Kevään Kuumeilijat 2010

AJ10, noista leukosyyteista... mulla oli tuon kakkosen kohdalla alkuraskaudessa leukkarit koholla ;) juuri sillon koulussa oli jotain pissan stiksaus juttuja ja ihmettelin et miten ne silleen, googlettelin itekkin sillon asiaa ja samoja lueskelin kun säkin. Sillon en siis vielä tiennyt olevani raskaana :) toivottavasti se sulla merkkais samaa
 
että josko minäkin liittyisin kirjottelemaan tänne =) meillä täälä kolmas haaveissa, (miehelle ensimmäinen oma). Ikää mulla 25v ja miehellä 27v, omakotitaloa asustellaan ja rakennusurakkakin olis tässä suunnitteilla. Nyt meneillään kp 28/32-37 ja yk olis 4. km oli tuossa 2/10... Ovista en oo tikuilla ainakaan bongannut, ihan ihme viivoja antanut mulle..oireiden mukaan olis voinutkin ovis ollu mutta epäilen näitä kaikkia oireita kyllä vaan haamuoireiks ton km jälkeen...
Mutta että tsemppiä kaikille vaan :)
 
gynellä käyty... kohtu ja munasarjat oli kunnossa... kilpirauhas ja joku maittorauhashormoonin vastaukset tule ens viikolla et onko ok.... saas nähä miten käy... kerto et pitkillä kierroilla en luultavasti ovuloi ollenkaan :kieh: mutta mitään lääkitystä ei aloteta ku olen nuori ja aina niin herkästi tullu raskaasti, mut jos ei loppuvuoteen mennes kuulu mitään niin sit pyysi varata uuden ajan... sano myös etä mulla niin suuri riski monisikiöiselle raskaudelle :p
Mut ens viikolla alan taas tekeen ovulaatio testejä :D nyt taitaa olla kp7

muiden teksteihin en nyt kerenny perehtyyn... :ashamed:
 
heissan..
kuulumisia ajattelin tulla kertomaan, elikkäs onkos kellään kokemusta kuinka nopeaa pitäs 3kk terolut kuurin jälkeen tulla sitten menkat, mulla on nyt kp 29/?. Tein raskaustestin aamulla muta negatiivistahan se näytti. raskausoireita olis vaikka muille jakaa :/. jotenki tuntuu usko menevän tämän kierron suhteen kun ei olla 2vk oikeastaan pahemmin peittoa heiluteltu että jos olisin raskaana niin eikö se jo pitäs testissä näkyä? hmm...
lämpö on ympäri vuorokauden siinä 37c vähän kummallista kun yleensä lämmöt on siinä 35.8, onko kellään tietoa mistä lämmön nousu voisi johtua? (tai sitten jos minun leukosyyttejen nousu onkin jokin tulehdus niin voihan sekin tietenki olla lämmön takana. Itsellä ei vaan ole yhtään kipeä olo niin tuntuu hurjalta että jokin tulehdus olis päällä)
mutta kertokaahan te muutkin mitäs teille kuuluupi :)
 
Hei ja moi, pitkästä aikaa... Pika kertaus omista kuulumisista, eli;
kp 18/26, dpo6. Tänään tullut sellasia oireita, että on ollut vaan sillon, kun varmasti olen raskaana ollut. Ongelmana vaan tahtonut viime aikoina olla se, ettei alkio ole kunnolla kiinnittynyt ja on sitten valunut pois kuukautisvuodon aikana. Sitä pelkään tälläkin kertaa.
En kuitenkaan malttanut olla tekemättä testiä ja se antoi ihan kummallisen tuloksen; testiajalla r- viiva oli valkoinen ja värit jäi viivan reunoille, ei kuitenkaan imeytynyt kontrolli viivaan. n. 15 min testiajan jälkeen värit olivat siirtyneet raskausviivaan, eli sain ns. roskishaamun. Sitten n. 30 min testiajan jälkeen koko häkellys oli kadonnut ja jäljellä oli pelkkä viivan paikka. Eli testi ei kyllä antanut tulosta mihinkään suuntaan.
Tänään kuitenkin vasta dpo6, joten eihän nuo välttämättä näytä vielä mitään. Antoi vaan niin ihme tuloksen, että oli pakko ääneen ihmetellä :)
Raskaana kuitenkin uskon olevani oireista päätellen, nyt vaan jännätään jaksaako pikkanen kiinnittyä ollenkaan kiinni, eli siis älkää onnitelko.
Tällästä siis täällä

