Hakutulokset

  1. J

    verenpaine 106/91

    Neuvolassa paineet on ollu maximissaan 110/70, tämä luku viikoilta 17+1.
  2. J

    verenpaine 106/91

    No itseasiassa olen nyt yrittänyt soittaa läpi koko kaupungin neuvolat. Oma neukkatäti lomalla 2 viikkoa, ja kukaan muu ei vastaa.
  3. J

    verenpaine 106/91

    Olen raskaana viikoilla 30+6 Mulla oli viimeks (viime maanantaina) pissassa proteiinia yhen plussan verran, neuvolakorttiin merkitty +-. Paineet oli silloin ok, 101/61. Nyt eilen kokeilin siskoni verenpainemittarilla, ja tulos oli 106/91, onko syytä huolestua?
  4. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Mä sain toissapäivänä RASKAANA tekstin raskaustestiin :heart: Tätä on niin odotettu, ja nyt kun se tapahtu, jännittää niin pirusti :D
  5. J

    maksaako morsian kaason puvun

    Äskeiseen vielä lisäys, olin pari vuotta sitten itse kaasona, ja morsian halusi tietyn mallisen ja värisen mekon. No nyt se mekko tuolla hengarissa roikkuu, en varmastikkaan laita sitä enää ikinä päälleni. Ei todellakaan ollu mun näkönen :D Mutta morsian maksoi...
  6. J

    maksaako morsian kaason puvun

    Niinpä, eli jos tietyn vaatteen haluut tai tietyn värisen/mallisen, niin kyllä joudut ite maksamaan. Mutta jos annat kaasosi päättää ihan itse, puuttumatta asiaan, niin silloin voitte sopia että hän maksaa itse. Pointtihan siinä on se, että kun kaaso valitsee itse, hän varmaankin valitsee...
  7. J

    Jostain luin, ettei olisi rikosrekisterissä merkintää, jos on selvinnyt sakkotuomiolla

    Rikosrekisteriin tulee merkintä ainoastaan ehdottomasta ja ehdollisesta tuomiosta, sakot eivät näy siellä ellet samalla saanut ehdollista tuomiota. Sakot sitten näkyvät oikeusrekisterikeskuksen tietokannassa. Niin ja tämä on ihan varma tieto. nim. eräässä tähän liittyvässä virastossa töissä...
  8. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    No täällä pärähti yk3 käyntiin, eilen siis alkoi vuoto, vaikka en odottanu sitä ihan vielä kun edellinen kierto oli 39 päivää ja nyt siis tyssähti jo 25:teen. Nyt siis yk3 kp2/25-39, että näin meillä B)
  9. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Durasel, hirmusti onnea :heart: Täällä tais pyörähtää käyntiin yk 2, kp 1/39 vissiinki.
  10. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Memmu86, oon tehny jo jonkin verran noita testejä, viimeks lauantaina, mutta negaahan ne kaikki näytti :'(
  11. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Hirmusti onnea Aaliyah :flower: Omaan napaan: kp 35, ja ei edelleenkään tietoakaan tädistä. Alkuviikolla vähän jo tuntu että saattais tulla, mutta sekin tunne meni nopeesti ohi. Niin ja edelleenki on kaikenmoista oiretta, mutta ne saattaa olla myös mielikuvituksen tuotetta :laugh: Eli...
  12. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    No olihan se sitte pakko testata, ostin sittarista sellasen halvan kahen liuskan paketin ja pidättelin pissaa 4 tuntia ja prkl negaahan se näytti :( Ois varmaa pitäny oottaa aamuun, mut tuskimpa silti ois tullu eri tulosta. Kellään mukavia uutisia tänään?
  13. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Voi hitto ku en tiiä yhtää montako päivää mun kierto vois olla, nyt kp 29, ja ei anakaa vielä tätiä näy. Milloinkohan sitä uskaltais tehdä testiä?! Kokeilen kanssa sitä extremeilyä ens kierrolla jos nyt ei oo tärpänny :D Ja pidän peukkuja kaikille viikonloppuna testaaville, bd!!!
  14. J

    Minkä ikäiselle kannettava tietokone?

    Niin ja äskeiseen lisäys, pojalla omassa huoneessa myös oma telkkari ja pleikkari2. Olohuoneessa sitten nintendo wii, pleikkari3 ja xbox360. Mutta meillä pelaa vanhemmatkin jonkin verran :laugh:
  15. J

    Minkä ikäiselle kannettava tietokone?

    Meillä jokaisella perheenjäsenellä oma kone, mulla pöytäkone koska tartten PALJON kiintolevytilaa, miehellä läppäri ja pojalla, 8v., läppäri. Ja se ei tarkota sitä että me päästäis jotenkin helpommalla kun on lapsella oma kone, ihan yhtäpaljon esim. ulkoilee kun muutkin ikäisensä tai leikkii...
  16. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Hirmusti onnea kaikille plussanneille :flower: Täällä ei mitään uutta, yk1 edelleen menossa ja kierrosta ei mitään hajua, koska tätiä ei juuri näkynyt kapselin aikana. Täälläkään en oo juuri ehtiny käydä, joka päivä vaan pikaisesti lukenut uudet viestit, keittiö remontin kanssa oon vaan...
  17. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Mä oon oikeesti ihan hullu, eilen alko yritys, ja siis tietenki heti pupuiltiin, niin nyt on jo olevinaan oireita :laugh: No kyllähän mä oikeesti sen tiedostan, että nää ei liity mitenkään raskauteen... Mutta alamaha on ihan kova ja välillä vähän sattuu, ehkä mä oon tulossa hulluks :D...
  18. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Jes, mä olen vielä elossa :laugh: Kapselin poistoon meni 10 min, ja ainoastaan puudutuspiikin laitto sattui, lääkäri sai kaivettua tikut todella nätisti pois :) Eli nyt alkaa yk 1 ja kp on 12/?, en tiedä kierron pituutta kun pikkasen sekasin noi ollu. Nyt meinaan alottaa todella kovan...
  19. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Niin ja Lara-, muistan minkälaista oli kun mies oli intissä, taisin vihata silloin koko valtiota kun ovat tommosen keksineet :D Ja sulla vielä lisää se, että olet raskaana... mutta kaikki menee varmasti hyvin, vaikka ikävä on kova. :hug:
  20. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Iiiiik, kapselin poistoaika on 9.15, pikkasen jännittää että kuinka paljo se sattuu :x No, ehkä mä selviän hengissä :laugh:

Yhteistyössä