11-hoidot

Mä käyn täällä vielä välillä kyttäämässä, kun odotan teidän muutaman tuloksia. Ja toivon parasta.

Mulle voisi lisätä plussaukseen kaksi sydäntä. Eilen alkanut yllättävä verenvuoto ajoi mut illalla yksityiselle ultraan ja keskenmenon sijaan löydettiinkin kaksi voimissaan olevaa alkiota. Kahdesta munasolusta kaksi vauvaa (toivon mukaan loppuun asti päästään). Ei paha tulos. Joku muukin teistä voi päästä ihan samaan. Ei se määrä vaan se laatu - yrittäkää pitää mielessä silloin, kun munasolujen vähäinen määrä pelottaa.

Tsemppiä teille kaikille. Plussapuolella odotellaan teistä jokaista.
 
toivelintu :hug:. mulla oli tosi tosi runsas vuoto 7pv ja eilen sit muuttu kuukautis vuodoksi ja edelleen vuodan :/ huoh vois loppua jo.

InMyDreams: joo se sano siinä viestissä että puhelinaika peruttu tältäpäivältä jne. ne on kyl tosi huonoja vastaan puhelimeen tai sit saa jonottaa ikuisuuden. monesti perjantaina soittanu niin ole päässy ollenkaan linjoista läpi puhelinaikana :/

Omaa napaa: Testi näyttää enää vain haamua että tässä tää sit oli. jos huomenna soittasin sinne OYSsiin et tarviiko ultrassa käydä tarkistaan onko tyhjentyny kokonaan vai mitenkä.
4.ICSI joskus syksyllä.
 
Punktio takana ja kyllä oli tällä kertaakin kivulias, varsinaista tuskaa oli toimenpiteen jälkeen. Antoivat kipulääkettä suoneen vielä operaation jälkeen kun ei sietänyt olla. Verta on vuotanut jonkin verran alaosastosta mitä ei kyllä suinkaan viimeksi tapahtunut. Tunnin ajomatka kotiin oli yhtä helvettiä. Munasoluja saatiin 12 kappaletta, parempi saalis siis kuin viimeksi! Saa nyt sitten nähdä kuinka moni hedelmöittyy ja jakautuu. Edelleen olisin tyytyväinen siihen yhteen. Viimeksi 7munasolusta 3 hedelmöittyi/jakautui normaalisti.

Luget käskettiin aloittaa huomenna. 2 x 2 päivässä 800mg/vrk. Ja nyt vasta tajusin että mun luget on niita satasia, eli pitäs niinku tunkea 4 aamuin illoin et tulis toi 800/päivä !?

Siirto perjantaina 3.6.2011 jos siirrettävää on... Punktio oli siis tänään 31.5. mulla näköjään siirto lipsahtanut tuonne listaan jo tälle päivälle:)
 
toivelintu, olen tosi pahoillani! Eipä sitä tänne enää toivo, kun saa sen odotetun plussan. Kesä lepoa ja sitten uuteen nousuun! :hug:

mequllakin ikäviä uutisia! Jaksamista sinne! :hug:
ja heidh piina jatkuu.. Voi kun saisit pian selvyyden asioihin. Kamalaa kun joutuu noin pitkään miettimään tuota tilannetta eikä sairaalastakaan saa vastausta. Voimia! :hug:

Hopping täälläkään päässä ei mikään dalai lama ole! Kyllähän sitä jo reilussa viikossa ehtii miettiä asiat läpi moneen kertaan, miettiä että mitä jos sittenkin tai että ei kuitenkaan! Toivotaan nyt kuitenkin, että siellä tapahtuisi jotain uutta tällä kertaa ja saisit testata sen plussan. Ja meidänhän piti saada näillä huonoilla niitä ihania, kauniita vauvoja! :heart:

Mörkötys, voimia punktiosta palautumiseen! Kamalaa, että sulla oli noin kivulias kokemus! Toivottavasti kivut on helpottaneet. Mullakaan ei mikään helppo ollut. Ainut hyvä, mitä voi sanoa, niin onneksi oli nopeasti ohi! Sullahan on hyvä määrä noita lugeja per päivä. Mistähän tuo määrän valinta johtuu? Niin ja tuo miten usein? Mulla nimittäin 3 kertaa päivässä 200mg eli yhteensä 600.
Kiinnostais myös, millasia määriä teillä muilla on ollut?
 
toivelintu :hug: jaksamisia!! mutta ei auta kun eteen päin!

