Kevään Kuumeilijat 2010

Eiköhän se peli ole menetetty tän kierron osalta. eilen illalla tuli jo pari veriviirua pyyhkiessä ja yönaikana vaaleanpunaista / rusehtavaa valkkaria. Eli kun lääkekuuri loppuu vuodot alkavat :( Höh, nyt siis vaan odotetaan kuurin loppumista...
Ja lääkkeistä johtuvia oireita mulla näköjään ovat tällaset:
*pahoinvointi
*väsymys
*päänsärky
*huimaus
*voidemainen valkkari
*satunnaiset nippailut alamahalla
*rintojen aristus
*plussa sylkiov testissä
Olikohan tuossa kaikki... Herkkä first signalin kasettitesti antoi tänään todella selvän roskishaamun. Mutta sen tapaisen olen saanut ennenkin, ja tuo kyseinen testi taitaa niitä haamuja antaa aina. Oli vaan niin selkeä :ashamed:
 
Tulinpa kurkkimaan teidän kuulumisia..

KS09 Mikä kp sulla on?Mä en oo nimittäin ikinä saanu haamun haamua first signalilla, enkä sen puoleen millään muullakaan ellen raskaana ollut...Mulla tuli alkuunsa kanssa tollasta pikku tihrua ja sillä tätiä odottelinkin mutta eipäs vaan tullutkaan..Kuulostaa vähän hassulta et sulta olis taas menny tsäänssit ohitte...Mä pidän peukkuja et kunnon plussa vielä tulis, tuo vaan kuulostaa niin hassulta et... :whistle:

Hipsu86
Voi älä kuule niitä oireita tuijota, mulla ei oo ollu oireen oiretta mutta niin vaan maha pystyssä ollaan...Suosittelen lämpimästi testin tekoo.. ;)

Oikein paljon tsemppiä kaikille yrittäjille!Musta on ihanaa käydä seurailemassa teidän kuulumisia ja kattelemassa mahdollisia plussia! =) :flower: :hug: :heart:
 
Maira Mulla olis tänään kp 31/35 ja dpo n. 10 Tiedä häntä, mutta mä olen saanut aina tohon testiin roskishaamun, jonkinmoisen. Kerran hyvin epäselvän ja sekavan kierron päätteeks oikeestaan yhden yhtä selvän roskishaamun. Mä kyllä odotan niitä menkkoja ihan alkavaks, kunhan se mokoma kuuri loppuu :ashamed:
 
shih: en oo viel testannu olleskaan, tuntuu vaan niin epätodelliselta et vois olla plussa ku ei tosiaan tunnu mitenkään oudolta :|
vaahtokarkkiunelma: on ollu joo säännöllinen kierto mut aika herkästi stressistä tai jostain muusta erikoisesta asiasta on siirtyny muutamii päivii eteenpäin..nytkin ois kyl niin hyvä syy se et oon treenannu tosi paljon viimeaikoina..no mut kahtellaan kuuluuko mitään :) toivotaan et sun haamut muuttuu vahvemmaks!

maira: eiks sul tosiaan oo missään tuntunu se raskaus? sehän oiskin tosi ihunaa jos ne menkat nyt pysyis pois ja sit testiin pärähtäskin plussa ilman et mä oon tienny vauvautumisest mitään :D tuliskii helppo odotus


[/b] =) =) =) =)
 
Onnea Ritu82!!! :flower:

Täällä ei menkkoja kuulu vieläkään mut testasin eilen negan, eli mekkoja siis odotellessa...kierto sekasin pillereiden lopetuksesta kuten luulin tai sit ei oo hormonit viel tarpeeks noussu, et näkyis testissä. Edelleenkin kyl uskon et en oo raskaana.

Jännää kyl et vatsaa nipistelly jo pari viikkoa, et mitähän siel tapahtuu? B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu86:
maira: eiks sul tosiaan oo missään tuntunu se raskaus? sehän oiskin tosi ihunaa jos ne menkat nyt pysyis pois ja sit testiin pärähtäskin plussa ilman et mä oon tienny vauvautumisest mitään :D tuliskii helppo odotus


=) =) =) =)
No ainoot tuntemukset on ollu koko raskauden aikana hieman lisääntynyt väsymys, repäisykivut ja häntäluun kipuilu joskus rv17 ja nytten supistukset ja potkut kylkiluihin, että siinä niitä..."oireita".... :LOL: Joillekkin vaan ei tule niitä ja toisille tulee myöhemmin vasta, mä oon sen satakertaa sanonu ja sanon taas, ÄLKÄÄ TUIJOTELKO NIITÄ OIREITA LIIKAA..Oireellisuus tai oireettomuus ei ole mikään tae millekkään, me ollaan kaikki yksilöitä ja niin on ne raskaudetkin.. :)

