***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

niinukka tollaset kakku kuvat on kiellettyjä tänne :kieh: hitsi ku näyttivät herkullisilta :p
dirlittan :LOL: ihana oot :heart:
milli vae amerikkaan,mitäs partioleirejä nää on ku noin kauas matkaavat?hui,mua pelottas kyl noin kauas laskee,mut saattas kyl tos paha mieli lapselle tulla jos ei pääsiskään,ja äidille varmasti myös,kun kattoo surkeeta lasta..

poitsun peppu ei ota parantuakseen :'( pampulat oli pahimmat ja ne on nyt ihan normaalit mutta ei nivusista eikä poimuista millään lähe noi näppy ihottuma kohdat,vaippa on vaan nukkuessaan päällä ja joka pissan jälkeen huuhtelu..sinkkiä-talkkia-kortisonia hoitona,tänään kyl rasvailin ihan apobasen oil cremelläkin vähäsen,kun näytti sitä kaipaavan..

mulla on maha vaan kipeempi ja kipeempi,ei tää enää mitään raskaus juttua voi olla,kyykkyyn tai kumaraan ei kärsi mennä,ja tosi kosketus arka on ala vatsa,perkele mitähän tääki taas on..jos huominen testi on nega nii het soitan lääkärille..alkaa kaikki kauhu kuvat mielessä pyöriä..
 
Katjanna epäili Minttua kovaksi syömäriksi... Parhaimmillaan menee puolikas purkki kiinteää ruoka-aikaan ja välipalana n. 8 lusikallista hedelmää... maitoa menee n. 7 dl ja puuroa 1-2 lautasellista. Ei söis mitään jos ei houkuteltais leluilla, ärisee vaan... jos hoen "missä lehmä" nauraa ja survon lusikkaa suuhun... rakastaa mun kermakkoa, lehmän mallista, joka on keittiössä avohyllyllä :heart:
 

Yhteistyössä