Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Saanko mä lisätä vielä jälkikäteen mun oireita? :D

*vilu (johtunee kuumeesta)
*itkuherkkä (väsymyshän ei tietenkään voi tällaseen vaikuttaa)

Juu, ihan joka asia itkettää, kun edes ajattelee :kieh:
Muistan esikoisen odottamisen ajoilta, että mua kanssa itketti kaikki. Muuten en ole mitenkään kova itkeskelemään. Harmikseni se sattui olemaan vielä talviolympialaisvuosi, joten elin niin täysillä ja murehdin yökaudet ja itkin janne ahosen hyppyjä, suomen jääkiekkomaajoukkuetta ja erityisesti suomen curlingjoukkuetta :D Kyllä mä tykkään urheilua katsoa, mut en mä nyt ihan noin fanaattinen ennen enkä jälkeen ole ollut ;)
 
^ Joo, se on ihan kamalaa, jos joku voittaa jotain, onnistuu tosi hyvin tai epäonnistuu harmikseen, putoaa pois kilpailusta, saa vauvan, toteaa olevansa raskaana tai kärsii keskenmenosta. Jos telkkarissa juoksee joku ihana koiran tai kissanpentu, joku menee naimisiin, on oikein onnellinen tai tosi surullinen, jos joku kuolee, tai tapahtuu iihan mitä tahansa, tippa on linssissä :LOL:

Välillä täytyy vaan yrittää väkisin hillitä, kun tuo mies ajattelee mun seonneen ihan kokonaan :snotty: :D
 
KS:lle tulin kommentoimaan pikaisesti, että ovista minäkin luulin tikuttavani, kunnes 16.1. r-testikin näytti plussaa. :D
Tässä mun o-testisuora 13.1. - 19.1. (tutkailen niillä viivan vahvistumista, kun kerran kaapissa lojuvat. Hittoako mä niillä tässä tilassa muutakaan teen :LOL: )


Epeti rv5+0
 
Laran kissakin mököttää!! :LOL: :LOL: Kuulosti hassulta, mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat. Meilläkin välillä kissa mököttää ja mulkoilee pahasti. :D

Kierto yleensä säännöllinen melkein päivälleen. Välillä tosin saattaa jäädä koko kuu kerralla välistä...ehkä tässäkin tapauksessa stressin/liiallisen vauvakuumeen takia. Kai sen testin voi vielä aamulla tuhlata.. |O

Eikö voikin olla niin että yhdessä kierrossa on monta ovulaatiota (kaksi?) ?
Sellainen lottovoiton mahdollisuus aina on että ovis olisi tullut toisenkin kerran ja olisi siitä raskautunut.. :whistle: Ensimmäisen nimittäin bongasin.
Taisin kuitenkin jättää miehelle vähän lepotaukoa "tunnistetun" oviksen jälkeen.

KS09 Sullakin huolellista spekulointia... ;)
Onneksi meillä on toisemme. Kiitos kaksplus.
:wave:
 
Mua kai pissattaa useammin ja alavatsaa vihloo. tai sit mä vaan kuvittelen kaiken.
KS09, ei terot aloita vuotoa jos olet raskaana. Eikä ovistikkua voi 100% luottaa, mulla on useampi tuttu, jotka eivät bonganneet ovista mutta tulivat juuri semmoisesta kierrosta raskaaksi :D Joskus se LH-huippu voi näkyä vain pari tuntia, ja jos tuo aika on ollut vaikka yöllä niin se voi selittää kun en bongautunut. Mulle gyne sanoi, että ovistestejä pitäsi vaan pitää suuntaa antavina mutta ei ehdottomana totuutena, varsinkin jos kierto ei ole säännöllinen.
 
Voi kökkö, kirjotin pitkän rimpsun, mutta se katosi bittiavaruuteen, ehkäpä teidän onneksi :LOL:
Mutta siis lyhykäisyydessään

barbie Perjaatteessa joo ovis voi olla kaks kertaa mutta yleisimmin tällön taitaa olla tilanne, että on ollut kaks kiertoa, joista eka on vaan jäänyt vuotamatta... Mutta sitten taas ei oo kauaa, kun joku nainen odotti kahta lasta, joilla oli ihan eri lasketut ajat, eli on täytyny tapahtua kaks eri hedelmöittymistä...

epeti kiitos kun tulit jakamaan tän tiedon :hug: Eli mullakin joku pienen pieni mahollisuus raskauteen on. No kyllähän se viikon sisällä selviää alkaako vuoto vai ei :D

Joo, mulla on ehkä vähän liikaa aikaa :ashamed:
 
Ella Joo, siis en ajatellutkaan, en kai vaan osaa seliittää. Tarkotin lähinnä sitä, että eihän tuo mahollisesti hedelmöittynyt munasolu ehi kiinnittyä, jos vuodon pitäis alkaa parin päivän päästä oviksesta. Sillonhan limakalvot vuotaa pihalle, kun eihän ne tiedä, et pitäis pysyä vielä sisällä (olipa taas hyvin selitetty ) :D Ja sitten taas jos limakalvot on just vuotanut pois, on ne niin ohuet, et tuskin pystyy kiinnittymään se alkio, vaikka hedelmöittynyt oliskin.

