydä piipahtamassa.

Huomasin juuri, että YleTeemalta tulee tänään torstaina klo 21.00 dokkari "vauvojen salattu elämä". Olisikohan siinä vastauksia ymmärtää tuota poikaa.

Nyt täytyy rientää pelastamaan digiboksi... Hitsi, sekin pitäs nostaa ylemmäks pojan ulottumattomiin tuolta alahyllylltä....

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Huomasin juuri, että YleTeemalta tulee tänään torstaina klo 21.00 dokkari "vauvojen salattu elämä". Olisikohan siinä vastauksia ymmärtää tuota poikaa.

Nyt täytyy rientää pelastamaan digiboksi... Hitsi, sekin pitäs nostaa ylemmäks pojan ulottumattomiin tuolta alahyllylltä....

meillä sai tänän dvd levyt kyytiä kun tyty pääs niihin käsiksi :o

Tänään oli sitten viimenen hetki laskee sängyn pohja alas. Sanni oli noussu polvilleen laitaa vasten ja kurkki onnellisena alas....
Minen sitä ite nähny, mut mies äsken kerto, kun tuli töistä. Ei ollu mua sitte aamulla muistanu infota. Annoin tulla muutaman valitun sanasen... :kieh: |O

Oliivia Meillä päin hammaslääkärin varaa neuvola ja se on ihan käytäntö ollu että 6kk eka hammaslääkäri :o Mie luulin että se on joka kunnassa käytäntö.Taisin olla väärässä. Tosin miustakin aika kumma kun näin aikasin kun hampaitakaan ei välttättä ole.

Eikun suihkuun ja pehkuihin...oon ihan maalissa,nyt on olkkari maalattu :D

Mie otan kohta unipussin kaapista ja niittaan sen selkämyksen kiinni pinnasängyn pohjaan |O
Puoli tuntia poika ollu "nukkumassa" ja vasta kuusi kertaa oon käyny kääntämässä takasin selälleen. Väkisin kääntää itsensä mahalleen ja lähtee tutkimaan sänkyään.
Ei tuo nukaha millään :headwall: Äsken jo luulin nukahtaneen, kun oli niin hiljasta. Kurkkasin sänkyyn ja siellähän tuo tutki tarkkaan sängyn jalkopään nurkkaa, mahallaan oli tietenkin.

Nyt taas kuulostaa sellaiselta tuo ähinä, että kääntämään ja peittelemään tarvii mennä.

Yhteistyössä