InMyDreams ja heidh mäkään en oo koskaa kuullu et ois peruttu.. Aina tosiaan saa kyllä jonottaa! se on nii ärsyttävää..

engeli Hyvää alkanutta raskautta! Toivottavasti voitte kaikki hyvin seuraavat kuukaudet :)

Mequ :hug:

(.) Tänään siis käyty ultrassa.. Saldona 0 rakkulaa. Mun ihq säännöllinen kierto on ny menny sekasin ivf:stä :( Hiemanko ottaa pattii kun oli "turha" reissu ja siitäki lystistä sai pulittaa reilut 27€.. Noo, vielä ens ma uus ultra ja kattovat joko ois alkanu kehittyyn jos ei niin sitten seuraava siirto on vasta syksyllä. Toisaalta ihan ok mieli, kesä on niin ihanaa aikaa toisinko talvella saa synkistellä. Eli talvellapa on sitten aikaa jatkaa näitä hommia jos ny ei ota onnistuakseen!
 
Toivelintu: :hug: Niin inhottavaa toivottaa sinut takaisin tervetulleeksi... Kyllä sitä soisi, että kun joku meistä tuonne toiselle puolelle pääsee, saisi pysyäkin siellä. : / Niin paljon tsemppiä tulevaan!

Mequ & -Nella: :hug: Jatkoon onnea... :)

Engelille onnea kahdesta pompottavasta sydämestä. :heart::heart:

Mörkötys Kurja, että oli noin kivulias punktio! Ggrrrrrrr...... :x Toivotaan hienoa alkiosaalista palkaksi kärsimyksestä. :) Mulla lugeja on myös annostuksella 2 x 400mg, yht. 800mg, mutta mun Luget on 200-nappeja.

Kn071 Voi voihan kökkö! Toivottavasti kroppa vielä heräilee sieltä, että pääsisit ennen kesälomia piinaamaan.

Kevätkello No niin meidän pitääkin saada näistä huonoista niitä ihania vauvoja! Mutta tiedätkös kun sä piinailet tällä hetkellä sen maailman hiirulaisimman piinaajan kanssa, jota pelottaa ihan s-i-k-a-n-a-! :D Tää ei osaa stick to the plan, you know? :whistle: Anyways....Clearbluen digitaalinen odottaa kaapissa aamua, joten huomenna se selviää. :saint: "Oireet" entisellään...
 
Viimeksi muokattu:
Toiveena, sä oot sitten vaan niin ihanan positiivinen! Ja nauroin sun tissienpuristeluille työpaikan vessassa… arvaa kuka tekee samaa?:LOL:

Hopping, munkin tissit on lakanneet pingottamasta…Muitakaan oireita ei oikeen oo, joten hieman huolestuttaa, että meneekö taas itkuksi huominen ilta.

kn071, kiitti tsempeistä! Hmph, 0 rakkulaa. :confused: Mullakin on epäonnistuneen IVF:n jälkeen seuraava kierto aina aivan mitä sattuu – pahimmillaan oli se kp50 - mutta tasoittuu sitten ylensä niihin seuraaviin, jolloin hoidot voi taas aloittaa. Toivotaan, että maanantaina siellä joku innokas vaavinalku ilmoittautuu!

-Nella, voi kuinka ikävä kuulla! :hug: Hyvää kesää sinulle!!

