Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Mammaksin herkillä ei tullut viivanpaikkaa vaikka annoin kuivua ja tarkoituksella yritin sitä etsiä.
Mulla on niitä myös ja jotain siihen hahmottui. Näkyy tosin selkeimmin vain reunassa ja kauempaa katsottuna näyttää niin kuin siinä olisi todella hailakka viiva. Maanantaina käytän viimeisen testin ja se toivottavasti näyttää puhdasta negaa tai selkeää plussaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Mitäs täällä on kerenny tapahtua?

Tuleeko one step:iin aina viivanpaikka?
Hittolainen ei olis pitäny testata nyt haaveilen vaan ihan turhaan ku olisin ihan hyvin voinu vaan odotella vuotoo.
Mulla tuli semmonen hailu haamunen n.10 min kuluessa siis jos liuskatesteistä puhut? Mutta mulla se ei vahvistunu siitä ja tein sitten cb:n digitaalisen ja en ollu raskaana. Ja seuraavana päivänä alko menkat. Mutta voihan se olla että sun kohdalla se siitä vahvistuu kun teet vaikka parin päivän päästä uudestaan :) Tosin onhan se voinu olla että mulla on tullu varhainen keskenmeno ja menkat alkanu normaaliin aikaan?! Sitä kun en tiedä. Mutta neuvoisin kuitenkin oottamaan pari päivää niin näkee vahvistuuko se siitä :) Toivotaan että vahvistuu :hug: :flower:
 
Mun kokemus noista liuskoista:
Jos viivassa on väriä, se on haamu, jos ei ole väriä, on nk. "viivanpaikka".
Se mitä huomasin kanssa, että tikuissa tulee testiviivasta myöhemmin tummia, kun muista testeissä... Niissä viivojen paikka saattaa myös vaihdella, että kahdessa testissä hieman eri kohdissa. (siis viivat yleensä eri kohdassa, mutta yhtä lähellä toisiaan...)

NoBlood: Täällä tapahtui väärinkäsityksiä puolin ja toisin, johon sitten muutama muukin puuttui... Ei mitään vakavaa siis, hormooneja kai :LOL:

luffe: :hug:
 
IHANAA!! Paljon onnea Äippä ja Lara!! Perästä tullaan toivottavasti :flower:

Jännääjille plussatuulia!

En oo paljoo jaksanu kirjotella, kun viikonloppu ollaan viiletetty menemään ja muutenkin niin paljon tekemistä ollu. Eikä paljoo oo tapahtunu omaa napaa...Tässä vaan ootellaan kierron loppupuolta ja kellistän miehen varmuuden vuoksi joka toinen päivä. :p Aamulla alko huippaamaan päästä niin pahasti kesken aamupalan, että joutu lattialle makoilemaan. Ei kyllä tässä vaiheessa voi olla mikään raskausoirekaan...
 
No nyt tämä muuttuu kummalliseks. Tein toisen ja siihen tuli ihan selvä viivanpaikka joka on ihan erilainen kun tuo aamunen. Eli se aamunen oli haamu. Miks sitten tähän nyt tehtyyn ei tullu sitä haamua? Plaah, eka kertaa sekoilen testien kanssa, voi rähmä ku olisin vaan sunnuntaille jaksanu oottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
No nyt tämä muuttuu kummalliseks. Tein toisen ja siihen tuli ihan selvä viivanpaikka joka on ihan erilainen kun tuo aamunen. Eli se aamunen oli haamu. Miks sitten tähän nyt tehtyyn ei tullu sitä haamua? Plaah, eka kertaa sekoilen testien kanssa, voi rähmä ku olisin vaan sunnuntaille jaksanu oottaa.
Aamupissassa on hormonipitoisuus suurempi ja sen takia varmaan näytti haamua. :) Toivottavasti viiva vahvistuu. Onnea! :flower:
 
Anteeksi, että en ole tänään kommentoinut tai muuten ollu aktiivinen.
Kävin tänään kattoo miestä armeijassa, ja hölmönä seisoin hiljaa, kun en saanut sanaa suusta ja sitten kun yritin puhua niin itkin vain....

