Heipä hei täältäkin :wave:
Ikuisuuteen en ole ehtinyt kirjoittelemaan, enkä käymään edes lueskelemassa juttuja. Kesä tuntuu olevan sitä aikaa meillä, kun juostaan enempi ympäriinsä ja touhutaan niin paljon kaikkea, että kone on saa jäädä yksin. Remonttiakin on tullut harrastettua jonkin verran.
Tyttö on meillä nykyään oikea vauhtipaketti, on jo tovin kontannut, nousee seisomaan joka paikkaan ja käveleekin tukea vasten (esim. sohvan mitan). Nousee itse istumaan ja lähtee siitä konttamaan, siis osaa laskeutua siitä alas. Hampaita on nyt alkanut tekemään ihan urakalla, ensin tuli alas kaksi, ja nyt puhkesi ylös etuhammas ja sen viereen toinen..vähän toispuoleisesti, hurmaava näky varmasti kohta kunhan hampaat hiukan kasvaa
Juttua riittää neitillä valtavasti, tavuja on ihan hirveä määrä ja sanan tapaisiakin tulee. Vilkuttamaan oppi juuri ja jotain "heeheeehee" tapaista huutelee samalla. Mahdoton pelleilijä tyttö on, ilmeilee, tuhisee, pärisee ja päästelee mitä ihmeellisempiä ääniä, ja sitten nauraa onnellisena päälle. Isoveljien perässä menee ja haluaa, että hänet huomioidaan.
Kooltaan on pieni kuin mikä, pikkuruinen kirppunen, mutta se nyt ei ole ihme, kun katsoo äitiään
Hiukan harmittaa, kun kaipaisi välillä juttuseuraa, eikä ehdi enää teidänkään juttuja lueskelemaan, mutta toisaalta, olen jo niin ulkona porukasta, että tunnen itseni tosi ulkopuoliseksi. Harmillista kun ei koskaan noihin tapaamisiinkaan pääse, kun ne on aina niin kaukana :/
Juu, no nyt pitää taas mennä jatkamaan hommia, kun pikku harottaja nukkuu, on taas yksi pieni haaste lisää, kun neiti seista torottaa joka paikassa ja luulee itestään hiukkasen liikoja, päästää irti miten sattuu ja sitten muksahtelee nurin, onneksi isoveljet vahtii apuna, varsinkin isompi on kovin ylpeä kun osaa "pelastaa" pikkusiskon pulasta. Käy siis siirtämässä tytön alas kun seista torottaa jossain. Neiti ei vaan hirveästi tykkää, vaan oikein vihaisena menee ja nousee uudestaan
Mutta siis, oikein mukavaa kesän jatkoa teille kaikille, ja minä edelleen täällä taustalla pyöriskelen jos vaan passaa