Megu, voi harmi! :hug: Jaksamista…

toivelintu, voi eiiiii. :hug: Olet ehdottoman tervetullut takaisin tänne, mutta onpa kurjaa, että kävi näin. Jos jotain positiivista tuosta kaivelee, niin ainakin alkio kiinnittyi ja te pystytte tulemaan IVF:n avulla raskaaksi. Tsemppiä uusiin hoitoihin! :flower:

engeli, ohop! Taisi olla aikamoinen yllätys! :O Selvisikö verenvuodon syy?

heidih, voi että, kun kurja kuulla, että kävi näin. :hug: Tsemppiä seuraavaan hoitoon!

Mörkötys, hieno saalis, mutta kurja, että on ollut noin kivulias toimenpide! :flower: Toivotaan, että siellä tänään romanssi leimuaa ”koeputkissa” ja saatte paljon hienoa alkioita!:heart:

Kevätkello/Mörkötys, mulla menee Luget 2 x 200mg aamuin ja illoin.

ON. veritesti huomenna ja arvatkaa vain jännittääkö!?! :eek: Tulokset saan klo 16 jälkeen ja tilanteesta riippuen päivitys tulee illan mittaan.... Täytyyhän sitä tulla vakoilemaan myös Hoppingin tuloksia!
 
Lo
Sori! Nyt tulee vain omaa napaa pikaisesti! Voiko alkio kiinnittyä pp 4?? Aamupäivällä alkoi semmosten menkkapolttojen tyyppiset kivut ja alaselkää jomottaa!! Nyt on sitten semmonen olo ,että voisin vaikka oksentaa. Meneekö lugejen piikkiin vai liekkö vatsatautia!!?? Apua! Ei ikinä ennen ole tämmöstä ollu!!!
 
Kurkin salaa teidän kuulumisia,

Lo lupaavia oireita!! itse epäilen että mulla kiinnittyminen tapahtui pp3-4, tsemppiä!!

Kaikille jaksamishalit! Muistakaa, ihmeitä tapahtuu. Itse en aikaisemmin ihmeisiin juuri uskonut mutta tänään sain siitä todisteen sykkeen kera. Klisee, mutta joskus se kolahtaa kaikille.

Mollis
 
  • Tykkää
Reactions: iinamiina
Paljon on tapahtumia täällä.
:hug: huonoja uutisia saaneille ja tsemmpiä ihan kaikille vaiheissaan.

Täällä pp7, olen yrittänyt olla kuulostelematta oireita, eipä niitä kyllä ole juuri ollutkaan. Eilen sitten herätessä oli kurkku kipeä ja tänään piti lähtä kesken töistä pois kun oli niin kökkö olo. lämmöt ehkä hiemän koholla ja kauheen tukkonen olo. Sain itselleni jotenki istutettua sen ajatuksen että kaikki oireet voi olla ihan kumpaa vaan (menkkoja tai raskautta enteilevää) välillä toki ajatukset lähtee laukkaamaan kaiken edelle, ja mietin miten kerrottaisiin tutuille onnistumisesta, mut sitten tulee taas ajatuspeikko heristelemään sormea että eipäs mennä asioiden edelle.
 
Toiveena: Meillä on lääkkeellinen PAS, oikeassa olet että kortisoni ei juurikaan imeydy sikiöön eli tuo suulakihalkioriski on todella pieni.

Toivelintu: Voimia! Et ole yksin, meitä on täällä monta, jotka ovat joutuneet palaamaan näihin pinoihin. Se koskee kovasti!

