Mä kirjoitin aikasemmin pitkästi, unohdin kopioida ja palsta heittikin pihalle vastatessa. :headwall: En edes muista mitä kaikkea kirjoitin ja kenelle kommentoin. Kirjoittelen nyt sitten sen mitä muistan. :|
Tänään vein aamupissanäytteen labraan ja testasivat siitä sitten. Negaa sekin näytti eli raskaana en ainakaan ole. Veritestiä ei tehty, koska lääkäri ei pitänyt sitä tarpeellisena tässä vaiheessa. Hoitaja ei osannut vastailla kysymyksiini, mutta suhtautui avoimesti ajatuksiini ja antoi lääkäriajan. Käyn siis 15.2. juttelemassa pco:sta ja mahdollisesta lääkityskokeilusta, koska kaipaan apua painon pudottamiseen ja oireiluihin. Nyt sitten odottelen menkkoja ihan rauhassa, että yritys jatkuisi.
Oireitakin on, mutta en tiedä mihin ne viittaa:
- Väsymys on helpottanut huonosti nukutuista öistä huolimatta, mutta päänsäryt ovat edelleen jokapäiväisiä.
- Täytyy syödä mielellään 3 tunnin ja vähintään 4 tunnin välein, ettei tule huono olo.
- Ei voi syuödä kovin runsaasti kerralla tai tulee huono olo.
- Ajoittain närästää tai on muuten ällöttävä olo.
- Valkovuoto on keskimääräsitä runsaampaa ja vetistä.
- Halut ovat palanneet.
- Kohdun alueella ja munasarjoissa nippailee. Välillä on koviakin munasarjakipuja.
Tervetuloa uusille! =) Tämä on mukavan aktiivinen pino ja muutenkin kiva porukka. Itse olen ainakin viihtynyt hyvin.
Nyt en enää muista mitä muuta olin kirjoittanut. Plussatuulia jännäileville ja mukavia puuhatuokioita ovislaisille!