Kevään Kuumeilijat 2010

Banditqueen :hug: Oon pahoillani menkoista! :/

AJ10 tervetuloa mukaan! Minä en valitettavasti osaa sua auttaa, toiv. joku osaa. :)

ON: tein äsken vielä toisen testin cb:llä. Ja siihenhän ilmestyi, että raskaana 1-2 viikkoo! :) :heart: Kyllä tämä nyt taitaa olla ihan totista totta!! Soitto neuvolaan ja siitä se odotus sitten lähtis...... :)
 
jenspa onnea hurjasti!!

Oma olotila on taas niin kummallinen. Lääkekuurin päätteeks mun menkat piti alkaa sillon sunnuntain, nyt kp 38/35, ei menkkoja, eikä plussaa. Tai testit antaa hitusen jotakin, mutta kun mä en enää voi sanoa onko se viivanpaikka vai haalea haamu. Jokatapauksessa mun mielestä se jotakin oli hivenen eilistä selkeämpi... Eilen kuitenkin tuhrutteli aikalailla, ja olin jo varma menkoista, mutta se loppui sitten iltaan ja enää ei ole merkkiäkään tuhruista... Raastavaa tällainen vatvominen :(
 
Siis mitä ihmettä, ei ne alkanukaan...tai pikkasen vuotoa tuli ja loppu seinään. Mä en siis kestä tätä touhua :LOL: :LOL: :LOL:

ja AJ10 mul on edelleen kokoajan alavatsa kipee, nippailee, repäisykipuja ja alaselkä tulessa... *huoh*

kai mä sit viel yhden raskaustestin teen jos vuoto ei jatkukaan tänään...

Mua huvittaa tää koko touhu nyt! :D
 
Nauttikaa raskautuneet olostanne, mun eka raskaus on ollu ihaninta aikaa varmaan koko elämän aikana! Parisuhde kukoisti, sai luopua ulkonäkö- ja vaatekriiseistä ja kaikki hemmotteli. Seksi maistui myös ihan loppuun asti enemmän kuin normaalisti ja elämä hymyili :D
 
Noh...enpä viitsi vielä alkaa testaileen kun kierto ei oo lopussa edes :D jotenki monta kuukautta on menny että ei enää vouhota että tulispa jo raskaaksi mutta näköjään taas se on alkamassa :/ vissiin kevättä rinnassa :D
 
Mulla kp 31, menkoista ei tietoakaan. Mitä nyt mahaa nippailee ja tissit kipeet. Tekis mieli testata jo, mutta kun ei mitään tietoa kierron pituudesta ja olo ei yhtään erilainen, niin en viitti. Tulee vaan paha mieli negasta.. Pitäs siivota tänään, loppuviikko yhtä lennättämistä.. vaan ei meinaa kehdata. Muut piristyy keväällä,mie väsähdän kun on niin kirkasta :LOL:
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! =)

Mä näin viime yönä unta, että olin raskaana. :D Aika loppumetrit oli kyseessä ja maha iso. Tunsin liikketkin. Ilmakuplat siellä kutitteli. :LOL: Aamulla nauratti, mutta on myös aika odottava fiilis. Ovis vaikuttaa olevan käsillä, joten viikonlopun aikana kannattaisi heilutella peittoja ahkerasti. Oireitten perusteella voisin olla myös raskaana, mutta en nyt mene siihen harhaan ja ala turhaan testejä tuhlaamaan. Menkat tuli ja meni, joten eletään nyt ihan rauhassa tätä uutta kiertoa.

Mulla on lämmöt edelleen koholla. Laskeekohan ne ennen ovista, että voisin siitä päätellä varmistuksen oviksen ajankohdalle? Kovan kivun mä todennäköisesti tunnen, mutta oviksen aikaan on kovia kipuja muutenkin, joten niistä ei välttämättä voi mitään päätellä.