Tuntuu sanoinkuvaamattoman pahalta miettiä, että odotan tätä lasta käytännössä yksin, synnytän sen yksin ja olen ensimmäiset kuukaudet sen kanssa vaan kahdestaan... Miehen palvelusaika on nyt toi maksimi....
Toki sillä on lomia, mut ei se oo sama asia.
Silläkin on rankkaa siellä ja ei se voi lomilla keskittää huomiotansa muhun pelkästään...
Oonko hirveen itsekäs, kun suren "huomionpuutetta"?

Nää illat on pahimpia ehdottomasti. :'(

Anteeksi omanapailu, mutta nyt en kykene parempaan.
 
Lara- > :hug: Et ole itsekäs vaan inhimillinen. Toki varsinkin tuossa tilanteessa kokee huomionkaipuuta eikä sitä tarvitse nieleskellä. Onko miehesi palveluksessa kuinka kaukana? Pääseekö iltavapailla kotiin? Varmaan on mahdollista anoa pitempää vapaata perhesyihin vedoten sitten vauvan syntyessä. Siihen on kuitenkin vielä paljon aikaa, joten monta asiaa ehtii tapahtua ja moni juttu muuttua. Älä vielä murehdi. Koita nyt vaan rentoutua ja iloita, niin sekä itselläsi että masukkaalla on parempi olla. :)
 
''Tuntuu sanoinkuvaamattoman pahalta miettiä, että odotan tätä lasta käytännössä yksin, synnytän sen yksin ja olen ensimmäiset kuukaudet sen kanssa vaan kahdestaan... Miehen palvelusaika on nyt toi maksimi....''
Mistä sen voi vielä tietää?
''Toki sillä on lomia, mut ei se oo sama asia.
Silläkin on rankkaa siellä ja ei se voi lomilla keskittää huomiotansa muhun pelkästään...''
Pääsee sieltä perhevapaille ja iv:lle perheelliset useemmin myös pidennetylle iv:lle. Kuntsareita kannattaa myös paljon yrittää saaha ja kohtahan ne lomat jo tietää tarkasti kun alokas kausi on ohi.
 
macy gray: Sä aina löydät jotain positiivista! Sen verta kaukana on, että iltalomille ei kotiin pääse... Ennen plussaa olin tosi hyvällä mielellä, nyt raivoon ja itken kokoajan...
Mihin se lepposuus katos... :/ Rentoutuminen on vaikeeta, kun mahaan koskee (ummetus ja turvotus) :x

Itteekin ihan naurattaa, kun saa tommosia kohtauksia, vaikka ihan hyvin olen pärjänny nyt viikon. Tottakai on ikävä, kovakin, mutta ei tää yksin olo ehkä niin vaikeeta ole kun luulin.
Kai nää on niitä hormooneita :LOL:

Täytynee mennä nukkumaan, jos vaikka rauhottuis taas nää tunteet...

MUOKS: Ihan totta NoBlood. Te ootte kyllä parhaita.
Kattokaa ny mua kun äsken kastelin näppäimistön ja nyt naureskelen tunteenpuuskalleni. :LOL:
Eikä menny ees puolta tuntia! :D

Kiitos ja hyviä öitä!
 
Lara- > Hormonithan ne. :) Ummetukseen kannattaa kokeilla luumua ja vaikka lakuja (jälkimmäistä tosin kohtuudella). Synnärillä oli tarjolla luumunektaria ja se oli yllättävän juotavaa. Lasillinen päivässä riitti mainiosti. Liikunta auttaa myös ja muistathan juoda riittävästi vettä. Nuo viimeiset pätee myös siihen turvotukseen eli noilla saata ainakin vähän oloa helpotettua. :)
 
MAANANTAI 18.01.




macy gray~ kp48/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp37/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

Emmabella~ kp24/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp23/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp23/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Ritu82~~~kp21/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp13/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp11/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

aaliyah~~~ kp10/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp8/?

luffe~~~~ kp4/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

Missah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Niin ja Lara-, muistan minkälaista oli kun mies oli intissä, taisin vihata silloin koko valtiota kun ovat tommosen keksineet :D
Ja sulla vielä lisää se, että olet raskaana... mutta kaikki menee varmasti hyvin, vaikka ikävä on kova.
:hug:
 
Noniin, tänään taas vaiheetks testi nega, tää menee jo ihan naurettavaks :LOL: :headwall: Ehkä mä nyt tosiaan lopetan sen testailun tälle kierrolle, odotan menkat ja ihmettelen sitten seuraavassa kierrossa lisää, ei tässä muuten tule hullua hurskaammaksi...

lara- :hug:
 
Kyllä se on nega. Oireet on vähentyneet, joten olisikohan ollut sitten myöhäisestä oviksesta ja tästä hartiajumista. Tk:n tätiä pitäisi ihan pian koittaa tavoitella, kun iltapäivällä soittoajan aikaan olen asioilla. Menkat saisi kyllä viimein tulla, mikäli ei ole myöhemmin tärpännyt. Toivoni kyllä menetin jo.
 