Tsemppiä teille kaikille muille oviksen ja plussan metsästykseen!!
 
Heipsis hei... En oo saanut aikaiseksi kirjoitella, muutenkin vissiin aika hiljaista täällä ollut. Mulla siis menossa nyt 23/28-32. Ja tuskin on nytkään tärpännyt. Mulla oli joku tulehdus viime kierrossa, täytyy toivoa että meni nyt kokonaan lääkkeillä pois.

KS09 Tuu ihmeessä kertomaan, tuleeko se plussa sieltä kunnolla =) Toivotaan parasta :flower:
 
Tänään dpo8 ja oireet vain lisääntyy. Eilen dpo7 tuli jotakin kiinnittymisvuodon tapaista, tänään sylkiov positiivinen lähes (ollut puhdas nega oviksen jälkeen) Pahoinvointi on taas alkanut, samoin pyörrytys ja outo olo. Mä TIEDÄN olevani raskaana, mutta enää jännittää jaksaako pieni porautua kunnolla kiinni! Älkää onnitelko, ainakaan vielä. Kemiallisen / varhasen km:n riski on liian suuri.
Joten siis testiä en aio tehdä, en ennen kun menkat ovat oikeasti myöhässä! Eli viikon verran, vähän reippaasti pitäisi vielä odotella mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Pelottaa, ja käy jännäksi...
 
Moikka!!!

Sori kun en oo ehtiny ilmotteleen kuulumisia ja lukemaan teidän juttuja...ollu vähän kaikenlaista tässä.

Alotetaan raskautumistoiveista, ei ei...en ole raskaana. Menkat alkoi vasta 4.4. ja siis siitähän tulee kierron pituudeks yli kaksi kuukautta...ja nyt joudutaan hetkeks odotteleen seuraavan yrityksen kanssa sillä mulla epäillään vissiin syöpää tms ja tutkimukset kesken..huh...kaikenlaista.

Samaan aikaan ollaan ostamassa isompaa asuntoa ja siellä materiaalivalintoja kauheella kiireellä koitettu päättää ja samalla pitäs yks opintoasia tehdä loppuun...ei luoja mitä ressiä :D

Mut joo, en usko et mul mitään vakavaaon, luulis ihmisen laihtuvan jos jotain on pahasti vialla. Ja en siis oo, ei sinne päinkään! :D

...mut mut...odotellaan tuloksia ja sit hankkimaan lääkkeet et kierto tasaantuu. Mut pitää tulla lueskeleen teidän kuulumisia. Mut voi siirtää vaikka toistaseks taustalla olevaks :)

Ja mikä parasta, onnea teille raskautuneille!!!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Tänään dpo8 ja oireet vain lisääntyy. Eilen dpo7 tuli jotakin kiinnittymisvuodon tapaista, tänään sylkiov positiivinen lähes (ollut puhdas nega oviksen jälkeen) Pahoinvointi on taas alkanut, samoin pyörrytys ja outo olo. Mä TIEDÄN olevani raskaana, mutta enää jännittää jaksaako pieni porautua kunnolla kiinni! Älkää onnitelko, ainakaan vielä. Kemiallisen / varhasen km:n riski on liian suuri.
Joten siis testiä en aio tehdä, en ennen kun menkat ovat oikeasti myöhässä! Eli viikon verran, vähän reippaasti pitäisi vielä odotella mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Pelottaa, ja käy jännäksi...
b:)d
 

Yhteistyössä