Banditqueen > Mun eka raskaus oli ihan erilainen kuin sulla. Tissit niin kipeet, että en halata kärsinyt. Kaikki hajut ällötti, närästys kiusasi toiselle kolmannekselle ja jalkakrampit loppuraskaudessa, hyvän asennon löytyminen oli lähes mahdotonta ja uni katkonaista. Olin todella väsynyt ja tunsin itseni tyhmäksi, kun pää ei tuntunut yhtään toimivalta. Ei ollut nautinnollinen olo, mutta nautin silti. Oli sen arvoista. :heart:
 
Moi kaikille.
On tullut kirjoiteltua vähän vähemmän viimeaíkoina kun oon yrittänyt keskittyä häiden järjestämiseen. Meillä on siis häät heinäkuun alussa ja paljon olisi vielä tehtävää.
Eilen sovittelin mun ihanaa hääpukua. Rakastan sitä suunnattomasti. Vihkisormuskin on varmasti jo ihan naarmuilla kun sitä salaa aina välillä kokeillut =)

Tää vauvakuume meinaa viedä voiton noista häistä. Häitä on valmisteltu jo vuosi ja vähän aikaa sitten tuntui että ei jaksaisi enää yhtään häitä. Vauvan suunnittelu oli huomattavasti mukavampaa.

Meidän on pakko lykätä vauvaprojektia kuukaudella eteenpäin jotta mahdun hääpukuuni. Jos tulisin tässä kuussa raskaaksi olisin häissä viikolla 16 ja eikös tässä vaiheessa maha ala jo näkyä? Vai olenkos ihan väärässä? Harmittaa kyllä. Meistä tuntuu että ei haluttais odottaa enää yhtään. Sorrun jopa tälläviikolla ostamaan ihanan tikru yökkärin meidän tulevalle vaaville. =)
 
niiskuliinitoisilla voi maha alkaa näkyyn melkein hetiki ku toisilla siinä voi mennä aikaa yli puolen välinki.. Itse olin puolessa välissä ku alko näkyyn ja työ kaverini oli taas viikolla 7 ja ihan pömppö vatta at osas arvata :D

täälö kp 39 ja odottaa niin paljo ens viikkoa ku pääsee tutkittavaks =)
 
torstai 18.3.2010



butterFly88...................kp64/?

luffe..............................kp63/26-27....yk3....................... esikoinen

Barbie...........................kp59/30..........yk3......28v..........esikoinen

NoBlood........................kp55/24-28...............................esikoinen

banditgueen...........kp50/28...............yk1.....29v...........toinen

maitsu83.......................kp49/29..........yk3.....26v.

Hipsu86.........................kp49/28..........yk1

Memmu86......................kp39/28 (56)....yk9.....23v..........toinen

KS09..............................kp39/26-29.......yk7.....21v.........toinen

vaahtokarkkiunelma.....kp36/?............yk2......28v...........toinen

Anna-79.........................kp35/38............yk2.....30v........esikoinen

hilppa86.........................kp32/?.................yk1......23v......esikoinen

Missah...........................kp30/30-32........yk3.....25v........toinen

freebird..........................kp30/?...............yk8......26v.......toinen

Sssalla............................kp30/28-32.........yk9

samara88.......................kp25/?.................yk1.......21v.....esikoinen

Shih................................kp20/?.................yk1.......22v.....esikoinen

niiskuliini.........................kp?/?.................yk0.......24v.....esikoinen

AJ10..............................kp19/28..............yk10

Johkuli82......................kp18/?...........yk2

Macy gray......................kp11/32-34......yk5....29v...........toinen

Teffe..............................k11/26-33......yk11...27v.........esikoinen

janna82.........................kp6/25-39.............yk3.....27v........toinen

TAUSTALLA:
merette
Amf


PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ...........kp40/?........................yk1.......21v.....esikoinen
Äiskä80 17.1. .......kp42/35-40.................yk10.....30v.....toinen
heikku 21.1. .........kp27/27?....................yk3.......24v......toinen
Emmabella 23.1. ...kp29/27..................................27v.....toinen
mama-L 26.1. .......kp31/27-28................yk2........22v.....toinen
pokermama 1.2. ...kp31-32/27-28...........yk8........21v....esikoinen
aaliyah 10.2. ........kp33/28-30................yk12......22v....esikoinen
durasel 15.2
Minnäi 23.2. ..........kp32/31(32)..............yk2........30v.....neljäs
miimi10 24.2. ........kp49/36.....................yk2........23v.....toinen
Ella-83 ..................kp30/24-61................yk14......26v.....kolmas
Ritu82 6.3.......................kp32/28-32.....yk2.............esikoinen
Tinger belln 14.3 ......................kp30/33............yk3
jenspa 16.3 ......................kp28/?...............yk1.....23v.......esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Kiitos Memmulle päivityksestä. Oman tilanteen päivitystä sen verran,että alko menkat äsken.. eli tätihän se tuli, toivoin jo että pääsen kohta testaamaan :ashamed: Huomiselle vois päivittää vasta kp 1 ja yk2 kun tänään tuskin tulee muuta kuin paperiin. Kylläpä harmittaa :'(
 