Kysyn tästäkin pinosta: Hirveästi on elohiiret kiusanneet. Silmissä oli vuoden vaihteen aikaan monena päivänä. Nyt on viikon verran kiusannut isoissa lihaksissa, lähinnä jaloissa. Koskaan aikaisemmin ei ole näin tiheää ja pitkäkestoista elohiirijaksoa ollut, joten ihmetyttää. Mistä nuo voisivat johtua ja saako niitä jotenkin hillittyä?
 
asia joka kaikkia varmaan hirveesti kiinnostaa, mun kn on karannut hetkellisesti sormen ulottumattomille :D

mg Mä kärsin kanssa välillä noista elohiiristä, joskus enemmän, joskus en ollenkaan, mutta apua en ole vielä niihi keksinyt, enkä syytä mistä johtuu :(
 
''asia joka kaikkia varmaan hirveesti kiinnostaa, mun kn on karannut hetkellisesti sormen ulottumattomille''
Minäkään en tunne sitä ollenkaan.

Kotitestin liuskat tuli just. En uskalla testata. Tein aamulla ovistikkuun haamun testiajalla, mutta silti oon vaan jotenkiin niin varma etten voi olla raskaana koska olisinhan minä raskautunu sit jo aikasemmin. Jos huomenna uskaltautuis... Ellei sit vuoto ala. Ja ''oireeetkin'' on kadonnu eli ei niitä sitten varmaan ollu kun mun kuvitelmissa. Eka päivä ettei edes kiukuta ja väsytä.
 
NoBlood toivotaan parasta :hug: Ja nuo ovistikun haamut voi hyvin vielä muuttua raskaustestin plussaksi! :) Ja oireettomuus ei merkkaa mitään, sillä olen lukenu että monella tärppikierrossa on ollut jopa vähemmän oireita, kuin kierrossa jossa ei ole raskautunut :)

Kaikille ISOT plussapuhallukset! :flower: :heart:

Oon nyt aika vähän kirjotellu, mutta ehkä sitten loppukierrosta taas enemmän :) Yritetään nyt olla stressaamatta ja vähän enemmän "tulee jos on tullakseen"-periaatteella eteenpäin ettei tuo stressi ainakaan vaikuttaisi hirveesti raskautumiseen (en tiiä voiko vaikuttaa, mutta näin olen lukenut). Nyt on jotekin tosi ilonen mieli.. en edes tiedä minkä takia.. :D
 
Moi!

Hui, nyt jo kp37/30! :eek:
Edelleen tulee välillä menkkasärkyä joka menee aina jonkun ajan päästä ohi.
Kuvaan on astunut myös hirveä palelu ja tissit on tullut aroiksi. Lämmöt yli 37.
Alkaa pikkuhiljaa jo toivo heräämään. :D
Testit tulevat postissa varmaan huomenna...Sitten vaan odottelen seuraavaan aamuun ja teen sen. :)
 
Barbie: Säästä aamupissa ja tee testi ku posti tulee? :D

Mä sain ultran torstaille :) :) :)
Toivottavasti siellä näkee jotakin.
Neuvolasta soitettiin tänään ja oikeen onniteltiin raskaudesta (vein näytteen aamulla... :D )
ja sanovat, että ei ole mahdotonta, että olis jo 7. vkolla.
(ite en usko. kun johonkin max 5viikkoon...)
Mutta haluuvat varmistaa asian ja pääsen jo torstaina, jee!

KS09: Kumma kyllä, kiinnostaa! :D Mulla ihan sama juttu, ja jos siihen ylettyy, niin on tosi kovana. Pidän peukkuja.

Plussatuulia kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!
 

Yhteistyössä