Oikein paljon plussatuulia! :heart: =)
 
Maira: en oo tullukkaan tosiaan aatelleeks et voi tosiaan olla ilman oireita :)

kiitos ihanaiset kun loitte muhun uskoa testaamisesta vaikka edelleenkin ei tunnu mitään missään :D mieskin totes eilen illalla et: jos ei sulla ole vieläkään ne menkat tullu niin lähetään jo ostamaan se testi. mä tietysti toppuuttelin et ei vielä kannata ku saattaahan ne olla vaan myöhässä,mut noi teiän kirjottamat tekstit ja se, että tosiaan täti jo tänään tasan kaksi viikkoa myöhässä ni sai mut tajuamaan et se ois testin paikka =) mutta siis mikä testi ois paras? en oo ennen tarvinu testejä joten ei mitään kokemusta niistä :heart:
kaikille plussatuulia :whistle:
 
Huomenta!

Kolmas kotitestin liuskatesti tehty, ihan värillinen viiva siihen tulee, mutta edelleen niiiiiiiiiiin haalea... Onko kukaan saanut tuohon kunnon plussaa?
Mietin että minulla on huomiselle apteekin oma, mutta jos testi jonka herkkyys on 10, ei näytä kun tooosi haaleeta, ni miten apteekin oma, herkkyys 25 voisi?
Mulle tulee niin mieleen viimekertainen keskenmeno, kun plussa ei vahvistunut kunnolla....

huoh
 
Huomenta
Tön aikana alkoi vuotaa enemmänkin :( Jouduin siteeseen turvautua... Toivottavasti ei tuosta enää vuoto pahene, sillä silloin en voi kyllä tutkittavaksi huomenna mennä, toivottavasti lääkekuuri edes sen verta pitäisi. Eli nyt on kyllä jo varma, että kunhan lääkkeet lähtee estelemästä, hanat aukeaa kunnolla, ilman lääkkeitä ne olisivat jo auenneet, sen verta runsasta tuo vuoto jo on :( Voi prkl!
 
hipsu86 Ainakin monet on kehuneet sitä apteekin omaa testiä. Tai sitten sitä digitaalinäyttöstä.. Clearblue vai mikä se nyt oli..

KS09 :hug: :hug:

ON Täällä elellään kp 13 ja eilen alotettiin pupuilut ja tarkoitus olisi pupuilla nyt ainakin maanantaihin saakka, jos puhti riittää :D Ilman ovistestejä nyt yritellään, mutta jos tuntuu ettei niin tärppää niin täytyy alkaa sitten seuraavassa kierrossa tikuttelemaan.
 
VOI EI!! Tuli sellanen tunne, että haluan tehdä ton yhden raskaustestin vielä, ennen kun vuoto alkaa, ja koska tuloksen tiedän tein sen nyt päivällä 2h pidättelyn jälkeen. Ja siihen tuli haaleaakin haaleampi, mutta VÄRILLINEN viiva!!!
Ei olisi pitänyt :ashamed: Taasko tässä käy niin, että tärppi on käynyt, josta johtuu nämä oireet, mutta kiinnittyminen ei sitten olekaan onnistunut :'(
Miks mä olen tällanen, näin huono ja malttamaton???
 
KSO9 :hug: olen niin pahoillani :'( on niin paha mieli sun puolesta :( Muista että ei sinussa mitään vikaa ole, toisia meistä vaan koetellaan enemmän kun toisia. Ja jos tuosta haluaa jotain positiivistä etsiä niin se on jo iso plussa että lähti edes alulle. Kaverilleni sanottiin lapsettomuushoidoissa kun kävi että se on tavallaan hyvä merkki. Mutta koita jaksaa :hug:

hipsu86 tulee tänneheti sit kertomaan testin tuloksen :D

vaahtokarkkiunelma herkkyyksistä minulle ei ole mitään hajua, mutta eikö tuo ihan hyväntä kuulosta :D
 
torstai 11.3.2010



butterFly88...................kp57/?

luffe..............................kp56/26-27....yk3....................... esikoinen

Barbie...........................kp52/30..........yk3......28v..........esikoinen

NoBlood........................kp48/24-28...............................esikoinen

banditgueen...........kp43/28...............yk1.....29v...........toinen

maitsu83.......................kp42/29..........yk3.....26v.