voi että... :/
mieki voisin kertoa vähän taustoistani, elikkäs ikää on 22v ja esikoista yritetään saada aluille :) ja minun kierronki voi kyllä laittaa kysymysmerkiksi kun ei siitä enää ole niin varmuutta kun terolut kuuri on syöty nyt loppuun...
vielä pitäs odotella viikko että pääsis testaileen.. toivottavasti alkais jo tärppäämää :) noh toukokuuhun mennessä jos ei ole tärpänny niin sitten aloitetaan lapsettomuushoidot... :/
mutta plussa onnea kaikille :) :heart:
 
Memmu86 et sie mitään tyhmiä kysele, ei mullakaan ollu 3kk sitten hajua koko lääkkeestä :D
eli mulle ne määrättiin että ne oikasis mun kierron menemään suht oikein. terolut paksuntaa kohdun limakalvoa. :)
jos tästä jotain apua olis... :)
 
Mitenkähän yleistä voi olla että tulee menkat vaikka olis raskaana?

En ole r-testiä tehnyt ja menkat alkoi eilen kp28/28-32. Yk 7. (tai nyt siis yk8 kun menkat alkoi).
Mulla vaan tuli ihme oireita ennen menkkoja: maha "repäisi"esim yskiessä, rinnat tuli ihan älyttömän kipeiksi ja turpeiksi ja vieläkin vähän arat, erilainen himo eri ruokiin kun yleensä ennen menkkoja. Ja pissalla piti käydä, vaikkei kova hätä. En ole ollut pahalla päällä, paitsi eilen kun vuoto alkoi.
Ovulaation sain näkymään kp15 ja pupuiltiin ahkerasti. En tosin tuntenut rakkulan irtoamista tai toisaalta kiinnittymiskipujakaan.
Ehkä olen vaan niin toiveissani että tavalliset menkkaoireet muuttavat muotoaan :kieh:
Ja nyt on melko kivulias ja runsas vuoto. ei kai olis merkki jostain keskeytyneestä.... :|
 
Moikkelis kaikki! kopsaan saman tekstin tännekkin: nyt on kuulkaas niin, että täällä on kr 50/28 yk1 ja juuri tehty kaksi clear blue testiä: tuloksin: RASKAANA +3 eli 5+. raskauslaskurin mukaan viikkoja olis mun kierrolla jo 7 kannatti odotella testaamisen kanssa nää kolmeviikkoo mulla ei siis ole eikä ole ollut yhtään mitään raskausoireita missään vaiheessa. en todellakaan uskonut edes olevani raskaana, mutta testeihin se on uskottava. olen siis yksi todiste siitä ettei kaikille tule mitään oireita normaalisti ovulaation aikaan ja ennen menkkoja mulla on ollut rinnast arkoina ja sun muuta mielialan vaihtelua mut nyt ei mitään olen kuin tyyni viilipytty ja voin mainiosti nyt haluunkin puhallella kaikille teille muillekkin paljon plussatuulia mun tarttee siis ens viikolla soitella neuvolaan ja kysellä jatko ohjeita tsemppiä kaikille teille!!!
 
kp 42 täällä ja eilen nega raskaus testissä :ashamed: Ovulaatio testit myös olleet negatiivisia..
Toivon todella keskiviikon gynellä käynnin tuovan jotakin apua :/

Onnea plussanneille ja toivottavasti me muut tuumme pian perässä :D
 
onnea plussanneille :)
miekin sorruin sitten lauantaina tekemään testin, ihan liian aikasin ja negaahan se näytti, ei mikään yllätys, muttaku oireita onkin jo vaikka minkä näköstä :D vielä jos jaksais viikon odotella niin sitten vois alkaa uudelleen testaileen..
kävin tänään labratesteissä, otettiin pieniverenkuva ( epäiltiin anemiaa) mutta selviski että mulla on lievästi leukosyytit koholla :/ hmm... no hoitaja täti veikkas että jossain voi olla tulehdus mutta olo on hyvä eikä edes flunssaa ole. No menin lukemaan erillaisia sivuja nettiin ja jossain mainittiin että raskaus voi nostaa leukosyyttejä, onko kellään mitään tietoa tämmöisestä väitteestä? :)
 

Yhteistyössä