Ja kiitos muutenkin noista tiedoista!
 
^^ toihan on juts äärettömän harvinaista että voisi käydä noin että olisi raskaana ollessa hedelmöitynyt uusiksi, täytyy olla kropassa "vikaa" kun raskaushormonin pitäs pitää kurissa muun hormonitoiminnan..

Kyllä yleisimmin jos kaksi munista irtoaa, niin se tapahtuu saman vuorokauden aikana. Ja ilmeisesti sillonkaan lähes aina, tulos ei johda kaksosiin.
 
Mä en ole ikinä saanut ovistestiin tasavahvaa viivaa, siis silloinkaan kun se todistetusti tapahtui, kun ultralla katsottiin tai siinäkään kierrossa kun raskauduin. Niitä on tuolla muuten kaapin perukoilla minullakin..menevätköhän kolmessa vuodessa vanhaksi...pitääpä tutkia ja taas kokeilla niitäkin.
Ihanaa kun saa jännätä muitten puolesta, kun itsellä menossa alkukierto eikä oikein voi mitään tehdä edesauttaakseen raskautumista (paitsi muistaa syödä kiltisti clominsa) eikä voi tutkailla olojaan, että oisko tullu tärppi...Odottavan aika on pitkä ;) Toivottavasti ei tyhjää odota...
 
Mä kirjoitin aikasemmin pitkästi, unohdin kopioida ja palsta heittikin pihalle vastatessa. :headwall: En edes muista mitä kaikkea kirjoitin ja kenelle kommentoin. Kirjoittelen nyt sitten sen mitä muistan. :|

Tänään vein aamupissanäytteen labraan ja testasivat siitä sitten. Negaa sekin näytti eli raskaana en ainakaan ole. Veritestiä ei tehty, koska lääkäri ei pitänyt sitä tarpeellisena tässä vaiheessa. Hoitaja ei osannut vastailla kysymyksiini, mutta suhtautui avoimesti ajatuksiini ja antoi lääkäriajan. Käyn siis 15.2. juttelemassa pco:sta ja mahdollisesta lääkityskokeilusta, koska kaipaan apua painon pudottamiseen ja oireiluihin. Nyt sitten odottelen menkkoja ihan rauhassa, että yritys jatkuisi.

Oireitakin on, mutta en tiedä mihin ne viittaa:
- Väsymys on helpottanut huonosti nukutuista öistä huolimatta, mutta päänsäryt ovat edelleen jokapäiväisiä.
- Täytyy syödä mielellään 3 tunnin ja vähintään 4 tunnin välein, ettei tule huono olo.
- Ei voi syuödä kovin runsaasti kerralla tai tulee huono olo.
- Ajoittain närästää tai on muuten ällöttävä olo.
- Valkovuoto on keskimääräsitä runsaampaa ja vetistä.
- Halut ovat palanneet. :p
- Kohdun alueella ja munasarjoissa nippailee. Välillä on koviakin munasarjakipuja.

Tervetuloa uusille! =) Tämä on mukavan aktiivinen pino ja muutenkin kiva porukka. Itse olen ainakin viihtynyt hyvin. :)

Nyt en enää muista mitä muuta olin kirjoittanut. Plussatuulia jännäileville ja mukavia puuhatuokioita ovislaisille! :D
 
Mä oon oikeesti ihan hullu, eilen alko yritys, ja siis tietenki heti pupuiltiin, niin nyt on jo olevinaan oireita :LOL:

No kyllähän mä oikeesti sen tiedostan, että nää ei liity mitenkään raskauteen...
Mutta alamaha on ihan kova ja välillä vähän sattuu, ehkä mä oon tulossa hulluks :D

Plussatuulia kaikille :flower:
 
miehethän voi tehä lapsia vaikka joka päivä. [/quote] :LOL:
Loistava oivallusa NoBlood!