Hipsu86.........................kp42/28..........yk1

Memmu86......................kp32/28 (56)....yk9.....23v..........toinen

KS09..............................kp32/26-29.......yk7.....21v.........toinen

vaahtokarkkiunelma.....kp29/?............yk2......28v...........toinen

Anna-79.........................kp28/38............yk2.....30v........esikoinen

Tinger bell......................kp27/33............yk3

hilppa86.........................kp25/?.................yk1......23v......esikoinen

janna82.........................kp24/39.............yk2.....27v........toinen

Missah...........................kp23/30-32........yk3.....25v........toinen

freebird..........................kp23/?...............yk8......26v.......toinen

jenspa............................kp23/?...............yk1.....23v.......esikoinen

Sssalla............................kp23/28-32.........yk9

samara88.......................kp18/?.................yk1.......21v.....esikoinen

Shih................................kp13/?.................yk1.......22v.... .esikoinen

niiskuliini.........................kp?/?.................yk0.......24v.... .esikoinen

Johkuli82......................kp11/?...........yk2

Macy gray......................kp4/23-47......yk4....29v...........toinen

Teffe..............................kp4/26-33......yk11...27v.........esikoinen

TAUSTALLA:
merette
Amf


PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ...........kp40/?........................yk1.......21v.....esikoinen
Äiskä80 17.1. .......kp42/35-40.................yk10.....30v.....toinen
heikku 21.1. .........kp27/27?....................yk3.......24v......toinen
Emmabella 23.1. ...kp29/27..................................27v.....toinen
mama-L 26.1. .......kp31/27-28................yk2........22v.....toinen
pokermama 1.2. ...kp31-32/27-28...........yk8........21v....esikoinen
aaliyah 10.2. ........kp33/28-30................yk12......22v....esikoinen
durasel 15.2
Minnäi 23.2. ..........kp32/31(32)..............yk2........30v.....neljäs
miimi10 24.2. ........kp49/36.....................yk2........23v.....toinen
Ella-83 ..................kp30/24-61................yk14......26v.....kolmas
Ritu82 6.3.......................kp32/28-32.....yk2.............esikoinen

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Memmu86 > Kiitos päivityksestä! =) Mulla on menossa yk5 ja kierroksi voisi vaihtaa 32-34 (toivottavasti nyt pysyy siinä).

Mulla on edelleen raskauteen viittaavia oireita, joista kaikki eivät ole metujen sivuvaikutuksia. Tein sen takia tänään vielä yhden testin ja siinäkin näkyy viivanpaikka. Nämä mun viivanpaikat vaan sattuu olemaan punertavia. Koska viivat eivät ole vahvistuneet, niin päättelen raskauden loppuneen heti alkuunsa. Vuoto oli lyhyt ja niukka tuttuun tapaansa. Nyt enää ihan hieman tihkuaa vaikka on vasta kp5. Taitaa siinä olla syy miksi ei mukana pysy. Greippimehua juon kyllä päivittäin (olen juonut jo pitemmän aikaa), mutta pitäisiköhän sitä juoda enemmän kuin 2dl lasillinen? Missähän vaiheessa voisi odottaa vaikutuksia?

Onnea plussanneille, plussausonnea piinailijoille ja tsemppiä alkukiertolaisille! :wave:
 
Tänään kp 19, ja siis normaalisti venaisin menkkoja jo maanantaille (lyhyt kierto normaalisti), mutta nyt pillereiden jälkeen ja oviksesta laskien (ovisplussa kp15) odotan menkkoja vasta ens viikon sunnuntaille... Jos ei sillon näy, niin testaan.

Kp15 ovisplussa, edellisenä yönä ovislimat ja pupuiltu on kp 13 ja 15 =)
 
Oltiin tänään Jumbossa shoppailemassa ja siel sit alko aivastuttaan...seurauksena ihan järkyt repäisykivut alavatsalla/munasarjojen kohdalla....

...voi kumpa....

...sittenkin olis onnistanu, sillä ekassa raskaudessa oli toi ekana oireena...ja menkkoja ei kuulu edelleenkään. Testi silti negaa, mietinkin jo et meen kohta vaatiin testin verestä lekuriin.

Hitto tää lapsen tekeminen on rankkaa touhua...henkisesti :LOL: Pelkään jo tulleeni luulosairaaks kaikkien oireideni kanssa.
 

Yhteistyössä