Oma napa: limistä kasvatellaan... Yritän miettiä miten saisin työtilannetta ja elämää rauhoitettua niin että voisi edes vähän lepäillä ennen siirtoa ja sen jälkeen. Nyt nukkumaan!
 
toivelintu´voi ei! :hug: mulla on ollut kaksi keskenmenoa ekana päivänä tosi kovat vuodot ja sitten parina seuraavana vähän vuotoa....

kn071 no voi paska ajattelin et oltais päästy piinailemaan yhtä aikaa... jospa tulet sitten hieman perässä...

milli81 ja lo tsemppiä piinailuun!!!

mörkötys: Mä saan sit susta piinis frendin :wave:

Omaa napaa: Oli aika ylläri siirrossa kun lääkäri ilmoitti, et kaksi selvis sulatuksessa ja ajateltiin siirtää kumpikin! Hämeenlinnassa sanottiin, että kahta ei siirretä... No olin vaan et juu tottahan toki =) No matkalla sitten kotiin äiti soitti, että pappa on kuollut aamulla ja siitähän mun vatsahaava sit pillastu ja nyt mulla on ollut kauheet kivut koko illan. Oon joutunut ottamaan lääkkeitä mitä raskaana ollessa ei saa käyttää pitää kai lääkärille soitella huomenna.

testi 14.6 T: Leppis ja Hemmo ja Hipsu :D On mulla halvat huvit
joku päivä huiii jännää plussa tuulia testiin!
 
******************11- hoidot**********************
1.6.2011

Mörkötys.................2.ivf/icsi...................siirto 3.6
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas........1...........14...........
Lili_78...................5.icsi...................2...........12...........3.6.
Joku_päivä.............4.ivf...................1............9............1.6.
syssy......................4.icsi.................2............9.............
Milli81...................2. ivf 1.pas..........1............9...........5.6.
Maya82..................2.ivf...................2............7...........8.6
miralles.................2.icsi...................2............5...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............5.........10.6
Kevätkello..............1.ivf....................1............5..........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........1...........16.5



****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
 
Huomenta naiset... Clearbluen digitaalinen näyttää "Ei raskaana", joten Hopping kiittää ja kumartaa ja poistuu seurastanne. Käyn tosin vielä kurkkimassa piinaajien kuulumisia (tsemppiä teille! :heart:), mutta meidän osalta tämä oli nyt tässä. Jäi kohtaloksi olla koskaan siirtymättä tuonne toiselle puolelle. : /
Tehtiin lopetuspäätös jo ennen tätä hoitoa, mutta onhan tuo 3 koeputkihedelmöitystä passeineen myös se raja mitä Kela korvaa. En tiedä yhtään miten helppoa tai vaikeaa se on saada korvauksia enemmille hoidoille (paljon teitä täällä on, joilla on enemmän kuin tuo 3), mutta en usko että meillä se olisi kauhean helppoa kun mehän emme päässeet kunnallisellekaan lainkaan hoitoon esikoisen vuoksi (11-vuotias). 8 vuotta aktiivisesti yritettiin toista ja nyt on aika luovuttaa ja luottaa, että jos meille toinen lapsi suodaan, se tulee sitten yllätyksenä luomuna. : /

Toivotan teille kaikille paljon plussatuulia ja hyvää kesää! :hug: Niin ja jonkun täytyy ottaa lista päivitettäväkseen! Se on ihan helppoa kun alkaa säännöllisesti tekemään...
 
Hopping. Iso hali. Sinua tarkkaan seurasin taustalla. Sinä kuulostat siltä, että tämän surun ja pettymyksenkin keskellä pärjäät kyllä huomiseen. Ja huomisen huomiseen. Ja siitä eteenpäinkin. Aurinkoa kesääsi.
 
Hyppään pinoon mukaan :wave:

Taustaa: vuosi yritystä ja hoitoihin, mutta koska jouduttiin jonottamaan tk:en aikaa 2kk niin käytiin alkututkimuksissa yksityisellä. Siellä tuli kylmää vettä niskaan kun selvisi ettei miehellä ole siittiöitä. Saatiin lähete julkiselle ja miehellä alkoi melkein vuoden hormonihodot jotka hän lopetti tuloksettoman kivesbiopsian jälkeen marraskuussa 2010 juuri kun vauvatoiveista täyttyi toinenkin vuosi. Mies halusi että jatketaan eteenpäin luovutetuilla siittiöillä. Sitten odotettiin 1,5kk jotta lääkäri sai lähetteen kirjoitettua yksityiselle (hoitositomus) ja lähdettiin sitten tekemään hoitoja. Ensin oli 2 inssiä luonnolliseen kiertoon, 3.inssi hormoniavuisteiseen ja 4. inssi tehtiin samoin kuin 3. mutta nyt laskettiin irrotuspiikistä se tarkka 36 (vai 38?) tuntia ja sitten inssi.