Ja viikonalkua tännekin kaikille! Minä olen ollut niin kiireinen, että monta päivää on jäänyt väliin, etten ole päässyt teidän kuulumisia lukemaan!
Onnea Äiskälle! =)

Nyt tuijotan puolestani minä omaan napaan: Tein tänäaamuna ekan ovis-testin ja sain haamun :D Ehkäpä mä kuitenkin ovuloin? Jee! Huomenna seuraan jännityksellä vahvistuuko viiva. Ensimmäistä kertaa mulla joku testi näyttää edes jotain =)

Tervetuloa uusille!

Ja mulle voi päivittää ton yk10.

Ihanaista alkuviikkoa kaikille :flower:

 
Lara Nyt aion yrittää tikuttaa sen oviksen. Kiva kun viittit päivitellä tätä pinoa, vaik sä jo raskaana :flower:

Huoh... Mä en ymmärrä, miten sitä saikin ittelleen kuviteltua kaikki oireet ja oli varma et olis raskaana. Tosin esikoisesta oli ihan sama muutamana kertana. Ja silloinkin oli "tunne", et nyt on tärpännyt, mut eipä ollutkaan. Siihen tunteeseen mä en luota yhtään. Päinvastoin, silloin kun plussasin, mulla oli ihan sellainen tunne, et en varmasti ole raskaana :LOL: Mutta mutta... Eiköhän se plussa sieltä vielä tule. Nyt yritän siis bongata oviksen, ja jos ei tärppää, niin sit en enää edes yritä, ja mennään sillä, et sit tärppää ku on tärpätäkseen.

Taas tuli vaan omaa napaa, mut pikku neitiseni kutsuu :heart: :heart:
 
Tulipa mieleeni tuosta mitä Missah kirjoitti...että on ihan varma että on tärpännyt, tuntee sen. Kun se oli aika suuri määrä mitä tapahtui "keskenmenoja" jo ennen kuin raskautta voi millään lailla todentaa, eli siis on voinut raskautua, mutta se meneekin kesken, eikä testatessa näy mitään. Mietinpä vain, että tuo tunne voi tulla siitäkin. Tuttu tunne ;)
 
KesKiViiKKo 20.01.




macy gray~ kp50/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp39/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

Emmabella~ kp26/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp25/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp25/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

heikku~~~ kp25/27?~~~ yk3~~~24v. ~~~ pikkukakkonen

Ritu82~~~kp23/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp15/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~~~ kp13/26-33~~~~ yk10~~~ 27v.~~~ esikoinen

janna82~~~ kp13/?~~~~~ yk1~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp12/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp10/?

luffe~~~~ kp6/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

vaahtokarkkiunelma kp6/? ~~ yk1~~ 28v.~~~ pikkukakkonen

Missah~~kp2/32~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa vaahtokarkkiunelma!! :flower:

macy gray: Hyvä, että saat apua ja "uuden" alun tähän hommaan!
Toivottavasti oirees helpottaa! :hug:

Missah: Kivaa, kun pääset tikkuilee, alotathan ajoissa n. kp 10? ;)
Ettei livistä ohi... Kyllä mä täällä vielä hengailen, kun oma odotus tuntuu vähän kaukaselta vielä :LOL: Katsotaan pääsettekö musta ollenkaan! :D

KYSYMYS: Miksi haluatte lapsen?? Mä sitä meinaan viime yönä ja pohdin ja en keksiny mitään muuta syytä, kun ihan hirveä halu! :LOL: Mutta miksi, osaako kukaan sanoa?
 
Huomenta! Hmm..niin..miksi lapsia halutaan..kyllä se mulla varmaan ekan kohdalla oli se ajatus että tiesi haluavansa olla äiti jokupäivä ja sitten kun se tapahtu,niin aivan kuin joku tyhjiö mun sisällä olisi täyttynyt.Nyt tätä toista voisin perustella sillä,että musta on ihana jos toi sais sisaruksen,leikkikaverin,tappelukaverin,olkapään aikuisiällä toisistaan,yms yms..en osaa paremmin sitä selittää mikä siinä on :D
 
Nii ja lisään vielä että kun sanoin tosta tyhjiön täyttymisestä,niin tietenkin yhtälailla toinen vauva täyttää tyhjiön mun sydämessä!!.. Sanotaan vaikka näinpäin,että yleensähän puhutaan että mies ja nainen tietää milloin lapsiluku on täynnä,niin meillä sitä tunnetta ei ole vielä tullut!Lapset on tulevaisuus ja on ihana tietää että me ollaan kasvatettu ja saatu mahollisuus antaa pienille elämän eväitä suurta maailmaa varten.Kaikki eivät vältsyyn sitä ikinä voi kokea.Se on siunaus kun on tällanen mahdollisuus saatu.
 

Yhteistyössä