4.inssi tuotti sen odotetun plussan, mutta raskaus meni kesken (rv6+5). Nyt olen kaksi päivää ollut lääkärissä ihmeteltävänä kun ei osata sanoa onko tämä kohdun ulkopuolinen raskaus vai ei (raskaustetsi vaan näyttää plussaa edelleen). Tänään määrättiin sairaslomalla ja perjantaina taas kontrolliin sairaalaan.

Mutta kun tämä tästä selkiytyy niin vuorossa on oletettavasti 1.IVF. Kuinka monta kiertoa keskenmenon jälkeen joutuu odottelemaan ? Mietin pääsenkö elokuussa jo hoitoon, vai meneekö myöhemmäs syksyä. Eli jos joku päivittää listaa niin mulle voi laittaa 1.IVF ja elo-syyskuu 2011
 
Vautsi, kävin tänään veritestissä, vaikka menkat alkoikin jo eilen ja ovat voimistuneet tänään. Hcg-testin tulos oli 17 eli ensimmäistä kertaa yli kahden vuoden yrityksen jälkeen edes jotain tapahtui. Kyseessä on ilmeisesti ollut kemiallinen raskaus eli alkio on hieman hipaissut limakalvoa. Tehdään vielä uusi veritesti viikon päästä asian varmistamiseksi. Muutoin seuraava alkion siirto on elokuussa.
 
******************11- hoidot**********************
1.6.2011

Mörkötys.................2.ivf/icsi...................siirto 3.6
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas............. ........kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf................. ............vk 24
Toivelintu...............2.ivf.................... .........elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf................ .........
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf................... ......
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi..................... ....
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf.................... ........
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.................. ...........
lapseton81.............1.ivf...................... .......
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi................. ..........
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.................. ...........
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.….......... ..alkiot...........PP.......testipv

Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas........1...........14...........
Lili_78...................5.icsi............... ....2...........12...........3.6.
Joku_päivä.............4.ivf...................1.. ..........9............1.6.
syssy......................4.icsi............ .....2............9.............
Milli81...................2. ivf 1.pas..........1............9........... 5.6.
Maya82..................2.ivf................. ..2............7...........8.6
miralles.................2.icsi................. ..2............5...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............5..... ....10.6
Kevätkello..............1.ivf....................1 ............5..........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........1...........16.5



****************Plussanneet*********************

Nimimerkki...............hoito.......... .alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas.....................vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf.................... .........vt/194.......12
kaz......................luomu............. .............kt................
Annuli-81............. 2.icsi..........................vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf.........................kt.............14
Jenna-76...............3.icsi........................kt............
Katjuska-79............1.ivf........................kt............
Jessie82.................1.ivf...........................vt/75.......11
virvatulia................1.icsi..........................kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas...................................
sydänveri78............1.IVF.........................kt.............9
AdAstra..................2.icsi.........................vt/43.......14
Katar.....................luomu.............. ...............................
Neela Naranja........2. ivf...........................vt/169.....12
Minne....................1.ivf.........................vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas....................vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas...................vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf...........................vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas....................vt/760......13
engeli.....................2.icsi............. ...........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas...................vt/534......12

Poistin itseni tältä listalta. Olen kirjoitellut toiseen porukkaan. Onnea kaikille jatkoon.
 
Ei nyt plussatulet puhalla tässä pinossa. Verikokeen tulos: Ei mitään, ei edes yritystä kiinnittyä. Ja oli ihan erilainen kokemus kuin kolme edellistä IVF tuoresiirtoa. Oireet sopivat kiinnittymiseen aivan täysin, mutta jos ei niin ei. En tiedä olinko tämän jo alitajuisesti sisäistänyt, koska itku ei ole vielä tullut, uusi aika lääkärille on sovittu elokuulle ja IVF 5 sitten elo/syyskuussa edessä. Siirryn kesätauolle ja palailen.

Hopping :hug: olen niin pahoillani! Toivottavasti teille se luomu siunaantuu!!

Megu... ööh, eli voisitko olla raskaana kuitenkin? Että olisi sellaiset hämäysmenkat?

Päivitin listan alle viimeisten tietojen osalta. Heips :wave:
 
******************11- hoidot**********************
1.6.2011

Mörkötys.................2.ivf/icsi...................siirto 3.6
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.... ......... ........kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf.......... ....... ............vk 24
Toivelintu...............2.ivf.......... .......... .........elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
jag78.....................1. ivf............................elo/syyskuu
Joku_paiva............. 5. ivf...........................elo/syyskuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf......... ....... .........
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf........... ........ ......
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi........... .......... ....
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf.......... .......... ........
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf........... ....... ...........
lapseton81.............1.ivf............ .......... .......
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi............... .. ..........
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf........... ....... ...........
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.….......... ..alkiot...........PP.......testipv

Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas........1...........14...........
Lili_78...................5.icsi........ ....... ....2...........12...........3.6.
syssy......................4.icsi....... ..... .....2............9.............
Milli81...................2. ivf 1.pas..........1............9........... 5.6.
Maya82..................2.ivf........... ...... ..2............7...........8.6
miralles.................2.icsi......... ........ ..2............5...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............5..... ....10.6
Kevätkello..............1.ivf.......... ..........1 ............5..........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........1...........16.5



****************Plussanneet************* ********

Nimimerkki...............hoito.......... .alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas.....................vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf.............. ...... .........vt/194.......12
kaz......................luomu.......... ... .............kt................
Annuli-81............. 2.icsi..........................vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf.............. ...........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi................. .......kt............
Katjuska-79............1.ivf..................... ...kt............
Jessie82.................1.ivf.......... .................vt/75.......11
virvatulia................1.icsi........ ..................kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas...................................
sydänveri78............1.IVF........... ..............kt.............9
AdAstra..................2.icsi......... ................vt/43.......14
Katar.....................luomu......... ..... ...............................
Neela Naranja........2. ivf...........................vt/169.....12
Minne....................1.ivf.......... ...............vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas....................vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas...................vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf............. ..............vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas....................vt/760......13
engeli.....................2.icsi....... ...... ...........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas...................vt/534......12
 
Tulin ihan vaan kurkkimaan Joku_päivän ja Hoppingin tuloksia... Voi itku!!!!!! :'(
Olisin niin kovasti toivonut teille plussia!!!!! Oon ihan hirmuisen pahoillani :hug:
Voimia molemmille kovasti tilanteisiinne, ja oikein aurinkoista kesää. Toivottavasti saadaan kaikki ladattua akkuja ja rentouduttua :)

Mä en ole vielä testannut - pp12 siis nyt - kun odotan sopivaa päivää, että ei tarvii lähteä minnekään. Täysin on negafiilikset, hirveät menkkakivut pp7-8, sit rauhoittui, ja tänäänhän ne sit taas palasi :( eikä mitään muita mahdollisia oireita... Eli usko on kyllä mennyt, ja melkein toivokin. Samalla kaavalla on kaikki negakierrot tähän asti menneet. Plussakiertojahan en ole koskaan kokenutkaan... Ajattelin, että testaan sit virallisena testipäivänä, eli perjantaina, tai käyn ehkä vaan pelkässä veritestissä. Käyn kyllä negatuloksen ilmoittamassa, mut sit itsekin jään tauolle, elokuussa homma sit jatkuu.

Toivottavasti saatte nautittua tästä helteestä! Lämpimiä ja kesäisiä plussatuulia kaikille!!!
:wave:
Lili
 
Hopping, voi että mulle tuli paha mieli sun puolesta! :hug: Oisin niin kovasti toivonut sulle sitä plussaa! Ja vielä hienompaa olisi ollut seurata perässä! Ison päätöksen olette tehneet ja toivotan sulle kaikkea hyvää tulevaisuuteen! Varmasti onni löytyy sitten muista asioista tai jopa yllätysluomusta! Eipä tuota tulevaisuutta osaa arvata, mitä sitten tuokaan tullessaan...

Joku_päivä, voi että piti noin käydä teilläkin! Toivottavasti kesä on kunnon lomailua ja saa ajatuksia välillä muuallekin. Jospa sitten levännyt mieli ja levännyt kroppa toisi parempia uutisia syksyn tullen!

Mequ, hienoa, että osaat iloita tuosta arvonnousustakin! Jotain todella oli tapahtunut ja seuraava kerta voikin olla jo vielä parempi tilanne.
 
Ajelin just töistä kotiin ja ajatteli että äkkiä koneelle tsekkamaan onkoHopping ja Joku_päivä jo laittanu tuloskia ja tuli NIIN PAHA mieli teidän negoista....ei voi olla totta...teille ois niin ne plussat suonut...tää on sit niin epäreilua!!!! :hug:

Joku_päivä todella upeeta että jo pystyt ajattelemaan sueraavaa siirtoa....oikein ihanaa kesää sinulle.

Hopping on noita luomuplussia hoitojen jälkeen tapauksia kuullut vaikka kuinka..toivon sydämestäni että se tapahtuu sinun kohdalla. Toivottelen ihanaa kesää sinulle.

jag78 tervetuloa mukaan :heart: Kiva saada uusia piinailijoita mukaan. Ikävä kuulla keskenmenosta....positiivista että ainakin raskaus sinun kohdalla mahdollista.

Lili_78 täällä on ollut viime aikoina niin hiljasta plussien kanssa, joten aavistelen että sinä käännät suunnat parempaan....todellakin toivon niin :heart:

Lo ja Kevätkello, mitä teille kuuluu, onko oireita?

ON mulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia ei sitten missään...se tässä vähän huolestuttaa....laitettiinkohan mulle edes siirrossa mitään :LOL: On ollut tällä viikolla niin paljon töitä että en ole edes ehtinyt oikein ajattelemaan koko asiaa.
 
Nyt tulee vaan omaa napaa kun on ollut niin älyttömän kiire tämän muuton keskellä koko ajan ja illalla aivan kuolleena raahautuu sänkyyn....Tosi isot pahoittelut kuitenkin kaikille neganneille, varsinkin nyt Hopping ja Joku_päivä jotka tänään saivat huonoja uutisia.... :'(

Joo, tässä tosiaan ollaan muutettu mutta silti oltu kahden talon välillä koko viikko kun piti vanha tyhjentää ja siivota, huoh...sanottu ennenkin mutta en IKINÄ enää muuta! Toisaalta tuli siirto hyvään aikaan kun on aika mennyt kuin siivilla mutta sit kuitenkin ehkä ei niin hyvä, koska olen kyllä rehkinyt aivan liikaa... :ashamed:

Piinailut jo yli puolenvälin ja ainut oire on että on vähän väliä huono olo, mutta pistän kyllä senkin lugejen piikkiin ja sit mulla oli myös tällanen joku lääkekuuri emätintulehdukseen joten voi olla siitäkin. Tänään testasin onko Pregnyl poistunut kropasta ja oli kyllä puhdas nega joten sitä ei enää ainakaan ole. Mä voisin muuten päivittää tuohon listaan että mulle siirrettiin vain 1 eikä 2 alkiota.

Aion kyllä varmaan testata pp 10 että tulen sitten kertomaan hiukan tilannetietoja!

Sorry nyt vielä tämä omanapaisuus mutta taas kerran; työt kutsuu!

Supertsempit kaikille piinailijoille!!
 

Yhteistyössä